Toch even een postje hier.
Heb zelf in pubertijd ook wel redelijk veel gezweet onder oksels altjid, soms liepen de druppeltjes echt langs je lichaam naar beneden.. niet bepaald een fijn gevoel. Op een of andere manier heb ik er toen niet heel veel op gelet/bij stil gestaan.. maar ik wist het wel van mezelf.
Toen ben ik 2 jaar terug beetje gaan zoeken op internet en kwam ik uit bij Syneo 5.
Op eerste gezicht een wondermiddel. Vooral in het begin geniaal... maar op gegeven moment merkte ik dat ik bij mijn liezen ging zweten (niet super heftig maar toch)... ook niet de meest relaxe plek.. maargoed als ik moet kiezen liezen/oksel dan toch maar liezen.. en aangezien het niet zó erg was nooit echt probleem mee gehad.
Echter nu begin ik opeens snel op m'n rug te zweten. Als het een beetje warm is en ik een stukje fiets of in warme bus zit kroeg/feestje noem het maar op. Dat is wel echt klote want dan ben je constant in de gaten aan het houden of je rug vochtig is.. Gister zelfs, stond vol in de zon en voelde op gegeven moment druppels op mn rug terwijl ik daar nooit last van heb gehad.
Nu moet ik bekennen dat ik sinds een half jaar niet meer sport en conditie van niks heb dus wie weet wat dat voor invloed heeft
Maar denk toch maar eens langs huisarts te gaan..