ik sta niet open voor het verhaalquote:Op maandag 4 september 2006 23:38 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Dan moet je zijn films gewoon overslaan en niet verder zeuren of verkondigen dat The Village een kut film is, je staat dan gewoon niet open voor het echte verhaal
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Misschien probeert jimjim1983 het bij iedere film van Shyamalan opnieuw met steeds de intentie om deze keer toch echt te proberen te begrijpen wat de man probeert te vertellen, maar het wil er maar niet in.
Tja, op een gegeven moment heb je het dan wel gezien lijkt me en moet je je niet meer met zijn werk bezighouden. Als je na twee, drie films nog steeds het idee hebt van 'waar gaat dit over?', dan hou je er niet van en moet je jezelf niet langer 'kwellen'.
Hij heeft een bepaalde stijl, net als Tim Burton en David Lynch, en die zal niet snel veranderen.
Jij doet precies hetzelfde hoor, alleen dan op de andere kant van de medaille.quote:Op maandag 4 september 2006 23:38 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Dan moet je zijn films gewoon overslaan en niet verder zeuren of verkondigen dat The Village een kut film is, je staat dan gewoon niet open voor het echte verhaal
Zeg, je hoeft mij niet belachelijk te maken omdat ik iets zeg wat voor jou lachwekkend is.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waar gaat dit over? ja dat denk ik echt de hele tijd als ik zijn films zie.
gekke fanboys die denken dat hij moeilijke films maakt
oh en Shyamalan vergelijken met tim burton en helemaal al David Lynch......
sorry pik maar jij begint met dat ik het wel niet zal snappen dan moet je ook niet huilen als je zo'n reactie terugkrijgt.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Zeg, je hoeft mij niet belachelijk te maken omdat ik iets zeg wat voor jou lachwekkend is.
Je doet net alsof Shyamalan gewoon geen interessante films kán maken. Dat mag voor jou dan zo zijn, dat wil niet zeggen dat iemand die het daar niet mee eens is niet goed bij zijn hoofd is.
En ik vergelijk Shyamalan alleen maar met Tim Burton en David Lynch in de zin dat ze alledrie een bepaalde stijl hebben, ik vergelijk hun stijlen zelf niet.
Grow up zeg.
Ten eerste ben ik een meisje, en ten tweede bedoelde ik met mijn uitspraak dat je toch oprecht geïnteresseerd kan zijn in iemands film (in de zin dat ie nu misschien wel iets interessants heeft gemaakt) en op die manier ernaar probeert te kijken maar dat het je gewoon geen ene moer blijkt te kunnen boeien. Zeg ik dan meteen dat je het verhaal niet snapt?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
sorry pik maar jij begint met dat ik het wel niet zal snappen dan moet je ook niet huilen als je zo'n reactie terugkrijgt.
dat die gast echt een eigen stijl heeft ben ik met je eens.
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:26 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Zeg ik dan meteen dat je het verhaal niet snapt?
quote:Misschien probeert jimjim1983 het bij iedere film van Shyamalan opnieuw met steeds de intentie om deze keer toch echt te proberen te begrijpen wat de man probeert te vertellen, maar het wil er maar niet in.
quote:en verder laat ik het hierbij.
Hmm, ok, verkeerd uitgelegd. Maar kortweg stellen de films van Shyamalan je keer op keer teleur. Dat wil niet zeggen dat jij het verhaal niet begrijpt, of dat zijn films gewoon niet deugen. Het is simpelweg je smaak niet.quote:
nee hoor ze stellen me niet keer op keer teleur. sixth sense vond ik erg goed, unbreakable was leuk, signs wel aardig maar redelijk stommig, the village was kut.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:44 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hmm, ok, verkeerd uitgelegd. Maar kortweg stellen de films van Shyamalan je keer op keer teleur.
ja je kan het altijd op smaak gooien. maar ik vind het erg vreemd dat hij zó opgehemeld wordt door sommige mensen.quote:Dat wil niet zeggen dat jij het verhaal niet begrijpt, of dat zijn films gewoon niet deugen. Het is simpelweg je smaak niet.
Er zit een neergaande lijn in zijn films bij jouquote:Op woensdag 6 september 2006 20:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee hoor ze stellen me niet keer op keer teleur. sixth sense vond ik erg goed, unbreakable was leuk, signs wel aardig maar redelijk stommig, the village was kut.
[..]
ja je kan het altijd op smaak gooien. maar ik vind het erg vreemd dat hij zó opgehemeld wordt door sommige mensen.
nu heb ik wel genoeg over die gast gezegd
Had niet anders verwachtquote:Op donderdag 7 september 2006 18:12 schreef Mainport het volgende:
FilmTotaal is wel uitermate positief.
Mede dankzij Christopher Doyle, hij was de 'cinematographer' van LitW, hij is o.a. ook veantwoordelijk geweest voor 'Ying xiong' aka Hero uit 2002, dus dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:57 schreef oZner het volgende:
Ook heeft M. Night weer van die prachtige camerashots gebruikt, ik hou daar erg van. Vooral omdat je toch denkt dat waar de camera focus heeft je daar iets moet zien ofzo, terwijl dat niet zo is.
En als je hem gaat kijken, kijk dan eens wat dieper, it's art!
"bye mr. heep"
The Village vond ik een erg goede film.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:34 schreef Frisian_Heretic het volgende:
Ik heb hem vorige week dinsdag (5sept) al gezien in de sneak-preview.
Ik vond het een vermakelijke film en heb me geen minuut verveeld. Ik vond deze echt 10x beter als Signs en The Village.
Al met al, ¤ 5,- goed besteed
Is het ook, natuurlijkquote:Op woensdag 6 december 2006 00:29 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
The Village vond ik een erg goede film.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |