Lachen, gieren, brullen.quote:
Prima, vandaag een beetje in Amsterdam rondgelopen (Herfstvakantie + OV kaart)quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? En wat doet fok het snel o.d.m
Stukken beter dan de promotie van PUB op ActionRadio ja.quote:
inderdaad. En waarom ben jij niet naar de meet geweest?quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stukken beter dan de promotie van PUB op ActionRadio ja.![]()
Das ook leukquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Wieee. Ik ga ff keihard een film bekijken met mijn 700WATT RMS speakersetje
Ik ben veel te druk met andere dingen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
inderdaad. En waarom ben jij niet naar de meet geweest?
Weinig tegen te doen volgens mijquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:15 schreef snopprinses het volgende:
weet iemand een goed hulp middel tegen keelpijn..:/
Mooiquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Wieee. Ik ga ff keihard een film bekijken met mijn 700WATT RMS speakersetje
yea helpt normaal niet bij me..maar ga zometeen wat thee maken met honingquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das ook leukWat voor film? Wel actie, want anders boeit het nog niet natuurlijk
@snopprinses: honing toch? nou ja, het gaat niet over maar het schijnt wel minder pijnlijk te worden.
Ben nu "Day After Tomorrow" aan het bekijken! En daarna "Don't Say A Word"quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das ook leukWat voor film? Wel actie, want anders boeit het nog niet natuurlijk
@snopprinses: honing toch? nou ja, het gaat niet over maar het schijnt wel minder pijnlijk te worden.
Day after tomorrow is wel leuk, die ander ken ik alleen de titel van.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben nu "Day After Tomorrow" aan het bekijken! En daarna "Don't Say A Word"
Snelheid valt anders toch wel mee hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:32 schreef Imberr het volgende:
Waarom komen die niet?
Nja, ik kan toch niet de hele uitzending luisteren.
Ik ga iig weer weg hier, tis me te sloom.
alvast truste enzo.![]()
Don't Say A Word moet je absoluut bekijken! Echt, geen frutss. Er zit een mega goed verhaal in!quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Day after tomorrow is wel leuk, die ander ken ik alleen de titel van.
The Day After Tommorow heb ik laatst ook nog gezienquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Wow. Wat een geluid! Die ramen trillen hier bijna weg
Ik zal m onthouden (lees, opzoeken met bittorrent)quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Don't Say A Word moet je absoluut bekijken! Echt, geen frutss. Er zit een mega goed verhaal in!
Ook erg goed. Alleen beetje smerig.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
The Day After Tommorow heb ik laatst ook nog gezienDat geluid is prachtig
Gisteren heb ik voor de eerste keer American History X gekeken. Echt een top film![]()
Gewoon kopen! Vele malen beter.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zal m onthouden (lees, opzoeken met bittorrent)
Nieuwe dvd speler kopenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:42 schreef snopprinses het volgende:
ik kan geen dvds meer afspelen :/
Ik heb m op dvd (divX). American History X ook, vond m wel goed, maar echt niet top ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
The Day After Tommorow heb ik laatst ook nog gezienDat geluid is prachtig
Gisteren heb ik voor de eerste keer American History X gekeken. Echt een top film![]()
dvdspeler doet het welquote:
DVD speler rot?quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:42 schreef snopprinses het volgende:
ik kan geen dvds meer afspelen :/
Nee man, dit is veel beter. Ik heb geen ondertiteling (goed voor mn engels) en als ik het niks vind pleur ik m gewoon weg. Beter kan niet (bijna)quote:
Dat ligt niet aan je troep op de laptop. Het is gewoon je DVD-speler. Laat hem eens onderzoeken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dvdspeler doet het wel
maar op de laptop niet :/ kheb volgens mn vriend teveel troep op mn laptop gedownload![]()
Probeer dit progammatje maar eens http://www.videolan.org/quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dvdspeler doet het wel
maar op de laptop niet :/ kheb volgens mn vriend teveel troep op mn laptop gedownload![]()
er ontbreekt gewoon iets, wat gedownload moet worden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je troep op de laptop. Het is gewoon je DVD-speler. Laat hem eens onderzoeken.
Zonder ondertiteling is geweldig voor mijn engelsquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee man, dit is veel beter. Ik heb geen ondertiteling (goed voor mn engels) en als ik het niks vind pleur ik m gewoon weg. Beter kan niet (bijna)
Geloof mij. Hij is goed. En de ondertiteling kan je ook weghoudenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee man, dit is veel beter. Ik heb geen ondertiteling (goed voor mn engels) en als ik het niks vind pleur ik m gewoon weg. Beter kan niet (bijna)
maar ik kan ook normale filmpjes nshit niet afspelen..dan ligt het toch niet aan de drive?quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:49 schreef Palau het volgende:
Of het is materiaal waar je niet achter mag komen
Je moet idd ff je speler controleren ..ff kijken of het schoon is disc ff controleren voor zekerheid en zo..
Ik ook wel hoor, maar ik heb voor veel dingen echt geen zin/geld om ze te gaan kopen. Wel leuk ofzo, maar ook weer niet zo leuk om geld aan uit te geven.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zonder ondertiteling is geweldig voor mijn engels![]()
Maar sommige dvd's wil ik gewoon origineel hebben![]()
Heeft op imdb maar een rating van 6.2quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geloof mij. Hij is goed. En de ondertiteling kan je ook weghouden
Klinkt als een codec probjequote:Op maandag 24 oktober 2005 21:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar ik kan ook normale filmpjes nshit niet afspelen..dan ligt het toch niet aan de drive?
Windows Media Player cannot play the file. If the file is on another computer, verify that you are connected to the network. If you typed a path, verify that it is correct. If the problem persists, the server might not be available.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:50 schreef Palau het volgende:
Wat voor melding geeft ie dan?
Heb er al 65 origineelquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zonder ondertiteling is geweldig voor mijn engels![]()
Maar sommige dvd's wil ik gewoon origineel hebben![]()
IMDBquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heeft op imdb maar een rating van 6.2
Das waar, maar toch, lees mn vorige post
Ik een stuk of 25 ofzo, maar op divX nog wel een stuk of 50 meerquote:
Nee dan ligt het idd daar niet aan.. vaag is dat..quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar ik kan ook normale filmpjes nshit niet afspelen..dan ligt het toch niet aan de drive?
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik een stuk of 25 ofzo, maar op divX nog wel een stuk of 50 meerÉn natuurlijk bijna South Park afleveringen in divX
!
yes. Maar streams kan ik ook niet bekijken, maar dit is gewoon hetzelfde probleem wat ik paar maandjes terug ook had..en toen moest ik iets downloaden en toen deed alles het weer.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:56 schreef Palau het volgende:
[..]
Nee dan ligt het idd daar niet aan.. vaag is dat..
Ik heb het nog nooit gehad, wel dat de streams enzo niet deden, maar niet dat tegelijkertijd dvd's niet afgespeeld werden.
Heb je het programma waarmee je streams/video's bekijkt al gecheckt? Updates en zo bestandstypes die worden toegestaan ed?
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
IMDB. Ach. Dat zijn meer animatie freaks
Ik geef hem een 9
het klinkt mij nogal, saai zeg maarquote:A group of thieves steal a rare gem, but in the process, two of the men double cross the leader of the thieving group, Patrick (Sean Bean), and take off with the precious stone. Ten years later, prominent psychiatrist Nathan Conrad (Michael Douglas) is invited to examine a disturbed young woman named Elisabeth (Brittany Murphy). Patrick immediately kidnaps Nathan's daughter, forcing Nathan to attempt to get Elisabeth to reveal a secret number which will ultimately lead Patrick to the whereabouts of the precious gem that has eluded him.
Klinkt saaiquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
het klinkt mij nogal, saai zeg maar
Maar ok, ik zal een poging wagen
Ik vind trouwens Lock, Stock & Two Smoking Barrels wel geweldig. Het vervolg (Snatch) ook wel, maar wel wat minder.
Will & Grace vind ik dan weer écht helemaal niks aan, maar goed: smaken verschillen nu eenmaalquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Ik heb Will & Grace compleet (origineel) en van Friends seizoen 5 en 6 (origineel)
Rustig aan, ik zal m vast wel zien (ooit)quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klinkt saai
downl kopen die handel!!! En dan zie je hoe goed die is.!
Ik heb er een stuk of 30 origineel, waarvan 7 tv-serie boxen.quote:
ja wel sjiekquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben er ook weerhet forum is wel weer lekker snel zeg
Zeker weten. Mooi gedaan met al die verschillende plots door elkaarquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:00 schreef snopprinses het volgende:
ohhh lock, stock is geweldig!!
dat is echt een van mn favoriete
Moiquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben er ook weerhet forum is wel weer lekker snel zeg
YEAH!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
én zonder fwnk, ofwel, niemand was er
van zulk soort films hou ikquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker weten. Mooi gedaan met al die verschillende plots door elkaar
lolquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
én zonder fwnk, ofwel, niemand was er
Te ingewikkeld voor jouw?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:07 schreef Maikuuul het volgende:
Verschillende films door elkaarsin city, dat vond ik een verschrikkelijke film
Die ken ik allemaal nietquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
van zulk soort films hou ik
requiem for a dream, memento, 21 grams, donnie darko
Inderdaad smakenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Will & Grace vind ik dan weer écht helemaal niks aan, maar goed: smaken verschillen nu eenmaal
Precies, maar je moet wel opletten en dat is lang niet voor iedereen weggelegd blijkbaarquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Te ingewikkeld voor jouw?![]()
Dat zijn juist de mooiste films![]()
De mooiste films om in brand te steken, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Te ingewikkeld voor jouw?![]()
Dat zijn juist de mooiste films![]()
Sin City nog nooit gezien (gelukkig maarquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:07 schreef Maikuuul het volgende:
Verschillende films door elkaarsin city, dat vond ik een verschrikkelijke film
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De mooiste films om in brand te steken, daar heb je gelijk in
even opgeslagenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
die moet je allemaal kijken
en van sin city heb ik lekker een posterrrr
want?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sin City nog nooit gezien (gelukkig maar)
Hertog-Jan is prima hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen Hertog-Jan.
* _moder8or_ nog steeds in de film TDAT!
Hoezo dat?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
even opgeslagen
@ Modje: lekker![]()
Je bent trouwens wel de enige 'mod' die hier nog komt
maare..ken je die echt allemaal niet?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
even opgeslagen
@ Modje: lekker![]()
Je bent trouwens wel de enige 'mod' die hier nog komt
Nee die komen gewoon niet meerquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoezo dat?Hebben jullie alle andere mods weggepest. En ik ben mod van de FP hè
@ Xbox_ : i know
wel van naam, maar nog nooit gezien. sorry, ik ga nooit zo snel met filmsquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maare..ken je die echt allemaal niet?
dat zijn juist de beste films die ik ken
Zal ik mij aanmelden als PUB Mod?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee die komen gewoon niet meerBrechtje is al bijna een week niet meer in PUB geweest en ijsmeis komt alleen langs om een slotje te zetten en thats it
Heb je wat aan zo (not).
Voordeel is wel dat we zo lekker zelf een beetje aan mogen kloten![]()
Ik heb m wel op mn harde schijf staan: vond m vet goed alleen is het best vermoeiend om te kijken soms. Maar ja, uiteindelijk istie wel vet gaafquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gehoord van mijn vrienden die er geweest zijn! Misschien huur ik die film wel een keer!
Laatste post van Brechtje in PUB was op 18/10 12:34.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee die komen gewoon niet meerBrechtje is al bijna een week niet meer in PUB geweest en ijsmeis komt alleen langs om een slotje te zetten en thats it
Heb je wat aan zo (not).
Nou ok. Dan wil ik hem wel eens lenen. Kan je Sin City trouwens al lenen/kopen?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb m wel op mn harde schijf staan: vond m vet goed alleen is het best vermoeiend om te kijken soms. Maar ja, uiteindelijk istie wel vet gaaf
We kunnen wel modjes gebruiken die hier iig ook wel eens komen jaquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:17 schreef Palau het volgende:
We zijn klaar voor de militaire coup als ze nog 2 dagen wegblijven..
Wat wordt de tactiek
Ik moet hem ook nog een keer kijken. Ben benieuwdquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb m wel op mn harde schijf staan: vond m vet goed alleen is het best vermoeiend om te kijken soms. Maar ja, uiteindelijk istie wel vet gaaf
Volgens mij nog niet in Nederland, maar dat maakt niet uit want ik heb m nu toch al gezien natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou ok. Dan wil ik hem wel eens lenen. Kan je Sin City trouwens al lenen/kopen?
Open een topic zal ik zeggenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
We kunnen wel modjes gebruiken die hier iig ook wel eens komen ja![]()
@ modje: waag een pogingje bent er een stuk vaker dan ijsmeis en brechtje
Slaap lekker Imberr.quote:
Ik kan je zo de link naar de torrent geven, toch nooit modjes hierquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moet hem ook nog een keer kijken. Ben benieuwd![]()
moet je maar laten weten wat je ervan vond!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
wel van naam, maar nog nooit gezien. sorry, ik ga nooit zo snel met films
Mail de link maar evenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan je zo de link naar de torrent geven, toch nooit modjes hier
resident evil 1 & 2 heb ik, mindhunters ook. Die serieus heb ik gezien maar wat is btvs?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:20 schreef IFASS het volgende:
Sin City is inderdaad mooie film, nog een paar mooie:
Resident Evil 1 & 2
The Rock
Mindhunters
Series:
BTVS
Angel
Friends
en zo zijn er nog wel een paar
Dat kan nog wel even duren hoor ben ik bang, maar ok, tegen die tijd hoor je het welquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
moet je maar laten weten wat je ervan vond!
van donnie darko heb ik ook het boek
Sin City heb ik in de bios gezien..en ik vind het tot nu toe echt de film van 2005, maar dat is mijn mening
Dat zegt inderdaad veelquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:22 schreef Jaguarized het volgende:
Laatste slotjespost van ijsmeis was 23/10 18:36. De laatste gezelligheidspost was op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:27.
okquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren hoor ben ik bang, maar ok, tegen die tijd hoor je het wel
hoe is mindhunters?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:20 schreef IFASS het volgende:
Sin City is inderdaad mooie film, nog een paar mooie:
Resident Evil 1 & 2
The Rock
Mindhunters
Series:
BTVS
Angel
Friends
en zo zijn er nog wel een paar
Sorry Pupke, Ik wist niet dat je me misttequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je wat aan zo (not).
Ik heb gesolliciteerd.quote:
Je mag heul niet roddelen over mijquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:22 schreef Jaguarized het volgende:
Laatste slotjespost van ijsmeis was 23/10 18:36. De laatste gezelligheidspost was op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:27.
Ik mis je niet persoonlijk ofzo, maar af en toe is er gezag nodig en dat is er dus nooit. Behalve een slotje zo hier en daarquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry Pupke, Ik wist niet dat je me mistte!
Nah, ik heb het een beetje druk gehad met rijlessen, khoop dat het bijna over is
![]()
Ze houd het hier scherp in de gatenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry Pupke, Ik wist niet dat je me mistte!
Nah, ik heb het een beetje druk gehad met rijlessen, khoop dat het bijna over is
![]()
Oh wees gerust, ik lees meequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik mis je niet persoonlijk ofzo, maar af en toe is er gezag nodig en dat is er dus nooit. Behalve een slotje zo hier en daar
Het is een lurkster.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze houd het hier scherp in de gaten![]()
Conform welke regeling in de policy?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je mag heul niet roddelen over mij.
Klopt, echt geweldig geacteerdquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:26 schreef Palau het volgende:
Ja, met Jack Nicholson toch?
Heb je al 'Team America' gezien.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
Mindhunters is een hele goede film! Absoluut kijken. Een van de betere films in zijn genre.
De ijsmeis-policyquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Conform welke regeling in de policy?
Die vond ik eigenlijk wel meevallenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:27 schreef Maikuuul het volgende:
Saw, dat vond ik een van de beter films
dan ga ik die ook maar snel bekijken!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
Mindhunters is een hele goede film! Absoluut kijken. Een van de betere films in zijn genre.
Ik denk dat we niemand nodig hebben eigenlijkquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
goed zo, mensen als jou hebben we nodig
want? grootste deel van de tijd is er niemand met gezag te zien hierquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat we niemand nodig hebben eigenlijk.
Dat is inderdaad "quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef Maikuuul het volgende:
Owja CrossRoads van britney spears vond ik ook een goede film
Jewel gek Saw vond ik toch de beste horror film
Heeft zij een film gemaakt?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef Maikuuul het volgende:
Daar kan ik echt geen rekening mee houden hoor.quote:
Ook al zo geweldig! Heerlijke humor en het liedje van de Koreaanse leider is helemaal super.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je al 'Team America' gezien.![]()
Als je mee zou lezen zou je de OP van het vorige deeltje ook wel hebben veranderd.quote:
Veel plezier!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan ga ik die ook maar snel bekijken!
Kingdom of Heaven vond ik best een leuke film, geen topper maar wel leukquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die vond ik eigenlijk wel meevallen.
Ik heb nu Kingdom of Heaven, ben benieuwd of dat wat is!
Hoe weet jij dat eigenlijk?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
want? grootste deel van de tijd is er niemand met gezag te zien hier
crossroadsquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef Maikuuul het volgende:
Vooral datquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ook al zo geweldig! Heerlijke humor en het liedje van de Koreaanse leider is helemaal super.![]()
Mindhunters is sehr okayquote:
Orlando Bloom hèquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kingdom of Heaven vond ik best een leuke film, geen topper maar wel leuk![]()
Dat verklaart al genoegquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat eigenlijk?.
Ik heb namelijk mijn online-tijd op verborgen gezet.
Dat verklaart dat als ik naar bed ga, jullie niet zien dat ik weg ben enzoquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat verklaart al genoegEn trouwens, kan nog altijd je postgeschiedenis zien
Je gaat me nou toch niet vertellen dat jij meer binding hebt met dit forum dan mij?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat we niemand nodig hebben eigenlijk.
Juist en dat is natuurlijk wel heel erg slordig als mod zijnde. Mag niemand soms zien wanneer je op Fok bent?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat eigenlijk?.
Ik heb namelijk mijn online-tijd op verborgen gezet.
Dan heb je The Last Samurai zeker ook gezien (Tom Cruise)quote:
Thunderbirds vond ik ook wel aardig maar die heb ik voor Team America gezien. Ik was toen al onder de indruk dat men een leuke film kon maken met veel touwtjes.quote:
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je gaat me nou toch niet vertellen dat jij meer binding hebt met dit forum dan mij?
Ga jij eens alle mods na en tel maar eens na hoeveel dat er hebben. Dan piep je wel andersquote:Juist en dat is natuurlijk wel heel erg slordig als mod zijnde. Mag niemand soms zien wanneer je op Fok bent?
Ja maar niet vanwege Tom Cruisequote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan heb je The Last Samurai zeker ook gezien (Tom Cruise)![]()
Echt bizar! En met die terroristenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Thunderbirds vond ik ook wel aardig maar die heb ik voor Team America gezien. Ik was toen al onder de indruk dat men een leuke film kon maken met veel touwtjes.![]()
![]()
das zo'n vette film!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan heb je The Last Samurai zeker ook gezien (Tom Cruise)![]()
Precies, ze had gewoon van PTA mod moeten zijn, niet echt van PUB. En trouwens, brechtje heb ik al helemaal al tijden niet gezien hier. In het geval van de meeste modjes (Muus anyone??) worden die er uit gekickt. Ik vind dus dat we of andere of nieuwe modjes moeten hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je gaat me nou toch niet vertellen dat jij meer binding hebt met dit forum dan mij?
die moet ik ook nog even zienquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Echt bizar! En met die terroristen
PTA! Nu je het zegt. Ik ga daar ook maar eens kijkenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, ze had gewoon van PTA mod moeten zijn, niet echt van PUB. En trouwens, brechtje heb ik al helemaal al tijden niet gezien hier. In het geval van de meeste modjes (Muus anyone??) worden die er uit gekickt. Ik vind dus dat we of andere of nieuwe modjes moeten hebben.![]()
Dan ben jij de eerste vrouw die ik dat hoor zeggenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja maar niet vanwege Tom Cruise.
Tom Cruise is een vieze kleffebefferd!
Dat maakt het toch wel een stuk logischer zou je denkenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?.
Moeten we iedereen maar aannemen omdat ze binding hebben met een forum?
Je had Oprah moeten zienquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan ben jij de eerste vrouw die ik dat hoor zeggen![]()
Inderdaad. Iedereen geilt daarop (vrouwen).quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan ben jij de eerste vrouw die ik dat hoor zeggen![]()
Dan moeten er nog een boel mensen worden aangenomenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat maakt het toch wel een stuk logischer zou je denken
I love snelheidquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef IFASS het volgende:
serieus.. ben nog gewend aan de snelheid van gister
Als ik nu ff niet kijk is er meteen weer een pagina gevuld :/
Goed zo, ga daar maar heen. Je ben toch niet bang voor een goede discussie of wat? Ben je bang dat je verliest ofzo..quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
PTA! Nu je het zegt. Ik ga daar ook maar eens kijken!
Misschien. Wanneer wordt jij verplaatst naar PTA?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moeten er nog een boel mensen worden aangenomen!
Nee hoor. Maar wat is nu dan de discussie?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goed zo, ga daar maar heen. Je ben toch niet bang voor een goede discussie of wat? Ben je bang dat je verliest ofzo..
Je gaat toch niet een mod aannemen op een plek waar hij of zij nauwelijks binding mee heeft? Ze hadden jou veel beter op PTA mod kunnen maken. Je had iets van 1300 posts? Dat kan je toch niet spreken over iemand die "superveel" op het forum is? Of wel?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?.
Moeten we iedereen maar aannemen omdat ze binding hebben met een forum?
Ik hoef niet iedereen bij langs te gaan hoor.quote:[..]
Ga jij eens alle mods na en tel maar eens na hoeveel dat er hebben. Dan piep je wel anders.
Het gaat nu wel geweldig snel allemaalquote:
Té snelquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het gaat nu wel geweldig snel allemaal![]()
![]()
Nou. Doe eens lief tegen ijsmeisquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goed zo, ga daar maar heen. Je ben toch niet bang voor een goede discussie of wat? Ben je bang dat je verliest ofzo..
En hoeveel posts had ik hier? Ook iets van 1300quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een mod aannemen op een plek waar hij of zij nauwelijks binding mee heeft? Ze hadden jou veel beter op PTA mod kunnen maken. Je had iets van 1300 posts? Dat kan je toch niet spreken over iemand die "superveel" op het forum is? Of wel?
Ik heb inderdaad iets te verbergen.quote:Ik hoef niet iedereen bij langs te gaan hoor.Ik vind het sowieso al bespottelijk dat mensen dat hebben. Net of je iets te verbergen hebt.
![]()
![]()
Hahaquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef Boeman het volgende:
[..]
je moet zoveel in een keer lezen nu
Moiquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef Boeman het volgende:
[..]
je moet zoveel in een keer lezen nu
Dat gaat ook over jouquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En hoeveel posts had ik hier? Ook iets van 1300. Dus!
Wat niet kun je beter zeggenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou. Doe eens lief tegen ijsmeisWat heeft ze je aangedaan!
Oh jaquote:
Heel innovatief ook, zeg maar..quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb inderdaad iets te verbergen.
Er zijn van die grapjassen die gaan kijken of er moderators online zijn of niet.
Zo zien ze niet dat ik online ben en kan ik ze pakken wanneer ze weer lekker gaan baggeren of iets dergelijks.
Dus helemaal niet bespottelijk. Slim eerder!
Gewoon gelijk geven. Klaar.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat niet kun je beter zeggenNee maar ze wil hierbij gelijk hebben en dat heeft ze dus niet. Ze zegt dat ze hier supervaak is maar dat valt nogal tegen
Daarom vind ik (niet als enige trouwens) dat er iets aan het gezag van dit subforum verandert moet worden.
Niks zo mooi als dat stukje van : What does he mean?! I think he say 'Kiss me terwijl die staat te zwaaienquote:
En ik vraag je hoe jij weet wanneer ik online ben.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat niet kun je beter zeggenNee maar ze wil hierbij gelijk hebben en dat heeft ze dus niet. Ze zegt dat ze hier supervaak is maar dat valt nogal tegen
Daarom vind ik (niet als enige trouwens) dat er iets aan het gezag van dit subforum verandert moet worden.
Je moet niet denken, dat kun je beter overlaten aan mensen die dat wel kunnenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik dacht even dat het over PTA ging.
Ojaquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Niks zo mooi als dat stukje van : What does he mean?! I think he say 'Kiss me terwijl die staat te zwaaien
Ik bedoel ook niet echt pakkenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:45 schreef Palau het volgende:
[..]
Heel innovatief ook, zeg maar...
Baggeren doen ze sowieso wel en de mensen die gaan kijken of mods online zijn om te baggeren zijn erg triest. Het is trouwens een mod zijn/haar taak dingen schoon te houden, niet mensen te pakken.
![]()
Dus? Lieve schat, ik heb het over jou hoor! Ik noem toch 1300 posts in combinatie met het woordje "je"?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En hoeveel posts had ik hier? Ook iets van 1300. Dus!
En als je dus wil weten of een mod online is ben je een grappenmaker? Jij bent eerder hier de grappenmaker door die status aan te nemen. Maar dan nog, want dan pak je ze nog niet aangezien het dan eeuwen duurt voordat er iemand een slotje komt zetten, ik noem een Conflict of Slarioux.quote:[..]
Ik heb inderdaad iets te verbergen.
Er zijn van die grapjassen die gaan kijken of er moderators online zijn of niet.
Zo zien ze niet dat ik online ben en kan ik ze pakken wanneer ze weer lekker gaan baggeren of iets dergelijks.
Dus helemaal niet bespottelijk. Slim eerder!
Dat is altijd leukquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek, het schijnt dat het me morgen hendig hard gaat waaien he
Precies, want als ze de SC had gelezen, had ze de OP van het vorige deeltje wel aangepast. Net als een aantal andere baggerdelen waarin die Paupers Pub OP is gebruikt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je moet niet denken, dat kun je beter overlaten aan mensen die dat wel kunnen![]()
Trouwens, net of dat jij ook maar de helft leest van de SC of wat ook
*kijkt naar de laatste slotjes*quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus? Lieve schat, ik heb het over jou hoor! Ik noem toch 1300 posts in combinatie met het woordje "je"?![]()
[..]
En als je dus wil weten of een mod online is ben je een grappenmaker? Jij bent eerder hier de grappenmaker door die status aan te nemen. Maar dan nog, want dan pak je ze nog niet aangezien het dan eeuwen duurt voordat er iemand een slotje komt zetten, ik noem een Conflict of Slarioux.![]()
Baggertopics in PUB krijgen veel te veel kans omdat jij of Brechtje er simpelweg niet voldoende zijn.
![]()
Ja klopt.. heb vorige week 40 uur gedraait op me werk dus had niet echt veel tijd om te fokkenquote:
Heb je een andere gekregen?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:50 schreef DaMook het volgende:
Hoi
Klote mediamarkt, is het scherm wat ik wilde uitverkocht en krijgen ze die ook niet meer binnen
halloquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:50 schreef DaMook het volgende:
Hoi
Klote mediamarkt, is het scherm wat ik wilde uitverkocht en krijgen ze die ook niet meer binnen
De SC lees ik niet altijd nee.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Precies, want als ze de SC had gelezen, had ze de OP van het vorige deeltje wel aangepast. Net als een aantal andere baggerdelen waarin die Paupers Pub OP is gebruikt.![]()
Zozo. Dat is nog wel watquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:51 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ja klopt.. heb vorige week 40 uur gedraait op me werk dus had niet echt veel tijd om te fokken
ik neem aan dat het bij jullie ietsje minder waait dan hierquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek, het schijnt dat het me morgen hendig hard gaat waaien he
110km/hquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:52 schreef Palau het volgende:
Ah, morgen idd rukwinden, khoop dak nie van mn fiets lazer..
Dat wordt morgen nog leuk tijdens het krantenbezorgenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:52 schreef Palau het volgende:
Ah, morgen idd rukwinden, khoop dak nie van mn fiets lazer..
Afgaande op wat ik voor activiteit zie in zowel posts als slotjes: ja.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik vraag je hoe jij weet wanneer ik online ben.
En daar kun je geen antwoord op geven.
Dat is vrij regelmatig tegenwoordig.quote:Ik ben er toch echt elke dag (behalve als het forum het niet doet enzo)
even rekenen: 3 weken is 15 werkdagen. 15*4=60 Heb je al 60 uur rijles gehad of watquote:En zoals ik al zei, ik heb de afgelopen 3 weken elke dag 4 uur rijles gehad, waarna ik 2 uur met de bus heen en weer moet reizen.
Zoals? Ik zie alleen Bupatih sporadisch langskomen en wat actie ondernemen. Owjah, Brechtje, wie was dat ook alweerquote:Dus er zijn genoeg modjes die de boel in de gaten houden (wat amper hoefde) .
Ik heb lang niet overal ongelijk: duschquote:Dus graag even je eigen feitjes netjes op een rij en niet zomaar wat zeggen wat niet waar is.
De top 20? Nee hoor, je staat 23e en 22e.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik dacht even dat het over PTA ging.
Ik stond anders wel in de top 20.
Maar dan nog iets. Jullie hoeven niet elke dag de topics keer op keer te lezen.
Ik wel, waardoor ik dus meer lurk dan post. Puh.
Moet datquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zozo. Dat is nog wel wat.
Kun je het nu even inhalen.
Toch niet al in de ochtend hè?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
110km/h
Altijd leuk om het eens mee te maken.
Ach, alleen in het noorden en aan de kust komt dat miniorkaantje, hier in het diepe zuiden krijgen we waarschijnlijk weer doodnormaal niet-spectaculair kutweer.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
110km/h
Altijd leuk om het eens mee te maken.
Hier hebben we zelden rukwinden. Als het hier voorkomt gaat het ook hardquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:55 schreef Palau het volgende:
Ja, kben al paar keer bijna van fiets gelazerd door die klotewind, toen was het ook zoiets...
Niet spectaculair? Het zou niet de eerste keer zijn dat de rukwinden stikhard zijnquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach, alleen in het noorden en aan de kust komt dat miniorkaantje, hier in het diepe zuiden krijgen we waarschijnlijk weer doodnormaal niet-spectaculair kutweer.![]()
Achja. Dat hebben wij nu altijdquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach, alleen in het noorden en aan de kust komt dat miniorkaantje, hier in het diepe zuiden krijgen we waarschijnlijk weer doodnormaal niet-spectaculair kutweer.![]()
En ik zeg dus, ik lurk (=(mee)lezen) ook.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Afgaande op wat ik voor activiteit zie in zowel posts als slotjes: ja.
36 uren les, intest (is anderhalf uur), theorieweekend (ongeveer 10 uur), theorieexamen (is 2 uur).quote:Dat is vrij regelmatig tegenwoordig.
[..]
even rekenen: 3 weken is 15 werkdagen. 15*4=60 Heb je al 60 uur rijles gehad of wat
Aanwezig zijn betekent niet meteen posten. Dat heb ik nu al ongeveer 3x verteldquote:Zoals? Ik zie alleen Bupatih sporadisch langskomen en wat actie ondernemen. Owjah, Brechtje, wie was dat ook alweerOok al een week niet meer gezien op het forum.
En nu heb ik geen zin meer in deze eindeloze discussiequote:Ik heb lang niet overal ongelijk: dusch
Examen zelfsquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen idee. Maar hoop het voor jou niet(lessen neem ik aan)
Ja, maar in Limburg blijft het natuurlijk in de bergen hangenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Achja. Dat hebben wij nu altijd. Misschien krijgen wij nog eens het allermooiste! Wat het noorden dan weer niet heeft
.
Mooiquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
En nu heb ik geen zin meer in deze eindeloze discussie. Ik begin dingen te herhalen en als je het er niet mee eens bent heb je pech
.
Thanksquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Morgen? Ik wens je heeeeel veel succes! Ik zal voor je duimen!
![]()
Pardon?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je wat aan zo (not).
Of in een banaan gestikt ofzo... het kan allemaal..quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Brechtje was toch legeren bij een vriendin van d'r?
laat ik nou net 10 km van de kust afwonenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik zie hier toch vrij regelmatig de doodsverwensingen over en weer vliegenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik zeg dus, ik lurk (=(mee)lezen) ook.
Aanwezig zijn betekent niet meteen posten. Dat heb ik nu al ongeveer 3x verteld.
En waar Brechtje is weet ik ook niet.
Ah bij deze was het dus een kwestie van afrondenquote:36 uren les, intest (is anderhalf uur), theorieweekend (ongeveer 10 uur), theorieexamen (is 2 uur).
Dus nee, geen 60, maar 49,5.
Misschien, misschien niet. We zullen zienquote:En nu heb ik geen zin meer in deze eindeloze discussie. Ik begin dingen te herhalen en als je het er niet mee eens bent heb je pech
.
mag ik dan meehuilenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Thanks.
Als ik het niet haal, ga ik huilen!
Welkom Bekquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Pardon?
Ik ben een poosje bij me vriendin wezen logeren ja, mag ik!?
Ben nu weer terug, en de modjes en iedereen waren er op de hoogte dat ik ff weg was.
Niet zeuren dus..
Ik ben 4 keer gezakt! Misschien iets beterquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Thanks.
Als ik het niet haal, ga ik huilen!
Dit is niet echt leukquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:01 schreef Palau het volgende:
[..]
Of in een banaan gestikt ofzo... het kan allemaal..
Och germ.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:01 schreef Boeman het volgende:
[..]
laat ik nou net 10 km van de kust afwonen![]()
of in een ananasquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:01 schreef Palau het volgende:
[..]
Of in een banaan gestikt ofzo... het kan allemaal..
Nee, niet echt.. maar het is niet cool als iemand alleen huiltquote:
Hoor je mij zeuren? Ik geef alleen even wat ik vind. Punt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Pardon?
Ben nu weer terug, en de modjes en iedereen waren er op de hoogte dat ik ff weg was.
Niet zeuren dus..
Ach ja, ik heb mijn TTT in ieder geval al binnenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben 4 keer gezakt! Misschien iets beter
Neu...quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:04 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Nee, niet echt.. maar het is niet cool als iemand alleen huiltals ik meehuil word het hip
Nicequote:Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb mijn TTT in ieder geval al binnen.
mailtje nog gehad?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga weer![]()
Nog even een film kijkenen dan slapen
![]()
Ehh, parkeren en een hellingproef of dergelijke moet ik gewoon nog wel hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nice
Misschien wel een voorsprong. Je hoeft zeker nu niet meer te parkeren en een brake test uit te voeren?
Hehe. Binnen een maand heb ik mijn rijbewijs weer een jaar.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehh, parkeren en een hellingproef of dergelijke moet ik gewoon nog wel hoor.
Maar keren op de weg, fileparkeren en dergelijken niet meer. Alhoewel dat ik niet erg zou vinden eigenlijk.
Ja, ik ben er iedere dag, ik lees echt heel vaak mee, maar was gewoon een poosje bij een vriendin van me, was tenslotte vakantie. Niets mis mee toch.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoor je mij zeuren? Ik geef alleen even wat ik vind. Punt.
welkom terug meidquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Pardon?
Niet zeuren dus..
quote:
Neej.. mee eensquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja, ik ben er iedere dag, ik lees echt heel vaak mee, maar was gewoon een poosje bij een vriendin van me, was tenslotte vakantie. Niets mis mee toch.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga weer![]()
Nog even een film kijkenen dan slapen
![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef brainster het volgende:
[..]In het weekend naar Het Festival geweest (ja, het heet Het Festival). Even wat gefeest en genoten van bzb, de wc experience, one two trio enzo.
Was wel leuk
En ik ben weer toe aan werkquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben eigenlijk wel weer toe aan vakantie!
Niks mis mee,maak je nou nie zo druk, joh.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja, ik ben er iedere dag, ik lees echt heel vaak mee, maar was gewoon een poosje bij een vriendin van me, was tenslotte vakantie. Niets mis mee toch.
Ik heb met 3 dames op een kamer gelegenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Heb niets gedaan, alleen maar een kut weekend gehad
Ik ga wel voor een rijbewijs na mijn studie. Heb nu toch OV dus wat moet ik er mee.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hehe. Binnen een maand heb ik mijn rijbewijs weer een jaar.Damn dat gaat echt hard.
Alleen gelegen of...quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:11 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik heb met 3 dames op een kamer gelegen![]()
![]()
Naar een treinstation rijdenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga wel voor een rijbewijs na mijn studie. Heb nu toch OV dus wat moet ik er mee.
Normaal gesproken ook niet, maar zoals ik net al zei: het is een stuk minder met over en weer vliegende doodsverwensingen zo hier en daarquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef Brechtje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Naar een treinstation rijden.
Dat moet ik er in ieder geval mee
zo denk ik er ook overquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga wel voor een rijbewijs na mijn studie. Heb nu toch OV dus wat moet ik er mee.
Ja niets.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ik ook, komt nog bij dat ik m niet krijg en ik nu toch geen geld hebquote:
Ik woon ook in een dorp: in de Randstadquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een dorp heeft ook zijn voordelen. Soms
.
"De gemeente Gennep met bijna 17.000 inwoners"quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik woon ook in een dorp: in de Randstad
Dorp met 15.000 inwoners, met een paar busverbindingen naar Leiden (10 minuten met de bus)
Misschien moet je dat wel eens doen. Het zou toch mooi zijn als we de slowchat konden gebruiken als baggerplek omdat je die toch niet leest.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De SC lees ik niet altijd nee.
Sorry, maar ik heb geen zin en tijd om 2 á 3 topics vol met slowchat te lezen.
Zo, de post die na je laatste slotje kwam was ook je laatste "gezelligheidspost" van de afgelopen twee dagen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*kijkt naar de laatste slotjes*
Die zijn toch echt door mij gezet. En een keertje Lord_Vetinari, maar daarna toch echt weer ijsmeis.
Dat kan je heel makkelijk zien inderdaad. Maar dat zei Imberr ook al op IRC, ijsmeis zet de laatste tijd alleen maar slotjes. Gezelligheid? Neuh, twee dagen geleden eens een postje.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Afgaande op wat ik voor activiteit zie in zowel posts als slotjes: ja.
Downtime zuigt inderdaad.quote:[..]
Dat is vrij regelmatig tegenwoordig.
Bupatih komt hier zeer regelmatig ja. Dat vind ik ook best een aardige gozer. Die mag hier wel vaker komen.quote:[..]
even rekenen: 3 weken is 15 werkdagen. 15*4=60 Heb je al 60 uur rijles gehad of wat
[..]
Zoals? Ik zie alleen Bupatih sporadisch langskomen en wat actie ondernemen. Owjah, Brechtje, wie was dat ook alweerOok al een week niet meer gezien op het forum.
[..]
Ik heb lang niet overal ongelijk: dusch
Welkom terug hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Pardon?
Niet zeuren dus..
Een beetje actiever meeposten is ook wel leuk aangezien het immers jouw forum is.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Tsja, moet je maar niet in Limburg wonen hequote:Op maandag 24 oktober 2005 23:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"De gemeente Gennep met bijna 17.000 inwoners".
Een bus rijdt er hier 3 kwartier over om in een stad te komen.
Ja maar er komen dan weer van die rellen van 'ja de mods die zijn er super weinig' en dan mag ik het 10x herhalen..quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:11 schreef Palau het volgende:
[..]
Niks mis mee,maak je nou nie zo druk, joh.
Hij zegt het alleen, meer niet.
Weet je? Je zei straks wel "ik ga niet liggen stalken" maar je gaat wel precies bijhouden wanneer ik en Brechtje precies online zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien moet je dat wel eens doen. Het zou toch mooi zijn als we de slowchat konden gebruiken als baggerplek omdat je die toch niet leest.
[..]
Zo, de post die na je laatste slotje kwam was ook je laatste "gezelligheidspost" van de afgelopen twee dagen.![]()
[..]
Dat kan je heel makkelijk zien inderdaad. Maar dat zei Imberr ook al op IRC, ijsmeis zet de laatste tijd alleen maar slotjes. Gezelligheid? Neuh, twee dagen geleden eens een postje.
[..]
Downtime zuigt inderdaad.![]()
[..]
Bupatih komt hier zeer regelmatig ja. Dat vind ik ook best een aardige gozer. Die mag hier wel vaker komen.
[..]
Welkom terug hoor.De modjes waren er van op de hoogte ja, de users niet. Misschien slim om dan ook even in SC te melden dat je weggaat zodat wij dat ook weten.
Ik zeur trouwens niet hoor. Ik geef alleen mijn mening. Dat er toevallig meerdere mensen zijn die het daar mee eens zijn, tsja. Het valt alleen op dat er nauwelijks gezag was in dit forum. Tevens lijkt het me dat als jij weggaat met kennisgeving bij ijsmeis, dat ijsmeis dan meer op Fok komt omdat er anders maar te weinig mods zijn.
[..]
Een beetje actiever meeposten is ook wel leuk aangezien het immers jouw forum is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |