quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het woord Xbox kan ik nergens in je post terug vinden anders
duidelijk Xboxquote:[Xbox 360] deel 26 nog maar een dikke maand wachten
Als het over Far Cry Instincts gaat dan moet ie dat tikkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een Xbox topic, gek he, dat het dan om de Xbox versie van Far Cry gaat
Als het net zo'n bagger is als II, laat maar zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
Star Wars: Knights Of The Old Republic III
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Als het net zo'n bagger is als II, laat maar zitten.![]()
Als het net zo goed is als I, gimme gimme!![]()
I was beter maar ik vond II geen bagger !quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Als het net zo'n bagger is als II, laat maar zitten.![]()
Als het net zo goed is als I, gimme gimme!![]()
Ik kan geen popup vinden Gijsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:56 schreef kepler het volgende:
[..]
lekker
alleen jammer van de soms duidelijke pop-up, ik dacht dat we daar nu wel vanaf zouden zijn. Maar blijkbaar willen ontwikkelaars liever betere graphics dan een soepele (lees: zonder pop-up) game-ervaring. Pop-up is niet heel irritant aanwezig, maar ik vind het in games een erg vervelende eigenschap. (kijk maar eens naar Far Cry). Maar ik koop de game wel blind
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nintendo maakt al sinds de NES alleen maar sequels, je waardeert nintendo wel?
DUS: games die ik al niet zo hip vond op de xbox. Snap?quote:vervolgen van games waardoor ik de xbox minder ben gaan waarderen
popup is misschien het verkeerde woord. Maar je ziet het vooral als ze op het paard aan het rijden is. Dan worden er nieuwe textures (scherpere) geladen op de bomen en planten, en soms dan valt dat op. Dit zag ik ook bij PGR3 filmpjes een tijdje terug, maar bij de laatste filmpjes was dit weer verdwenen en ging het soepeltjesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan geen popup vinden Gijs? Waar zag je dat?
Ik vind dat in theorie natuurlijk een prachtige reden om een X360 te komen, maar na de 1vs1 Live functie van PES4 heb ik geen vertrouwen dat Konami dit voor elkaar kan boksen. 2vs2 zou al mooi genoeg zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:54 schreef piet_pelle het volgende:
en toen ik ook over pes5 met 22 spelers online begon was hij al overtuigd.
1 done and spread the word!
Foto's Smots, foto'squote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:07 schreef Smots het volgende:
Lachen, als ik de 360 controller in mijn PC stop dan detecteert windeauws netjes een 360 controller.
daar is fahrenheit geen goed voorbeeld van, het speelt ronduit irritant op de xbox als je de L en R knop moet gaan bashen, echt super vermoeiendquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:10 schreef Retuobak het volgende:
Zoals het hoort
Ik ga misschien ook nog wel een wired controller halen, altijd handig voor PC games die beter gespeeld kunnen worden met een controller dan met muis + tobo (Fahrenheit is er een goed voorbeeld van)
Tis net zo goed irritant met het tobo, dat is gewoon geen fijn element aan de gamequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
daar is fahrenheit geen goed voorbeeld van, het speelt ronduit irritant op de xbox als je de L en R knop moet gaan bashen, echt super vermoeiend
Da's volgens mij niet zo spectaculair. Bij mijn weten kun je er als USB fabrikant alles als identificatie ingooien. Ze hadden er ook "bling bling white thing" van kunnen maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:07 schreef Smots het volgende:
Lachen, als ik de 360 controller in mijn PC stop dan detecteert windeauws netjes een 360 controller.
Er staat een 360 en jullie gaan het archief opruimen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:23 schreef Smots het volgende:
Vanavond heb ik hopelijk foto's.
Nu zijn we bezig met het opruimen van ons archief.
![]()
Waar werk je nu, smots? Je was toch weg bij tiscalli?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:23 schreef Smots het volgende:
Vanavond heb ik hopelijk foto's.
Nu zijn we bezig met het opruimen van ons archief.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |