abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31736622
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 21:17 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Jij vindt dat de jongens (als Heitinga, Sneijder, van der Vaart, Van der Meyden) te snel in het diepe gegooid worden met te weinig begeleiding?
En vind je ook dat de ajacieden tevel bezig zijn met hun toekomstipv het heden?
Nee, dat vind ik niet.. Ik vind dat de begeleiding van dat soort jonge spelers gewoon slecht is.
Te onpersoonlijk, te afstandelijk.
-
pi_31737506
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 21:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik niet.. Ik vind dat de begeleiding van dat soort jonge spelers gewoon slecht is.
Te onpersoonlijk, te afstandelijk.
Het lijkt alsof we allemaal vergeten dat ze pas 20 zijn, we behandelen ze als zakenmensen namelijk.
Yeah baby Yeah!
pi_31746686
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:55 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Goed gezegd, heb ik ook altijd een hekel aan..

Verder wordt het natuurlijk een zeer belangrijke wedstrijd voor Ajax (en Blind) en is het te hopen dat Klaassie niet aankomende vrijdag laat zien dat niet Rosenberg, maar hij de aanval had moeten leiden in de ArenA.
Opnieuw...

Vanavond naar Ajax - Heerenveen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31746917
Vandaag
pi_31747210
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 08:54 schreef SCH het volgende:
Vandaag
Het is toch echt niet normaal dat ik bijna bij elke wedstrijd van Ajax al geruime tijd voor de wedstrijd uitga van het ergste ?
pi_31747229
quote:
Vandaag
nog een ruime elf uur
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:21:03 #257
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31747242
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:19 schreef Robar het volgende:

[..]

Het is toch echt niet normaal dat ik bijna bij elke wedstrijd van Ajax al geruime tijd voor de wedstrijd uitga van het ergste ?
Tja, ik snap dat best wel... helaas.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:42:51 #258
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31747567
quote:
Vandaag
ik blijf thuis
te ziek nog
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_31747590
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:42 schreef Againzender het volgende:

[..]

ik blijf thuis
te ziek nog
och nee, mag ik je kaartje
pi_31747712
Ik ook weer aanwezig en een slecht voorgevoel, on-Ajax dit

Sluit de transfermarkt nou vanavond? Dat zou betekenen dat we geen nieuwe aankopen hebben, dan wordt het echt een rampseizoen, iig tot de winterstop
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:55:52 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31747767
Ja, lekker daadkrachtig Ajax .
Get woke, go broke!
pi_31747860
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:52 schreef devv05 het volgende:

Sluit de transfermarkt nou vanavond? Dat zou betekenen dat we geen nieuwe aankopen hebben, dan wordt het echt een rampseizoen, iig tot de winterstop
ik dacht dat hij 31 oktober sluit maar niet zeker.....
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:14:59 #263
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31748084
Transfermarkt sluit op 31 oktober 2005, als we ons nog willen versterken, moeten we dat dus heel snel doen. KJH is tóch in Amsterdam, laten we hem maar eens benaderen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:15:57 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31748104
Dan heeft KJH een nog betere reden om zich in de kijker te spelen vanavond, hebben wij weer .
Get woke, go broke!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:17:21 #265
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31748138
quote:
Ja, want met ons tranferbeleid moet een overhaaste aankoop inderdaad de oplossing zijn
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:19:03 #266
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31748160
Als Ajax slim is, bieden ze KJH vóór de wedstrijd een heel mooi salaris, dat minder wordt naarmate hij scoort tegen Ajax. Iedere voetballer zwicht voor geld, ook KJH.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31748204
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:17 schreef Againzender het volgende:

[..]

Ja, want met ons tranferbeleid moet een overhaaste aankoop inderdaad de oplossing zijn
Overhaast? Ze hebben zich toch al weken, zo niet maanden kunnen orienteren? Mag toch niet hopen dat ze daar nu pas deze week mee begonnen zijn. Dus wat is in jouw ogen dan overhaast?

Lijkt me toch duidelijk dat er NU iets moet gebeuren, willen we niet blijven aanmodderen tot de winterstop en ergens in het rechterrijtje eindigen. Maarja als jij het wel goed vindt gaan zo
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:23:32 #268
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31748267
Hoe laat begint de wedstrijd eigenlijk?

Want dan kan ik mijn wekker instellen, want als ik in het home zit, vergeet ik de tijd nl. altijd.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:24:33 #269
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31748287
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:20 schreef devv05 het volgende:

[..]

Overhaast? Ze hebben zich toch al weken, zo niet maanden kunnen orienteren? Mag toch niet hopen dat ze daar nu pas deze week mee begonnen zijn. Dus wat is in jouw ogen dan overhaast?

Lijkt me toch duidelijk dat er NU iets moet gebeuren, willen we niet blijven aanmodderen tot de winterstop en ergens in het rechterrijtje eindigen. Maarja als jij het wel goed vindt gaan zo
Als ze nu nog eens tot aankoop over gaan vind ik dat overhaast ja. Ze hadden al lang iemand moeten aantrekken.
Krijg je straks weer datzelfde gezeik als met Kone. Blijken KJH tanden niet recht te staan ofzo, willen ze hem niet goedkeuren.
pi_31748344
quote:

Ja paniekaankopen dat gaat helpen Ik ben ook niet blij hoe het gaat, maar een beetje steun aan het team kan geen kwaad hoor.

En besides, wie zou in godsnaam dit team dan kunnen versterken? Directe versterking heb ik het dan over. Al zet je Ronaldinho tussen die gasten, dan komen er nog weinig ballen in de netten te liggen.
pi_31748380
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:

[..]
. Blijken KJH tanden niet recht te staan ofzo, willen ze hem niet goedkeuren.
En terecht dat ze het dan niet doen
pi_31748447
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja paniekaankopen dat gaat helpen Ik ben ook niet blij hoe het gaat, maar een beetje steun aan het team kan geen kwaad hoor.

En besides, wie zou in godsnaam dit team dan kunnen versterken? Directe versterking heb ik het dan over. Al zet je Ronaldinho tussen die gasten, dan komen er nog weinig ballen in de netten te liggen.
Ik ga niet nog een keer hetzelfde posten als net. Ik steun het team waarschijnlijk nog een heel stuk meer dan jij en zal dat altijd blijven doen, maar dat houdt niet in dat het op deze manier niet gaat. Rosenberg is niet de juiste man voor Ajax, hij komt gewoon kwaliteit te kort, Charisteas is niveau Anastaciou en Babel is uit vorm en zit niet lekker in z'n vel.

Natuurlijk ligt het probleem veel dieper maar op korte termijn hebben we gewoon iemand nodig, ik zou dan ook zeer blij zijn met KJH. En waarom paniekaankoop als ze er al weken of maanden mee bezig kunnen zijn? Definieer paniekaankoop eens in jouw ogen dan?
pi_31748651
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:31 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik ga niet nog een keer hetzelfde posten als net. Ik steun het team waarschijnlijk nog een heel stuk meer dan jij en zal dat altijd blijven doen,
Wauw, mag ik je aanraken?
quote:
maar dat houdt niet in dat het op deze manier niet gaat. Rosenberg is niet de juiste man voor Ajax, hij komt gewoon kwaliteit te kort, Charisteas is niveau Anastaciou en Babel is uit vorm en zit niet lekker in z'n vel.
No shit Sherlock, dat zie ik ook wel. Al heb ik Rosenberg op een of andere manier nog niet afgeschreven, maar zal wel aan mij liggen Maar denk jij dat een haalbare spits die ballen er wel ineens inknalt? De aanvoer is ook nog steeds brak, het vertrouwen is nul.
quote:
Natuurlijk ligt het probleem veel dieper maar op korte termijn hebben we gewoon iemand nodig, ik zou dan ook zeer blij zijn met KJH. En waarom paniekaankoop als ze er al weken of maanden mee bezig kunnen zijn? Definieer paniekaankoop eens in jouw ogen dan?
Ik zou er ook blij mee zijn, maar ik zie niet welke verandering dat met zich meebrengt. Het is niet 1 man die alles kan veranderen. Paniekaankoop is voor mij een aankoop op die doormiddel van tijdgebrek, teveel geld en slechte resultaten ineens tot stand komt, omdat de deadline er ineens zou zijn. Terwijl de toevoeging van de speler nog maar de vraag is en er in zo'n situatie veel te veel geld wordt betaald wat onnodig is.

Je straalt daarmee ook uit naar het team dat het totale onkunde is wat ze laten zien, en ook al is dat zo, het komt het team niet ten goede. Ik heb nog alle vertrouwen in Blind dat hij het op de rails krijgt. Maar ik zie een Klaas Jan Huntelaar dat op dit moment niet veranderen.
pi_31748783
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:

Krijg je straks weer datzelfde gezeik als met Kone. Blijken KJH tanden niet recht te staan ofzo, willen ze hem niet goedkeuren.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:50:21 #275
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31748855
Een aankoop is onnodig wat mij betreft. Je moet gewoon een spits eens een wedstrijd of 4/5 laten staan. En dan ook de hele wedstrijd laten staan. Op deze mainer om de 20min (ok overdreven ) een andere spits schiet toch gewoon niet op dan krijg je in het veld nooit echt feeling met elkaar.

en vanavond? Dat wordt juist onverwacht simpel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')