quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:01 schreef XiChico het volgende:
Watskeburt?
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben ik de enige die altijd problemen met bejaarden heeft![]()
Mijn oma was dement, en die gaf ook maar 2 euroquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:10 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb nooit problemen met bejaarden, behalve die stinkerts die maar 2 euro voor je zwemdiploma geven![]()
Nee ben beter in apporterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:14 schreef Robbie1979 het volgende:
Zeg dribbel, communiceren is niet je sterkste kant he?
Maar ze deden niet lief tegen mijquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:12 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Respectloos tuig
Je zou meer respect moeten hebben voor deze oude mensjes.
3 bozen blikken later ......quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:20 schreef Copycat het volgende:
Je had natuurlijk ook even aan die vrouw achter je kunnen vragen of ze wilde stoppen met tegen je kuiten aanrijden met haar karretje...
Om nu meteen een Jackie Chan actie uit te halen is nogal een overdreven reactie.
En je zitplaats aanbieden in het OV is ook niet meer dan enkel 'goed fatsoen'.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:20 schreef Copycat het volgende:
Je had natuurlijk ook even aan die vrouw achter je kunnen vragen of ze wilde stoppen met tegen je kuiten aanrijden met haar karretje...
Om nu meteen een Jackie Chan actie uit te halen is nogal een overdreven reactie.
Misschien was ze wel heel erg slechtziend...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
3 bozen blikken later ......
Die hint moeten ze maar begrijpen![]()
waarschijnlijk zag het oudje alleen een grote wazige vlekquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
3 bozen blikken later ......
Die hint moeten ze maar begrijpen![]()
Als ze het vriendelijk vraagtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:22 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
En je zitplaats aanbieden in het OV is ook niet meer dan enkel 'goed fatsoen'.
Als zij verdomme niet met dat karretje op me in zit te rijden, DAT voorkomt een hoop ergernisquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien was ze wel heel erg slechtziend...
Gewoon je mond opentrekken, voorkomt een hele hoop ergernis.
ben ik met je eens, maar jij moet natuurlijk in 1e instantie al opstaan, ze zou het niet hoeven te vragenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ze het vriendelijk vraagt
neit van, hey jij gaat vast wel voor mij opstaan he![]()
als jij er nou gewoon iets van durfde te zeggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als zij verdomme niet met dat karretje op me in zit te rijden, DAT voorkomt een hoop ergernis![]()
Ik had een half uur met, gitaar,versterker, loodzware tas zitten sjouwen, ik was moequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ben ik met je eens, maar jij moet natuurlijk in 1e instantie al opstaan, ze zou het niet hoeven te vragen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als zij verdomme niet met dat karretje op me in zit te rijden, DAT voorkomt een hoop ergernis![]()
Ik vind bejaarde engquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als jij er nou gewoon iets van durfde te zeggen
En dus reageer jij met een staaltje agressie waar de honden geen brood van lusten...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:25 schreef Dribbel_ het volgende:
mietjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had een half uur met, gitaar,versterker, loodzware tas zitten sjouwen, ik was moe![]()
preciesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:24 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb ook een hekel aan de meeste bejaarden hoor. Respectloze paupers zijn het. Respect moet je verdienen, dat krijg je niet omdat je 72 jaar bent, verlept en asociaal.
Ach menneke toch...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had een half uur met, gitaar,versterker, loodzware tas zitten sjouwen, ik was moe![]()
Over een x aantal jaar zul je 24/7 schrikken van jezelf...quote:
Dat is gelukkig pas over een hoop jaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over een x aantal jaar zul je 24/7 schrikken van jezelf...
Ach jonge. wat erg nou. maar goed dat doe je toch echt jezelf aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:29 schreef timmeeeh het volgende:
in de rij bij het postkantoor ofzo kruipen ze ook altijd voor
Ja, dat komt omdat dribbel ze net tegen de grond heeft geschopt...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:29 schreef timmeeeh het volgende:
in de rij bij het postkantoor ofzo kruipen ze ook altijd
ze kruipenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:29 schreef timmeeeh het volgende:
in de rij bij het postkantoor ofzo kruipen ze ook altijd
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:29 schreef Gewoonik het volgende:
Opstaan in bus,tram trein is normaal indien er geen plaatsen meer zijn dus daar moet je niet over zeiken. en je kan als iemand op je kuiten staat te rijden eerst ff vragen of ze daar mee willen ophouden.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat dribbel ze net tegen de grond heeft geschopt...
So not truequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat dribbel ze net tegen de grond heeft geschopt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |