http://www.imdb.com/name/nm0000008/quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:19 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Ik hoorde dat Marlon Brando was overleden, wie kan me er iets meer over vertellen
Precies na dat Gladiator klaar was, de film is ook aan hem opgedragen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:57 schreef 7eVeNL het volgende:
Oliver Reed
hartaanval...
[afbeelding]
Nee gedurende. Reed had nog een paar cruciale scenes te doen maar door CGI wisten ze het voor elkaar te boksenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:11 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Precies na dat Gladiator klaar was, de film is ook aan hem opgedragen.
iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:54 schreef Bramos83 het volgende:
ok, er zitten weinig verassende mensen meer tussen...kom op, die lui zijn allemaal overduidelijk uitgelicht in het nieuws, kom eens met schokkende feiten!!!!!
Dat méén je niet!quote:
en dan zelf met charles bronson komen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:54 schreef Bramos83 het volgende:
ok, er zitten weinig verassende mensen meer tussen...kom op, die lui zijn allemaal overduidelijk uitgelicht in het nieuws, kom eens met schokkende feiten!!!!!
en dat pas 14 jaar ehquote:
ik nomineer dan Ray Harryhausenquote:Zullen we btw ook een "sjeez, leeft die nog!"- topic openen. Ik nomineer Kirk Douglas.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:22 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]
Larry Linville, Frank Burns MASH
2000, longontsteking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |