abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31660635
Dit is het moment, mensen. Ik weet dat jullie dit toch niet kunnen lezen, aangezien het forum het niet doet, maar er is een tijd van afwachten en een tijd van actie!

Na jaren! van valse beloften en het wegslopen van allerlei verschillende features is er nog steeds niets veranderd. Het lijkt triest genoeg wel steeds erger te worden. Toen enkele maanden geleden na elk dubbeltje bij elkaar geschraapt te hebben de nieuwe servers arriveerden bij Danny waren volgens de crew de trage tijden geschiedenis, en zou Fok! een nieuw tijdperk van snelheid en grootse blijdschap ingaan, hand in hand met het "geweldige stukje software" van Breuls genaamd 'Replique'.

Nu, beste mensen! Ook ik moet tot mijn grote spijt toegeven dat ik er bij het arriveren van de nieuwe servers, na al die valse beloftes, óók daadwerkelijk van overtuigd was dat alles nu beter zou worden.

De ondergang van een samenleving blijkt vaak het niet objectief kijken naar de eigen geschiedenis. Door niet te kijken naar de geschiedenis van leugens en bedrog door de admin's trapte ik, en velen met mij, weer in de slangenkuils van Breuls en de andere devvers!

Hoelang moet het gezeur nog doorgaan? Hoelang is Fok! nog het lachertje van de steeds groter wordende forum en weblog community in Nederland? Hoelang totdat Danny beseft dat Breuls simpelweg niet de juiste man is, op de plek?

HOELANG NOG!?

DOE MEE, MET ACTIECOMITÉ "WEG MET BREULS!"
pi_31660781
Scheren is voor schapen!
  maandag 24 oktober 2005 @ 13:21:46 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31660792
Achter de schermen gaat hier vast over gesproken worden .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31660815
waarom moest fok! ook weer aan de Replique?
De buurman van.....
  maandag 24 oktober 2005 @ 13:26:30 #5
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_31660825
tvp
Het leven is geen krentenbol.
  maandag 24 oktober 2005 @ 13:26:30 #6
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_31660826
-oeps-
Het leven is geen krentenbol.
  maandag 24 oktober 2005 @ 13:26:32 #7
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_31660828
En dan...?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_31660838
Roellio snijdt een punt aan met nieuwe servers. Iteejer en Breuls hebben altijd beweerd dat het aan de hardware lag dat Fok! zo traag was. Het blijkt na hardware investeringen niet te zijn opgeschoten. DDoS of niet, daar is ook al veel eerder een pakket voor aangeboden.

Het IT-plan van Iteejer lijkt te laat te zijn...
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  maandag 24 oktober 2005 @ 13:29:52 #9
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_31660858
Poll: Moet Breuls weg wegens wanprestaties?
  • JA
  • NEE
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
    pi_31660901
    quote:
    Op maandag 24 oktober 2005 13:27 schreef Skinkie het volgende:
    Roellio snijdt een punt aan met nieuwe servers. Iteejer en Breuls hebben altijd beweerd dat het aan de hardware lag dat Fok! zo traag was. Het blijkt na hardware investeringen niet te zijn opgeschoten. DDoS of niet, daar is ook al veel eerder een pakket voor aangeboden.

Het IT-plan van Iteejer lijkt te laat te zijn...
    Die nieuwe servers hebben ze toch ook nog geen eens allemaal aan de praat of wel?
    pi_31660933
    Het mooie is dat ze elke keer met een ander smoesje komen. Dan is het de hardware, dan is het een Ddos, dan zijn het fouten in de database code.

En nóóit is er ook maar 1 keer iemand geweest die de hand in eigen boezem heeft gestoken, simpelweg eerlijk is geweest en verklaard heeft dat ze er eigenlijk geen zak van terecht brengen.
      maandag 24 oktober 2005 @ 13:40:54 #12
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_31660942
    react is de oplossing
    Where law ends, tyrrany begins.
      maandag 24 oktober 2005 @ 13:42:19 #13
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_31660951
    En wat dan, prutser. Ga jij het doen? Je hebt geen flauw idee wat het betekent om een site van deze grootte te runnen.

Ja, velen zullen het met je eens zijn dat er shit te verbeten valt. Maar als dat zo eenvoudig was dan was het al wel gebeurd.
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      Moderator maandag 24 oktober 2005 @ 13:43:32 #14
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_31660959
    Roellio.
    Als jij nou de kar trekt, mogen we jouw dan wegstemmen?
    Ik bedoel, doe het eens na...
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_31660969
    Roellio, het is tijd dat je eens even naar buiten gaat om een frisse neus te halen.

Vrienden heb je ook niet zeker? 14 uur per dag op fok, dat is ff wennen hè als dat ineens niet meer wil.

Drol
    pi_31660983
    quote:
    Op maandag 24 oktober 2005 13:42 schreef soylent het volgende:
    Je hebt geen flauw idee wat het betekent om een site van deze grootte te runnen.
    nee, dat heeft hij zeer waarschijnlijk niet, maar zo te merken de mensen die het hier wel moeten doen, ook niet.
    Scheren is voor schapen!
    pi_31661078
    Niet echt een POL topic. Slotje.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')