quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:01 schreef XiChico het volgende:
Watskeburt?
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben ik de enige die altijd problemen met bejaarden heeft![]()
Mijn oma was dement, en die gaf ook maar 2 euroquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:10 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb nooit problemen met bejaarden, behalve die stinkerts die maar 2 euro voor je zwemdiploma geven![]()
Nee ben beter in apporterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:14 schreef Robbie1979 het volgende:
Zeg dribbel, communiceren is niet je sterkste kant he?
Maar ze deden niet lief tegen mijquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:12 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Respectloos tuig
Je zou meer respect moeten hebben voor deze oude mensjes.
3 bozen blikken later ......quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:20 schreef Copycat het volgende:
Je had natuurlijk ook even aan die vrouw achter je kunnen vragen of ze wilde stoppen met tegen je kuiten aanrijden met haar karretje...
Om nu meteen een Jackie Chan actie uit te halen is nogal een overdreven reactie.
En je zitplaats aanbieden in het OV is ook niet meer dan enkel 'goed fatsoen'.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:20 schreef Copycat het volgende:
Je had natuurlijk ook even aan die vrouw achter je kunnen vragen of ze wilde stoppen met tegen je kuiten aanrijden met haar karretje...
Om nu meteen een Jackie Chan actie uit te halen is nogal een overdreven reactie.
Misschien was ze wel heel erg slechtziend...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
3 bozen blikken later ......
Die hint moeten ze maar begrijpen![]()
waarschijnlijk zag het oudje alleen een grote wazige vlekquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
3 bozen blikken later ......
Die hint moeten ze maar begrijpen![]()
Als ze het vriendelijk vraagtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:22 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
En je zitplaats aanbieden in het OV is ook niet meer dan enkel 'goed fatsoen'.
Als zij verdomme niet met dat karretje op me in zit te rijden, DAT voorkomt een hoop ergernisquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien was ze wel heel erg slechtziend...
Gewoon je mond opentrekken, voorkomt een hele hoop ergernis.
ben ik met je eens, maar jij moet natuurlijk in 1e instantie al opstaan, ze zou het niet hoeven te vragenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ze het vriendelijk vraagt
neit van, hey jij gaat vast wel voor mij opstaan he![]()
als jij er nou gewoon iets van durfde te zeggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als zij verdomme niet met dat karretje op me in zit te rijden, DAT voorkomt een hoop ergernis![]()
Ik had een half uur met, gitaar,versterker, loodzware tas zitten sjouwen, ik was moequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ben ik met je eens, maar jij moet natuurlijk in 1e instantie al opstaan, ze zou het niet hoeven te vragen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als zij verdomme niet met dat karretje op me in zit te rijden, DAT voorkomt een hoop ergernis![]()
Ik vind bejaarde engquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als jij er nou gewoon iets van durfde te zeggen
En dus reageer jij met een staaltje agressie waar de honden geen brood van lusten...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:25 schreef Dribbel_ het volgende:
mietjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had een half uur met, gitaar,versterker, loodzware tas zitten sjouwen, ik was moe![]()
preciesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:24 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb ook een hekel aan de meeste bejaarden hoor. Respectloze paupers zijn het. Respect moet je verdienen, dat krijg je niet omdat je 72 jaar bent, verlept en asociaal.
Ach menneke toch...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had een half uur met, gitaar,versterker, loodzware tas zitten sjouwen, ik was moe![]()
Over een x aantal jaar zul je 24/7 schrikken van jezelf...quote:
Dat is gelukkig pas over een hoop jaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over een x aantal jaar zul je 24/7 schrikken van jezelf...
Ach jonge. wat erg nou. maar goed dat doe je toch echt jezelf aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:29 schreef timmeeeh het volgende:
in de rij bij het postkantoor ofzo kruipen ze ook altijd voor
Ja, dat komt omdat dribbel ze net tegen de grond heeft geschopt...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:29 schreef timmeeeh het volgende:
in de rij bij het postkantoor ofzo kruipen ze ook altijd
ze kruipenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:29 schreef timmeeeh het volgende:
in de rij bij het postkantoor ofzo kruipen ze ook altijd
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:29 schreef Gewoonik het volgende:
Opstaan in bus,tram trein is normaal indien er geen plaatsen meer zijn dus daar moet je niet over zeiken. en je kan als iemand op je kuiten staat te rijden eerst ff vragen of ze daar mee willen ophouden.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat dribbel ze net tegen de grond heeft geschopt...
So not truequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat dribbel ze net tegen de grond heeft geschopt...
Ze moeten gewoon de minimum snelheid invoeren hier in Nederlandquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:31 schreef Sjengdanny het volgende:
Ook in het verkeer zijn ze irri, kunnen zich neet eens aan de snelheid houden (zie: te langzaam).
En ze kijken niet uit op rotondes, daar boeken ze gewoon door over de haaietanden als er fietsers aan komen.![]()
daar ben ik het wel mee eens. rijden kunnen ze over het algemeen niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:31 schreef Sjengdanny het volgende:
Ook in het verkeer zijn ze irri, kunnen zich neet eens aan de snelheid houden (zie: te langzaam).
En ze kijken niet uit op rotondes, daar boeken ze gewoon door over de haaietanden als er fietsers aan komen.![]()
hun hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:33 schreef nadiiii het volgende:
je moet gotver blij zijn met de ouwetjes![]()
hun hebben deze wereld voor jouw gecreeerd dus ik zou maar wat dankbaarder zijn takkejong
ja geef de bejaarden maar de schuldquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:31 schreef Sjengdanny het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:33 schreef nadiiii het volgende:
je moet gotver blij zijn met de ouwetjes![]()
hun hebben deze wereld voor jouw gecreeerd dus ik zou maar wat dankbaarder zijn takkejong
Huh dat heb ik in mijn 2 jaar bij de supermarkt nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Of bij de AH zelf, daat staat altijd zo'n hoekje waar ze koffie kunnen drinken, GRATIS verdomme.
okee leuk voor die mensen, geen probleem mee, maar wat doen ze dan, ja koffie is niks zonder koekjes, lopen ze verdomme naar het rek toe om daar een willekeurig pak koekjes open te trekken. Dit is toch ook neit normaal![]()
Lekker vriendelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:31 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik laat ze liever staan in de tram.
altijd wel leuk om te zien hoe ze omtyfen als de tram optrekt en ze zich niet vast kunnen grijpen aan zo'n paal omdat daar een neger tegenaan staan. en negers spreken ze niet aan, die vinden ze eng![]()
je moet je bek houden en eens naar jezelf kjiken ipv bejaarden de grond in te stampenquote:
dribbel moet eens zn eigen kak opvretenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:34 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
jij bent wereldvreemd.
Dribbel is de meest geliefde hond op aarde![]()
Ik ook pas 1 keer, maar toch, omdat ze oud zijn denken ze dat ze alles mogenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:34 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Huh dat heb ik in mijn 2 jaar bij de supermarkt nog nooit meegemaakt.
[..]
Lekker vriendelijk.
dat is lassiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:34 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
jij bent wereldvreemd.
Dribbel is de meest geliefde hond op aarde![]()
Ja idd geoon een normale neger he, 1 die gewoon werkt een vrouw heeft en kinderen. en dan omdattie neger is spreken ze er niet tegen. want ze zijn er bang voor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:34 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Huh dat heb ik in mijn 2 jaar bij de supermarkt nog nooit meegemaakt.
[..]
Lekker vriendelijk.
ff ontopic maar weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:35 schreef nadiiii het volgende:
[..]
dribbel moet eens zn eigen kak opvreten![]()
generaliseren jullie ffquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:36 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja idd geoon een normale neger he, 1 die gewoon werkt een vrouw heeft en kinderen. en dan omdattie neger is spreken ze er niet tegen. want ze zijn er bang voor.
Nou sorry hoor maar dat vind ik egt racisme![]()
Je bent behoorlijk aan het generaliseren. Als het nog maar 1 keer is gebeurd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ook pas 1 keer, maar toch, omdat ze oud zijn denken ze dat ze alles mogen![]()
Allereerst: wat een stel ongemanierde bejaarden wonen er bij jou in de buurt, zeg! Gelukkig heb je ook genoeg lieve, dus laten we niet gaan generaliseren, maar woei... sommige halen mij ook het bloed onder de nagels vandaan. Gelukkig valt het hier in het noorden (zover ik meemaak) best wel mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ze hebben het altijd wel over de jeugd van tegenwoordig en hoe slecht het allemaal wel niet is het, maar ondertussen is het ergste van het kwaad te zoeken bij de bejaarden zelf![]()
Persoonlijk zou ik er niet zoveel moeite mee hebben als ik zelf geen haast heb. Maar als je maar een korte pauze hebt en dus zelf ook graag snel de winkel uit wilt zijn, dan kan ik me voorstellen dat je iets hebt van: Nee.quote:In de supermarkt bijvoorbeeld, sta ik daar in mijn wel verdiende pauze lekker een pak bastogne koekjes te halen (overigens de lekkerste koekjes ophet moment maar daar gaat het nu niet om). Sta ik daar met welgeteld 1 pak in de rij te wachten op mijn beurt, komt er zo'n ouwe graftak achter me staan"ja ik mag zeker wel even voor he, ik heb namelijk maar 2 artikelen bij me en ik moet zo nog naar de kapper" NEE verdomme, ik het hier maar 1 pak koekies en je blijft lekker achter me staan
, waar halen ze de brutaliteit vandaan.
Kan me voorstellen dat je daar chagrijnig van wordt.quote:Maar dit is nog niet het ergste, een tijd terug, weer in dezelfde supermarkt (het lijkt wel of ze de irritantste bejaarden hier loslaten) sta ik wederom in de rij te wachten, neemt er een bejaarde plaats achter mij in de rij. Deze vond blijkbaar dat het niet snel genoeg ging, en begon systematisch met haar karretje tegen mijn kuiten aan te duwen. Drie boze blikken laten, vond ik het wel genoeg, en na een goedgemikte achterwaardse trap tegen het karretje, pletters miss graftak tegen de grond. Ben ik opeens het kwaad, "ja en ze had dit wel kunnen breken en blablalba" FUCK OFF
.
Nee, meteen met agressie reageren.. dat is niet debiel wil je zeggen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:36 schreef NiteSpeed het volgende:
En waarom zou Dribbeltje zijn mond moeten open trekken, dit is gewoon op een debiele wijze iemand anders de schuld geven van iets wat die mongolide bejaarde zelf heeft veroorzaakt.
NEe want ze heeft zogenaamd parkinsonquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:36 schreef NiteSpeed het volgende:
En waarom zou Dribbeltje zijn mond moeten open trekken, dit is gewoon op een debiele wijze iemand anders de schuld geven van iets wat die mongole bejaarde zelf heeft veroorzaakt. Als ik met mijn fiets tegen je aan blijf rijden zal je me ook na een tijdje wegschoppen. Maar een omaatje is zogenaamd zielig en zwak en moet dus beschermd worden? MIJN REET!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:38 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Je bent behoorlijk aan het generaliseren. Als het nog maar 1 keer is gebeurd.
als jij tegen mij aanfietst dan zeg ik eerst "ey, teringlijer, oprotten", en als je het dan nog een keer doet dan krijg je een schop op je oor. zoiets dergelijks had Dribbel ook moeten doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:36 schreef NiteSpeed het volgende:
En waarom zou Dribbeltje zijn mond moeten open trekken, dit is gewoon op een debiele wijze iemand anders de schuld geven van iets wat die mongolide bejaarde zelf heeft veroorzaakt. Als ik met mijn fiets tegen je aan blijf rijden zal je me ook na een tijdje wegschoppen. Maar een omaatje is zogenaamd zielig en zwak en moet dus beschermd worden? MIJN REET!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:36 schreef NiteSpeed het volgende:
En waarom zou Dribbeltje zijn mond moeten open trekken, dit is gewoon op een debiele wijze iemand anders de schuld geven van iets wat die mongolide bejaarde zelf heeft veroorzaakt. Als ik met mijn fiets tegen je aan blijf rijden zal je me ook na een tijdje wegschoppen. Maar een omaatje is zogenaamd zielig en zwak en moet dus beschermd worden? MIJN REET!
Dankbaar, nou als ze al aankomen met, hey jij gaat vast wel voor mij opstaan he, dan kunnen ze wat mij betreft direct ompleuren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:40 schreef Natalie het volgende:
Overigens sta ik wel meteen op in de bus of de trein voor bejaarden. Die mensen hebben, zoals gezegd, soms problemen met hun evenwicht en zijn niet zo snel ter been. Dan ga ik liever staan, dan ze om te laten kieperen.
Bovendien zijn ze vaak heel dankbaar. Hoop jeugdigen met gezonde benen later ook voor mij zullen opstaan als ik oud en bejaard ben.
Ze verdiende het, en eigenlijk heeft Dribbel in die situatie een opvoedende rol. Dat gestoorde wijf moet eens een lesje normen en waarden leren op de harde manier.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, meteen met agressie reageren.. dat is niet debiel wil je zeggen?
Inderdaad, die mensen die altijd direct naar binnen willen rennenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Nog vervelender zijn trouwens die kuthoeren van een jaar of 40 in het OV. Ze zijn altijd hondslelijk, ongetwijfeld ambtenaar en kijken als een angstige jakhals de aankomende vervoersvoertuigen aan. Vervolgens dringen ze zich enooooooorm op voor de deur, laten mensen die uitstappen niet voor gaan en rennen als een debiel de tram/bus/trein door om te kunnen zitten.![]()
Gebeurd ook steeds minder. in het westen is het helemaal erg maar in het noorden begint het ook al te komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:40 schreef Natalie het volgende:
Overigens sta ik wel meteen op in de bus of de trein voor bejaarden. Die mensen hebben, zoals gezegd, soms problemen met hun evenwicht en zijn niet zo snel ter been. Dan ga ik liever staan, dan ze om te laten kieperen.
Bovendien zijn ze vaak heel dankbaar. Hoop jeugdigen met gezonde benen later ook voor mij zullen opstaan als ik oud en bejaard ben.
Dat mens was waarschijnlijk toch dement, en zal morgen weer een onschuldige student aanvallenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:42 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ze verdiende het, en eigenlijk heeft Dribbel in die situatie een opvoedende rol. Dat gestoorde wijf moet eens een lesje normen en waarden leren op de harde manier.
Je hebt natuurlijk ook mensen -zoals jij- die al chagrijnig worden als ze het al wagen te vragen. In dat geval zou ik ook blijven zitten als ik jou was. Er is vast elders wel iemand die op wil staan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dankbaar, nou als ze al aankomen met, hey jij gaat vast wel voor mij opstaan he, dan kunnen ze wat mij betreft direct ompleuren.![]()
Weet 't. Merk het ook steeds vaker. Vooral 's morgens als het heel druk is in de bus. Mensen zijn zelf nog moe of lui en hebben gewoon geen zin om op te staan voor een opa of oma. Ik geef toe dat ik ook dit soort periodes heb gehad dat ik dacht: 'vergeet het maar, ik zit en ik blijft zitten', maar ik merk bij mijn eigen grootouders dat ze nu ook veel problemen krijgen met lopen, en merk hoe moeilijk ze het hier soms mee hebben. Het vragen of anderen op willen staan, is voor hen ook niet makkelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:44 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Gebeurd ook steeds minder. in het westen is het helemaal erg maar in het noorden begint het ook al te komen.
Als die bejaarde het gewoon aardig had gevraagd was ik niet bot geweestquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook mensen -zoals jij- die al chagrijnig worden als ze het al wagen te vragen. In dat geval zou ik ook blijven zitten als ik jou was. Er is vast elders wel iemand die op wil staan.
Vraagje: als iemand met een gebroken been en krukken de bus binnenkomt, en vraagt of hij/zij even mag zitten omdat staan zo moeilijk gaat, ben je dan ook zo bot?
Dus als iemand per ongeluk tegen je aanrijd, ga jij gelijk lopen schelden, lekker beleefd ben jij danquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als jij tegen mij aanfietst dan zeg ik eerst "ey, teringlijer, oprotten", en als je het dan nog een keer doet dan krijg je een schop op je oor. zoiets dergelijks had Dribbel ook moeten doen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
Weet 't. Merk het ook steeds vaker. Vooral 's morgens als het heel druk is in de bus. Mensen zijn zelf nog moe of lui en hebben gewoon geen zin om op te staan voor een opa of oma. Ik geef toe dat ik ook dit soort periodes heb gehad dat ik dacht: 'vergeet het maar, ik zit en ik blijft zitten', maar ik merk bij mijn eigen grootouders dat ze nu ook veel problemen krijgen met lopen, en merk hoe moeilijk ze het hier soms mee hebben. Het vragen of anderen op willen staan, is voor hen ook niet makkelijk.
Je zal echt wel onbeleefde bejaarden hebben, zoals je ook onbeleefde jeugden en volwassenen hebt.
Of je schopt gelijk ff hard tegen die skooter aan dribbelquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus als iemand per ongeluk tegen je aanrijd, ga jij gelijk lopen schelden, lekker beleefd ben jij dan![]()
Niet gelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:03 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Of je schopt gelijk ff hard tegen die skooter aan dribbel
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Troost je, je wordt vanzelf ook zo'n ouwe lul. Over 60 jaar word jij ook in elkaar getrapt door jeugd en mag je achter de bus aanrennen omdat ze je eruit hebben gegooid wegens rimpeligheid.
dat is dus nog lang nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Troost je, je wordt vanzelf ook zo'n ouwe lul. Over 60 jaar word jij ook in elkaar getrapt door jeugd en mag je achter de bus aanrennen omdat ze je eruit hebben gegooid wegens rimpeligheid.
Wat is er mis met nu?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:56 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik was van plan mezelf neer te laten schieten voor die tijd
Mwa, twee uur fietsen naar m'n werk vind ik een beetje te veel van het goede. Een brommer heb ik niet en auto rijden kan ik. Bovendien heb ik niets tegen de bus. Ben juist dik tevreden dat die dingen bestaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:57 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Of je pakt de fiets/brommer/auto
Bus is okeequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mwa, twee uur fietsen naar m'n werk vind ik een beetje te veel van het goede. Een brommer heb ik niet en auto rijden kan ik. Bovendien heb ik niets tegen de bus. Ben juist dik tevreden dat die dingen bestaan
Iedereen die het verschil tussen mits en tenzij niet begrijpt kan prima blijven staanquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iedereen die het verschil tussen mits en tenzij niet begrijpt kan prima blijven staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |