Hollands of Vlaams?quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:30 schreef pea4fun het volgende:
Even koffie te halen of te poepen. Zooooo traag is fok! weer.
ah okee, goed puntquote:
Met PhotoShop lukt dat toch altijd wel aardig hoor! Maar het ligt vaak aan de JPG-compressie die je gebruikt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:01 schreef blackbully het volgende:
hey eff een vraag. als je iemand in een streep-pak op de foto hebt gezet.
en je resized dit. dan blijft er bizar weinig van de strepen over. iemand een idee hoe je dit kunt oplossen? ziet er in het klein niet uit namelijk
staat op z'n hoogst de compressiequote:Op maandag 24 oktober 2005 23:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Met PhotoShop lukt dat toch altijd wel aardig hoor! Maar het ligt vaak aan de JPG-compressie die je gebruikt.
toen jij deze post maakte was ik al onderweg naar schoolquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ga nog ff slapen Xila
ik ga zo naar mn werk toe
deliriumquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:52 schreef Xilantof het volgende:
Goedemiddag
lekker in de stress hier
maar heb wel de grootste lol hier
En ik zit ook nog wel even hier
niet alles is leuk hier
maar ik kan wel lachen![]()
![]()
Dronkenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:19 schreef Xilantof het volgende:
FOTOOO!
eerste van new york die ik gedaan hebt...
[afbeelding]
Mooie foto!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:19 schreef Xilantof het volgende:
FOTOOO!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:19 schreef Xilantof het volgende:
FOTOOO!
[afbeelding]
Wij zijn in 's avonds om 20.00 uur eindelijk opgestegen en het was zeer bewolkt. Wel hebben we Oxford en London in oranje stadslicht siluette gezien (omdat het daar nog nacht was) terwijl boven de rest van europa al de horizon in daglicht stond.. Zeer gaaf om te zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:37 schreef Xilantof het volgende:
dankjullie wel.
en HM2 had je oko het uitzicht gezien op de terug weg? of vloog je niet in het donker? mooie lampjes heeft NYC van bovenaf
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:44 schreef Vliegvrager het volgende:
Tweede bakkie![]()
'morgen![]()
De herfts is alweer voorbij. Duurde twee dagen dit jaar![]()
stilte voor de storm vrees ik, die blaadjes zullen er hoe dan ook af moetenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:44 schreef Vliegvrager het volgende:
Tweede bakkie![]()
'morgen![]()
De herfts is alweer voorbij. Duurde twee dagen dit jaar![]()
Bijna alles doet het weerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
doen de remmen het alweer Puckzzerino?![]()
quote:
zijn de verse pepernoten van de bakker er ook al weer ondertussen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:49 schreef k_man het volgende:
[..]Er liggen weer marsepeinbroodjes in de winkels
Oeh!! Lekker!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:49 schreef k_man het volgende:
[..]Er liggen weer marsepeinbroodjes in de winkels
Hoi lieverdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:45 schreef Auticia het volgende:
Hey Fles!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
We schijnen weer online te zijnIk ga nu iig richting bed
stuur ff door op MSNquote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:07 schreef pea4fun het volgende:
Zo, ik ben eindelijk klaar met de Sissi trilogie kopiërenNu ga ik douchen. Niet dat dat er verder toe doet ofzo
quote:
yup. Ik heb steeds vaker minder zin om te posten. Soms heb ik momenten van zwakheid... zoals nu, om 9:02quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:56 schreef HMaster-II het volgende:
moggeh......
Het wordt hier steeds rustiger..![]()
Een echt leven???? Dat staat niet in de Wiki.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yup. Ik heb steeds vaker minder zin om te posten. Soms heb ik momenten van zwakheid... zoals nu, om 9:02
Anderen hebben misschien ineens een echt leven gevonden?
Tijd om er wat over te schrijven denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een echt leven???? Dat staat niet in de Wiki.![]()
Ja ik weet niet wat er allemaal in zat, maar die shoarma kan hij ook houdenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:34 schreef Re het volgende:
zow gvd, Fles, ram die shoarma gast op zijn bek morgen.... zat wel paprika in
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:56 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb een nieuwe hobby: mn werk.![]()
Wat zeg je nou?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt net zo utopisch als dat ik over het stichten van een gezin begin
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Wat zeg je nou?ben je zwanger?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vakantiefoto's!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:19 schreef Xilantof het volgende:
FOTOOO!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef Re het volgende:
hey Donnawat staat daar nou op straat joh
, stuk oorlogstuig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |