huh?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
Quinny, Quinny,.... Robbie Williams naakt in het blad Metro
Ik neem hem voor je mee![]()
en voor mij
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
en voor mij
Okquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
huh?
neem er ook 1 voor O-Ren mee dan![]()
eehh en voor mij
to the wizzlequote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:26 schreef Bastard het volgende:
The shizzle!
Nieeeettttquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
en voor mij
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister op de radio de eerste Snoop track, luisterde net zn cd, daarna NAS en nu a Tribe Called Quest. Ik ben meteen 3 tinten bruiner geworden
wat een coole kinderenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:36 schreef QueenR het volgende:
nog maar 2 fotootjes dan
Robynn op het balkon:
[afbeelding]
En keagan had ook een papagaaitje:
[afbeelding]
Reply op B, maar er waren al posts tussenquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:36 schreef QueenR het volgende:
nog maar 2 fotootjes dan
Robynn op het balkon:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Quinny zou zich eerder zorgen moeten maken over haar man op het vliegveldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze zijn geweldig!! en hebben zich ook zo goed gedragen op het vliegtuig enzo helemaal niet vervelend of huilen.
![]()
Nee, je "krijgt" niets, maar voor een prijs kan je alles krijgen daarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Is het trouwens zo. dat als je op het vliegveld aan komt dat je dan gelijk zo'n bloemenkrans omkrijgt?
Ik wil ook op vakantiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Quinny zou zich eerder zorgen moeten maken over haar man op het vliegveld
En terecht my nigga *Five geeft*quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister op de radio de eerste Snoop track, luisterde net zn cd, daarna NAS en nu a Tribe Called Quest. Ik ben meteen 3 tinten bruiner geworden
En wij maar denken dat hawai zo'n gastvrij land isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nee, je "krijgt" niets, maar voor een prijs kan je alles krijgen daar
ow dat zijn ze zeker!!! Maar die kransen geven ze iig niet op het vliegtuig af. Je kon ze in het hotel maken, en overal kopen. Je kreeg wel meteen een vruchtendrankje, en ze zijn allemaal even lief. (en iedereen had het maar over keagan en stuart little haha)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
En wij maar denken dat hawai zo'n gastvrij land is
dat is helemaal mooi, was dit de eerste keer dat ze gingen vliegen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze zijn geweldig!! en hebben zich ook zo goed gedragen op het vliegtuig enzo helemaal niet vervelend of huilen.
![]()
Wiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow dat zijn ze zeker!!! Maar die kransen geven ze iig niet op het vliegtuig af. Je kon ze in het hotel maken, en overal kopen. Je kreeg wel meteen een vruchtendrankje, en ze zijn allemaal even lief. (en iedereen had het maar over keagan en stuart little haha)
quote:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=943071&navid=29quote:De Free Record shop blijft met miljoenen guldes zitten die het de afgelopen jaren heeft gekregen van klanten. Dat heeft de Raad van State bepaald. De guldens heeft Free Record Shop verkregen met de actie 'Gulden Wissel'. Met deze actie bood de keten klanten de mogelijkheid om ook na 27 januari 2002, de laatste dag dat de gulden in Nederland wettig betaalmiddel was, met guldenbiljetten en -munten aankopen te doen.
In augustus 2003 weigerde De Nederlandsche Bank ook al om een eerste geldbedrag van 70.000 guldens om te wisslen. De Nederlandsche Bank hanteert als vaste gedragslijn voor bedrijven dat zij geen guldens in euro's omwisselt, als de aanbieder de guldenbiljetten opzettelijk na 27 januari 2002 heeft ontvangen of na die datum heeft geaccepteerd als betaling voor geleverde goederen of diensten. De Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State heeft de bank daarin gelijk gegeven. Overigens mogen particulieren wel nog guldenbriefjes omwisselen.
Het bezwaar van Free Record Shop dat de gedragslijn van De Nederlandsche Bank onvoldoende bekend was, verklaart de Raad van State ongegrond. Free Record Shop had ook aangevoerd dat de Nederlandsche Bank heeft gehandeld in strijd met Europese regels door onderscheid te maken tussen particulieren en bedrijven. Volgens de Raad van State is daar geen sprake van.
De schade voor Free Record Shop is nu definitief. Tegen de uitspraak is namelijk geen beroep meer mogelijk.
Jammer dat er niks gebeurd dan voor ze.quote:
Strak planquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:34 schreef O-Ren het volgende:
hallo luitjes![]()
Hele gave foto's QueenR. Lijkt me heerlijk. Ik krijg Brown alleen nooit zover om
18 uur in het vliegtuig te zitten![]()
Misschien moet ik maar met Quinny gaan en dan kunnen Cho en Brown bij
de kids blijven![]()
Zie Cho ook niet 18 uur vliegen![]()
Dan kom ik echt niet meer bijquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Strak plan
Ik zie trouwens een Brown en een Sjo in ons bed liggen. Met Daan en Jort ertussen in
Ja vooral omdat Daan altijd gaat gillen als die Brown ziet. Dat word lekker slapenquote:
*tieten laat zien*quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jammer dat er niks gebeurd dan voor ze.
Ja idd dat gillen van die twee tegen elkaarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:39 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja vooral omdat Daan altijd gaat gillen als die Brown ziet. Dat word lekker slapen![]()
![]()
Durf je niet alleen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Quinny en O-Ren op Hawai?
Kom Kepler, wij gaan ook
Ja er is genoeg Roy voor ons samen toch Quin?quote:
Hou op !quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:41 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja idd dat gillen van die twee tegen elkaar![]()
![]()
EN wij maar genieten op dat strand..... Heerlijk lijkt me wel wat hoor![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom Kepler, wij gaan ook
Er is genoeg knuffelvleesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:47 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja er is genoeg Roy voor ons samen toch Quin?![]()
Gijs een katerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo, ik kom vanochtend om 5,45 uur beneden zie ik dat het licht bij de vijverfilter aan. Dat is zo`n lamp met een sensor en je moet echt op een 1/2 meter afstand staan wil dat ding aanspringen want die hangt onder een overkaping waar de filter staat.
Ik denk, hoe kan dat dan . *Plop licht valt weer uit*, * Plop licht weer aan*
Ikke pak m`n jas, denk ff kijken. Ik loop ernaartoe, * Plop licht weer uit *
Kom ik om de hoek bij die filter (staat ongeveer 1,30 hoog) in het aardedonker. Ik tast met m`n arm om die lamp aan te laten gaan. *Plop licht aan*![]()
:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , sta ik daar oog in oog met een reusachtige kater, die net zo hard schrikt als ik![]()
.
Ik denk rustig, rustig direct naait tie alles omver, filter, voer de hele zooi
Kat denkt, wegewezen hier. Hij springt vanaf de filter tussen mij en de overkapping weg. Dacht tie
Plons Zo in de vijver.hij was er wel vrij snel weer uit aan de andere kant
Die komt nooit meer terug denkt ik
Zo, nu eerst een onbijtje
Ohneee,... gaan ze toch nog doen waar ik bang voor was. Nog geen genoeg geld met al die domme sms spelletjes !quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs een kater,.... je beschrijft een Jurassic Park versie
Hoe laat ben je vrijdag thuis?quote:
Dat had ik dus ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohneee,... gaan ze toch nog doen waar ik bang voor was. Nog geen genoeg geld met al die domme sms spelletjes !
.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs een kater,.... je beschrijft een Jurassic Park versie
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
.
Gijs serieus, die van B. waren er niks bij en dan in een keer op 50cm van je neus met een opgezete rug![]()
vlucht is al geboektquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom Kepler, wij gaan ook
Stuart Little inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:36 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
Nee, ben ik idd ook nog ff geweest. Dit was net buiten ons hotel. Zat je ook in waikiki op vakantie? Waar was jij geweest?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef chibibo het volgende:
[..]
Stuart Little inderdaad.
Is die foto genomen op de International Market Place? Daar ben ik ook nog geweest.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nee, ben ik idd ook nog ff geweest. Dit was net buiten ons hotel. Zat je ook in waikiki op vakantie? Waar was jij geweest?
Voor degene die de Stuart Little opmerking niet snappen:
[afbeelding] vinden ze mijn zoontje dus allemaal op lijken. Sommige dachten zelfs dat ie het was, maar ja dat kind is inmiddels 15 ofzo maar ja amerikanen he. Mijn man heet ook nog eens Stuart dus dat was nog extra verwarrend voor ze
![]()
Romantischquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom Kepler, wij gaan ook
ja Gijs, sprekendquote:
Ik zat in het Waikiki Beach Comber hotel, die staat vlak bij de Market Place. Daar hebben ze dus ook papegaaien waar je mee op de foto kunt. Met dolfijnen zwemmen heb ik helaas niet gedaan, en Pearl Harbor heb ik ook niet gezien. Wel gesnorkeld, gedoken, gejetski'd en geparasaild, en het Polynesian Cultural Center, de boedhistentempel, het regenwoud en de Diamond Head vulkaan bezocht.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:22 schreef QueenR het volgende:
Nee, ben ik idd ook nog ff geweest. Dit was net buiten ons hotel. Zat je ook in waikiki op vakantie? Waar was jij geweest?
Weet zeker dat het toen ook al geweldig mooi was!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:55 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik zat in het Waikiki Beach Comber hotel, die staat vlak bij de Market Place. Daar hebben ze dus ook papegaaien waar je mee op de foto kunt. Met dolfijnen zwemmen heb ik helaas niet gedaan, en Pearl Harbor heb ik ook niet gezien. Wel gesnorkeld, gedoken, gejetski'd en geparasaild, en het Polynesian Cultural Center, de boedhistentempel, het regenwoud en de Diamond Head vulkaan bezocht.
Maar ik praat wel over zes jaar geleden.
18 uur vliegenquote:
TYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPHUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
quote:
Was dit haar niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Linda!Ex-vriendinnetje van me
Lekker hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
TYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPHUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
honger![]()
Ik heb nooit iets gehad met ChOas...quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets gehad met ChOas...
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent af, want het is immers dezelfde postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |