tis nog geen donderdag nog ff afwachtenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:57 schreef MissX het volgende:
Het valt me trouwens nog mee dat ze nog niet gestopt zijn. Had dat wel van die mietjes verwacht dat ze iets hadden van het lukt toch niet we kappen ermee.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Of misschien weet ze zich geenhouding te geven als ze complimentjes/cadeautjes krijgt. Die mensen heb je ook...
Maar blijft wel een rare
De sanctie van deze week begint toch een beetje bij hun door te dringen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:57 schreef MissX het volgende:
Het valt me trouwens nog mee dat ze nog niet gestopt zijn. Had dat wel van die mietjes verwacht dat ze iets hadden van het lukt toch niet we kappen ermee.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:58 schreef KRIBBET het volgende:
Ik snap niet dat dit de eerste keer was dat de baby buiten was![]()
" De Arbeidsinspectie stelde met Endemol afspraken te hebben gemaakt over de praktische uitvoering. Zo krijgt de moeder die voor de camera's zal bevallen, vrije toegang tot de babykamer zonder camera's. Dat geldt ook voor een verzorgster van buiten het Big Brother-huis. Dat wordt vermoedelijk een van de grootmoeders, die de baby onbeperkt mag bezoeken en meenemen naar buiten. "
Bron: ANP
Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat de baby maximaal 2 uur per dag gefilmd mag worden en maximaal 8 dagen in het BB-huis mag zijn........dus een vertrek van Tanja as. donderdag zou logisch zijn![]()
Hij voelt zich gewoon thuis...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB het lijkt wel of joost op de camping zit.
Kan hij gewoon zijn kleren aantrekken.
Van het rantsoen of het slaapritme ivm de opdracht?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft echt veel last. Zullen er nog wel meerdere volgen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:02 schreef scanman01 het volgende:
Joost, het is geen vakantiepark !!dierentuin
Hij heeft een beetje een ouderwets hoofd. (Domineeshoofd)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Dames, speciaal voor jullie. Geile Joost.
[afbeelding]
En bedankt scanmanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik word er niet opgewonden van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
de rode bonen, de gespikkelde bonen en de zwarte bonen moeten op kleur gesorteerdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:04 schreef Villalux het volgende:
Niet ALLE bonen moeten gedaan worden.
dat staat nergens! maar ja dat valt hun niet op!
simpel he!.....
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:05 schreef BONG4002 het volgende:
Joost heeft een waarschuwing te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |