k heb Joost de laatst uren ook niet meer zien eten, jullie wel?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:35 schreef Jane het volgende:
Echt ongelooflijk dat nog NIEMAND heeft opgemerkt dat ze niet mochten eten!![]()

Nee, ze zijn te dom om de opdracht in z'n geheel te kunnen begrijpen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:35 schreef Jane het volgende:
Echt ongelooflijk dat nog NIEMAND heeft opgemerkt dat ze niet mochten eten!![]()

Heerlijk met zweetvoeten smaak van Joostquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat het hun eigen eten van volgende week is![]()

Wil je even uitleggen wat je daar hypocriet aan vindtquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:36 schreef Taurus het volgende:
Dat gemiep over 'hoe de bewoners omgaan met eten'..Hypocriet zeg.. ongelooflijk..

quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar het wapperen, gezeur en gepiep was wel helemaal eigen initiatief.

Dan moet je ruggegraat tonen en niet "van de pindakaas snoepen omdat je het zo lekker vind". *Als* je een reactie krijgt dan moeten anderen daarvoor opdraaien. Die volwassenheid heeft Lieske nog niet, weet geen onderscheid te maken tussen ECHT reden tot paniek en gewoon even een paniekmomentje. Daardoor is het voor BB en voor de kijker ook moeilijk in te schatten wat er aan de hand is.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:34 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lieske legt net uit dat zij van grote hoeveelheden pindakaas (zoals bij het pindakaas-uien rantsoen) ernstige eczeem krijgt. En eczeem is echt niet fijn hoor![]()
Mijn vriend heeft ook pindakaas allergie en kan de geur nog niet eens verdragen, maar wat Lies heeft is dus een andere vorm.

Prop jij ook eten in je neus of ga je er in liggen rollen dan? Is toch niets hypocriets aan daar opmerkingen over te makenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:36 schreef Taurus het volgende:
Dat gemiep over 'hoe de bewoners omgaan met eten'..Hypocriet zeg.. ongelooflijk..

Ze zouden er dus eigenlijk niet op achteruit gaan?quote:

Sim-pel. Echt zo'n stel moraalridders hier, respect hebben voor etenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:37 schreef style het volgende:
[..]
Wil je even uitleggen wat je daar hypocriet aan vindt![]()

Mijn eten komt uit mijn neusquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Prop jij ook eten in je neus of ga je er in liggen rollen dan?

Het strafrantsoen loopt denk ik af op zaterdag dus dan hebben ze iig weer voldoende eten ookal heet het "rantsoen" dus het ergste hebben ze wel gehad iig tegen die tijdquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze zouden er dus eigenlijk niet op achteruit gaan?
Met andere woorden: heeft 't wel zin om zoveel moeite te doen.

quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:36 schreef Taurus het volgende:

Ik vergeef het haar graag, aangezien ik begrijp dat ze doodsbang was weer iets ernstigs aan haar knie te hebben. Dat heeft haar al het wedstrijdzwemmen en dansopleiding gekost. Dus echt vreemd kwam het niet op me over.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
Scan ik ontken NIET dat ze iets aan haar knie had, heb ik al eerder aangegeven, maar Lieske is een meester in het overdrijven en dat heeft ze met die knie ook gedaan is gebleken.
![]()

Wie heeft het over de Derde Wereld danquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sim-pel. Echt zo'n stel moraalridders hier, respect hebben voor eten..
Als je echt zo meeleeft met de derde wereld, doe er dan echt wat aan ipv je geweten te strelen door nooit eten weg te gooien..Want daar heeft de hele wereld echt niets aan hoor.
Bah.

Zolang het bij eten blijft, koolzuurhoudende dranken prikken nogal. Zal je alvast even waarschuwenquote:

Hoelaat komen die anderen?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:39 schreef Jane het volgende:
Wordt echt grappig als straks die andere groep moet. Kan me nu al verheugen op die reactie.

nou sorry ik weet niet hoe jij dan met eten om gaatquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:36 schreef Taurus het volgende:

Ze lijken het wel precies te weten.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:39 schreef BlaBlub het volgende:
O ze hebben een klok in dat hok, ik vroeg me al af hoe ze dat deden met tijd enzo

Dan moet je je niet aangesproken voelenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:39 schreef style het volgende:
[..]
Wie heeft het over de Derde Wereld dan![]()
Ik vind dat je zo niet met eten moet omgaan, zo simpel is het.

erg krom allemaalquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sim-pel. Echt zo'n stel moraalridders hier, respect hebben voor eten..
Als je echt zo meeleeft met de derde wereld, doe er dan echt wat aan ipv je geweten te strelen door nooit eten weg te gooien..Want daar heeft de hele wereld echt niets aan hoor.
Bah.

Als Lieske straks naar binnen gaat, zal het nog 2 uur duren.quote:

En wie zegt dat we dat niet doen?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als je echt zo meeleeft met de derde wereld, doe er dan echt wat aan ipv je geweten te strelen... Bah.

Ik heb je naam nog niet in de krant zien staan geloof ik hoor..quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En wie zegt dat we dat niet doen?
Wat een voorbarige conclusie weer.
Bah.

Ach, als Lieske vannacht het hele huis uitmoordt, vergeef jij het haar ook nog graag.quote:

OffTopic - mijn zoon heeft dat een keertje gedaan toen hij klein was maar dan met gekleurde gepofte rijst, kwam er uit allebei zijn neusgaten gekleurde snottebellen.quote:

nou dat is dan maar weer goed dat ik dat lees...quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze lijken het wel precies te weten.
Ik vraag me trouwens af of ze zo slim zijn om te bedenken dat volgend weekend de wintertijd ingaat.

Dan moet je me wel goed citeren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan moet je je niet aangesproken voelenIk las iemand die zei "ik
op mensen die slecht om gaan met eten" .. Moeder theresa als ik ben ga er dan meteen van uit dat dat enigszins ethisch bedoeld is.

Hangt een klok in de werkplaatsquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:43 schreef k_i_m het volgende:
Hoe weten ze eigenlijk hoelang ze bezig zijn met die bonen? Moeten ze dat schatten of hebben ze iets om de tijd bij te houden?

Laat maar, ik zie net heel groot een klok in beeldquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:43 schreef k_i_m het volgende:
Hoe weten ze eigenlijk hoelang ze bezig zijn met die bonen? Moeten ze dat schatten of hebben ze iets om de tijd bij te houden?

Dat zij snoept van de pindakaas boeit toch niet, en vind ik niet een teken van geen ruggegraat tonen. Thuis snoept ze ook soms van de pindakaas, dus waarom zou ze dat dat int huis ineens niet doen. En vind sowieso niet dat Lieske in paniek is geraakt over de pindakaas, maar ieder zo zn meningquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet je ruggegraat tonen en niet "van de pindakaas snoepen omdat je het zo lekker vind". *Als* je een reactie krijgt dan moeten anderen daarvoor opdraaien. Die volwassenheid heeft Lieske nog niet, weet geen onderscheid te maken tussen ECHT reden tot paniek en gewoon even een paniekmomentje. Daardoor is het voor BB en voor de kijker ook moeilijk in te schatten wat er aan de hand is.
En, ik heb de fysio nooit horen zeggen dat Lieske "zwaar gekneusde kniebanden" had, maar dat waren Lieske's eigen woorden daarna. Wat ik *wel* heb gezien is dat Lieske vrolijk aan het doorbabbelen was met de dokter toen ze onderzocht werd, terwijl ze daarna tegen de bewoners zei dat ze SCHREEEEEEUWENDEpijn had toen ze onderzocht werd.
Nee dank je, Lieske staat bij mij nog altijd op 2 omdat ze met anderen altijd eerlijk is, maar met haarzelf, daar twijfel ik nog een beetje aan.

We heten niet allemaal Bob Geldof of Bono en een vermelding in de krant is sowieso geen criterium.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik heb je naam nog niet in de krant zien staan geloof ik hoor..![]()

quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
OffTopic - mijn zoon heeft dat een keertje gedaan toen hij klein was maar dan met gekleurde gepofte rijst, kwam er uit allebei zijn neusgaten gekleurde snottebellen.
Sorry, maar daar moest ik even aan denken, moest er weer om lachen nu ik er aan terug denk

En gelijk was daar de klok in beeld.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:43 schreef k_i_m het volgende:

Als iemand dat beseft ben ik 't. Alleen ik ben realistisch; besef is niet voldoende.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan moet je me wel goed citeren.
Ik schreef "Ik kots op mensen die met eten gooien".
Dat heb ik inderdaad nog nooit zelf gedaan en mensen die dat wel doen, spreek ik toe. Maar dan word ik uitgelachen, net zoals door jou nu, want niemand beseft hoe goed we het hier hebben, lijkt wel.

er hangt een grote klok in de verwenbonenschoonheidsbehandelingkutfeestjekamerquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:43 schreef k_i_m het volgende:

quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, als Lieske vannacht het hele huis uitmoordt, vergeef jij het haar ook nog graag.

quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vergeef het haar graag, aangezien ik begrijp dat ze doodsbang was weer iets ernstigs aan haar knie te hebben. Dat heeft haar al het wedstrijdzwemmen en dansopleiding gekost. Dus echt vreemd kwam het niet op me over.

vind ik ook lieske is een lieve meidquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:44 schreef mijn23 het volgende:
aah ik vind menno en lieske wel leuk

Als ze zo slim zijn als ik weten ze dat nietquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze lijken het wel precies te weten.
Ik vraag me trouwens af of ze zo slim zijn om te bedenken dat volgend weekend de wintertijd ingaat.

Eensch.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:45 schreef cuall het volgende:
[..]
waar het mij om ging was om duidelijk te maken dat Lieske snel aan het overdrijven is.
Verder vind ik haar nog steeds leuk hoor en op sommige punten heeft ze meer lef dan menig ander in die groep.

Ja hoor, oprecht ook, zij het een beetje onnozel.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
vind ik ook lieske is een lieve meid

Volgens mij Roel.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Is het al bekend wie straks gaat ruilen met Lieske? Ik las hier dat er om is geloot?

Misschien is het toch wel het enorm simpele wat er voor zorgt dat je wat minder nauwkeurig wordt ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:46 schreef Lamon het volgende:
Wat gaan die lui toch slecht met hun weekopdrachten om, zeg.
Het is geen domheid, want ik heb het idee dat dit relatief gezien juist een redelijk intelligente groep is vergeleken met voorgaande jaren, maar het gebrek aan inzicht is om te huilen.

Ik kan het niet goed zien, maar het zou inderdaad erg overbodig zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:42 schreef Day het volgende:
Snap even iets niet: er zijn rode, zwarte en gspikkelde bonen, deze moeten ingepakt worden.
Daarnaast zijn er mais en gele erwten. Nu zie ik dat de 2e groep de mais en de erwten ook scheidt, maar dat hoeft toch niet?

quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:45 schreef cuall het volgende:
[..]
waar het mij om ging was om duidelijk te maken dat Lieske snel aan het overdrijven is.
Verder vind ik haar nog steeds leuk hoor en op sommige punten heeft ze meer lef dan menig ander in die groep.

Joost mag naar bedquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Is het al bekend wie straks gaat ruilen met Lieske? Ik las hier dat er om is geloot?

En Rob zou als hij nog twee benen had Van Nistelrooij uit de basis houden komende zomer.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik vergeef het haar graag, aangezien ik begrijp dat ze doodsbang was weer iets ernstigs aan haar knie te hebben. Dat heeft haar al het wedstrijdzwemmen en dansopleiding gekost.

Vind ik zelf ook wel. Maar het verschil is misschien dat ik dat niet echt een minpunt vind.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hoor, oprecht ook, zij het een beetje onnozel.
Sorry Scan

Weet ik nietquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:

En nu is er niemand meerquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef Cuaderno het volgende:
MINIMAAL 2 was het toch?

Kan ook betekenen dat Joost weg moetquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij Roel.
Chantal: "Gefeliciteerd, je hoeft straks 2 uur lang niet naar Joost te luisteren"

Die volg ik even niet, sorry. Heeft het haar niet het wedstrijdzwemmen en de dansopleiding gekostquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
En Rob zou als hij nog twee benen had Van Nistelrooij uit de basis houden komende zomer.![]()

Nee, Joost ruilt juist met Lieske.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij Roel.
Chantal: "Gefeliciteerd, je hoeft straks 2 uur lang niet naar Joost te luisteren"

ik dacht maximaal 4 dat er geen minimum stondquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef Cuaderno het volgende:
MINIMAAL 2 was het toch?

quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Kan ook betekenen dat Joost weg moet
Ja dus

quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
En Rob zou als hij nog twee benen had Van Nistelrooij uit de basis houden komende zomer.![]()

Dat zou best kunnen kloppen. Ik heb ooit nachtsortering gedaan bij de post, en de full-timers daar klaagden ook altijd dat part-time studenten alles 10 keer uitgelegd moesten hebben, voordat ze het door hadden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien is het toch wel het enorm simpele wat er voor zorgt dat je wat minder nauwkeurig wordt ofzo.

Volgens mij is niet onnozel maar onzeker.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hoor, oprecht ook, zij het een beetje onnozel.
Sorry Scan

Ik weet alleen 'maximaal 4'.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef avonne het volgende:
ATTENTIE, ATTENTIE !!!!
Hebben we nu een foute wissel? Er moeten toch altijd minstens 2 mensen in de werkkamer zijn?

dat kan elke manke GNAGNAGNAAAAAAAAAquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Hij had bijna voor Ajax gespeeld hoor![]()

Gelukkig, even zonder die ADHD'erquote:

Staat er niet expliciet bij, dus dit is denk ik GEEN overtreding, er mogen alleen max. 4 mensen aanwezig zijn in de werkplaatsquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:51 schreef Day het volgende:
Nu is er niemand meer in de bonenkamer! Dat mag toch niet?

kan je niet le-zen ???quote:

Waar is dat terug te vinden? Ik lees het niet in de weekopdracht.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:53 schreef newcleus het volgende:
Minimaal 2, maximaal 4.

quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En moet zelfs zeggen dat ik het langzamerhand een van de leukste mensen in de groepvind worden. Ze heeft lef, stukken eerlijker als de rest, best lief en met haar versprekingen en domme opmerkingen kan je tenminste nog lachen.
Ze moet alleen niet ellenlange verhalen gaan zitten vertellen, dan haak ik toch echt af

Deze groep, met Lieske ipv Joost, gaat nog 2 uur door. Dan komt groep 1 weer (die dan dus ook ontdekt dat hun gele bonen weer op de grote hoop liggenquote:

quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:54 schreef frizti het volgende:
kan je niet le-zen ???

ahhh wat zielig...daar helpt geen stoom of verhoging meer aan hopelijk slaat de AB snel aan heel veel sterkte met je meisjequote:Op maandag 24 oktober 2005 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig, even zonder die ADHD'er
OT: had gisteren geen kans meer om terug te reageren op je vraag mbt m'n meissie. Kleine was lastig, visite en Fok ging erg sloom. Denk er nu pas aan, nu ik net de kleine weg heb gelegd. Sorry![]()
Kleine heeft vanaf vandaag antibiotica, is wel vocht in haar luchtwegen geconstateerd en een lichte reutel op haar longetjes. Heeft nog steeds over de 40 graden koorts. En moet regelmatig wakker gemaakt worden om de benauwdheid even weg te nemen en te checken of ze nog goed reageert. En vandaag dus ook RS getest gehad, maar daar verwacht ie weinig van, omdat de ernstige gevallen vaak bij jongere kinderen voorkomen.

Een beetje huppelen heet bij Lieske een dansopleiding en een paar baantjes trekken is wedstrijdzwemmen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:50 schreef scanman01 het volgende:
Die volg ik even niet, sorry. Heeft het haar niet het wedstrijdzwemmen en de dansopleiding gekost

minder erg dan joost tussen de bonenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:51 schreef Minouishere het volgende:
lekker die lieske iedere keer met d'r poten op het aanrecht..........

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |