Dat komt omdat ik in het weekend niet gestudeerd heb en uiterlijk donderdag een paper van zo'n 7.000 woorden moet afhebben. Momenteel zit ik op 70 woorden, dus het leek me een goed plan om vandaag eens op tijd op te staan.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:35 schreef Frezer het volgende:
Volgens mij niet,.
, jij bent ook geen echte student, zo vroeg al op op de maandg ochtend!
Inmiddels nog maar 6885.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:55 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen allen. Tis idd koud, en nat,.
Dat is dan idd wel verstandig Plato, je kunt het nog maar 6930 woorden!.
Mag best hoor, dan blijven wij motiveren... Kom op je kunt het best!!.. ff doorzetten!!quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:56 schreef Plato1980 het volgende:
Inmiddels nog maar 6885.![]()
Ik zal jullie de komende dagen maar niet gaan lastigvallen met updates van tussenstanden...![]()
Als je doorwerkt ben je vanavond nog klaar,quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inmiddels nog maar 6885.![]()
Ik zal jullie de komende dagen maar niet gaan lastigvallen met updates van tussenstanden...![]()
quote:
EN..? Hoe smaakt ie? vindt je hem lekker?quote:
Slecht geslapen door een film? Wat voor film was dat dan wel?quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:03 schreef _Cara_ het volgende:
De koffie begint zijn werk te doen...damned slecht geslapen.. stomme film ook!!
70, dan ben je er bijna hoor. Kan je best nog wel dagelijks uitslapenquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik in het weekend niet gestudeerd heb en uiterlijk donderdag een paper van zo'n 7.000 woorden moet afhebben. Momenteel zit ik op 70 woorden, dus het leek me een goed plan om vandaag eens op tijd op te staan.![]()
Ik heb om verschillende redenen slecht geslapen.. maar dat is een ander verhaalquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:06 schreef Frezer het volgende:
Slecht geslapen door een film? Wat voor film was dat dan wel?
Marc ik drink tussendoor ook een kopje thee hoor.....quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
Doe nou eens niet die koffieallemaal
Eitje, ik heb mijn afstudeerscriptie van 300 pagina's in een week geschreven.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik in het weekend niet gestudeerd heb en uiterlijk donderdag een paper van zo'n 7.000 woorden moet afhebben. Momenteel zit ik op 70 woorden, dus het leek me een goed plan om vandaag eens op tijd op te staan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |