En dat is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zoooo we kunnen weer verder! lang lever gary de slak
Foei !quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
Foei !
Ken jij Gary van Spongebob niet ?![]()
Ik wil deze [afbeelding]
defenatly sporten!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik krijg medicatie nog en daar kom je ook van bij. Ik ga sowieso eens over 3 weken praten om af te bouwen van 1 middel. Voel me nu zo goed dat ik denk dat het niet nodig is om de gedachten-remmers nog in te nemen. Ik zal niet zo snel meer teveel denken en doordenken tot ik verdwaald ben in het denken. Tis eerder dat ik opgesloten zit in mijn denken nu, en wie weet heeft dat ook met de risperdal te maken. Die verdoofd als het ware je gevoelsleven dus misschien ligt daar een storende factor maar dat moet ik in samenspraak doen. Het idee dat mijn gevoelsleven verdoofd wordt, vind ik sowieso geen prettige gedachte eigenlijk, maar goed, dat was toen nodig.
Ik voel dus echt dat ik opgesloten zit in het denken en daarom voel ik me ook niet zo lekker. Sporten misschien goed hiervoor? Om alles eens los te gooien? Of schilderen? Alles eruit gooien dat erin zit. En dat is juist wat ik moet doen denk ikAlles eruit gooien dat erin zit. Zodat ik doorbreek uit de spiraal.
Ik was net goed op gang met sporten kreeg ik een blessurequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
defenatly sporten!![]()
ik kwam erachter dat mijn baas nooit meer op fok forum kijkt
hoef ik eindelijk niet meer zo anoniem te doen
Ik ben bang dat ik binnenkort daar niet meer onderuit kom, en al die kinderfilmpjes leer kennen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
Foei !
Ken jij Gary van Spongebob niet ?![]()
Ik wil deze [afbeelding]
Waarom lukt het niet om gewicht erbij te krijgen? Komt dat door stress of wat anders? Geen honger? Snelle spijsvertering?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
oei oei gewicht ... delicaat onderwerp ... bij mij moet er dringend wa bij ... maar 't lukt zo niet :/
Je kan van mij zo 20 Kilo krijgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
oei oei gewicht ... delicaat onderwerp ... bij mij moet er dringend wa bij ... maar 't lukt zo niet :/
bouw? voor ik ging fitnessen kreeg ik er ook geen gewicht bij aan... ben 1.85 en woog 65KG. nu weeg ik 73KGquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom lukt het niet om gewicht erbij te krijgen? Komt dat door stress of wat anders? Geen honger? Snelle spijsvertering?
Ik lijk wel een dokter.
Snelle spijsvertering, wat mij betreft mag die van mij een percentage of 10 sneller gaan voor een paar maanden.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:35 schreef UncleScorp het volgende:
Krijg zelfs geen vreetkick meer van mn jointjes
En dan ook de dagelijkse stress van 2 kids aan tafel ... "eet je groenten op", "stop met zeuren" , "gvd" ...
Niet bevorderlijk voor de spijsvertering en/of eetlust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |