Ze hebben het altijd wel over de jeugd van tegenwoordig en hoe slecht het allemaal wel niet is het, maar ondertussen is het ergste van het kwaad te zoeken bij de bejaarden zelf
In de supermarkt bijvoorbeeld, sta ik daar in mijn wel verdiende pauze lekker een pak bastogne koekjes te halen (overigens de lekkerste koekjes ophet moment maar daar gaat het nu niet om). Sta ik daar met welgeteld 1 pak in de rij te wachten op mijn beurt, komt er zo'n ouwe graftak achter me staan
![]()
"ja ik mag zeker wel even voor he, ik heb namelijk maar 2 artikelen bij me en ik moet zo nog naar de kapper" NEE verdomme, ik het hier maar 1 pak koekies en je blijft lekker achter me staan
![]()
, waar halen ze de brutaliteit vandaan.
Maar dit is nog niet het ergste, een tijd terug, weer in dezelfde supermarkt (het lijkt wel of ze de irritantste bejaarden hier loslaten) sta ik wederom in de rij te wachten, neemt er een bejaarde plaats achter mij in de rij. Deze vond blijkbaar dat het niet snel genoeg ging, en begon systematisch met haar karretje tegen mijn kuiten aan te duwen
![]()
. Drie boze blikken laten, vond ik het wel genoeg, en na een goedgemikte achterwaardse trap tegen het karretje, pletters miss graftak tegen de grond. Ben ik opeens het kwaad, "ja en ze had dit wel kunnen breken en blablalba" FUCK OFF
![]()
.
En dan heb ik het nog geeneens over al die keren in de tram, metro, bus [insert willekeurig openbaar vervoersmiddel] dat er zo'n gerimpelde trut naast je komt staan, Eerst onopvallend naar buiten kijken, muziek nog net iets harder zodat deze precies op vol volume staat, Zachtjes wordt er op m'n schouder getikt (verdomme). "Jij wilt zeker wel even voor mij opstaan he, zodat ik kan zitten"
Ik word gek van die bejaarden
[ Bericht 1% gewijzigd door Dribbel_ op 25-10-2005 12:01:15 ]