abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:35:51 #256
293852 Lexis
That's what she said.
pi_101497175
Vandaag door de zon gelopen, op het terras gezeten etc, en heb het wel warm gehad, maar geen zweetplekken, in een grijs overhemd. Dat is nogal geniaal, kan ik die ook weer eens dragen haha.
pi_101497285
Ik wissel Syneo trouwens af met Odorex en gewoon af en toe een tijdje niets.
Anders werkt het niet meer bij mij.
Noot noot.
pi_101590875
Ik heb gister voor het eerst syneo5 opgespoten en vanochtend een douche genomen en daarna axe dry opgespoten. Aangezien axe dry ook een anti-transpirant is heb je dus ook weer extra aluminium chlorohydrate onder je oksel zitten. Ik heb liever dat er minder van dat soort stoffen op mijn lichaam zitten en ik heb door syneo ook geen anti-transpirant meer nodig. 1 is genoeg.

Het is trouwens volgens heel veel onderzoeken onzin dat dit schadelijk is.. Google het eens als het je niet lekker zit. Wel ben ik van mening dat je zo min mogelijk kunt gaan gebruiken als het anders overbodig is. (en zorg dat je niets inademt natuurlijk haha).

Nu ga ik dus testen hoe syNeo5 samenwerkt met de deospray 1 Million van Paco Rabanne.
Dit is dus voor de mensen die last hebben van overmatig transpireren maar die ook nog eens heerlijk willen ruiken. (dan moet je het luchtje 1 million natuurlijk wel lekker vinden he).

Morgen voor het eerst proberen en ik zal jullie op de hoogte houden!

Ps: gebruik naast de deo ook de parfum!

[ Bericht 4% gewijzigd door dryMillion op 06-09-2011 00:00:15 (was onvolledig) ]
Geloof niets 100% als je het zelf niet uitgezocht hebt!
pi_101613662
Odaban is ook echt een heel fijn product
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_101622163
Eergister syNeo5 opgespoten en gister axe dry opgespoten. Ik ben de hele dag droog gebleven, zelf tijdens het "inspannende avonduurtje".

Vandaag weer eerst lekker onder de douche gestaan en daarna mezelf helemaal laten drogen. Daarna 1 million deospray opgespoten en ook die helemaal laten drogen voor ik mijn kleren aantrok.

Ik hoop dat dit werkt want ik heb deze deo eerder wel eens geprobeerd maar toen waren me oksels na 10 minuten alweer kletsnat.

Het zou echt fijn zijn als ik deze nu zonder problemen kan gebruiken..

Vanavond de uitslag!
pi_101651441
Goed nieuw: Het is nu avond en ben nogsteeds droog..
Minder nieuws: Ik ruik die deo nu niet meer haha

Conclusie: Kan heel goed deze combi maar ga er niet vanuit dat je de hele dag naar die deo ruikt.. maar iig geen zweetlucht!
  woensdag 7 september 2011 @ 00:15:14 #262
293852 Lexis
That's what she said.
pi_101659388
Vandaag was dag 5, en ik heb wel een beetje getranspireerd, en het rook een klein vleugje naar zweet. Is ook niet heel gek, want de afgelopen 5 dagen waren niet de makkelijkste voor Syneo5. Vrijdag en zaterdag waren extreem warm. Op die dagen hield het spul het echt heel goed, zelfs in een grijs overhemd. Echt amazing.

Nu dus weer een nieuwe lading, alleen het opspuiten is echt te lastig. Ik heb nu echt iets van 6 sprays per oksel, want soms komt er een volle spray uit, en dan weer een halve. Heel zonde natuurlijk, maar ik wil gewoon voelen dat het overal zit; en het is heel lastig mikken bij mij. Ik ga het nu in ieder geval weer laten drogen, en morgen er weer tegenaan :D
pi_101663289
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:15 schreef Lexis het volgende:
Vandaag was dag 5, en ik heb wel een beetje getranspireerd, en het rook een klein vleugje naar zweet. Is ook niet heel gek, want de afgelopen 5 dagen waren niet de makkelijkste voor Syneo5. Vrijdag en zaterdag waren extreem warm. Op die dagen hield het spul het echt heel goed, zelfs in een grijs overhemd. Echt amazing.

Nu dus weer een nieuwe lading, alleen het opspuiten is echt te lastig. Ik heb nu echt iets van 6 sprays per oksel, want soms komt er een volle spray uit, en dan weer een halve. Heel zonde natuurlijk, maar ik wil gewoon voelen dat het overal zit; en het is heel lastig mikken bij mij. Ik ga het nu in ieder geval weer laten drogen, en morgen er weer tegenaan :D
Ik heb inderdaad ook moeite met het dekken van de volledige oksel. Dus bij mij waren de vorige keer ook 5 spuitjes nodig. Denk dat dit geen kwaad kan, het kost je alleen iets meer.
Verder wel super dat het je op de 5de dag nog steeds beschermde!

Er bestaat trouwens wel een syNeo 5 (unisex) Roll-On zoals te zien op de website http://www.syneo5.de/
Of dit fris werkt weet ik niet maar misschien een poging waard?

[ Bericht 7% gewijzigd door dryMillion op 07-09-2011 08:38:33 (Nieuwe informatie) ]
pi_102396219
Toch even een postje hier.

Heb zelf in pubertijd ook wel redelijk veel gezweet onder oksels altjid, soms liepen de druppeltjes echt langs je lichaam naar beneden.. niet bepaald een fijn gevoel. Op een of andere manier heb ik er toen niet heel veel op gelet/bij stil gestaan.. maar ik wist het wel van mezelf.

Toen ben ik 2 jaar terug beetje gaan zoeken op internet en kwam ik uit bij Syneo 5.
Op eerste gezicht een wondermiddel. Vooral in het begin geniaal... maar op gegeven moment merkte ik dat ik bij mijn liezen ging zweten (niet super heftig maar toch)... ook niet de meest relaxe plek.. maargoed als ik moet kiezen liezen/oksel dan toch maar liezen.. en aangezien het niet zó erg was nooit echt probleem mee gehad.

Echter nu begin ik opeens snel op m'n rug te zweten. Als het een beetje warm is en ik een stukje fiets of in warme bus zit kroeg/feestje noem het maar op. Dat is wel echt klote want dan ben je constant in de gaten aan het houden of je rug vochtig is.. Gister zelfs, stond vol in de zon en voelde op gegeven moment druppels op mn rug terwijl ik daar nooit last van heb gehad.
Nu moet ik bekennen dat ik sinds een half jaar niet meer sport en conditie van niks heb dus wie weet wat dat voor invloed heeft :D
Maar denk toch maar eens langs huisarts te gaan..
pi_102398461
Ik ben erg blij met Syneo 5! Geen last van zweten meer! En wat ik doe is savonds opspuiten en volgende ochtend scheren. Werkt perfect.
  maandag 26 september 2011 @ 14:43:33 #266
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_102398576
Ik zal eens beginnen met de Odorex extra dry te gebruiken.
Tot nu toe hielp de nivea niet echt :)
Het is trouwens wel enkel op mijn werk, het schijnt dat ik mij dan inspan :P
kloep kloep
pi_104639181
halllo allemal
ik heb zelf ook veel last van overtranspireeren en vind dat heeeel erg lastig en schaam me ervoor ik heb veel leuke kleren maar die kan ik niet altijd aan. ik ben met odorex creme begonnen maar dat werk bij mij soms toen heb ik syneo 5 gekocht voor 18euro bij de trekpleister en voor 20 euro bij de kruidvat ik ben er heel blij mee maar het is nogal prijzig nu ga ik morgen deoleen kopen dat is maar 6 of 7 euro en dat kan ik makelijk elke maand verooorloven ik zet zo snel mogelijk een reactie over deoleen :D
pi_104639224
Deoleen is kut en prutspul.
Noot noot.
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 20:24:11 #269
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_104646500
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef deoleen het volgende:
halllo allemal
ik heb zelf ook veel last van overtranspireeren en vind dat heeeel erg lastig en schaam me ervoor ik heb veel leuke kleren maar die kan ik niet altijd aan. ik ben met odorex creme begonnen maar dat werk bij mij soms toen heb ik syneo 5 gekocht voor 18euro bij de trekpleister en voor 20 euro bij de kruidvat ik ben er heel blij mee maar het is nogal prijzig nu ga ik morgen deoleen kopen dat is maar 6 of 7 euro en dat kan ik makelijk elke maand verooorloven ik zet zo snel mogelijk een reactie over deoleen :D
Je weet dat je met een flesje Syneo 5 echt bijna een half jaar (ik in elk geval) kunt doen? Dan is het per half jaar maar 20 euro ofzo. Als je er zo naar kijkt is het helemaal niet zo duur :).
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_122037922
Ik zweet heel veel onder mijn oksels en het ruikt ook erg. Ik heb 2 dagen geleden Syneo 5 voor het eerst gebruikt na het doucen (en laten opdrogen daarvan). Maar de volgende dag zweette ik nog net zo hard en de lucht is nog net zo erg. Dag 2 s avonds nog is syneo 5 opgespoten. Nu op dag 3 maar nog steeds last van zweten + de lucht.

Heeft iemand tips ? Of zou het nog kunnen gaan werken na langere tijd gebruik bijvoorbeeld?

Alvast bedankt.

Groeten Henk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')