Dat komt omdat ik in het weekend niet gestudeerd heb en uiterlijk donderdag een paper van zo'n 7.000 woorden moet afhebben. Momenteel zit ik op 70 woorden, dus het leek me een goed plan om vandaag eens op tijd op te staan.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:35 schreef Frezer het volgende:
Volgens mij niet,.
, jij bent ook geen echte student, zo vroeg al op op de maandg ochtend!
Inmiddels nog maar 6885.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:55 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen allen. Tis idd koud, en nat,.
Dat is dan idd wel verstandig Plato, je kunt het nog maar 6930 woorden!.
Mag best hoor, dan blijven wij motiveren... Kom op je kunt het best!!.. ff doorzetten!!quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:56 schreef Plato1980 het volgende:
Inmiddels nog maar 6885.![]()
Ik zal jullie de komende dagen maar niet gaan lastigvallen met updates van tussenstanden...![]()
Als je doorwerkt ben je vanavond nog klaar,quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inmiddels nog maar 6885.![]()
Ik zal jullie de komende dagen maar niet gaan lastigvallen met updates van tussenstanden...![]()
quote:
EN..? Hoe smaakt ie? vindt je hem lekker?quote:
Slecht geslapen door een film? Wat voor film was dat dan wel?quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:03 schreef _Cara_ het volgende:
De koffie begint zijn werk te doen...damned slecht geslapen.. stomme film ook!!
70, dan ben je er bijna hoor. Kan je best nog wel dagelijks uitslapenquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik in het weekend niet gestudeerd heb en uiterlijk donderdag een paper van zo'n 7.000 woorden moet afhebben. Momenteel zit ik op 70 woorden, dus het leek me een goed plan om vandaag eens op tijd op te staan.![]()
Ik heb om verschillende redenen slecht geslapen.. maar dat is een ander verhaalquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:06 schreef Frezer het volgende:
Slecht geslapen door een film? Wat voor film was dat dan wel?
Marc ik drink tussendoor ook een kopje thee hoor.....quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
Doe nou eens niet die koffieallemaal
Eitje, ik heb mijn afstudeerscriptie van 300 pagina's in een week geschreven.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik in het weekend niet gestudeerd heb en uiterlijk donderdag een paper van zo'n 7.000 woorden moet afhebben. Momenteel zit ik op 70 woorden, dus het leek me een goed plan om vandaag eens op tijd op te staan.![]()
Waarschijnlijk een uitdraai met gegevens van een programma dat je geschreven had.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eitje, ik heb mijn afstudeerscriptie van 300 pagina's in een week geschreven.
Ah oke. Van die film heb ik wel gehoord ja, maar nog niet gezien. Sommige films dan maar niet vlak voor het slapen gaan kijkenquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb om verschillende redenen slecht geslapen.. maar dat is een ander verhaal![]()
Maar gisteravond kwam mijn neefje thuis met "De ring 2" Ik weet nite of dar van gehoord hebt?
Nou ik ben een watje.. en ik vond hem echt vreselijk eng....
Dusssss toen die film was afgelopen wou ik eigenlijk nog ff wat afleiding zoeken op het forum. maar jah......dat was zóó traag....
The ring 1 vond ik wel grappig, maar niet spectaculair eng ofzo. Ring 2 heb ik (nog) niet gezien. Blair Witch blijf ik gewoon het beste sfeertje vindenquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb om verschillende redenen slecht geslapen.. maar dat is een ander verhaal![]()
Maar gisteravond kwam mijn neefje thuis met "De ring 2" Ik weet niet of daar van gehoord hebt?
Nou ik ben een watje.. en ik vond hem echt vreselijk eng....
Dusssss toen die film was afgelopen wou ik eigenlijk nog ff wat afleiding zoeken op het forum. maar jah......dat was zóó traag....
Nee, mijn ontwerp van 900 powerpoint sheets reken ik niet mee.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een uitdraai met gegevens van een programma dat je geschreven had.![]()
Blair Witch is erg goed, hoe ze zoveel voor elkaar krijgen door alleen die sfeer te creeren!quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
The ring 1 vond ik wel grappig, maar niet spectaculair eng ofzo. Ring 2 heb ik (nog) niet gezien. Blair Witch blijf ik gewoon het beste sfeertje vinden
Het forum is al tijden traag, daarom ben ik er ook zo weinig
Daar hebben ze dus het waterquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Marc ik drink tussendoor ook een kopje thee hoor.....Ik moet zorgen voor zo'n 2-2,5 liter vocht..
Leg uit!quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:16 schreef dawg het volgende:
Goedemorgen. Ik ben écht goed. Dat wilde ik even kwijt.
Ik heb al 1 liter opquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hebben ze dus het watervoor uitgevonden he
Jawel hoor, dat is precies wat ik nu aan het doen ben.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, mijn ontwerp van 900 powerpoint sheets reken ik niet mee.
Stelletje watjes, een keer wat stevig doortikken is er tegenwoordig niet meer bij. Luie kutstudenten
De Ring2 is vééél erger! verdorie ik zie nu nog enge framgmenten voor me...ril ril ril...quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
The ring 1 vond ik wel grappig, maar niet spectaculair eng ofzo. Ring 2 heb ik (nog) niet gezien. Blair Witch blijf ik gewoon het beste sfeertje vinden
Het forum is al tijden traag, daarom ben ik er ook zo weinig
Je bent geen single meer?quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:16 schreef dawg het volgende:
Goedemorgen. Ik ben écht goed. Dat wilde ik even kwijt.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat is precies wat ik nu aan het doen ben.
En ach, als het goed is studeer ik komende zomer in m'n beide studies af en moet ik echt aan het werk. Met een beetje geluk heb ik dan veel meer tijd om te Fokken.![]()
Weer vergeten dat dit singles niet is.quote:
En fles water heb ik standaard naast me staan....(volgens mij drink ik meer dan dat ik eet...hmmm)quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
Daar hebben ze dus het watervoor uitgevonden he
Ja en daarnaast werk ik ook nog. Zijn overigens wel twee aan elkaar gerelateerde studies, dus in de praktijk zou je het als anderhalve studie kunnen zien, maar ik krijg uiteindelijk wel in beiden m'n bul.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:24 schreef Frezer het volgende:
[..], jij doet 2 studies tegelijk? Damn, ik heb het met één studie al idioot druk.
Das niet verkeerd! En loop je dan nominaal, of heb je een beetje uitloop?quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en daarnaast werk ik ook nog. Zijn overigens wel twee aan elkaar gerelateerde studies, dus in de praktijk zou je het als anderhalve studie kunnen zien, maar ik krijg uiteindelijk wel in beiden m'n bul.
Niet als je een normale baan vindt hoor. Misschien als je les gaat geven of in een ziekenhuis werken welquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat is precies wat ik nu aan het doen ben.
En ach, als het goed is studeer ik komende zomer in m'n beide studies af en moet ik echt aan het werk. Met een beetje geluk heb ik dan veel meer tijd om te Fokken.![]()
Hmmm, jij hebt duidelijk singles niet gevolgd.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet als je een normale baan vindt hoor. Misschien als je les gaat geven of in een ziekenhuis werken wel![]()
In principe rond ik dit in de vier jaar die er voor staan af. Maar het zou kunnen dat het een paar maanden uitloopt. Als alles echter goed gaat ben ik eind juni helemaal klaar.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das niet verkeerd! En loop je dan nominaal, of heb je een beetje uitloop?
Das helemaal netjes! Ik kom al met al op een half jaartje uitloop, al ligt dat deels aan een onmogelijk rooster.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In principe rond ik dit in de vier jaar die er voor staan af. Maar het zou kunnen dat het een paar maanden uitloopt. Als alles echter goed gaat ben ik eind juni helemaal klaar.![]()
Had dat gemoeten dan?quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hmmm, jij hebt duidelijk singles niet gevolgd..
Nee had niet gemoeten. Echter is door die reeks bij ons studenten een bepaald beeld ontstaan van het "werkzame" deel van de bevolking,quote:
Jawel hoor:quote:
Als het mij gevraagd wordt zal ik dat zeker doen, maar het is de vraag of er plaats zal zijn. Zo niet dan zal ik wel ambtenaar op een ministerie worden.quote:
Gisteren had ik de zwaarste kater in jaren, vandaar die titel.quote:
Ambtenaar, dan krijg je vast genoeg tijd om te Fok!en,quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het mij gevraagd wordt zal ik dat zeker doen, maar het is de vraag of er plaats zal zijn. Zo niet dan zal ik wel ambtenaar op een ministerie worden.
Das altijd het beste he. Ik krijg sinds afgelopen februari ook geen studiefinanciering meer, dus tegen de tijd dat ik klaar ben heb ik geen rooie cent meer schat ik zo in.quote:Halfjaartje uitloop is op zich niet erg, punt bij mij is alleen dat ik geen studiefinanciering meer krijg en het financieel gezien het beste is om alles zo snel mogelijk af te ronden.
Dat is bij mij sinds augustus zo. Met spaargeld, werk en wat ouderlijke steun hou ik het nog wel uit tot de zomer. Maar dan houdt het echt op.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:49 schreef Frezer het volgende:
Ik krijg sinds afgelopen februari ook geen studiefinanciering meer, dus tegen de tijd dat ik klaar ben heb ik geen rooie cent meer schat ik zo in.
In elk geval ook geen schuld?quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is bij mij sinds augustus zo. Met spaargeld, werk en wat ouderlijke steun hou ik het nog wel uit tot de zomer. Maar dan houdt het echt op.
Jawel, wel een schuld. Maar die is te overzien en als ik een beetje behoorlijke baan vind zal ik daar niet zwaar onder lijden.quote:
En hoe is dat beeld?quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:41 schreef Frezer het volgende:
Hoi GF, dag Cara!
[..]
Nee had niet gemoeten. Echter is door die reeks bij ons studenten een bepaald beeld ontstaan van het "werkzame" deel van de bevolking,.
Dat zal wel goed komen dan.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel, wel een schuld. Maar die is te overzien en als ik een beetje behoorlijke baan vind zal ik daar niet zwaar onder lijden.
Dat ze elke doordeweekse dag tussen 9 en 5 uur tijd genoeg hebben om een stuk of 4 topics vol te spammen,quote:
Ik zou het niet wetenquote:
Jij hebt dan ook een dusdanig drukke baan dat je je niet kunt indenken hoe het zou zijn om overdag vaak te kunnen fokken.quote:
Maak daar eens tussen 8 en 6 van jaquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat ze elke doordeweekse dag tussen 9 en 5 uur tijd genoeg hebben om een stuk of 4 topics vol te spammen,.
Ze hebben allemaal hun adem ingehouden tot Fok! het weer zou doenquote:
Oeh, dat heeft een boel slachtoffers gekost danquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal hun adem ingehouden tot Fok! het weer zou doen.
Ik ben er nog.......quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, dat heeft een boel slachtoffers gekost dan
Spannend wel zo op de maandag middagquote:
Ja nou.. we maken wat mee zeg...quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
Spannend wel zo op de maandag middag![]()
En het goede nieuws is....ik kom straks weer.quote:
Ik snap het al hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En het goede nieuws is....ik kom straks weer...misschien...
![]()
Dusss..![]()
Bij mij is dat wel andersquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel, wel een schuld. Maar die is te overzien en als ik een beetje behoorlijke baan vind zal ik daar niet zwaar onder lijden.
Ik begon net een leven buiten Fok! te ontwikkelen toen mijn Transformer DVD-boxen binnenkwamen, dus dat is weer vakkundig verijdeldquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
En t is hier nog steeds stil. Wil er niemand wat leuks vertellen?
Mijn vriendin is OOK op vakantiequote:Op maandag 24 oktober 2005 19:39 schreef JoeyT het volgende:
Mijn vriendin is WEER op vakantie
Dus aftellen tot zondag jongens
De 1e series? En een leven buiten Fok!, kan dat echtquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik begon net een leven buiten Fok! te ontwikkelen toen mijn Transformer DVD-boxen binnenkwamen, dus dat is weer vakkundig verijdeld.
Nee, de tweede helft van de 2e serie (23 afleveringen) en de derde en vierde serie, wel allemaal generation 1 natuurlijk. Als antwoord op je tweede vraag, blijkbaar niet. En ik was zó dichtbijquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De 1e series? En een leven buiten Fok!, kan dat echt![]()
Zo is dat, er komen steeds dingen tussenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Zo blijf je wel bezig BttD
College voorbereidenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo, telefoonabo aanvraag is de deur uit, nu de presentatie en dan college voorbereiden
En morgen alweer om 7 uur op
Ik ben Port Royale 2 en Football Manager 2006 aan het spelen. Zijn wel leukquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
http://www.spelletjes.nl/game39.html
Ik ben er nog een tiidje mee bezig geweest ook,.
Port Royale 2quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben Port Royale 2 en Football Manager 2006 aan het spelen. Zijn wel leuk
MICKEY!!!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:45 schreef _Cara_ het volgende:
Mijn kat wil niet binnenkomen...aaaargghhh!!
Roep eens ff allemaal ...Mickey!!![]()
Poes poes poes poesssssssssssssquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:49 schreef _Cara_ het volgende:
kstttttttt werkt niet ... ze luistert aalleen naar haar naam... haha
* Piraatje aan het spelen isquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Port Royale 2Computer spelletjes ben ik helemaal uit, ik kan het geduld er niet meer voor opbrengen.
Agossie! Net als vroegah!quote:
Flapdrol..quote:
Zoiets ja, alleen dan wat mooier gedaanquote:
Yep... normaal hoef ik maar 1x te roepen.. en dan komt ze. Maar nu had ze volgens mij mot met de kat van de buren..quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:58 schreef Frezer het volgende:
Kat binnen?
Nee, ga zo wel mijn rechterbeen en linkerhand afzetten voor houten been en haak aan mijn handquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Flapdrol..Heb je ook een ooglapje.?..
![]()
Weltrusten!quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:00 schreef Pheno het volgende:
gaap
Tjee . dadelijk slaap ik weer niet.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, ga zo wel mijn rechterbeen en linkerhand afzetten voor houten been en haak aan mijn hand![]()
Voor mij wel hoor over een dag of 8quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:00 schreef Frezer het volgende:
hmmmm "Lovin Spoonful - Summer in the city" klopt niet echt met het huidige weerbeeld.
Hard gewerkt Pheno? of is het verveling?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:00 schreef Pheno het volgende:
gaap
Boeiend, Summer in the city is gewoon een leuk nrquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:00 schreef Frezer het volgende:
hmmmm "Lovin Spoonful - Summer in the city" klopt niet echt met het huidige weerbeeld.
Ja hoor.. wrijf het er maar in..quote:
Dan moet je ook maar niet naar ringen kijken hequote:Op maandag 24 oktober 2005 23:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tjee . dadelijk slaap ik weer niet.Heb vanacht al niet kunnen slapen door een stomme film.
En Marc patst nog een met z'n komende vakantie,quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor over een dag of 8
Ow ik ga iig mijn best doen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Dan moet je ook maar niet naar ringen kijken he
Denk aan iets leuks als je gaat slapen, moet lukken toch?
Ja, we hebben een redelijk idee over hoe en wat. Het precieze zoeken we daar wel uitquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja hoor.. wrijf het er maar in..![]()
Heb je alles al uitgestippeld?
Klopt, behalve als het door Joe Cocker is gezongen (vind ik danquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Boeiend, Summer in the city is gewoon een leuk nr
Dan zullen we voor jou extra lief zijn in die periode.. goed?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
En Marc patst nog een met z'n komende vakantie,. Ik zal aan je denken tijdens tentamens, deadlines en weet ik wat al niet meer,
.
Ik zal jullie op de hoogte houden hier hoor, van het feit dat het 30 graden is enzoquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
En Marc patst nog een met z'n komende vakantie,. Ik zal aan je denken tijdens tentamens, deadlines en weet ik wat al niet meer,
.
Geniet jij nu maar gewoon...en breng ons verslag uit..quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zal jullie op de hoogte houden hier hoor, van het feit dat het 30 graden is enzo
Jeuj!quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dan zullen we voor jou extra lief zijn in die periode.. goed?![]()
Die vind ik dna op zich wel weer okequote:Op maandag 24 oktober 2005 23:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Klopt, behalve als het door Joe Cocker is gezongen (vind ik dan).
Net zoals hier van 's morgens vroeg tot 's avonds laat Fok!en?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal jullie op de hoogte houden hier hoor, van het feit dat het 30 graden is enzo
He, dan heb ik wel een leven hequote:Op maandag 24 oktober 2005 23:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Net zoals hier van 's morgens vroeg tot 's avonds laat Fok!en?![]()
_Arual_ is zeker niet bij je?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:14 schreef Pheno het volgende:
boe
We gaan ook naar de tijgerdierentuinquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:15 schreef _Cara_ het volgende:
Nee hoor.. Marc gaat héééél veel zien.. toch?
Schrik.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:14 schreef Pheno het volgende:
boe
En de link wordt hier vermeld?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, dan heb ik wel een leven he![]()
Dus 1 of 2 keer per week even snel de site bijwerken (is een opdracht van mijn reisgenote)
Blijf je wel aan de goede kant van de kooi? anders eten ze je op..quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
We gaan ook naar de tijgerdierentuin
Geld wisselen voor andere valuta? Zo ja daar moet je voor betalen idd.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:16 schreef Frezer het volgende:
Truste Twisted,.
Weet er hier trouwens iemand hoe het werkt met geld wisselen bij de bank? Daar moet je zeker voor betalen?
Dat wist ik ja, maar ik moet 650 Euro in briefjes van 5 hebben,quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geld wisselen voor andere valuta? Zo ja daar moet je voor betalen idd.
nopequote:
Dat moet idd niets hoeven te kosten. Alleen kan het wel zo zijn dat je dat moet aanvragen bij de bank.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat wist ik ja, maar ik moet 650 Euro in briefjes van 5 hebben,.
Arme jij.... trusten dan maar...quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:24 schreef Pheno het volgende:
nope
Ik ga nu slapen, iets nuttigers kan ik niet bedenken
Het zelfde @ Breetai en Pheno.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:23 schreef _Cara_ het volgende:
Trusten Breetai,
@ Frezer volgens mij hoef je daar dus niet voor te betalen.
(ps.. ik ga nog geeneens vragen waar dat goed voor is... alhoewel...)
Nee... ik wordt niet nieuwsgierig..quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:27 schreef Frezer het volgende:
.
Das mooi dan,. Het is onkosten vergoeding voor proefpersonen. (Maar wat ze daarvoor moeten doorstaan....
)
Jaja ik heb het al gezien..quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Te zijn er 130 Cara (of ik kan niet rekenen)
650/5=130 personenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee... ik wordt niet nieuwsgierig...en waar haal je die 650 personen dan vandaan?
Jij kan rekenen,quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Te zijn er 130 Cara (of ik kan niet rekenen)
Allicht ik ben snel EN het forum is snel...quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:34 schreef Frezer het volgende:
Jij kan rekenen,.
Ja hee nu klopt mijn post niet meer!
Is dat inclusief of exclusief schoenen? En de slippersquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:36 schreef _Cara_ het volgende:
Ah... interessant!. En wanneer gaat dat gebeuren?
En ik was er even niet helemaal bij jongens...want ik kan tellen als een meikever... vraag maar eens wat mijn laarzen allemaal bij elkaar hebben gekost....![]()
Ja euhm .. alleen de laarzen he... volgens zeggen een "godsvermogen"quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat inclusief of exclusief schoenen? En de slippers
En dat vindt je niet zonde van je geldquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja euhm .. alleen de laarzen he... volgens zeggen een "godsvermogen"![]()
(een uitspraak van een vriend)
Morgen de eerste 14 personen, half november moeten we voldoende mensen hebben gehad (en dan moet het artikel eigelijk ook al klaar zijn,quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:36 schreef _Cara_ het volgende:
Ah... interessant!. En wanneer gaat dat gebeuren?
En ik was er even niet helemaal bij jongens...want ik kan tellen als een meikever... vraag maar eens wat mijn laarzen allemaal bij elkaar hebben gekost....![]()
Euhm... nee..quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
En dat vindt je niet zonde van je geld
Iedere gek z'n (of in dit geval "haar") gebrek,quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat vindt je niet zonde van je geld
Nou dan wens ik je veel succes ermee.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Morgen de eerste 14 personen, half november moeten we voldoende mensen hebben gehad (en dan moet het artikel eigelijk ook al klaar zijn,).
Wat hebben je laarzen allemaal bij elkaar gekost?Ik ben desastreus slecht in hoofdrekenen.
En wat moeten die proefpersonen doen voor die 5 euro?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Morgen de eerste 14 personen, half november moeten we voldoende mensen hebben gehad (en dan moet het artikel eigelijk ook al klaar zijn,).
Wat hebben je laarzen allemaal bij elkaar gekost?Ik ben desastreus slecht in hoofdrekenen.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:44 schreef Frezer het volgende:
Iedere gek z'n (of in dit geval "haar") gebrek,.
Dank u.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou dan wens ik je veel succes ermee.![]()
En wat mn laarzen betreft... laat maar zitten![]()
40 minuten achter de computer zitten een aantal opdrachten uitvoeren en vragen beantwoorden. Daar zit een manipulatie tussendoor waardoor mensen anders gaan reageren (als het goed is,quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat moeten die proefpersonen doen voor die 5 euro?
Weltrusten mevrouw met mooi schoeisel,quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:49 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga ook naar bed.. dus welterusten..hopen dat ik beter slaap dan vanacht..![]()
Ach, mijn wekker gaat rond 6 uur, is nog wel evenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:51 schreef Frezer het volgende:
Marc hoeft niet vroeg op?.
[..]
Weltrusten mevrouw met mooi veel schoeisel,
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, mijn wekker gaat rond 6 uur, is nog wel even
Hij gaat om half 8 nog een keer voor als ik 6 uur misquote:
Mogguh TCquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 05:08 schreef ThunderChild het volgende:
* ThunderChild is weer es heerlijk wakker heden ten ochtend . . .![]()
Wordt heel leuk vandaag![]()
Qua weer: niet veel goedsquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:57 schreef Breetai het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Eens kijken wat deze dag gaat brengen.
Ik vier vandaag dat ik al 25 jaar negen maanden en negen dagen single ben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:41 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Wij zijn donderdag vier en een half jaar samen![]()
Weet je ook nog de uren, minuten en seconden? Je lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vier vandaag dat ik al 25 jaar negen maanden en negen dagen single ben.![]()
Die zou ik je wel kunnen geven ja; ik weet immers hoe laat ik geboren ben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je ook nog de uren, minuten en seconden? Je lijkt wel een wijf
Maak er een internetsite voor, zo'n tellertje is zo gemaaktquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die zou ik je wel kunnen geven ja; ik weet immers hoe laat ik geboren ben.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maak er een internetsite voor, zo'n tellertje is zo gemaakt
In de OPquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Misschien kunnen we zo'n tellertje boven deze reeks zetten.![]()
Dat weet ik Breetai, maar ik was nu helemaal niet aan het klagen of iets dergelijks mocht je dat gedacht hebben. Integendeel, ik stak gewoon de draak met mezelf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:50 schreef Breetai het volgende:
Plato, het heeft voor mij ook lang genoeg geduurd voordat ik d'r tegenkwam.
Op dit moment niet, maar wie weet in de toekomstquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:50 schreef Breetai het volgende:
Niet dat ik iemand ken op dit moment waarmee ik het zo lang zou volhouden.
Ik 23quote:
Ik had ook nooit gedacht dat het bij mij zo lang zou duren. Had niet eens verwacht dat het de zomer zou overlevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:50 schreef Breetai het volgende:
Voorlpig even niet meer zo'n lange relatie aub. Niet dat ik iemand ken op dit moment waarmee ik het zo lang zou volhouden.
Cool!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:37 schreef GF het volgende:
Mogge
Vandaag een hlafjaar samen met m'nM'n eerste relatie die dat punt haalt zeg maar
Na m'n colleges van vandaag gaan we wat leuks doen ofzo. En nu moet ik haasten, anders ben ik te laat voor m'n vergadering en ik moet voorzitten
Fiets, bus, lopen, waar een wil is is een weg jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:38 schreef GF het volgende:
[..]
Ik had ook nooit gedacht dat het bij mij zo lang zou duren. Had niet eens verwacht dat het de zomer zou overlevenWas ook bijna zo, maar goed
Ik ben weer thuis. Er is een vrachtwagen op een metro gereden en ik kan onmogelijk op school komen nu. Net als bijna al m'n groepsgenoten![]()
Nou, ik had het graag anders gezien, laten we het daarop houdenquote:
Het regent en waait. Dus die wil is nogal een probleemquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fiets, bus, lopen, waar een wil is is een weg ja
Daar kom je nog wel van terug hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nou, ik had het graag anders gezien, laten we het daarop houden
Zou kunnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kom je nog wel van terug hoor
gedouchedquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:36 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...
Bah.. natte haren..natte benen..natte handen..alles nat..bléh![]()
Smiddags,quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:36 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...
Bah.. natte haren..natte benen..natte handen..alles nat..bléh![]()
Ga mee danquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:01 schreef _Cara_ het volgende:
Met de fiets door de regen naar huis!...bah.. ik wil zon en warmte..
hoi, neuken, maar dan subtielquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:05 schreef Viper_74 het volgende:
ja ga mee dan
*geen idee heeft waar het over gaat*
quote:
Ik ga over 8 dagen naar de warmte in naar de zonquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:05 schreef Viper_74 het volgende:
ja ga mee dan
*geen idee heeft waar het over gaat*
Ze is al wegquote:
Anders was het ruim 31 jaar geweest hequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:52 schreef Wolkje het volgende:
[..]
jij had toch een tijdje geleden iets dat een relatie heet, of ben ik nou gek?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:53 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara schudt haar wijze hoofd en gaat weer hard aan het werk![]()
Hey zussie, is alles wel ok met je?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:52 schreef Wolkje het volgende:
[..]
jij had toch een tijdje geleden iets dat een relatie heet, of ben ik nou gek?
ben je al zo oud?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders was het ruim 31 jaar geweest he
En het was soort van hoor....
het gaat wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey zussie, is alles wel ok met je?
Ooit gaat het ophouden je te verbazen, echtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:59 schreef melismay het volgende:
Wat een singles onderwerpen weer hier
Hoe lang duurt die ava van jou wel niet trouwens?!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ooit gaat het ophouden je te verbazen, echt.
I second thatquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
121 minuten volgens IMDBquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die ava van jou wel niet trouwens?!
Ja, ik ben al zo oudquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:15 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ben je al zo oud?![]()
Maar dan ben je dus 'ruim 30 jaar single geweest' en niet 'al ruim 30 jaar single', je bent nml net een paar maandjes weer single.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is bij mij opgehouden, en ik beschouw mezelf uiteraard als uitstekende maatstaf voor de rest van de realiteitquote:
Wat is eigenlijk opgehoudenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is bij mij opgehouden, en ik beschouw mezelf uiteraard als uitstekende maatstaf voor de rest van de realiteit.
De immer aanwezige verbazing natuurlijkquote:
Toch fijn dat je dat half jaar heb mogen meemaken. Nou door naar de volgende.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, ik ben al zo oud![]()
T is al weer een half jaar![]()
Wees blij dat jij nog niet de klos bent om samen te gaan wonen. Moet er nog niet aaan denken.quote:En ik hoorde van de week ook nog dat ze gaat samenwonen![]()
het wat eik een verkapte hoe-voel-je-je-nu-post...quote:
Samenwonen is leuk hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:13 schreef Breetai het volgende:
Wees blij dat jij nog niet de klos bent om samen te gaan wonen. Moet er nog niet aaan denken.
Ik lul ook maar wat uit m'n nek hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
het wat eik een verkapte hoe-voel-je-je-nu-post...
Maar ik ben blij dat je het personelijk opvat
Die heb ik naar xxxx delen singles allang niet meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
De immer aanwezige verbazing natuurlijk.
Had je maar een lul in je nek, dan had je er nog wat aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat uit m'n nek hoor.
Het was ook best wel heel leuk hoor. Maar de volgende hoeft echt niet...voorlopig danquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:13 schreef Breetai het volgende:
[..]
Toch fijn dat je dat half jaar heb mogen meemaken. Nou door naar de volgende.
Ik ook niet, denk ook niet dat dat goed voor me is, zou me toch heel snel gaan irriteren zeg maar best wel.quote:Wees blij dat jij nog niet de klos bent om samen te gaan wonen. Moet er nog niet aaan denken.
wat heb je aan een lul in je nek dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Had je maar een lul in je nek, dan had je er nog wat aan![]()
Ik heb meer dan voldoende tijd op m'n eigen nodig. Dat ik niks meer van m'n weekend overhield toen ik een relatie had vond ik eigenlijk niet zo heel erg fijn.quote:
quote:
Uhm....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
@ Frezer, een volgende stap? Wat voor volgende stap had je in gedachte?
Ja, wat is er nou weer mis met een biertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |