en daar had je echt dat plaatje van de appel voor nodig?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:17 schreef peaceman het volgende:
Fiona Apple, dus die kerel speelt in een clip van haar...
Het zal wel erg simpel zijn in Ranja's hoofd, maar niet voor mijquote:
Hij is bekend van/kan evt bekend worden door de clip van het nummer van Fiona Apple...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:55 schreef ranja het volgende:
Waar is deze man bekend van, of gaat hij worden, of zou hij kunnen worden als de muziekzenders een beetje mee werken?
[afbeelding]
Tot zover klopt het... maar ik mis nog iets.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij is bekend van/kan evt bekend worden door de clip van het nummer van Fiona Apple...
meer kan ik er niet van maken...![]()
Welk deel van de vraag heb ik dan niet beantwoord?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Tot zover klopt het... maar ik mis nog iets.
kheb al 2 keer gegoktquote:
Als we wisten WAT er gegokt moest worden....quote:
Ik snap niet welk gedeelte van de vraag nog niet beantwoord is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:06 schreef Charmian het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet wat chevy chase er mee te maken heeft.
Inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:58 schreef Neleos het volgende:
Hij playbackt in de clip van Fiona Apple net als Chevy Chase in You Can Call Me Al?
Waar in de vraagstelling is te zien dat dit gevraagd wordt??quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Inderdaad
Neleos +1
Erg grappig om te zien trouwens. Fiona schiet zelf ook geregeld in de lach
Dank je wel, maar op zich gung ik het Neleos van harte, maar ik kan niet uit de vraagstelling halen dat dit antwoord gevraagd werd en dus was de vraagstelling zeer onduidelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:14 schreef Charmian het volgende:
hm eerlijk gezegd zou ik het puntje aan peaceman geven, die heeft geraden dat hij in een clip van Apple meespeelt. In je eerste vraagstelling kwam nou niet bepaald duidelijk naar voren dat je ook wilde weten wattie in de clip deed. Maar ja, zal wel aan mijn simpel denken liggen.
Zeuren? Je moet gewoon niet zo vaag zijn met je vraag.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:14 schreef ranja het volgende:
Er spelen wel meer mensen in die clip.
Verder geen gezeur graag.
en jij moet gewoon Fiona Apple herkennen van plaatje 3 en niet van plaatje 5quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeuren? Je moet gewoon niet zo vaag zijn met je vraag.![]()
Dat slaat nergens op en dat weet je... Dat jij Fiona boven je bed hebt hangen, betekent niet dat iedereen haar van gezicht herkend.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:18 schreef ranja het volgende:
[..]
en jij moet gewoon Fiona Apple herkennen van plaatje 3 en niet van plaatje 5
Dit was je vraag, dus of hij ergens van bekend IS, trek je zelf ook in twijfel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:55 schreef ranja het volgende:
Waar is deze man bekend van, of gaat hij worden, of zou hij kunnen worden als de muziekzenders een beetje mee werken?
Ik ken haar muziek, niet haar toetjequote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:25 schreef ranja het volgende:
Overigens had ik verwacht dat je Fiona wel beter zou kennen Peaceman, jou smaak inschattend.
Maar goed, je was de enige niet die haar niet herkende.
Pfff... zo vaak is die clip niet te zien op tmf. En dat is nog een understatement gok ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:25 schreef peaceman het volgende:
Dit was je vraag, dus of hij ergens van bekend IS, trek je zelf ook in twijfel.
Waarmee je onderstreept wat ik net zeiquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Pfff... zo vaak is die clip niet te zien op tmf. En dat is nog een understatement gok ik.
Inderdaad, al is Yoko wel 1 van de 2quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:30 schreef ranja het volgende:
Yoko Ono en Julian? dat zal wel te makkelijk gedacht zijn?
Wat moet ik dan zeggen, waar is hij niet bekend van? Of waar zou hij bekend van zijn als de muziekzenders mee werken? Oh wacht, dat laatste zei ik ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarmee je onderstreept wat ik net zei![]()
Het lijkt me wijs voor dit topic dat ik verder niet meer ga reageren. In elk geval was je vraagstelling vaag! Maar oke... laten we erover ophouden...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen, waar is hij niet bekend van? Of waar zou hij bekend van zijn als de muziekzenders mee werken? Oh wacht, dat laatste zei ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |