Nee, dat vind ik niet.. Ik vind dat de begeleiding van dat soort jonge spelers gewoon slecht is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:17 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Jij vindt dat de jongens (als Heitinga, Sneijder, van der Vaart, Van der Meyden) te snel in het diepe gegooid worden met te weinig begeleiding?
En vind je ook dat de ajacieden tevel bezig zijn met hun toekomstipv het heden?
Het lijkt alsof we allemaal vergeten dat ze pas 20 zijn, we behandelen ze als zakenmensen namelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet.. Ik vind dat de begeleiding van dat soort jonge spelers gewoon slecht is.
Te onpersoonlijk, te afstandelijk.
Opnieuw...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Goed gezegd, heb ik ook altijd een hekel aan..
Verder wordt het natuurlijk een zeer belangrijke wedstrijd voor Ajax (en Blind) en is het te hopen dat Klaassie niet aankomende vrijdag laat zien dat niet Rosenberg, maar hij de aanval had moeten leiden in de ArenA.
Het is toch echt niet normaal dat ik bijna bij elke wedstrijd van Ajax al geruime tijd voor de wedstrijd uitga van het ergstequote:
Tja, ik snap dat best wel... helaas.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is toch echt niet normaal dat ik bijna bij elke wedstrijd van Ajax al geruime tijd voor de wedstrijd uitga van het ergste?
ik dacht dat hij 31 oktober sluit maar niet zeker.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:52 schreef devv05 het volgende:
Ik ook weer aanwezig en een slecht voorgevoel, on-Ajax dit
Sluit de transfermarkt nou vanavond? Dat zou betekenen dat we geen nieuwe aankopen hebben, dan wordt het echt een rampseizoen, iig tot de winterstop
Ja, want met ons tranferbeleid moet een overhaaste aankoop inderdaad de oplossing zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:52 schreef devv05 het volgende:
Sluit de transfermarkt nou vanavond? Dat zou betekenen dat we geen nieuwe aankopen hebben, dan wordt het echt een rampseizoen, iig tot de winterstop
Overhaast? Ze hebben zich toch al weken, zo niet maanden kunnen orienteren? Mag toch niet hopen dat ze daar nu pas deze week mee begonnen zijn. Dus wat is in jouw ogen dan overhaast?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, want met ons tranferbeleid moet een overhaaste aankoop inderdaad de oplossing zijn
Als ze nu nog eens tot aankoop over gaan vind ik dat overhaast ja. Ze hadden al lang iemand moeten aantrekken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Overhaast? Ze hebben zich toch al weken, zo niet maanden kunnen orienteren? Mag toch niet hopen dat ze daar nu pas deze week mee begonnen zijn. Dus wat is in jouw ogen dan overhaast?
Lijkt me toch duidelijk dat er NU iets moet gebeuren, willen we niet blijven aanmodderen tot de winterstop en ergens in het rechterrijtje eindigen. Maarja als jij het wel goed vindt gaan zo
Ja paniekaankopen dat gaat helpenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:52 schreef devv05 het volgende:
Ik ook weer aanwezig en een slecht voorgevoel, on-Ajax dit
En terecht dat ze het dan niet doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
. Blijken KJH tanden niet recht te staan ofzo, willen ze hem niet goedkeuren.
Ik ga niet nog een keer hetzelfde posten als net. Ik steun het team waarschijnlijk nog een heel stuk meer dan jij en zal dat altijd blijven doen, maar dat houdt niet in dat het op deze manier niet gaat. Rosenberg is niet de juiste man voor Ajax, hij komt gewoon kwaliteit te kort, Charisteas is niveau Anastaciou en Babel is uit vorm en zit niet lekker in z'n vel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja paniekaankopen dat gaat helpenIk ben ook niet blij hoe het gaat, maar een beetje steun aan het team kan geen kwaad hoor.
En besides, wie zou in godsnaam dit team dan kunnen versterken? Directe versterking heb ik het dan over. Al zet je Ronaldinho tussen die gasten, dan komen er nog weinig ballen in de netten te liggen.
Wauw, mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer hetzelfde posten als net. Ik steun het team waarschijnlijk nog een heel stuk meer dan jij en zal dat altijd blijven doen,
No shit Sherlock, dat zie ik ook wel. Al heb ik Rosenberg op een of andere manier nog niet afgeschreven, maar zal wel aan mij liggenquote:maar dat houdt niet in dat het op deze manier niet gaat. Rosenberg is niet de juiste man voor Ajax, hij komt gewoon kwaliteit te kort, Charisteas is niveau Anastaciou en Babel is uit vorm en zit niet lekker in z'n vel.
Ik zou er ook blij mee zijn, maar ik zie niet welke verandering dat met zich meebrengt. Het is niet 1 man die alles kan veranderen. Paniekaankoop is voor mij een aankoop op die doormiddel van tijdgebrek, teveel geld en slechte resultaten ineens tot stand komt, omdat de deadline er ineens zou zijn. Terwijl de toevoeging van de speler nog maar de vraag is en er in zo'n situatie veel te veel geld wordt betaald wat onnodig is.quote:Natuurlijk ligt het probleem veel dieper maar op korte termijn hebben we gewoon iemand nodig, ik zou dan ook zeer blij zijn met KJH. En waarom paniekaankoop als ze er al weken of maanden mee bezig kunnen zijn? Definieer paniekaankoop eens in jouw ogen dan?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:
Krijg je straks weer datzelfde gezeik als met Kone. Blijken KJH tanden niet recht te staan ofzo, willen ze hem niet goedkeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |