Lachen, gieren, brullen.quote:
Prima, vandaag een beetje in Amsterdam rondgelopen (Herfstvakantie + OV kaart)quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? En wat doet fok het snel o.d.m
Stukken beter dan de promotie van PUB op ActionRadio ja.quote:
inderdaad. En waarom ben jij niet naar de meet geweest?quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stukken beter dan de promotie van PUB op ActionRadio ja.![]()
Das ook leukquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Wieee. Ik ga ff keihard een film bekijken met mijn 700WATT RMS speakersetje
Ik ben veel te druk met andere dingen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
inderdaad. En waarom ben jij niet naar de meet geweest?
Weinig tegen te doen volgens mijquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:15 schreef snopprinses het volgende:
weet iemand een goed hulp middel tegen keelpijn..:/
Mooiquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Wieee. Ik ga ff keihard een film bekijken met mijn 700WATT RMS speakersetje
yea helpt normaal niet bij me..maar ga zometeen wat thee maken met honingquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das ook leukWat voor film? Wel actie, want anders boeit het nog niet natuurlijk
@snopprinses: honing toch? nou ja, het gaat niet over maar het schijnt wel minder pijnlijk te worden.
Ben nu "Day After Tomorrow" aan het bekijken! En daarna "Don't Say A Word"quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das ook leukWat voor film? Wel actie, want anders boeit het nog niet natuurlijk
@snopprinses: honing toch? nou ja, het gaat niet over maar het schijnt wel minder pijnlijk te worden.
Day after tomorrow is wel leuk, die ander ken ik alleen de titel van.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben nu "Day After Tomorrow" aan het bekijken! En daarna "Don't Say A Word"
Snelheid valt anders toch wel mee hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:32 schreef Imberr het volgende:
Waarom komen die niet?
Nja, ik kan toch niet de hele uitzending luisteren.
Ik ga iig weer weg hier, tis me te sloom.
alvast truste enzo.![]()
Don't Say A Word moet je absoluut bekijken! Echt, geen frutss. Er zit een mega goed verhaal in!quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Day after tomorrow is wel leuk, die ander ken ik alleen de titel van.
The Day After Tommorow heb ik laatst ook nog gezienquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Wow. Wat een geluid! Die ramen trillen hier bijna weg
Ik zal m onthouden (lees, opzoeken met bittorrent)quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Don't Say A Word moet je absoluut bekijken! Echt, geen frutss. Er zit een mega goed verhaal in!
Ook erg goed. Alleen beetje smerig.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
The Day After Tommorow heb ik laatst ook nog gezienDat geluid is prachtig
Gisteren heb ik voor de eerste keer American History X gekeken. Echt een top film![]()
Gewoon kopen! Vele malen beter.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zal m onthouden (lees, opzoeken met bittorrent)
Nieuwe dvd speler kopenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:42 schreef snopprinses het volgende:
ik kan geen dvds meer afspelen :/
Ik heb m op dvd (divX). American History X ook, vond m wel goed, maar echt niet top ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
The Day After Tommorow heb ik laatst ook nog gezienDat geluid is prachtig
Gisteren heb ik voor de eerste keer American History X gekeken. Echt een top film![]()
dvdspeler doet het welquote:
DVD speler rot?quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:42 schreef snopprinses het volgende:
ik kan geen dvds meer afspelen :/
Nee man, dit is veel beter. Ik heb geen ondertiteling (goed voor mn engels) en als ik het niks vind pleur ik m gewoon weg. Beter kan niet (bijna)quote:
Dat ligt niet aan je troep op de laptop. Het is gewoon je DVD-speler. Laat hem eens onderzoeken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dvdspeler doet het wel
maar op de laptop niet :/ kheb volgens mn vriend teveel troep op mn laptop gedownload![]()
Probeer dit progammatje maar eens http://www.videolan.org/quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dvdspeler doet het wel
maar op de laptop niet :/ kheb volgens mn vriend teveel troep op mn laptop gedownload![]()
er ontbreekt gewoon iets, wat gedownload moet worden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je troep op de laptop. Het is gewoon je DVD-speler. Laat hem eens onderzoeken.
Zonder ondertiteling is geweldig voor mijn engelsquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee man, dit is veel beter. Ik heb geen ondertiteling (goed voor mn engels) en als ik het niks vind pleur ik m gewoon weg. Beter kan niet (bijna)
Geloof mij. Hij is goed. En de ondertiteling kan je ook weghoudenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee man, dit is veel beter. Ik heb geen ondertiteling (goed voor mn engels) en als ik het niks vind pleur ik m gewoon weg. Beter kan niet (bijna)
maar ik kan ook normale filmpjes nshit niet afspelen..dan ligt het toch niet aan de drive?quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:49 schreef Palau het volgende:
Of het is materiaal waar je niet achter mag komen
Je moet idd ff je speler controleren ..ff kijken of het schoon is disc ff controleren voor zekerheid en zo..
Ik ook wel hoor, maar ik heb voor veel dingen echt geen zin/geld om ze te gaan kopen. Wel leuk ofzo, maar ook weer niet zo leuk om geld aan uit te geven.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zonder ondertiteling is geweldig voor mijn engels![]()
Maar sommige dvd's wil ik gewoon origineel hebben![]()
Heeft op imdb maar een rating van 6.2quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geloof mij. Hij is goed. En de ondertiteling kan je ook weghouden
Klinkt als een codec probjequote:Op maandag 24 oktober 2005 21:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar ik kan ook normale filmpjes nshit niet afspelen..dan ligt het toch niet aan de drive?
Windows Media Player cannot play the file. If the file is on another computer, verify that you are connected to the network. If you typed a path, verify that it is correct. If the problem persists, the server might not be available.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:50 schreef Palau het volgende:
Wat voor melding geeft ie dan?
Heb er al 65 origineelquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zonder ondertiteling is geweldig voor mijn engels![]()
Maar sommige dvd's wil ik gewoon origineel hebben![]()
IMDBquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heeft op imdb maar een rating van 6.2
Das waar, maar toch, lees mn vorige post
Ik een stuk of 25 ofzo, maar op divX nog wel een stuk of 50 meerquote:
Nee dan ligt het idd daar niet aan.. vaag is dat..quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar ik kan ook normale filmpjes nshit niet afspelen..dan ligt het toch niet aan de drive?
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik een stuk of 25 ofzo, maar op divX nog wel een stuk of 50 meerÉn natuurlijk bijna South Park afleveringen in divX
!
yes. Maar streams kan ik ook niet bekijken, maar dit is gewoon hetzelfde probleem wat ik paar maandjes terug ook had..en toen moest ik iets downloaden en toen deed alles het weer.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:56 schreef Palau het volgende:
[..]
Nee dan ligt het idd daar niet aan.. vaag is dat..
Ik heb het nog nooit gehad, wel dat de streams enzo niet deden, maar niet dat tegelijkertijd dvd's niet afgespeeld werden.
Heb je het programma waarmee je streams/video's bekijkt al gecheckt? Updates en zo bestandstypes die worden toegestaan ed?
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
IMDB. Ach. Dat zijn meer animatie freaks
Ik geef hem een 9
het klinkt mij nogal, saai zeg maarquote:A group of thieves steal a rare gem, but in the process, two of the men double cross the leader of the thieving group, Patrick (Sean Bean), and take off with the precious stone. Ten years later, prominent psychiatrist Nathan Conrad (Michael Douglas) is invited to examine a disturbed young woman named Elisabeth (Brittany Murphy). Patrick immediately kidnaps Nathan's daughter, forcing Nathan to attempt to get Elisabeth to reveal a secret number which will ultimately lead Patrick to the whereabouts of the precious gem that has eluded him.
Klinkt saaiquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
het klinkt mij nogal, saai zeg maar
Maar ok, ik zal een poging wagen
Ik vind trouwens Lock, Stock & Two Smoking Barrels wel geweldig. Het vervolg (Snatch) ook wel, maar wel wat minder.
Will & Grace vind ik dan weer écht helemaal niks aan, maar goed: smaken verschillen nu eenmaalquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Ik heb Will & Grace compleet (origineel) en van Friends seizoen 5 en 6 (origineel)
Rustig aan, ik zal m vast wel zien (ooit)quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klinkt saai
downl kopen die handel!!! En dan zie je hoe goed die is.!
Ik heb er een stuk of 30 origineel, waarvan 7 tv-serie boxen.quote:
ja wel sjiekquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben er ook weerhet forum is wel weer lekker snel zeg
Zeker weten. Mooi gedaan met al die verschillende plots door elkaarquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:00 schreef snopprinses het volgende:
ohhh lock, stock is geweldig!!
dat is echt een van mn favoriete
Moiquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben er ook weerhet forum is wel weer lekker snel zeg
YEAH!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
én zonder fwnk, ofwel, niemand was er
van zulk soort films hou ikquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker weten. Mooi gedaan met al die verschillende plots door elkaar
lolquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
én zonder fwnk, ofwel, niemand was er
Te ingewikkeld voor jouw?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:07 schreef Maikuuul het volgende:
Verschillende films door elkaarsin city, dat vond ik een verschrikkelijke film
Die ken ik allemaal nietquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
van zulk soort films hou ik
requiem for a dream, memento, 21 grams, donnie darko
Inderdaad smakenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Will & Grace vind ik dan weer écht helemaal niks aan, maar goed: smaken verschillen nu eenmaal
Precies, maar je moet wel opletten en dat is lang niet voor iedereen weggelegd blijkbaarquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Te ingewikkeld voor jouw?![]()
Dat zijn juist de mooiste films![]()
De mooiste films om in brand te steken, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Te ingewikkeld voor jouw?![]()
Dat zijn juist de mooiste films![]()
Sin City nog nooit gezien (gelukkig maarquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:07 schreef Maikuuul het volgende:
Verschillende films door elkaarsin city, dat vond ik een verschrikkelijke film
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De mooiste films om in brand te steken, daar heb je gelijk in
even opgeslagenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
die moet je allemaal kijken
en van sin city heb ik lekker een posterrrr
want?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sin City nog nooit gezien (gelukkig maar)
Hertog-Jan is prima hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen Hertog-Jan.
* _moder8or_ nog steeds in de film TDAT!
Hoezo dat?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
even opgeslagen
@ Modje: lekker![]()
Je bent trouwens wel de enige 'mod' die hier nog komt
maare..ken je die echt allemaal niet?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
even opgeslagen
@ Modje: lekker![]()
Je bent trouwens wel de enige 'mod' die hier nog komt
Nee die komen gewoon niet meerquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoezo dat?Hebben jullie alle andere mods weggepest. En ik ben mod van de FP hè
@ Xbox_ : i know
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |