Maak anders een scheldwoorden top 20 ofzoquote:Op donderdag 29 september 2005 18:57 schreef Pinball het volgende:
Doe ik alvast de:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Trailer Trash Tanja Top TwintigJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
<knip>
Aantal posts (of quotes in je post) met Tanja er in.
Ik heb 'crackhoer' en 'zeug' ook goedgeteldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik geloof dat ze er een speciaal programmaatje voor hebben ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:44 schreef dragems het volgende:
al weet tijdje geleden weet alleen niet hoe ik er aan moet komen maar 1 van de mod's leest dit vast wel een keer of iemand die weet hoe je die stats ziet
ja jij ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:16 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.BoeiuhJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niemand in de top 10quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:38 schreef APK het volgende:
Hahaha!
Gert, jij hebt echt geen leven man.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en bedankt hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niemand in de top 10om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meer dan 5000 kwaliteitsposts.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:32 schreef regenworm het volgende:
sta nummer2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had niet verwacht dat ik nog in de top 10 zou staan!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niemand in de top 10om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon 's nachts stug doorwerken, dit in tegenstelling tot die lamzakken in dat huis.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Waar halen de mensen in de top 10 hun tijd vandaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tijd vandaan gaat gewoon vanzelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Waar halen de mensen in de top 10 hun tijd vandaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop