Nou ik hoop dat mensen ingaan zien, dat er maar een koningin in dat huis is, met de naam Tanja en niet meer stemmen op haar, tis en blijft een sjaggo mens.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Joost wil winnen en zit daarom zwaar met Tanja
ik kan me ook niet voor de geest halen wat Nathalie voor Tanja gedaan heeft hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:19 schreef Day het volgende:
Joost: Nathalie heeft zoveel voor Tanja gedaan.
Sorry, maar ik kan me dan niet herinneren, ze negeerde Tanja 9 van de 10 keer.
Ze deed de deksel niet eens op de boterquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:19 schreef Day het volgende:
Joost: Nathalie heeft zoveel voor Tanja gedaan.
Sorry, maar ik kan me dan niet herinneren, ze negeerde Tanja 9 van de 10 keer.
Ik kan daar ook met mijn verstand niet bij dat iemand sympathie voor haar kan opbrengenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap ook helemaal niks van dat begrip voor liefdeloze Tanja, het is en blijft een haatdragende liefdeloze moeder, eigenlijk zou ze helemaal geen kind mogen opvoeden, maar dat is mijn mening...
1 koninginquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat mensen ingaan zien, dat er maar een koningin in dat huis is, met de naam Tanja en niet meer stemmen op haar, tis en blijft een sjaggo mens.
Ik wil niet zeuren, maar fok is onwijs traag
Nee, hij mag Tanja wel nomineren "omdat het beter voor haar is" (barf) maar omgekeerd mag zij niet op hem stemmen want hij heeft niet toegegeven dat hij haar genomineerd heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:22 schreef Sonique het volgende:
Gaat joost me nu vertellen dat hij gewoon verwacht dat als hij op iemand stemt, diegene niet op hem zou stemmen als wraak?
Laat ik je nou zeggen dat ik niks van jou begrijp...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan daar ook met mijn verstand niet bij dat iemand sympathie voor haar kan opbrengenzelden zo'n antisociaal wezen gezien (en ik heb er echt heel wat zien passeren hoor).
Ik hoop echt dat ze die in de gaten blijven houden want kan nooit wat worden met dat kind. Die gebruikt alles voor haar eigen gewin, dat gaat ze ook met dat kind doen![]()
Precies.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee, hij mag Tanja wel nomineren "omdat het beter voor haar is" (barf) maar omgekeerd mag zij niet op hem stemmen want hij heeft niet toegegeven dat hij haar genomineerd heeft.
Grote schijnheil is het.
haha, dies leukquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:27 schreef Jane het volgende:
Menno gaat dit soort opdachten missen als hij het huis uit is.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat ik je nou zeggen dat ik niks van jou begrijp...
Ik vind Tanja wel echt heel sociaal, het minst achterbaks van deze hele groep
Dat duurt nog geen 20 seconden volgens Arceequote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Wat APK zei, zullen wel al die lijstjesfanaten zijn die de database leegtrekken.
Kunnen ze hem mooi die lading bonen meegeven als hij donderdag naar huis gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:27 schreef Jane het volgende:
Menno gaat dit soort opdachten missen als hij het huis uit is.
Kom jij soms hier om te rellen, of stem je stiekem op Lieske, anders vat ik jou niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze deed de deksel niet eens op de boter![]()
Ja die bedoel ik iedereen vindt haar koninginnen gedrag vertonen, en zij is niet eens zwangerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:27 schreef newsman het volgende:
[..]
Bedoel jij, anders Dido Pc eend, nou die doet normaal mee aan de week opdrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |