Dat hebben ze al eens geprobeerd... en toen hoorden ze : Dit is een waarschuwingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:50 schreef Knurkie het volgende:
[..]
![]()
zou het misschien een idee zijn om het dekbed vol te gooien met bonen en die dan zo op tafel leggen ipv elke keer een handje te pakken(niet in de hoes ofzo maar gewoon als een hangmat vullen zeg maar)
Of misschien weet ze zich geenhouding te geven als ze complimentjes/cadeautjes krijgt. Die mensen heb je ook...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanja had de vorige keer ook al aanwijzingen van BB gekregen hoe ze de opdracht het best kon doen (Winnie de Poeh). Zag je haar reactie bij de live uitzending, toen ze zeiden dat "Tanja de beste manier had" ? Exact dezelfde lauwe, koele reactie als toen Linda zei dat Geesje bij de bevalling mocht zijn. Voorkennis dus.
blijft een trut die Tanja
Ik weet niet hoor, maar ze zitten daar al met z'n 4-en. Mogen er max 4 zitten. PLus mocht er aan deze groep niet gesleuteld worden volgens mijquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En waarom gaat mevrouw takketrut niet even de kamer zelf in om de overige bewoners te ondersteunen? Is module Big Tanja nu geheel afgesplitst van Big Brother?
ok snap m nuquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:50 schreef Knurkie het volgende:
[..]
![]()
zou het misschien een idee zijn om het dekbed vol te gooien met bonen en die dan zo op tafel leggen ipv elke keer een handje te pakken(niet in de hoes ofzo maar gewoon als een hangmat vullen zeg maar)
hmm jammer wel de snelste manier om de tafel vol te krijgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat hebben ze al eens geprobeerd... en toen hoorden ze : Dit is een waarschuwing
Oftewel... mocht niet
tis nog geen donderdag nog ff afwachtenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:57 schreef MissX het volgende:
Het valt me trouwens nog mee dat ze nog niet gestopt zijn. Had dat wel van die mietjes verwacht dat ze iets hadden van het lukt toch niet we kappen ermee.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Of misschien weet ze zich geenhouding te geven als ze complimentjes/cadeautjes krijgt. Die mensen heb je ook...
Maar blijft wel een rare
De sanctie van deze week begint toch een beetje bij hun door te dringen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:57 schreef MissX het volgende:
Het valt me trouwens nog mee dat ze nog niet gestopt zijn. Had dat wel van die mietjes verwacht dat ze iets hadden van het lukt toch niet we kappen ermee.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:58 schreef KRIBBET het volgende:
Ik snap niet dat dit de eerste keer was dat de baby buiten was![]()
" De Arbeidsinspectie stelde met Endemol afspraken te hebben gemaakt over de praktische uitvoering. Zo krijgt de moeder die voor de camera's zal bevallen, vrije toegang tot de babykamer zonder camera's. Dat geldt ook voor een verzorgster van buiten het Big Brother-huis. Dat wordt vermoedelijk een van de grootmoeders, die de baby onbeperkt mag bezoeken en meenemen naar buiten. "
Bron: ANP
Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat de baby maximaal 2 uur per dag gefilmd mag worden en maximaal 8 dagen in het BB-huis mag zijn........dus een vertrek van Tanja as. donderdag zou logisch zijn![]()
Hij voelt zich gewoon thuis...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB het lijkt wel of joost op de camping zit.
Kan hij gewoon zijn kleren aantrekken.
Van het rantsoen of het slaapritme ivm de opdracht?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft echt veel last. Zullen er nog wel meerdere volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |