Ik vind de nominatie van Joost ook niet achterbaks. Zeer zeker niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En achterbaks noemen we dat niet natuurlijkmaar als Joost haar nomineerd vanwege het kindje (dat die thuis beter kan zijn ipv dat kleine kamertje) terwijl het misschien gewoon om Tanja zelf gaat, ja dat is achterbakser dan wat dan ook
![]()
Het is van maandag he.... dus ik denk dat het erover gaat dat die lover van haar langs is geweest. Ook wel de verwekker van het kind genoemd... c.q. vader van het kind ofwel zaandonor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:08 schreef snakelady het volgende:
Wie weet overigens wat het belangrijke nieuws is van Tanja ??
Ik ook niet, maar ik heb het komt dagelijks voorbij hier.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind de nominatie van Joost ook niet achterbaks. Zeer zeker niet.
ah, had iets leukers/spannenders verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is van maandag he.... dus ik denk dat het erover gaat dat die lover van haar langs is geweest. Ook wel de verwekker van het kind genoemd... c.q. vader van het kind ofwel zaandonor.
Niemand nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:12 schreef snakelady het volgende:
Maar nogmaals, wie weet wat het grote nieuws is van Tanja ?
NIEMAND snapt die cliffhanger.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:12 schreef snakelady het volgende:
Maar nogmaals, wie weet wat het grote nieuws is van Tanja ?
Had ik het dan al die jaren verkeerd gehad?quote:
Is ook maar wilde gok van me... ik kan niet anders 'spannends' verzinnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
ah, had iets leukers/spannenders verwacht eigenlijk.![]()
575quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
Dit is eigenlijk topic 475.![]()
De vorige was verkeerd genummerd.
die twee maken elkaar lekker gekquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:12 schreef Jane het volgende:
Joost en Rob hebben het gelukkig nog steeds over het eten.
In mijn tijd was het "aap, noot, mies, wim, zus, jet, teun, vuur, gijs, lam, kees, bok, weide, does, hok, duif, schapen."quote:
Leg maar eens uit dan.quote:
Nee het is van vanmiddag, toen ze haar kindje kwam showen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is van maandag he.... dus ik denk dat het erover gaat dat die lover van haar langs is geweest. Ook wel de verwekker van het kind genoemd... c.q. vader van het kind ofwel zaandonor.
jawel, ex vriendje is langs geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |