met zo'n hoorn ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:07 schreef crackhead het volgende:
Ben jij wel eens gestoken door een koe?
Oud?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:28 schreef Silven het volgende:
[..]
ZO een?:![]()
P.s.
Die goeie ouwe Roosendaaler weer.
Volgens jou kan iemand die nooit bier drinkt een beter oordeel vellen over de smaak dan iemand die zich er dagelijks schuldig aan maakt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:40 schreef Shivo het volgende:
Waarop baseer jij het idee dat je een oordeel kunt vellen over iets waar je je dagelijks schuldig aan maakt?
Omdat ik zelf gewoon vlees eet, en dus geen onderscheid maak tussen een koe en een mug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:40 schreef Shivo het volgende:
Waarop baseer jij het idee dat je een oordeel kunt vellen over iets waar je je dagelijks schuldig aan maakt?
het probleem met veel vegetariers is dat het van die vervelende types zijn die hun wil aan je op proberen te dringen door viezi verhalen te vertellen etc., of lopen ze ermee te pimpen (in bepaalde kringen dan) terwijl het een stelletje hypocriete eikels zijn....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:46 schreef LostFormat het volgende:
Gezanik constant. Laat mensen lekker eten wat ze wel of niet willen eten.
Inderdaad. Net zoals die lui die tegen het vissen van tonijn zijn omdat er dolfijnen verstrikt raken in de netten en doodgaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:37 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik wil dus gewoon weten, waarom iemand een verschil ziet in de waarde van een leven van een mug of een koe.
Ik zou het hypocriet vinden als het aaibaarheidsgehalte de doorslaggevende factor is.
Dan kunnen we ook net zo goed mensenvlees gaan eten als er toch geen grens is. Je kunt voor jezelf denk ik het beste een grens leggen. Ik eet alleen scharrelvlees als ik vlees eet, omdat ik tegen de bio-industrie ben. Ik sla daarintegen wel muggen dood omdat die in mijn ogen veel kleinere hersens hebben dan een koe en de wereld ook iets anders ervaren daardoor. Als je ieder levend organisme moet gaan sparen leef je zelf niet echt lang meer, omdat je dan ook geen groente en fruit meer mag eten omdat dat ook leven is (geweest).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:55 schreef Kogando het volgende:
[..]
Inderdaad. Net zoals die lui die tegen het vissen van tonijn zijn omdat er dolfijnen verstrikt raken in de netten en doodgaan.
En al die tonijn dan? Die vreten we toch ook zo op.. maar nee, die zijn niet lief en dolfijntjes wel.
Ik eet mijn eigen soort niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:01 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook net zo goed mensenvlees gaan eten als er toch geen grens is.
Ik zeg ook niet dat we mensenvlees moeten gaan eten.quote:
Met andere woorden, de massamoordenaar die tegen de tasjesdief zegt "wil je daar wel eens mee ophouden, dat kan niet hoor!".quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:47 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Omdat ik zelf gewoon vlees eet, en dus geen onderscheid maak tussen een koe en een mug.
Anderen blijken dat dus wel te doen.
Je neemt het dus eigenlijk op voor de muggen. Misschien moet je een clubje oprichten! Ik vind het erg nobel van je...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:47 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Omdat ik zelf gewoon vlees eet, en dus geen onderscheid maak tussen een koe en een mug.
Anderen blijken dat dus wel te doen.
= Aanstellerij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:46 schreef LostFormat het volgende:
Laat mensen lekker eten wat ze wel of niet willen eten.
Dat was dus een Nederlandse familie, te zien in het programma Groeten uit de Rimboe.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:20 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Laatst ook zo'n programma over zo'n familie in Afrika die helemaal over de rooie gingen toen er een koe werd geslacht.
Lekker hypocriet, als ze weer in nederland zijn halen ze mooi verpakte biefstukjes bij de c1000 zonder er bij na te denken dat die dieren een zwaar kutleven hebben gehad in verhouding tot die koe in Afrika.
Je meent het... ik dacht dat ze uit amerika kwamenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was dus een Nederlandse familie, te zien in het programma Groeten uit de Rimboe.
[afbeelding]
Zij dus. Ter verduidelijking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |