Toch kan ik niet geloven dat dit echt is. Zo ontzettend dom kan mevrouw Hoogland niet zijn toch?quote:Getekend door Anne MArie Hoogland op 10/22/05
Ik wil deze zaak nog even toelichten.
Als stadsdeelvoorzitter van Amsterdam-Westerpark heb ik juist gehandeld. De jongens waren tussen de 9 en de 16, we konden het ze niet aandoen om hun leven kapot te maken. Bovendien waren er 14 jongens, terwijl er maar 1 meisje was, de eerste is talrijker en dus belangrijker.
Jongens die verkrachten moeten geholpen worden. Daarom heb ik hulp voor ze geregeld, assertiviteitscursussen, ontmoetingen met de ouders. Uiteraard moeten ze zich niet schamen voor wat ze hebben gedaan, dat zou slecht zijn voor hun ontwikkeling. Het is beter als ze het accepteren en verder gaan met hun leven, en nog een lang en gelukkig leven hebben.
Als bestuurder moet je soms moeilijke keuzes maken. Het komt ongelooflijk vaak voor dat meisjes worden aangerand of verkracht door Marokkaanse jongeren, als we die niet uit de publiciteit houden krijgen mensen misschien een negatief beeld van deze bevolkingsgroep. Dat mag niet, want dat wordt weer aangegrepen om de verschillen in de samenleving te vergroten.
Nadat de zaak een jaar later in de publiciteit kwam heb ik er ongelooflijk veel energie in gestoken om een goede plaats te vinden voor Tessa. Ik heb een kliniek gebeld, die had echter helaas niet genoeg plaats. Hoe durven jullie te zeggen dat ik niets geef om het slachtoffer en alleen maar aan mijn eigenbelang denk?
Mijn god, elke infantiele jostikabouter kan toch wel zien dat dit te sarcastisch en te overduidelijk is om ook maar een grijnje authentiekte zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:24 schreef Sickie het volgende:
http://66.102.9.104/search?q=cache:hTh8ja7xcMAJ:server.scripthost.com/guestbook%3Fhooglandpvda+anne+marie+hoogland+gastenboek&hl=nl
Google cache van haar eigen gastenboek dat offline is gehaald. Er is niets dat er op wijst dat de posts die daar onder haar naam zijn geplaatst niet door haarzelf geplaatst zijn. De post in kwestie:
[..]
Toch kan ik niet geloven dat dit echt is. Zo ontzettend dom kan mevrouw Hoogland niet zijn toch?
ik zal het allemaal nog 1 keer stap voor stap uitleggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:17 schreef D1 het volgende:
[..]
Lieve, lieve schat. Ik zal het over je intelligentie niet hebben want ik zou niet willen dat je door mij je dosis Prozac nog een keer moet verhogen. Je bent zo volgens mij al paranoïde genoeg. Het vertederd mij werkelijk hoe heerlijk naïef jij op dergelijke gastboekberichtjes je waarheid berust. Ik zal je niet uitleggen hoe het gaat, alhoewel wederom mijn grootmoeder deze taak zou kunnen volbrengen. Laat ik je de wijze raad geven om de stekker van de computer uit het stopcontact te trekken, rustig op bed gaan liggen, kussen over je hoofd, en dan rustig tot duizend tellen totdat die enge stemmetjes in je hoofd weer weg zijn.
Sterkte lieverd, we leven allemaal met je mee![]()
![]()
1 bewijs wil ik zien/. 1 bewijs/quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:31 schreef zoalshetis het volgende:
zelfs ik kan zien dat dit een hoaxje is.
Ik volg je redenatie maar ik kan er met de pet niet bij die posts echt zijn. Zo dom kan ze niet zijn. ALthans dat hoop ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:34 schreef schanuleke het volgende:
[..]
1 bewijs wil ik zien/. 1 bewijs/
Zoveelste zeikpost van een mislukte pseudo intellectueel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef Ryan3 het volgende:
Zoveelste hetze tegen "links"???
Zoveelste flamebait van sicko.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:37 schreef Sickie het volgende:
[..]
Zoveelste zeikpost van een mislukte pseudo intellectueel?
wat sickie zegt. bovendien kan je aan de tekst wel zien dat alles zo geschreven is om in een verkeerd daglicht te komen staan. dat annemarie zo denkt, betekent niet dat ze ook dom genoeg is om dit neer te pennen. anders is het politieke zelfmoord. dat is het bewijs voor mezelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:34 schreef schanuleke het volgende:
[..]
1 bewijs wil ik zien/. 1 bewijs/
Lieve, lieve schat. Ik kan een email naar je sturen waarop de afzender George W. Bush is, dat maakt mij, helaas of gelukkkig, nog geen president van Amerika. Echt volg mijn raad nou op. Dat is beter voor ons allemaal...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:33 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ik zal het allemaal nog 1 keer stap voor stap uitleggen.
googel eerst op 'anne marie hoogland gastenboek'. dan kom je op http://www.google.nl/search?hl=nl&q=anne+marie+hoogland+gastenboek&meta=
de eerste link helemaal bovenaan is van de site www.annemariehoogland.nl. daar staat als omschrijving:
"de website van Annemarie Hoogland, PvdA. ... U kunt reageren door een bericht
achter te laten in mijn gastenboek of door een e-mail te sturen naar ..."
dat komt uit de googel database, dat is wat er eerder op haar site stond. inmiddels is dat hele stuk over dat gastenboek weggehaald. waar u achter zult komen als u daadwerklelijk naar haar site surft.
kijkt u dan naar de volgende link op die googelpagina. die verwijst naar haar oude gastenboek http://server.scripthost.com/guestbook?hooglandpvda . die site is inmiddels ook uit de lucht gehaald vanwege de negatieve recacties die erop stonden. dit is echte pvda-censuur dus.
maar klik even op de googel cache vand eze pagina:
http://216.239.59.104/search?q=cache:hTh8ja7xcMAJ:server.scripthost.com/guestbook%3Fhooglandpvda+anne+marie+hoogland+gastenboek&hl=nl
taaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. daar staat het allemaal
bewijst u nu maar dat het allemaal onzin is. dat gastenboek moet autentiek zijn, anders had het nog niet in google gestaan. dat is echt geen grap van de laatste paar dagen. dat is gewoon haar eigen gastenboek. waar zij met haar eigen naarm reageert. als het haar eigen gastenboek is, maar het zou niet haar eigen reactie zijn, zou ze die reacties die ik hier eerder aanhaalde allang hebben weggehaald. maar dat heeft ze niet gedaan omdat het haar eigen reacties is.
bewijst u nu maar dat het allemaal onzin is.
van uw beledigingen vben ik niet gediend
Nogmaals sterkte, het gaat vast vanzelf weer overquote:Laat ik je de wijze raad geven om de stekker van de computer uit het stopcontact te trekken, rustig op bed gaan liggen, kussen over je hoofd, en dan rustig tot duizend tellen totdat die enge stemmetjes in je hoofd weer weg zijn.
Ik ben er helemaal niet op uit om links in het verdomhoekje te drukken, al komt het - toegegeven - misschien wel zo overquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het Rode Waas verblindt je zo erg, dat je niet eens de naam van de persoon kunt opschrijven? Het gaat over Links, dus moet er geschopt worden?
ik ben niet gediend van uw vuige insinuaties.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef PLAE@ het volgende:
Ben je werkloos Schanuleke dat je de hele middag de tijd hebt om de boel hier onder te spammen?
Bedankt voor het compliment, maar ik moet er echt vandoor. Arbeid wacht. We zitten niet allemaal 24/7 duimen te draaien zoals jij dat doet. Het enige nadeel van het afschaffen van de melkertbanen is het feit dat jij nu hele dagen met je muffe geleuter dit forum komt bevuilen.quote:
Ja wanneer komt er nou eens echt het bewijs dat mevrouw Hoogland niet goed gehandeld heeft?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:41 schreef schanuleke het volgende:
kom nou eens met een bewijs.
wat zit u nu te zeuren over een "email". het gaat hier over een gastenboek, anne maries eigen gastenboek, dat is al bijna onomstotelijk door mij aangetoond. daarin kan ze als het goed is dus zelf bercihten weghalen, en als zij ook maar 1 hersencel in haar hoofd had gehad had ze deze twee berichten die van haarzelf afkomstig lijkten te zijn, weggehaald. maar dat heeft ze dus niet gedaan, blijkbaar is het toch echt door haarzelf geschreven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:40 schreef D1 het volgende:
[..]
Lieve, lieve schat. Ik kan een email naar je sturen waarop de afzender George W. Bush is, dat maakt mij, helaas of gelukkkig, nog geen president van Amerika. Echt volg mijn raad nou op. Dat is beter voor ons allemaal...
Kijk Schanul, dat is nou een mening die ik niet deel, maar die ik wel kan respecteren en waar je een serieuse discussie over kunt hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:45 schreef zoalshetis het volgende:
annemarie heeft zulke teksten helemaal niet nodig om zich poiltiek uit te sluiten. dat heeft ze al gedaan toen ze de zaak in de doofpot probeerde te houden.
alles kan blijkbaar. zo ziet u maar weer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik volg je redenatie maar ik kan er met de pet niet bij die posts echt zijn. Zo dom kan ze niet zijn. ALthans dat hoop ik.
Wat één? Ik ben ze allemaal! Het concept gastboek is je kennelijk vreemd. Nou ja, als je denkt dat je het met je medicatie aankan dan moet je maar doorgaan hé...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:46 schreef schanuleke het volgende:
[..]
wat zit u nu te zeuren over een "email". het gaat hier over een gastenboek, anne maries eigen gastenboek, dat is al bijna onomstotelijk door mij aangetoond. daarin kan ze als het goed is dus zelf bercihten weghalen, en als zij ook maar 1 hersencel in haar hoofd had gehad had ze deze twee berichten die van haarzelf afkomstig lijkten te zijn, weggehaald. maar dat heeft ze dus niet gedaan, blijkbaar is het toch echt door haarzelf geschreven.
volgens mij heeft u geeneens moeite gedaan om de links te volgen zoals ik ze heb neergezet. wilt u de waarheid soms niet boven tafel hebben?
heeft u er soms ook persoonlijk belang bij dat de waarheid niet boven tafel komt. bent u misschien 1 van de 14 marokkaanse jongens die het leven van het meisje tessa hebben vernietigd?
Blijf maar weg ook joh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:42 schreef Sickie het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment, maar ik moet er echt vandoor. Arbeid wacht. We zitten niet allemaal 24/7 duimen te draaien zoals jij dat doet. Het enige nadeel van het afschaffen van de melkertbanen is het feit dat jij nu hele dagen met je muffe geleuter dit forum komt bevuilen.
Zeg schanuleke, zet even ergens een gastenboek op, dan reageer ik even onder jouw naam. Dan zal ik er even wat achterlijke dingen in schrijven, die quote ik hier en vervolgens kan iedereen goed onderbouwen wat voor gek je bent. Het staat immers in jouw gastenboek, gepost onder jouw naam.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:41 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ik ben niet gediend van uw vuige insinuaties.
kom nou eens met een bewijs.
Maar ze schijnt toch wel de nieuwe voorzitter te worden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:45 schreef zoalshetis het volgende:
annemarie heeft zulke teksten helemaal niet nodig om zich poiltiek uit te sluiten. dat heeft ze al gedaan toen ze de zaak in de doofpot probeerde te houden.
komt u nu maar eens met een bewijs. maar die capaciteiten heeft u duidelijk niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:47 schreef D1 het volgende:
[..]
Kijk Schanul, dat is nou een mening die ik niet deel, maar die ik wel kan respecteren en waar je een serieuse discussie over kunt hebben.
Voor als het weer stil is in je hoofd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |