als je de vorige films van shyamalan goed vond, wat ik betwijfel met zo'n azijnpisser als jou, dan is het zeker wel een aanraderquote:Op woensdag 6 december 2006 01:01 schreef SunChaser het volgende:
Ha retail, dat is goed nieuws voor de nieuwsgroepen
Maar goed, Narnia vind ik ook niks, dus LITW ook niet denk ik.
gewoon kopen die handel, arme sloeber...quote:Op woensdag 6 december 2006 11:50 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb m ook gedownload, binnenkort maar eens kijken
Ik niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:29 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
The Village vond ik een erg goede film.
Die film is nog niet eens de bandbreedte waardquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
gewoon kopen die handel, arme sloeber...![]()
dikke lul, ik ga geen 20 euro voor een film waar ik hele lage verwachtingen van heb uitgevenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
gewoon kopen die handel, arme sloeber...![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:34 schreef McNasty het volgende:
[..]
Die film is nog niet eens de bandbreedte waard![]()
Als je de slechtste film van 2006 koopt zit er toch ergens een steekje los, helemaal als je anderen gaat vertellen dat zij dat ook moeten doen zodat je niet meer de enige idioot bent.![]()
Ja dat heb ik... sterker nog, dat heb ik al gedaan. Als even terugbladert dan zie je dat ik al heb onderbouwd waarom ik dit een kutfilm vind.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:35 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook nog wat zinnigs te zeggen?
Leuke review!quote:
jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Nee het was ook wel te verwachten dat dit geen bioscoop topper zou worden, het is een film voor een bepaald publiek namelijk de shyamalan groupies![]()
Nou, ik ga toch echt wel bijna wekelijks naar Cinestar dus hoe ik gemist heb snap ik nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:42 schreef bravo het volgende:
Hij heeft ongeveer 6 weken in enschede gedraaid. Ik wou er ook heen, ,maar er draaide toen een ( voor mij ) leukere film. Ik vond deze film niet echt de moeite waard....
flauw, ik ken genoeg menesn om mij heen die het een goede film vinden, en geen flauw benul hebben wie m night shyamalan isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |