abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:49:10 #1
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31679940

Welkom in de Truth chat

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"

Vorige delen ?

01 Truth ouwehoer topic
26 Truth ouwehoer (& soms serieus) #26

OP ?
klik

Barra tells you all Game on
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:54:12 #2
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31680021
zoooo we kunnen weer verder! lang lever gary de slak
stay frosty
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:56:54 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31680072
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zoooo we kunnen weer verder! lang lever gary de slak
En dat is?
The truth was in here.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:01:18 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31680144
Zo!!!!

Klaar met douchen. En ff buiten gelopen, tis waarrempel droog en blauwe lucht plus zon. Dit is het weer Beter dan die grijze zooi in de lucht. Daar word ik dus niet vrolijk van.

Meteen gewogen na het douchen. 86 kilo valt nog enigszins mee. Dat kan binnen korte tijd 80 zijn. Maar dan zal ik wel moeten sporten Misschien iets voor volgende week.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_31680185
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 14:56 schreef Bastard het volgende:

[..]

En dat is?
Foei !

Ken jij Gary van Spongebob niet ?

Ik wil deze
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:06:12 #6
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31680222
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:03 schreef Mirage het volgende:

[..]

Foei !

Ik wil deze [afbeelding]
goedzo mir!

Gary is de slak van spongebob en hij zegt alleen maar Miauw
hij is stoer!

ik heb me vanochtend ook gewogen! ik ben nu 74 kg ... nog 3 kg onder me streefgewicht! maarja de lat ligt hoog
stay frosty
pi_31680303
I Gary. Miauw.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_31680315
oei oei gewicht ... delicaat onderwerp ... bij mij moet er dringend wa bij ... maar 't lukt zo niet :/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:11:02 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31680319
Ik krijg medicatie nog en daar kom je ook van bij. Ik ga sowieso eens over 3 weken praten om af te bouwen van 1 middel. Voel me nu zo goed dat ik denk dat het niet nodig is om de gedachten-remmers nog in te nemen. Ik zal niet zo snel meer teveel denken en doordenken tot ik verdwaald ben in het denken. Tis eerder dat ik opgesloten zit in mijn denken nu, en wie weet heeft dat ook met de risperdal te maken. Die verdoofd als het ware je gevoelsleven dus misschien ligt daar een storende factor maar dat moet ik in samenspraak doen. Het idee dat mijn gevoelsleven verdoofd wordt, vind ik sowieso geen prettige gedachte eigenlijk, maar goed, dat was toen nodig.

Ik voel dus echt dat ik opgesloten zit in het denken en daarom voel ik me ook niet zo lekker. Sporten misschien goed hiervoor? Om alles eens los te gooien? Of schilderen? Alles eruit gooien dat erin zit. En dat is juist wat ik moet doen denk ik Alles eruit gooien dat erin zit. Zodat ik doorbreek uit de spiraal.

Doorbreken en vrij zijn in het hele gevoelsleven en nog meer. Want dat is in principe op dit moment mijn levensdoel.

Zo wat een informatie allemaal. Moest het ff kwijt. Ik zal eens op papier moeten aangeven wat ik verlang van de zorg waar ik inzit.

Ik ben trouwens maar 172 groot en weeg 86-87 kilogram. Dat is dus 14 kilogram te zwaar. Het vet zit overal op het lichaam merk ik, dan voel ik wel eens op de rug en voel ik duidelijk een vetlaag. Maar bij de buik het meeste.

( 5 jaar veel bier en veel eten, dan valt de schade nog mee met weinig bewegen, plus een stevige bouw )
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:15:04 #10
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31680391
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik krijg medicatie nog en daar kom je ook van bij. Ik ga sowieso eens over 3 weken praten om af te bouwen van 1 middel. Voel me nu zo goed dat ik denk dat het niet nodig is om de gedachten-remmers nog in te nemen. Ik zal niet zo snel meer teveel denken en doordenken tot ik verdwaald ben in het denken. Tis eerder dat ik opgesloten zit in mijn denken nu, en wie weet heeft dat ook met de risperdal te maken. Die verdoofd als het ware je gevoelsleven dus misschien ligt daar een storende factor maar dat moet ik in samenspraak doen. Het idee dat mijn gevoelsleven verdoofd wordt, vind ik sowieso geen prettige gedachte eigenlijk, maar goed, dat was toen nodig.

Ik voel dus echt dat ik opgesloten zit in het denken en daarom voel ik me ook niet zo lekker. Sporten misschien goed hiervoor? Om alles eens los te gooien? Of schilderen? Alles eruit gooien dat erin zit. En dat is juist wat ik moet doen denk ik Alles eruit gooien dat erin zit. Zodat ik doorbreek uit de spiraal.
defenatly sporten!
ik kwam erachter dat mijn baas nooit meer op fok forum kijkt hoef ik eindelijk niet meer zo anoniem te doen
stay frosty
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:17:56 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31680434
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

defenatly sporten!
ik kwam erachter dat mijn baas nooit meer op fok forum kijkt hoef ik eindelijk niet meer zo anoniem te doen
Ik was net goed op gang met sporten kreeg ik een blessure

Had ik kunnen doorgaan dan woog ik nu onder de 80. Maar ik ging met tennisschoenen hardlopen en die hebben geen schokdempers Knie naar de klote dus.

Nu is het zaak om het sporten weer op te pakken en het oppakken is juist het probleem hoewel het eigenlijk belachelijk is. Ik hoef maar naar de zolder te gaan, op de hometrainer te gaan zitten en te bewegen met harde muziek aan. 1 keer opgepakt en gewoon doorzetten
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:19:11 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31680467
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:03 schreef Mirage het volgende:

[..]

Foei !

Ik wil deze [afbeelding]
Ik ben bang dat ik binnenkort daar niet meer onderuit kom, en al die kinderfilmpjes leer kennen.
Ben zelf gestopt bij He-man en Transformers.
The truth was in here.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:19:39 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31680482
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
oei oei gewicht ... delicaat onderwerp ... bij mij moet er dringend wa bij ... maar 't lukt zo niet :/
Waarom lukt het niet om gewicht erbij te krijgen? Komt dat door stress of wat anders? Geen honger? Snelle spijsvertering?

Ik lijk wel een dokter.

Snelle spijsvertering, wat mij betreft mag die van mij een percentage of 10 sneller gaan voor een paar maanden.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:21:24 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31680507
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
Je kan van mij zo 20 Kilo krijgen
The truth was in here.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:23:13 #15
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31680554
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Waarom lukt het niet om gewicht erbij te krijgen? Komt dat door stress of wat anders? Geen honger? Snelle spijsvertering?

Ik lijk wel een dokter.

Snelle spijsvertering, wat mij betreft mag die van mij een percentage of 10 sneller gaan voor een paar maanden.
bouw? voor ik ging fitnessen kreeg ik er ook geen gewicht bij aan... ben 1.85 en woog 65KG. nu weeg ik 73KG
stay frosty
pi_31680620
Ik vrees dat het bij mij puur aan de stress te wijten is
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_31680683
Doe mijn best om boven de 50 kg te blijven (ik ben 1.60). De laatste tijd lukt het redelijk. Maar ik ga er niet iedere dag/week voor op de weegschaal staan. Het gaat erom dat ik me goed in mijn vel voel zitten. En dat is nu wel zo. Beetje meer mag ook best maar ik ben niet ontevreden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_31680711
Ik heb moeite met de 65 te houden ... en kom ook van 85
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:32:46 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31680744
Zolang je je goed voelt is het inderdaad geen probleem. Maar ik wil dus weer eens oude broeken aan en nu moet ik dus grote broeken kopen en die krijg je niet in de broeken die ik aan wil dus ben ik genoodzaakt om broeken te kopen die ik niet zo graag aanwil.

En unclescorp. Stress kan inderdaad flink energie wreten, bij mij neemt stress ook het hongergevoel weg. ( maar dat hongergevoel gaat dan vanzelf weg omdat ik bij stress de ene sigaret na de andere rook)

Laatste tijd heb ik weinig stress omdat ik geen tot amper verplichtingen heb. Daarom is ook wat gewicht erbij gekomen. Heb ik stress dan ben ik dat denk ik zelf schuld en komt dat niet door iets anders.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:32:50 #20
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31680746
stoppen met roken... ga je gruwelijk aankomen
stay frosty
pi_31680797
Krijg zelfs geen vreetkick meer van mn jointjes

En dan ook de dagelijkse stress van 2 kids aan tafel ... "eet je groenten op", "stop met zeuren" , "gvd" ...
Niet bevorderlijk voor de spijsvertering en/of eetlust.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:35:38 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31680802

Dat is dus een reden dat ik nog lekker doorrook. Eetlust stijgt met 100 procent bij het stoppen met roken. En het reukvermogen gaat ook met 200 procent omhoog. Toen ik een keer gestopt was lang geleden rook ik weer de frisse lucht. Nu ik rook ruik ik amper wat er allemaal te ruiken is

Eten smaakt ook beter bij het stoppen met roken.

Ik stop pas met roken als ik op de 75 kg zit, anders schiet ik door naar de 100 kg. En dus ga ik morgen sporten Eigenlijk moet ik vandaag gaan maar ik gun me vandaag een rustdag.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:37:32 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31680828
Stress maakt meer kapot dan je lief is. Zelfs een wreet-kick krijgt geen kans van slagen meer
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:51:17 #24
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31681102
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:35 schreef UncleScorp het volgende:
Krijg zelfs geen vreetkick meer van mn jointjes

En dan ook de dagelijkse stress van 2 kids aan tafel ... "eet je groenten op", "stop met zeuren" , "gvd" ...
Niet bevorderlijk voor de spijsvertering en/of eetlust.
gewoon beweren dat ze doodgaan als ze hun groente niet opeten.......
stay frosty
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:56:10 #25
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31681196
Gaat het over gewicht

Met mijn 1,82m en 65kg ben ik ook niet echt een zwaargewicht geloof ik
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')