Er moet een manier zijn om dit sneller te doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:
De cameraman liet even zien wat er nog ligt aan boontjes.
Ze kunnen beter stoppen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:
De cameraman liet even zien wat er nog ligt aan boontjes.
Ze kunnen beter stoppen
De opdracht is toch al mislukt een aantal hebben bonen gegeten en dat mag nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:34 schreef teamlead het volgende:
[..]en weer een opdracht die ze niet halen.... de sukkels
Misschien toch allemaal gaatjes in het dekbek prikken, en er een geavanceerd filtersysteem van makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:34 schreef regenworm het volgende:
Er moet een manier zijn om dit sneller te doen.
Honger maakt rauwe bonen zoet, citaat van wijlen mijn omaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
De opdracht is toch al mislukt een aantal hebben bonen gegeten en dat mag niet![]()
wat een malloten.. een simpelere opdracht dan deze kunnen ze niet krijgen..... en nog weten ze het te verkloten....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
De opdracht is toch al mislukt een aantal hebben bonen gegeten en dat mag niet![]()
Geinig topic, zo ter afwisseling van het op dit moment o zo saaie gebeuren in het big brotherhousequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee hij niet
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
van veel bruine bonen krijg je een zwevend dekbedquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien toch allemaal gaatjes in het dekbek prikken, en er een geavanceerd filtersysteem van maken
Dat dekbed MOET een functie hebben, anders leggen ze het er natuurlijk niet neer
Big Bonen Housequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geinig topic, zo ter afwisseling van het op dit moment o zo saaie gebeuren in het big brotherhouse![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:42 schreef Jane het volgende:
Menno: Died, mijn vriendjes zijn verliefd op jou
Dido: Ja, leuk hè?? ()
Menno: Blijkbaar kom je op tv anders over dan in het echt
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:42 schreef Jane het volgende:
Hoe weet hij dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:42 schreef Jane het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |