Dan zie ik geen reden om het niet te doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:55 schreef ThaGerbil het volgende:
Ik heb nooit problemen gehad met die werkgever, zijn goed uit elkaar gegaan en de vacature spreekt aan en ik weet wat me te wachten staat.
Als je dat nou niet zou willen, maar dat lijkt niet het geval te zijn. Vind je het zelf stom staan of denk je dat anderen dat vinden? En zo ja, wat kan jou het schelen wat anderen vinden, als jij maar een leuke/goede baan hebt dunkt me ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:27 schreef ThaGerbil het volgende:
Het gaat hier niet om trots, maar meer om het idee dat het een beetje stom zal staan, ik kom dan weer in een oude kliek te werken.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:52 schreef Marialice het volgende:
Wat wil je nog meer?
Ik heb al een baan.quote:
hmm... weinig kans dus..quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:01 schreef ThaGerbil het volgende:
het is vrijdag en nog niks helaas...
Bel of mail dan even...quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:01 schreef ThaGerbil het volgende:
het is vrijdag en nog niks helaas...
Heb je enkel via de 'algemene' wijze gesolliciteerd, oftewel een brief gestuurd en dan maar afwachten... of heb je gekeken of je 'oude' netwerk nog functioneerd, oftewel gekeken of je nog mensen daar kent en via-via door oude contacten duidelijk maken dat je best wel weer bij hen terug wilt komen ....quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:47 schreef ThaGerbil het volgende:
heb een berichtje terug:
"...Momenteel zijn we bezig met het verzamelen en verwerken van de reacties. Wij verwachten u in week 45 nader te berichten over uw sollicitatie..."
Ze hebben mijn CV dus nog niet direct door de shredder gehaald, maar dat kan alsnog.
het is nog week 45 dus ik kijk volgende week wel eens of ik contact opneem... Ik ga niet te opdringerig zijnquote:
Nou ik heb al een hekel aan bellen op zich en zeker in zo'n situatiequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:22 schreef Kleintje het volgende:
Ik zou dus wel opdringerig zijn. Ik zou dus wel bellen.
Laten zien dat je benieuwd bent, enthousiast. Je kan gelijk uitleggen waarom je zo graag terug wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |