Kun je nou echt niet Ajax zeggen ipv 020? Grow up manquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Stam houdt niet zo van al die media-aandacht in 020. Maar probeer 't maar jongensJullie probeerden het ook bij Cocu en I can't blame you for trying. Ik zou zeggen, betaal lekker 10 miljoen voor Huntelaar, dan krijgt PSV nog 2,5 miljoen uit Amsterdam en dan staat Huntelaar volgend jaar tegen Stam en Ooijer te spelen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
Check dat kringetje... ow, nu opeens een duw? En farfán zei eerst in een interview op Talpa dat hij onderuit werd getrapt
©PSV.nl
Beledig ik daar soms alle boeren uit Alblasserdam, Uden, Epe en Zutphen mee die toevallig voor Ajax zijn? Volgens mij is 020 het kengetal van Amsterdam en ook een Van Bommel noemt Duivendrecht 020-land.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kun je nou echt niet Ajax zeggen ipv 020? Grow up man
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:52 schreef JaWi het volgende:.
25/10/2005 - AT5: Charisteas plotseling onwel geraakt
(Gepost door RvN)
De Amsterdamse zender AT5 meldt dat de Griekse spits Charisteas dinsdag onwel is geraakt in een café bij het Olympisch Stadion. De spits van Ajax viel rond kwart voor drie flauw en hij werd per ambulance naar een ziekenhuis overbracht, aldus de zender. In een eerste reactie liet de clubarts weten dat onderzoeken geen verband tonen met de hersenschudding die hij een maand geleden opliep.
Die heeft gewoon een Amsterdammertje teveel gehad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:52 schreef JaWi het volgende:.
25/10/2005 - AT5: Charisteas plotseling onwel geraakt
(Gepost door RvN)
De Amsterdamse zender AT5 meldt dat de Griekse spits Charisteas dinsdag onwel is geraakt in een café bij het Olympisch Stadion. De spits van Ajax viel rond kwart voor drie flauw en hij werd per ambulance naar een ziekenhuis overbracht, aldus de zender. In een eerste reactie liet de clubarts weten dat onderzoeken geen verband tonen met de hersenschudding die hij een maand geleden opliep.
Gaat lekker, Harryquote:25/10/2005 - AT5: Charisteas plotseling onwel geraakt
(Gepost door RvN)
Dan noem je er ook één, Van Bommelquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beledig ik daar soms alle boeren uit Alblasserdam, Uden, Epe en Zutphen mee die toevallig voor Ajax zijn? Volgens mij is 020 het kengetal van Amsterdam en ook een Van Bommel noemt Duivendrecht 020-land.
quote:Ook Keje Molenaar bekritiseert John Jaakke
Ajax-kenner Keje Molenaar heeft op de Amsterdamse televisiezender AT5 uitgehaald naar voorzitter John Jaakke. Molenaar betreurt het ten zeerste dat Klaas Nuninga vertrekt.
'Het is om te huilen dat voetbalman Klaas Nuninga moet vertrekken wegens een meningsverschil met een persoon die helemaal niets van voetbal weet', aldus Molenaar.
quote:Jaap Stam open voor transfer naar Ajax
Volgens De Telegraaf-i staat Jaap Stam, momenteel voetballend voor AC Milan, open voor een transfer naar Ajax. Volgens zijn zaakwaarnemer wil hij terug naar Nederland.
Ook PSV behoort tot de kandidaten. Volgens zijn zaakwaarnemer kunnen alleen die ploegen het contract dat nog tot 2007 loopt afkopen. Op 1 januari kan pas definitief getransfereerd worden.
quote:Ajax heeft belangstelling voor Dennis Gentenaar, zo meldt ELF. De doelman staat momenteel onder contract bij Borussia Dortmund.
Gentenaar moet bij Ajax de leemte opvullen die Hans Vonk en Bogdan Lobont achterlaten. Voor beide keepers is komende zomer geen toekomst meer in de Amsterdam Arena.
Gentenaar zou de concurrentie moeten aangaan met de talenten Maarten Stekelenburg en Kenneth Vermeer. Hij kwam in het verleden uit voor NEC.
![]()
Vanden Borre: 'Ajax geen verbetering'
De kans lijkt klein dat Anderlecht-talent Anthony Vanden Borre komende zomer de overstap maakt naar Ajax. De verdediger liet tegenover Belgische media weten een transfer naar Amsterdam geen stap vooruit te vinden.
Anderlecht onderhandelt momenteel met Vanden Borre over een contractverlenging tot medio 2009. Of de Brusselse club de 18-jarige international komende zomer nog vast kan houden is zeer de vraag. Onder meer Internazionale meldde zich al voor het talent.
Vanden Borre zegt gecharmeerd te zijn van de Milanese interesse, maar vindt de stap naar de Serie A vooralsnog te groot. "Ik moet een tussenetappe afleggen. Tot het einde van het seizoen blijf ik zeker bij Anderlecht, maar dan is het daar misschien wel tijd voor", aldus de Rode Duivel tegen het HLN.
Die tussenetappe zou mogelijk liggen in Duitsland. Hamburger SV meldde zich al bij Vanden Borre's zaakwaarnemer. "Hamburg zou een goeie tussenstap kunnen zijn. Het Duits voetbal is verbeterd. Ajax? Het Nederlandse kampioenschap is niet beter dan het Belgische. Van Anderlecht naar Ajax gaan, dat blijft hetzelfde. We zien wel aan het einde van dit seizoen."
Ja maar Van Bommel is ook een mongoolquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beledig ik daar soms alle boeren uit Alblasserdam, Uden, Epe en Zutphen mee die toevallig voor Ajax zijn? Volgens mij is 020 het kengetal van Amsterdam en ook een Van Bommel noemt Duivendrecht 020-land.
http://www.uefa.com/Competitions/UCL/Statistics/Clubs/index.htmlquote:Ajax meeste balbezit van alle ploegen in Champions League
Als we de UEFA statistieken van de UEFA er op naslaan, dan blijkt dat na drie speelrondes Ajax de ploeg is met het meeste balbezit tot nu toe. Ajax had in haar wedstrijden 61% van het balbezit. Barcelona komt daar nog het dichtsbij in de buurt met een percentage balbezit in de eerste drie wedstrijden van 59%.
Ook qua doelpogingen die naast zijn gegaan, scoort Ajax een opvallend hoog aantal.
Tegen PSV ook wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:28 schreef cultheld het volgende:
Tegen FC Thun en Sparta Praag lukt AC Milan dat ook nog wel.
Inderdaad. en vind farfán echt een triest menneke. "Ja, hij schopte mijn been weg, en ik kon niet meer overeind blijven."quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Triest die foto van psv.nl
Dat plaatje en de discussie erover is gisteravond al uitgebreid in dit topic geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Bekijk ik PSV.nl waarom, weet ik ook niet (misschien was ik aan het vervelen) en zie ik ditEmanuelson heeft Farfán weggeduwd
Kom op zeg. Waarom NU beginnen over een nieuwe keeper? Die hebben we nog helemaal niet nodig. Ga liever op zoek naar een buitenspeler.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Gentenaar genoemd wordt vind ik niet vreemd, Weidenfeller wint hij het bij Dortmund niet van. Voor Ajax zou het een ideale keeper zijn. Hij is altijd erg gedreven en kan Stekelenburg naar een hoger niveau helpen. Z'n wedstrijdjes pikt hij zelf ook wel mee.
Oké. Dan hou ik er over opquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat plaatje en de discussie erover is gisteravond al uitgebreid in dit topic geweest.
Geen aanleiding om het nog een keertje over te doen.
Zo kun je wel op alles gaan jammeren, haal t plaatje maar weg als avatarquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:31 schreef Tvduijn het volgende:
lees net op ajax netwerk dat we gewonnen hebben door een doelpunt van lindenbergh...in ieder geval weer een rondje verder. Wel belachelijk dat er een verleningen voor nodig was.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo kun je wel op alles gaan jammeren, haal t plaatje maar weg als avatar
Inderdaad. Ajax heeft toch nog een spitsquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:56 schreef Messenga het volgende:
Ananas staat wel 4e in de topscoorderslijst
http://www.uefa.com/Compe(...)s/Players/index.html
Wat was er vanavond dan? Training?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:13 schreef HeatWave het volgende:
Die Rosenberg heeft zich weer prima laten zien vanavond dus.
!
En Ajax heeft gewonnen? Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:24 schreef Nashje het volgende:
Jong Ajax in Amstel Cup tegen AGOVV.
Oef.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:30 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar liefst 1-0 in de blessuretijd dus.
Agh, Rosenberg in de tweedequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:32 schreef HeatWave het volgende:
En ook hier dus weer veel kansen voor Rosenberg, maar Agovv is hem ook te lastig...
Die gast KAN het gewoon niet, face it jongens...
Lindenberghquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:35 schreef HeatWave het volgende:
Lindenbergh, die wel.
Rosenberg heeft weer zeker 3 opgelegde kansen gemist. Voor zover ik kon zien. Wel 1 op de paal, maar ja, die telt ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |