Hoezo? Het gaat erom hoe je het toen beleefd hebt. Daar kan nooit meer iets aan veranderen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is BB1 ENORM overschat en denken veel mensen nog steeds dat het leuk was omdat het nieuw was. In werkelijkheid was het echt de saaiste BB van allemaal.
Ook hier geldt: het gaat om het plezier dat ik heb om er naar te kijken.quote:En BB5 kan nooit meer hoger komen bij mij dan de laatste plaats omdat het hele concept verknald is door Tanja erin te zetten en wat ze allemaal mag. Maar ondanks dat nog steeds leuk om te kijken.
voor het programma BB is het slecht, maar het heeft talpa een hoop reclame opgeleverd in binnen en buitenland.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het ging goed totdat ze besloten een zwangere erin te schoppen
Ja daar heeft ze een dagtaak aan, al die vrienden die ze een kaartje moet sturenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:22 schreef Inca het volgende:
tanja heeft ook een weekopdracht geboortekaartjes bedenken kind is al een week oud heel nederland weet het al maar ja![]()
Je bent inderdaad nog jongquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Noem je mij al oud? Volgens mij ben jij nog ouder dan WickedAngels avatar.![]()
Als je het zo bekijkt heb je gelijk. Hoewel ik het toen niet op de streams en op fok heb gevolgd, dus dat was wel veel minder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoezo? Het gaat erom hoe je het toen beleefd hebt. Daar kan nooit meer iets aan veranderen.
oequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:24 schreef cuall het volgende:
Ja daar heeft ze een dagtaak aan, al die vrienden die ze een kaartje moet sturen![]()
Nou geweldig ik dacht nog altijd, dat ze in Hilversum programma's maakten, voor mensen en niet voor het buitenland.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
voor het programma BB is het slecht, maar het heeft talpa een hoop reclame opgeleverd in binnen en buitenland.
gewoon een lange pauze, mijn baas zou daar al comentaar op hebben gegeven.quote:
Ze kent ongetwijfeld een hoop negerts hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja daar heeft ze een dagtaak aan, al die vrienden die ze een kaartje moet sturen![]()
join the clubquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:23 schreef newsman het volgende:
Ik vind Lieske echt een topper geworden
BB1 vond ik het leukst, afgezien van de gigantische telefoonrekeningen, omdat er nog geen kabel lag toenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:15 schreef Arcee het volgende:
Ook van allemaal genoten, trouwens.Big Brother
Je gaat je opgeven voor BB6quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:26 schreef Giggio het volgende:
Ik ga het volgend jaar anders aanpakken!!
die lekkersimpel is gebanned voor 48 uurquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:27 schreef Wup het volgende:
btw: gaat goed hier vanavond
fok is al een tijdje braaf
en nog nul scheldpartijtjes
Tot 0:00 that isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:27 schreef Wup het volgende:
fok is al een tijdje braafen nog nul scheldpartijtjes
gelukkig maar het is zo erg gezellig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:27 schreef Wup het volgende:
fok is al een tijdje braaf
en nog nul scheldpartijtjes
het gros van haar vriendenkring kan volgens mij niet eens lezenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:25 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze kent ongetwijfeld een hoop negerts hoor.![]()
Ze zijn poes lief en aarig voor elkaar wat er ook gebeurt en dat is behoorlijk saai idd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:27 schreef Day het volgende:
Grappig, de meeeste hier vinden dat 'de zwangere' deze BB verpest heeft.
Ik zou juist allang gestopt zijn met kijken als zij er niet in zat. Aan de overige bewoners is toch geen lol te beleven? Deze groep is oersaai en schijnheilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |