abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:29:35 #51
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_32175509
Kleintje: uit eerdere posts van ThaGerbil had ik begrepen dat er redelijk innig contact was met vroegere werknemers, het verbaasde me daardoor te lezen dat het bedrijf ThaGerbil door de standaard molen haalde: "over sus en zoveel weken laten we je horen of je kan komen solliciteren" etc. Daardoor vroeg ik me af in hoeverre ThaGerbil gebruik maakte van de bekendheid met het bedrijf.

Toegegeven, in de laatste post had ik erover heen gelezen dat ThaGerbil al aan de directeur had aangegeven graag terug te willen, maar dan nog vind ik mijn vraag gerechtvaardigd.

@ ThaGerbil: heel erg jammer, en om eerlijk te zijn vind ik het een beetje lam van het bedrijf; ze hadden al meteen kunnen weten of je min of meer in het profiel past, en je dus meteen kunnen uitnodigen voor een gesprek (of aangeven dat je je de moeite van het solliciteren kon besparen).
Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
pi_32178279
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:16 schreef Kleintje het volgende:
ThaGerbil... heel erg jammer voor je. Denk zelf dat je het dus niet op de juiste manier hebt aangepakt.
of er waren daadwerkelijk mensen die mijn gebrek aan kennis van .Net wel konden invullen..

@serapin...
ja had gekund, maar ja, het was de personeelsfunctionaris die mij in de molen gooide... De directeur heb ik nooit iets van gehoord
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:25:00 #53
111030 dragems
Ex-Radio49/onzinradio DJ
pi_32178849
het enige dat ik kan zeggen is: life is a pain it the ass and then you die
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')