vind ik ook lieske is een lieve meidquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:44 schreef mijn23 het volgende:
aah ik vind menno en lieske wel leuk
Als ze zo slim zijn als ik weten ze dat nietquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze lijken het wel precies te weten.
Ik vraag me trouwens af of ze zo slim zijn om te bedenken dat volgend weekend de wintertijd ingaat.
Eensch.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:45 schreef cuall het volgende:
[..]
waar het mij om ging was om duidelijk te maken dat Lieske snel aan het overdrijven is.
Verder vind ik haar nog steeds leuk hoor en op sommige punten heeft ze meer lef dan menig ander in die groep.
Ja hoor, oprecht ook, zij het een beetje onnozel.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
vind ik ook lieske is een lieve meid
Volgens mij Roel.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Is het al bekend wie straks gaat ruilen met Lieske? Ik las hier dat er om is geloot?
Misschien is het toch wel het enorm simpele wat er voor zorgt dat je wat minder nauwkeurig wordt ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:46 schreef Lamon het volgende:
Wat gaan die lui toch slecht met hun weekopdrachten om, zeg.
Het is geen domheid, want ik heb het idee dat dit relatief gezien juist een redelijk intelligente groep is vergeleken met voorgaande jaren, maar het gebrek aan inzicht is om te huilen.
Ik kan het niet goed zien, maar het zou inderdaad erg overbodig zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:42 schreef Day het volgende:
Snap even iets niet: er zijn rode, zwarte en gspikkelde bonen, deze moeten ingepakt worden.
Daarnaast zijn er mais en gele erwten. Nu zie ik dat de 2e groep de mais en de erwten ook scheidt, maar dat hoeft toch niet?
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:45 schreef cuall het volgende:
[..]
waar het mij om ging was om duidelijk te maken dat Lieske snel aan het overdrijven is.
Verder vind ik haar nog steeds leuk hoor en op sommige punten heeft ze meer lef dan menig ander in die groep.
Joost mag naar bedquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Is het al bekend wie straks gaat ruilen met Lieske? Ik las hier dat er om is geloot?
En Rob zou als hij nog twee benen had Van Nistelrooij uit de basis houden komende zomer.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik vergeef het haar graag, aangezien ik begrijp dat ze doodsbang was weer iets ernstigs aan haar knie te hebben. Dat heeft haar al het wedstrijdzwemmen en dansopleiding gekost.
Vind ik zelf ook wel. Maar het verschil is misschien dat ik dat niet echt een minpunt vind.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hoor, oprecht ook, zij het een beetje onnozel.
Sorry Scan
Weet ik nietquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
En nu is er niemand meerquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef Cuaderno het volgende:
MINIMAAL 2 was het toch?
Kan ook betekenen dat Joost weg moetquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij Roel.
Chantal: "Gefeliciteerd, je hoeft straks 2 uur lang niet naar Joost te luisteren"
Die volg ik even niet, sorry. Heeft het haar niet het wedstrijdzwemmen en de dansopleiding gekostquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
En Rob zou als hij nog twee benen had Van Nistelrooij uit de basis houden komende zomer.![]()
Nee, Joost ruilt juist met Lieske.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij Roel.
Chantal: "Gefeliciteerd, je hoeft straks 2 uur lang niet naar Joost te luisteren"
ik dacht maximaal 4 dat er geen minimum stondquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef Cuaderno het volgende:
MINIMAAL 2 was het toch?
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Kan ook betekenen dat Joost weg moet
Ja dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |