Dit is het moment, mensen. Ik weet dat jullie dit toch niet kunnen lezen, aangezien het forum het niet doet, maar er is een tijd van afwachten en een tijd van actie!
Na jaren! van valse beloften en het wegslopen van allerlei verschillende features is er nog steeds niets veranderd. Het lijkt triest genoeg wel steeds erger te worden. Toen enkele maanden geleden na elk dubbeltje bij elkaar geschraapt te hebben de nieuwe servers arriveerden bij Danny waren volgens de crew de trage tijden geschiedenis, en zou Fok! een nieuw tijdperk van snelheid en grootse blijdschap ingaan, hand in hand met het "geweldige stukje software" van
![]()
Breuls
![]()
genaamd 'Replique'.
Nu, beste mensen! Ook ik moet tot mijn grote spijt toegeven dat ik er bij het arriveren van de nieuwe servers, na al die valse beloftes, óók daadwerkelijk van overtuigd was dat alles nu beter zou worden.
De ondergang van een samenleving blijkt vaak het niet objectief kijken naar de eigen geschiedenis. Door niet te kijken naar de geschiedenis van leugens en bedrog door de admin's trapte ik, en velen met mij, weer in de slangenkuils van Breuls en de andere devvers!
Hoelang moet het gezeur nog doorgaan? Hoelang is Fok! nog het lachertje van de steeds groter wordende forum en weblog community in Nederland? Hoelang totdat Danny beseft dat Breuls simpelweg niet de juiste man is, op de plek?
HOELANG NOG!?
DOE MEE, MET ACTIECOMITÉ "
WEG MET BREULS!"