Hollands of Vlaams?quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:30 schreef pea4fun het volgende:
Even koffie te halen of te poepen. Zooooo traag is fok! weer.
ah okee, goed puntquote:
Met PhotoShop lukt dat toch altijd wel aardig hoor! Maar het ligt vaak aan de JPG-compressie die je gebruikt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:01 schreef blackbully het volgende:
hey eff een vraag. als je iemand in een streep-pak op de foto hebt gezet.
en je resized dit. dan blijft er bizar weinig van de strepen over. iemand een idee hoe je dit kunt oplossen? ziet er in het klein niet uit namelijk
staat op z'n hoogst de compressiequote:Op maandag 24 oktober 2005 23:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Met PhotoShop lukt dat toch altijd wel aardig hoor! Maar het ligt vaak aan de JPG-compressie die je gebruikt.
toen jij deze post maakte was ik al onderweg naar schoolquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ga nog ff slapen Xila
ik ga zo naar mn werk toe
deliriumquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:52 schreef Xilantof het volgende:
Goedemiddag
lekker in de stress hier
maar heb wel de grootste lol hier
En ik zit ook nog wel even hier
niet alles is leuk hier
maar ik kan wel lachen![]()
![]()
Dronkenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:19 schreef Xilantof het volgende:
FOTOOO!
eerste van new york die ik gedaan hebt...
[afbeelding]
Mooie foto!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:19 schreef Xilantof het volgende:
FOTOOO!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:19 schreef Xilantof het volgende:
FOTOOO!
[afbeelding]
Wij zijn in 's avonds om 20.00 uur eindelijk opgestegen en het was zeer bewolkt. Wel hebben we Oxford en London in oranje stadslicht siluette gezien (omdat het daar nog nacht was) terwijl boven de rest van europa al de horizon in daglicht stond.. Zeer gaaf om te zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:37 schreef Xilantof het volgende:
dankjullie wel.
en HM2 had je oko het uitzicht gezien op de terug weg? of vloog je niet in het donker? mooie lampjes heeft NYC van bovenaf
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:44 schreef Vliegvrager het volgende:
Tweede bakkie![]()
'morgen![]()
De herfts is alweer voorbij. Duurde twee dagen dit jaar![]()
stilte voor de storm vrees ik, die blaadjes zullen er hoe dan ook af moetenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:44 schreef Vliegvrager het volgende:
Tweede bakkie![]()
'morgen![]()
De herfts is alweer voorbij. Duurde twee dagen dit jaar![]()
Bijna alles doet het weerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
doen de remmen het alweer Puckzzerino?![]()
quote:
zijn de verse pepernoten van de bakker er ook al weer ondertussen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:49 schreef k_man het volgende:
[..]Er liggen weer marsepeinbroodjes in de winkels
Oeh!! Lekker!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:49 schreef k_man het volgende:
[..]Er liggen weer marsepeinbroodjes in de winkels
Hoi lieverdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:45 schreef Auticia het volgende:
Hey Fles!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
We schijnen weer online te zijnIk ga nu iig richting bed
stuur ff door op MSNquote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:07 schreef pea4fun het volgende:
Zo, ik ben eindelijk klaar met de Sissi trilogie kopiërenNu ga ik douchen. Niet dat dat er verder toe doet ofzo
quote:
yup. Ik heb steeds vaker minder zin om te posten. Soms heb ik momenten van zwakheid... zoals nu, om 9:02quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:56 schreef HMaster-II het volgende:
moggeh......
Het wordt hier steeds rustiger..![]()
Een echt leven???? Dat staat niet in de Wiki.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yup. Ik heb steeds vaker minder zin om te posten. Soms heb ik momenten van zwakheid... zoals nu, om 9:02
Anderen hebben misschien ineens een echt leven gevonden?
Tijd om er wat over te schrijven denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een echt leven???? Dat staat niet in de Wiki.![]()
Ja ik weet niet wat er allemaal in zat, maar die shoarma kan hij ook houdenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:34 schreef Re het volgende:
zow gvd, Fles, ram die shoarma gast op zijn bek morgen.... zat wel paprika in
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:56 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb een nieuwe hobby: mn werk.![]()
Wat zeg je nou?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt net zo utopisch als dat ik over het stichten van een gezin begin
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Wat zeg je nou?ben je zwanger?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vakantiefoto's!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:19 schreef Xilantof het volgende:
FOTOOO!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef Re het volgende:
hey Donnawat staat daar nou op straat joh
, stuk oorlogstuig?
naar bed ? oww ja even ontjetlaggen, altijd lekkerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zoiets , maar volgens mij is t gewoon een wagen en een berg zand
truste ik ga naar bed doeiiii![]()
![]()
het is een ponyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef Re het volgende:
hey Donnawat staat daar nou op straat joh
, stuk oorlogstuig?
nee dat apparaat ernaastquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is een pony
en een klein jongetje
Mijn eerste reactie ook: "quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:01 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat apparaat ernaast... zal de trek kar wel zijn zie ik nu
En nou heb ik tijdens het opruimen ook nog dingen weggegooid die ik nog moest hebbenquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En nou heb ik tijdens het opruimen ook nog dingen weggegooid die ik nog moest hebbenMaar dank je...zucht...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:35 schreef pea4fun het volgende:
En nou heb ik tijdens het opruimen ook nog dingen weggegooid die ik nog moest hebbenMaar dank je...zucht...
Ik moet ff kijken nu mijn pc raar doet. Misschien moest ik dan maar eerst aan het reanimerenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zaterdag uurtje of 12 in Zeeland
Ja maar voor je zover bentquote:
Data parkeren, en lekker fris opnieuw installerenquote:
Ja maar ik vergeet altijd watquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Data parkeren, en lekker fris opnieuw installeren
Daar heb je toch een zoon voorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik moet ff kijken nu mijn pc raar doet. Misschien moest ik dan maar eerst aan het reanimeren![]()
kook niet, maar ziet er interessant uitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/616(...)lair_in_Amerika.html
Iemand hier al eens van gehoord?Ik niet iig
overleefd?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:59 schreef Re het volgende:zow, ik heb mijn adsl terug
klein rottig modempje
whehehe, ja nauwelijks, alhoewel het was best te doen op 53.4 Kb/s, waar moet ik het heenpompen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
overleefd?
Nou hop hop, sharen die handel500 GB
Ik heb nog wel wat schijfruimte over hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:20 schreef Re het volgende:
[..]
whehehe, ja nauwelijks, alhoewel het was best te doen op 53.4 Kb/s, waar moet ik het heenpompen?
beetje toch?... zoveel heb ik eigenlijk niet hoor, 90 Gb en het is wel klaarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat schijfruimte over hoor
oh okee, ik heb nog 300 vrij. Begin maar vastquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:02 schreef Re het volgende:
[..]
beetje toch?... zoveel heb ik eigenlijk niet hoor, 90 Gb en het is wel klaar
jetlag is okquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hoii, marjo!!![]()
![]()
zo lekker wakker weer , raar gevoel is dat zeg zo'n jetlag![]()
nou ik ben helemaal t tijdsbesef kwijtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:23 schreef Re het volgende:
[..]
jetlag is okop tot 6 uur sochtend dan slapen tot 4 uur smiddags
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou ik ben helemaal t tijdsbesef kwijt
het is dat ik een horloge omheb alleen zegt die dat t nu 5 over half 6 is![]()
brazilian time![]()
ik heb trek![]()
lekker vroeg nog, nog een hele avond te gaanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou ik ben helemaal t tijdsbesef kwijt
het is dat ik een horloge omheb alleen zegt die dat t nu 5 over half 6 is![]()
brazilian time![]()
ik heb trek![]()
ik heb een sales lead voor hun neus weggekaaptquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:16 schreef Xilantof het volgende:
Doe je goed Re...
Wat is de reden van de ruzie?
maar profiteren zij er nu ook niet van? als het collega's zijn?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:28 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb een sales lead voor hun neus weggekaaptalthans dat vinden zij: ik wilde gewoon business binnen halen zo snel mogelijk maar was zo slim het ze wel even te vertellen, had ik beter niet kunnen doen
.
zij mogen het werk uitvoerenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
maar profiteren zij er nu ook niet van? als het collega's zijn?
of is deze zet ook goed voor jou positie ofzo?
owh lolquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:33 schreef Re het volgende:
[..]
zij mogen het werk uitvoeren, en of het goed is... he-he denk dat ik iets minder welkom ben in de VS, maar boeijuh
, genoeg te doen hier
just stirring in a pool of shit, that's allquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
owh lol![]()
nouja, jij hebt iig goed werk geleverd, denk ik zo...
toch?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:41 schreef Re het volgende:
[..]
just stirring in a pool of shit, that's all
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Zit es niet zo te ouwebessen. Vakantiefoto's en sappige verhalen.
![]()
Graag![]()
ja heel ergquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:00 schreef Xilantof het volgende:
volgens mij had je het daar heeel slecht![]()
de enige maand dat t regent daar is april en dan alleen smorgens , de braziliaanse meiden die ik sprak zijn helemaal gek van regenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:04 schreef Re het volgende:
leuke impressie... das weer eens wat anders dan de hoek huh?
* Re jaloers is
beetje 80 keer zeiknat geregend en koud wind en donker
ja dat zal hun kleine kans op geluk zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:09 schreef mother-mother het volgende:
[..]
de enige maand dat t regent daar is april en dan alleen smorgens , de braziliaanse meiden die ik sprak zijn helemaal gek van regen![]()
en van nederlandse mannen natuurlijk![]()
wel erg om te zien hoor![]()
ik wel , mn velletje nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef Subhuman het volgende:
Ik wil ook vakantie!
Ziet er wel uit alsof je het naar je zin hebt gehad m-m!![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:13 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik wel , mn velletje niet![]()
[afbeelding]
ja zo triest echt opa's die met meiden lopen die hun kleindochters hadden kunnen zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:11 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat zal hun kleine kans op geluk zijngemiddelde leeftijd van de Nederlandse mannen daar zal daar ook niet al te laag zijn zeker
en regen is wel leuk hoor, als je wel een paraplu bij je hebt
factor 15 maar eerste dag niet op strand geweest maar open truitje aan en niet gesmeerdquote:
Oww bij het shoppen! Maar dat duurt ook uuuren, jullie vrouwen kennende!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
factor 15 maar eerste dag niet op strand geweest maar open truitje aan en niet gesmeerdtijdens t shoppen toen al verbrand
![]()
Auw!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:13 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik wel , mn velletje niet![]()
[afbeelding]
ja ranzige ouwe lullen heb je altijd en vrouwlief maar afvragen hoe ze aan die herpes infectie is gekomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja zo triest echt opa's die met meiden lopen die hun kleindochters hadden kunnen zijn
zaten ook paar mannen in vliegtuig die 3 weken bleven en vrouw en kids thuis hadden zitten![]()
![]()
ja da's een factor 128 ofzo te laag hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
factor 15 maar eerste dag niet op strand geweest maar open truitje aan en niet gesmeerdtijdens t shoppen toen al verbrand
![]()
ja maar jemig , als je vent met een vriend voor 3 weken naar fortaleza gaat dan moet er eigenlijk al een belletje gaan rinkelen ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:17 schreef Re het volgende:
[..]
ja ranzige ouwe lullen heb je altijd en vrouwlief maar afvragen hoe ze aan die herpes infectie is gekomen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja maar jemig , als je vent met een vriend voor 3 weken naar fortaleza gaat dan moet er eigenlijk al een belletje gaan rinkelen ook![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:28 schreef Re het volgende:
[..], ja wie weet wat die vrouwen doen in die 3 weken dat manlief weg is
nou het is echt erg , ow ja en shit moet hond ook weer uit gaan latenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:28 schreef Re het volgende:
[..]ja jij ook, strakjes over een uurtje of 4
ahh lekker frise neus halen joh... geniet er maar van want voor je het weet is het winterquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou het is echt erg , ow ja en shit moet hond ook weer uit gaan laten![]()
ff in t ritme komen weer![]()
morgenochtend moet boyd ook weer vroeg naar school en om 10 uur sleutel halen voor mn huis![]()
2 kids , betere wekkers zijn er niet te vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:37 schreef Re het volgende:
[..]
ahh lekker frise neus halen joh... geniet er maar van want voor je het weet is het winter. lekker druk dagje dus huh, goeie wekker nodig?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
2 kids , betere wekkers zijn er niet te vinden![]()
ja , tenminste eerst was ik lief , toen weer niet , en nu weer wel geloof ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:39 schreef Re het volgende:
[..]ja daar kan weinig tegen op ja
, waren ze alweer aan je gewend?
whehehe, en morgen ochtend?...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:43 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja , tenminste eerst was ik lief , toen weer niet , en nu weer wel geloof ik![]()
ja wie nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:48 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geen idee![]()
ahh joh loopt wel los , ik zou ook boos zijn als ik niet mee mocht naar brazil![]()
kan nog komen , en als je dan gaat dan moet je echt ff naar jericoacoaraquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:52 schreef Re het volgende:
[..]
ja wie niet... ik ben er nog nooit geweest maar wat niet is...
* Re noteert jeriingewikkeldietsergensinbraziliequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:54 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kan nog komen , en als je dan gaat dan moet je echt ff naar jericoacoara
een van de mooiste stranden van de wereld zeggen ze.....
ben er ook niet geweest maar de foto's die ik ervan gezien heb![]()
toedels!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:58 schreef Re het volgende:
[..]
* Re noteert jeriingewikkeldietsergensinbrazilie
staat op mijn verlanglijstje strand is lekker
ow ja ging licht uit doen geloof ik
whehe oww dat ben ik wel gewend hoorquote:
ow niet goed??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:09 schreef Re het volgende:
[..]
whehe oww dat ben ik wel gewend hoor, alhoewel met alle vrienden die ik vandaag in de VS heb gemaakt zal dat wel weer een tijdje duren voor ik daar weer heen ga
![]()
neuh, merk het morgen welquote:
ja baasquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:19 schreef Subhuman het volgende:
Ga eens slapen stelletje nachtbrakers!
kijk dat klinkt al een stuk beterquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hoef niet hoor, van mij mag je opblijven![]()
![]()
whehehe grapjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Kijk eens dat natuurlijke overwicht!![]()
* Sub heeft net visite de deur uitgewerkt
zei je tegen hun t zelfde dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Kijk eens dat natuurlijke overwicht!![]()
* Sub heeft net visite de deur uitgewerkt
ja we baggeren het wel vol hoor aantal posts deze maand was toch al laagquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:22 schreef Subhuman het volgende:
Houden jullie vannacht het forum in de gaten, terwijl ik nu heel vlug op bed ga?
alsof wij kunnen ingrijpen als er iets gebeurd dat niet door de beugel kanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:22 schreef Subhuman het volgende:
Houden jullie vannacht het forum in de gaten, terwijl ik nu heel vlug op bed ga?
Zoiets!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zei je tegen hun t zelfde dan?![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:23 schreef Re het volgende:
[..]
ja we baggeren het wel vol hoor aantal posts deze maand was toch al laag
Vermanend toespreken!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:24 schreef mother-mother het volgende:
[..]
alsof wij kunnen ingrijpen als er iets gebeurd dat niet door de beugel kan![]()
heb wel iets beters te doen![]()
zouden jullie alsjeblieft weg willen gaan Subje heeft schoonheidsslaapje nodig, echt, pretty please... awwwwwquote:
shittt, kijk s naar de tijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:26 schreef Re het volgende:
[..]
zouden jullie alsjeblieft weg willen gaan Subje heeft schoonheidsslaapje nodig, echt, pretty please... awwwww
jij kreeg t natuurlijk gewoon benauwdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:28 schreef Subhuman het volgende:
Het is maar goed ook dat ze weggingen want er zijn nog maar een paar flesjes bier over!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:28 schreef mother-mother het volgende:
[..]
shittt, kijk s naar de tijd![]()
ik heb t nog half 10 hier![]()
maar ik ben niet meer daar maar hier![]()
morgenochtend muchos problemos![]()
dan was het geen goed bezoek, bier overquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:28 schreef Subhuman het volgende:
Het is maar goed ook dat ze weggingen want er zijn nog maar een paar flesjes bier over!
Jaa straks is er niet genoeg meer voor m'n verslaving!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jij kreeg t natuurlijk gewoon benauwd![]()
Jij weet niet hoe zo'n grote voorraad ik heb!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:30 schreef Re het volgende:
[..]
dan was het geen goed bezoek, bier over![]()
dat was trouwens ook helemaal super daar de koffiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:30 schreef Re het volgende:
[..]oww mijn klokje zegt 0230 maar dat geeft net zoveel problemen morgen
, gelukkig verse koffie
dat bedoelde ik niet , ik had t over je beautysleepquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jaa straks is er niet genoeg meer voor m'n verslaving!
Ow en ik kan morgen uitslapen...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat was trouwens ook helemaal super daar de koffie
poppehuiskopjes , zo klein maar sterk woeiiii echt niet normaal
superlekker en gelijk weer wakker nadat je eigenlijk dacht dat je slaap had![]()
Ohhh dat ja ik moet er morgen natuurlijk wel fris en fruitig uitzien! Misschien maar slapen met wat komkommertjes op de ogen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet , ik had t over je beautysleep![]()
ja echt goed spul daar, maar kan ook niet anders eigenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:33 schreef Re het volgende:
[..]sterkste koffie in de wereld in het kleinste volume, daar kan die zooi hier echt niet tegen op
whehehe ik hou nou al van dat landquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:36 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja echt goed spul daar, maar kan ook niet anders eigenlijk
het eten ook echt supler, en geen paprikaatje tegengekomen![]()
nou paas maar door dan hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:37 schreef Subhuman het volgende:
Okee ik ga nu echt slapen voor ik nog meer onzin begin uit te kramen!Misschien is het maar goed dat het bier niet helemaal op is gegaan
is ook echt een aanrader, als je daar geweest bent is zonnig europa helemaal shit gewordenquote:
och prettige manier om verpest te raken hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
is ook echt een aanrader, als je daar geweest bent is zonnig europa helemaal shit geworden![]()
ik ben verpest dus nu![]()
ja en ik mn eerste maar gaat lukken ik voel tquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:46 schreef Re het volgende:
denk dat ik ook maar eens een derde poging probeeer te wagen, voorlopig
whehe trustequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja en ik mn eerste maar gaat lukken ik voel t![]()
truste en toeiii![]()
![]()
kijk das altijd leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Idd kan ik m'n nieuwe DMC FZ5 uitproberen *Vrij heeft![]()
![]()
![]()
wat ik heb is ook apart..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:29 schreef HMaster-II het volgende:
moggeh....
De koffie helpt ook niet zo veel heb ik het vermoeden..![]()
![]()
![]()
Ga dan eens wat nuttigs doen manquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat ik heb is ook apart..
ik zitte gapen... maar ook te stuiteren![]()
Ja ik heb hem gistavond ook zo veel aan zijn kop gezeurd over één fotoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga dan eens wat nuttigs doen manHebbie je pak al aan
Oh ja...als je op de groepsfoto gaat, hou dan je rugzak niet op één schouder, maar zet hem ff neer
Ik spreek uit ervaring dat op je schouder houden niet de beste foto oplevert
Hmmmm...zou ik daardoor ook al die nachtmerries gehad hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja ik heb hem gistavond ook zo veel aan zijn kop gezeurd over één fotoHeeft ie ook vast slecht door geslapen.
![]()
Ja, ik heb de foto iets meer gecropt als wat jij al als voorbeeld had gedaan. ik zal vanavond eens beide naast elkaar leggen en hier in een ander topic te vergelijking neerzetten. Wat Xila ook al opmerkte. De linkerkant van de foto is niet echt interssant, de rechterkant van de foto wel, maar het onderwerp staat verkeerd. Het croppen moest ook wel naar het minder mooie deel toe.. Het was ook een heel snel schot zonder even op te letten over hoe en wat. Had ik meer tijd gehad en ruimte om te gaan staan waar ik een beter zicht zou hebben, dan was het minder moeilijk geworden om te croppen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm...zou ik daardoor ook al die nachtmerries gehad hebbenIs het nog wat geworden uiteindelijk
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:03 schreef HMaster-II het volgende:
moggghhh VliegVrager...
* HMaster-II geeft een vliegje aan VliegVrager![]()
Ik dank uquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:03 schreef HMaster-II het volgende:
moggghhh VliegVrager...
* HMaster-II geeft een vliegje aan VliegVrager![]()
Je zit al net zo te hyperen als ik een maand geledenquote:
haha, ik heb een andere reden...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zit al net zo te hyperen als ik een maand geleden
trouwerijquote:
ik zal ff de mai checkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:31 schreef _evenstar_ het volgende:
veel plezier xila
re mijn mai inmiddels gehad ?
bwoah ziek zijn zuigt
Dem moet Rosenrot nog bestellen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
Rammstein-tijd
We zijn hier bezig met een Rammstein-marathon om toch maar de boel een beetje op te vrolijken op kantoor....de rest van de collega's kan het niet waarderen
Oh...en we sluiten af met Rosenrot natuurlijkhandig...van die mediamarkten in de buurt
Ligt al in de winkel hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dem moet Rosenrot nog bestellen..![]()
Ik ga even kijkenquote:P je moet MuterTag eens op de kop tikken.. Geweldige mix van R+ nummers...![]()
Daar zal Es blij mee zijnquote:
ik ben aanzienlijk nieuwsgieriger naar dat pakketje dan naar die vlindersquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
* PdeHoog gaat zo naar huis![]()
Morgen vlinderenZo eerst een pakketje ophalen op het postkantoor
Whehehehe...er zitten voor mij wat UV-filters in en een zonnekapje. Het merendeel is voor Briggyquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben aanzienlijk nieuwsgieriger naar dat pakketje dan naar die vlinders
oh okeequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe...er zitten voor mij wat UV-filters in en een zonnekapje. Het merendeel is voor Briggy
zoals het hoort dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor, lekker weekend aan het vieren
Toevallig heb ik hier van de week mee te maken gehad en moest mijn cam/;ens onder een sort van handendroger houden, speciaal daar voor aanwezig(vlindertuin).quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
Hi guys
Les 1 bij het vlinderfotograferen: maak je apparatuur klaar VOOR je de warme kas binnen gaat. Anders beslaat echt ALLES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |