Het was een sympathie-stem, ik denk dat Jordan wel doorgaat hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:33 schreef Zwansen het volgende:
Als Lemond ten koste van Michael Jordan doorgaat post ik nooit meer 1 post in SPT.
'ik denk dat Jordan wel doorgaat'...quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:34 schreef Falco het volgende:
[..]
ik denk dat Jordan wel doorgaat hoor
Jesse Owens, Lance Armstrong, Carl Lewisquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
'ik denk dat Jordan wel doorgaat'...
Wie kan dit anders winnen dan Michael Jordan?
Wel als 't iemand anders als LeMond was geweest of überhaupt?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:33 schreef Zwansen het volgende:
Als Lemond ten koste van Michael Jordan doorgaat post ik nooit meer 1 post in SPT.
Eric Heiden, Jesse Owen, Michael Johnson, Mohammed Ali, Lance Armstrong en nog wel een paar. Wat mij betreft iig wel.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:41 schreef fanneke het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:04 schreef sportfreak het volgende:
Kareem Abdul Jabar - George Foreman
Babe?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
Oh als het een Ali was ofzo had ik het anders gevonden, maar een Greg Lemond.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wel als 't iemand anders als LeMond was geweest of überhaupt?
Ali en ik denk dat een hoop voor Armstrong zullen stemmen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
ff dimmen, ben Lemond fan ik zit hard te twijfelenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh als het een Ali was ofzo had ik het anders gevonden, maar een Greg Lemond.
Tja, Eric Heiden Michael Johnson noemen vind ik lachwekkend.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eric Heiden, Jesse Owen, Michael Johnson, Mohammed Ali, Lance Armstrong en nog wel een paar. Wat mij betreft iig wel.
Niets ten nadele van Jordan, overigens.
Tsja, Jordan kan goed een bal door een netje gooien, maar qua atletische prestatie sla ik Lemond en Heiden veel hoger aan.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:52 schreef Zwansen het volgende:
Tja, Eric Heiden Michael Johnson noemen vind ik lachwekkend.![]()
Maar ik snap ook wel dat het iets persoonlijks is.
Als Lemond het karakter en de wil om te winnen van Jordan had gehad had ie 10x de Tour gewonnen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tsja, Jordan kan goed een bal door een netje gooien, maar qua atletische prestatie sla ik Lemond en Heiden veel hoger aan.
En Johnson, hell yeah!19.32
Fenomenaal wat die man bij elkaar gelopen heeft.
Overigens geef ik sowieso niet veel om teamsporten.
Voor mij hetzelfde als die Lance Armstrongquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:33 schreef Zwansen het volgende:
LeMond geen karakter? Hij kwam terug (en won nog 2 keer de Tour) nadat ie door zijn zwager zowat doormidden was geschoten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als Lemond het karakter en de wil om te winnen van Jordan had gehad had ie 10x de Tour gewonnen.
Zeg ik dan dat ie geen karakter had?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
LeMond geen karakter? Hij kwam terug (en won nog 2 keer de Tour) nadat ie door zijn zwager zowat doormidden was geschoten.
Precies, wat een enorme bikkel ben je dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef fanneke het volgende:
LeMond geen karakter? Hij kwam terug (en won nog 2 keer de Tour) nadat ie door zijn zwager zowat doormidden was geschoten.
We weten wat ons te doen staatquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:33 schreef Zwansen het volgende:
Ja ik had em net al weer gevonden...quote:
En ik vind LeMond trouwens een mindere versie van Armstrong. Goed in de Tour, leuke prestaties op WK's maar in klassiekers heeft ie niets gepresteerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |