quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:27 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] Mijn gedachten in dit weer gaan uit naar de Fok! MC krantenbezorgers.
![]()
Ssshhhttt... don't tell them. Dan krijgen we minder voor de kerstkaartjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh allen, krantenbezorgers? wat doen die dan, een briefje in de bus met een link naar de internetsite van je dagblad. Krantenmannen moeten niet mauwen, het is niet de eerste keer dat het herfst word in nederland, dat kan je aan zien komen, je kiest er zelf voor (heb het ook gedaan, geen probleem, gewoon regenpakje aan en gaaaaaan)
Hoef je niet voor te kijken hoor, dat voel je welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mogguh![]()
eens kijken wat fok vandaag doet![]()
met 19 graden meetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik hoorde vanmorgen dat er meer zon komt en het zo'n 19 graden wordt (niet vandaag, maar later in de week). Betekent waarschijnlijk weer meeten zondag.![]()
ze hebben het hier geweten dat FOK niet meer werktequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Ssshhhttt... don't tell them. Dan krijgen we minder voor de kerstkaartjes![]()
[..]
Hoef je niet voor te kijken hoor, dat voel je wel
Als het zweet op je voorhoofd staat, je handen beginnen te trillen en je continu je collega's afsnauwt dan heb je ontwenningsverschijnselen van het niet kunnen Fok!MC'en![]()
Ja toen werd er eindelijk gewerkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze hebben het hier geweten dat FOK niet meer werkte![]()
![]()
![]()
![]()
ja en nu heb ik zoveel spierpijn dat ik zondag niet mee kan meetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja toen werd er eindelijk gewerkt.![]()
Wat??!! Niet meeten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja en nu heb ik zoveel spierpijn dat ik zondag niet mee kan meeten![]()
dat slaan helpt echtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wat??!! Niet meeten?![]()
Maar Fok doet het weer prima, dus zondag ben je wel weer beter.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als ik die van jou er maar uit krijg dat is genoeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja en nu heb ik zoveel spierpijn dat ik zondag niet mee kan meeten![]()
en kan dus jou brommer ook niet uit de schuur halen voor je
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als ik die van jou er maar uit krijg dat is genoeg.![]()
Je hebt nu toch zo'n schitterende lage drempel gemaakt. Dus het wordt een eitje.![]()
![]()
Slechte zelfkennis.quote:
En dan nu een mededeling van de directie:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja, als je je motor in de winter uit de verzekering haalt, dan kom je niet snel aan 40k km in 3 jaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne Raus op een Blade kan gewoon niet
lees hier maar eenswaarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |