Ok je hebt dus ook geen antwoord... Jammer want ik ben wel benieuwd.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb dat programma niet gezien, maar er is wel meer onzin op TV
Vandaar dat ik er naar vraag. Ben er heel nieuwsgierig naar maar heb geen NL tv...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:54 schreef 1299 het volgende:
Ik heb dat programma ook gezien en dat was een test die niet bepaald betrouwbaar valt te noemen.
Het was even een tijdje zoeken maar ik heb hem:quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:54 schreef JMrules het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er naar vraag. Ben er heel nieuwsgierig naar maar heb geen NL tv...
Ik dus niet. Dus ik wil 't wel es testen.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:43 schreef BertV het volgende:
Volgens mij krijgen de mensen die erin geloven onbewust een zuiniger rijstijl.
Dude. lezen.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:45 schreef Speed-Addicted het volgende:
Kan ik het ook in mijn TDI gooien ?
80mlquote:Op donderdag 10 november 2005 15:32 schreef t0n het volgende:
hoeveel moet je er in tiefen op 'n tank 40ltr euro95?
Ik zie me al staan...quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:07 schreef TiepJoop het volgende:
En eventjes over dat rechtstreeks in je tank dumpen ...
Gewoon een jerrycan van 5 liter pakken, die bijna helemaal afvullen met de gewenste brandstof en daar dan de aceton bijgooien. Even schudden voor gebruik en voila ! Dit in je tank en die weer afvullen. Beetje werk, maar veiliger voor de leidingen naar je tank toe.
Zo werkt dat nu eenmaal, daarom zijn er mensen die geloven dat Homeopatie werkt, ondanks alle onderzoeken die het tegendeel bewijzen, en zie je de noodzaak van dubbelblind testen.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:43 schreef BertV het volgende:
Volgens mij krijgen de mensen die erin geloven onbewust een zuiniger rijstijl.
Ik tank wel vaker dan dat. Maar ik heb bijna vakantie vandaar.quote:Op maandag 5 december 2005 17:46 schreef Sjabba het volgende:
Dus je doet een maand met een volle tank? Waarom rijd je dan diesel?
Wat ik eigenlijk bedoel is dat de aceton met water in de tank is gemengd en daardoor niet (op een gunstige manier) het verbruik kan beïnvloeden. Een lager verbruik door water in je diesel lijkt me wel een erg sterk verhaal.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Condenswater in de tank dat zich bind met de aceton en in de motor voor stoom zorgt waarop de auto een tijdje zuiniger lijkt te rijden, mmm dat zou een verklaring zijn, maar water neemt ook plek in in de tank..
Ik weet dat er in Duitsland iemand bezig is met een water/diesel mengsel wat het verbruik omlaag brengt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |