ik vond dat een afknapperquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:32 schreef sp3c het volgende:
heb het gezien ... ik vond het eigelijk nog wel aardig.
alleen dat met die parachutisten kon niet meer want veel transportvliegtuigen waren stuk![]()
vond ik ook nogal onwaarschijnlijk...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:27 schreef 1-of-6Billion het volgende:
* 1-of-6Billion vind "iffy-history" best leuk![]()
Kan me alleen niet voorstellen dat Engeland zou capituleren omdat de Prime Minister dood is..![]()
ik vond dat juist een beetje chaotischquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:38 schreef Murray het volgende:
De 'grap' is juist dat het voornamelijk geen 'what if' docu is. Het doel was volgens mij om te laten zien hoe weinig het gescheeld had of Engeland was ook binnengevallen. Ik denk dat degene die er nog niet zoveel vanaf wist pas op het eind doordat dat het overgrote deel van de docu gewoon echt gebeurd is? (Ja natuurlijk er zaten wel duidelijk 'what if' stukken tussendoor)
Wat dat betreft vond ik het wel geslaagd eigenlijk.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:08 schreef SocialDisorder het volgende:
ik denk dat als m'n tante kloten had gehad, zij m'n oom geweest was geweest, en niemand weet wat er dan met mij gebeurd zou zijn. Het interesseert ook niemand (mij incluus).
ja ik dacht ook te zien hoe het er in GB eraan toe zou gaan ipv kregen we gewoon de planen van seelowe te zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:38 schreef Murray het volgende:
De 'grap' is juist dat het voornamelijk geen 'what if' docu is. Het doel was volgens mij om te laten zien hoe weinig het gescheeld had of Engeland was ook binnengevallen. Ik denk dat degene die er nog niet zoveel vanaf wist pas op het eind doordat dat het overgrote deel van de docu gewoon echt gebeurd is? (Ja natuurlijk er zaten wel duidelijk 'what if' stukken tussendoor)
Wat dat betreft vond ik het wel geslaagd eigenlijk.
er klopte welmeer wapens nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:14 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
ik vond dat een afknapperje zag duitse para's die uit Dakota C47's sprongen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:02 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik heb een 'Alternative History' tijdlijn gevonden die speculeerd over wat er gebeurd zou zijn als Hitler Engeland daadwerkelijk was binnengevallen en als dat gelukt was.
http://www.angelfire.com/ak2/newmanbyrne/timeline.html
Dan hadden ze het niet eens geprobeerd, zoveel kon het ze (het grote publiek) ook weer niet schelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Als Hitler Engeland / Ierland en Ijsland had veroverd dan was het voor de VS heel moeilijk geworden om voet aan de grond te krijgen in Europa
ze hadden al voet aan vaste grond in Europa (Italie).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Als Hitler Engeland / Ierland en Ijsland had veroverd dan was het voor de VS heel moeilijk geworden om voet aan de grond te krijgen in Europa
Dat ligt er maar aan wanneer je de invasie laat plaatsvinden, als de Duitsers hadden doorgestoten ten tijde van de Battle of Britain dan heb je het over een tijd waarin de VS nog neutraal was. Italië was pas eind '43 toen de VS al twee jaar meedeed.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze hadden al voet aan vaste grond in Europa (Italie).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |