ALI Cquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:11 schreef coz het volgende:
mensen zien mij soms aan voor knuffelallochtoon
nou ben ik best knuffelbaar , dat weet ik maar ben afaik 100% nederlands
alleen pikzwart haar en bruine ogen doen mensen snel denken dat je buitenlands bent ofzo![]()
Tik jij hardop dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:30 schreef Bastard het volgende:
Je hebt leuk ideen misschien, maar zooo onhaalbaar gewoon. "De onderneming zorgt ervoor dat iedereen gelijk is." Gaat gewoon niet gebeuren, mensen willen altijd wel een strijd onderling hebben op allerlei vlakken. Er kan geen gelijkheid zijn, jammer genoeg, het is een utopie. Althans voorlopig dan.
Goed idee van dat bier, ik heb ook een droge strot van het tikken.
Lieverd, je verhalen zijn lang en op de vorige pagina sneden jullie al onderwerpen aan waar ik op in wilde haken, maar ik zit hier met mijn dagelijkse rituelen/drukte... koken, samen eten, knuffelen, kindjes naar bed begeleiden, troep opruimen... diertjes verzorgen.... koffie drinken... en snakken naar een sigaret die ik (nog) niet mag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Het gebrek aan nieuwe inbreng hier wilt zeggen dat ik gek ben
![]()
Maakt niet uit....ik ben ook gek. En het boeit me geen ene fuck, behalve tussen de normale mensen voel ik me niet helemaal 100 procent.
schat.... je MAG het wel.... maar je WIL het nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:32 schreef Mirage het volgende:
... en snakken naar een sigaret die ik (nog) niet mag.
Wat gek zijn betreft... als jij vindt dat je gek bent.... probeer er dan van te genieten ! (wees positief gek voor jezelf ! )
als een ander vindt dat jij gek bent.... wees er trots op !
Zou jij het zien zitten om een saaie, bevooroordeelde, wenkbrauwoptrekkende, voorspelbare pummel te zijn ?![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lag er gister om 9 uur in ...:)
dus ben nu weer fit
Ach er is toch a; weinig op de buis tegenwoordig, andermans opgesloten leven volgen werkt nog wel verslavend voor mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:58 schreef coz het volgende:
is dat al bijna afgelopenik heb nog steeds spijt van die ene minuut die ik daarmee verneukt heb
![]()
dus?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:51 schreef Bastard het volgende:
Toen was de live uitzending van BB nog bezig!
Lijkt me nou juist reden om er eens lekker vroeg in te duiken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen was de live uitzending van BB nog bezig!
Volgens mij ben je er dan al te laat mee. Als de bacteriele infctie reeds heeft toegeslagen is het wat laat om de weerstand nog op gang te brengen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik was ff aant gamen gisteravond en kreeg het warm en dan weer koud.. beetje misselijk .. koppijn, was ook nog eens fucking verkouden.
heb toen dus maar 3 peren gegeten en 2 vitamine preparaten geslikt
Ik ben het met je eens dat er ook in bed gefokt moet worden. Maar dit was niet helemaal wat ik in gedachte had.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
zo ik ben weer wakker ongeveer (nu pas ja, en ik zit al bijna 2 uur op mijn werk)
kan maar moeilijk ontwaken met die donkere lucht zo 's ochtends.
Gisteravond nog een laptopje opgehaalddus ik kan nu ook vanuit bed fokken
naughty nok @ workquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:21 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben het met je eens dat er ook in bed gefokt moet worden. Maar dit was niet helemaal wat ik in gedachte had.
agreed maar vitaminen zijn altijd goed voor je. ook al is het eigenlijk al te laat om de infectie tegen te gaan het zorgt er wel voor dat het bij die ene blijft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er dan al te laat mee. Als de bacteriele infctie reeds heeft toegeslagen is het wat laat om de weerstand nog op gang te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |