Ik zal je zeggen, de Xbox versie is niet veel minder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:12 schreef Fillipe het volgende:
FIFA '06 screenshots X360:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Begint toch wel een beetje te twijfelen of ik deze ook nog bij de launch moet aanschaffen, niet dat de screenshots zo overweldigend goed zijn maar omdat simpelweg de laatste FIFA ook weer niet dramatisch slecht was en ik kan waarschijnlijk niet wachten op PES die in '06 zal verschijnen.
We zien wel.
Meer screenshots hier te vinden!
Dan kun je misschien beter de Xbox versie van Pro Evo 5 op de 360 gaan spelen.quote:
[offtopic]Gaarne!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:41 schreef Smots het volgende:
[..]
[off-topic]
Zeg Robh, most ik jou nou nog ff bellen?
ik snap het, maar je kunt nog niet vergelijken met de PS3 en de Revo omdat daar nog geen prijs van bekend isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nou waar ik mee zit is dit;
DS - Standaard Wifi aan boord
PSP - Standaard Wifi aan boord
X360 - ¤79,95
PS3 - Standaard Wifi aan boord
Nintendo Rev. - Standaard Wifi aan boord
[/zeikmodus]
nou ja, de verwachtingen zijn dat de PS3 (flink) duurder zal zijn, dus (logischerwijs) ook luxer uitgerust, maar van de Rev. word een introductieprijs verwacht rond de ¤200/¤250, iig goedkoper dan de X360, dit is ook weer terug te voeren op de (zeer waarschijnlijk) minder krachtige hardware, maar de Rev word dan wel weer standaard uitgevoerd met wifi, iig om te kunnen communiceren met de DS (en eventueel toekomstige gameboy.)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:35 schreef kepler het volgende:
[..]
ik snap het, maar je kunt nog niet vergelijken met de PS3 en de Revo omdat daar nog geen prijs van bekend is![]()
Games die in 2006 uit moeten komen en in 2006 aangekondigd moeten gaan worden. Deels gerucht, deels logisch nadenken, deels uitmelkenquote:...taken from teamxbox forums..
This list is courtesy of IGN Forum's Vspectra & Bizzare Forum's HUZZ:
This is from the latest Xbox World 360 magazine. Credit goes to HUZZ from the Bizarre forums to make a summary on which games are supposively going to be revealed.
Avalon
From: Climax
Out: Early 2007
What we know: Cars and boats and planes. With big guns. Online. In development for yonks and playable at Climax HQ, Xbox World 360 was the first magazine in the world to publish a screenshot from the game - a game that will bring the rusty 'vehicular combat' genre back from the scrapyard, and buff it up with a unique twist - a twist that is still to be revealed...
See 360's power in... the swooningly lifelike surfaces and lighting, the specialty of Climax development tool Tomcat.
BC
From: Lionhead
Out: 2007
What we know: We asked Peter Molyneux to his face if this Flintstones-'em-up is back on after being 'suspended' last October - and he just couldn't say no. This will be a standout (and likely exclusive) 360 game: you in the shoes of an early human tribe, punching dinosaurs and fending off creatures trying to knock **** Sapiens off the evolutionary tree. Ambitiously, every rock, tree and flaming stick will be interactive - and LIVE support is a cert.
See 360's power in... Groundbreakingly realistic fire that engulfs man, meat, tree and T-Rex.
Bioware Game
From: Bioware
What we know: the rumours that proceeded the new Bioware title (Unreal Engine plus role-playing) points to the newly announced 'Mass Effect'. However there's also another game deep in development in Canada - and it's not 'Jade Empire 2'.
See 360's power in... Bioware's ability to craft a snaking winding, fully blown story.
Brute Force 2
From: Digital Anvil
Out: 2006
What we know: An admission: we're not sure if Digital anvil's secret project, which we know they've been working on since the year dot, is a sequel to their meaty master-blaster of '03. And we're unsure when they'll be done (although, as they were still recruiting 360 coders back in April 2004, it's a while away). But, like a spleen, we know it's there.
See 360's power in... The tasty trillion-player squad based LIVE multiplayer.
The Chronicles of Riddick 2
From: Starbreeze
What we know: One of the worst kept, secrets in the development world thanks to Vin Diesel himself confirming its existance, our spies tell us Swedish coders Starbreeze are hard at work on this, though the game will likely come after the release of comcic book license 'The Darkness'.
See 360's power in... Open air enviroments set away from the prison of the first game.
Fable 2
From: Lionhead
Out: Christmas 2007
What we know: Beans spilled everywhere courtesy of Microsoft employee Shane Kim, who admitted Fable 2 has been on the go since April. This is Big Blue Box's opportunity to bring us what they didn't in Fable the first: truly open-ended adventuring, a more realistic ageing proces - and a story that "lasts longer than 25 minuts", to quote one disgruntled Xbox World reader.
See 360's power in... The ability to map your own face to your character via the 360 Live Camera.
GTA 6
From: Rockstar
What we know:
See 360's power in...
Half-Life 3
From: Valve
Out: 2008
What we know:
See 360's power in...
Forza Motorsprt 2
From: Microsoft
Out: Christmas 2006
What we know: Another rip-roaring sequel confirmed, with at least ten months development work behind it already. 'Forza 2' will out-LIVE even 'Gotham 3' - when you hear talk of planet-wide tournaments with real cash prizes, 'Forza' seems the best bet for such decadence. Microsoft will very likely open its fat wallet to draw level with the rollcall of manufacturers and vehicles from 'Gran Turismo' too.
See 360's power in... 500 Turtle Wax canisters' worth of next-gen chassis sassiness. Broom broom indeed.
Halo 3
From: Bungie
What we know:
See 360's power in...
Hitman 5
From: Io Interactive
Out: Late 2006
What we know:
See 360's power in...
Man With No Name Games
From: Eidos
What we know:
See 360's power in...
Jade Empire 2
From: Bioware
What we know:
See 360's power in...
Ninja Gaiden 2
From: Tecmo
What we know:
See 360's power in...
Outrun Coast 2 Coast
From: Sega
What we know: Whether that's its final title name, only Makoto Osaki's brain knows. But with Sega firing out public trademark applications using just that title, you join the club of people who know that The Big S are working on a third instalment of the revered franchise - which like 'Outrun 2', will hit arcades first, then get shunted over to the 360 for your pleasure.
See 360's power in... Massive online modes to match 'Gotham' and 'Forza 2'.
Pro Evolution Soccer 6
From: Konami
What we know:
See 360's power in...
Rallisport Challenge 3
From: Digital Illusions
What we know:
See 360's power in...
The Sims 3
From: Maxis
What we know:
See 360's power in...
Splinter Cell 5
From: Ubisoft
What we know:
See 360's power in...
Star Wars: Knights Of The Old Republic III
From: Obsidian
What we know:
See 360's power in...
Turok Next
From: Buena Vista
What we know:
See 360's power in...
Unreal Tournament 2007
From: Epic
What we know:
See 360's power in...
WWE Wrestlmania 360
From: THQ
What we know:
See 360's power in...
de vraag is bij hoeveel % mensen thuis een draadloze router staat... Ik denk dat ze het wel hebben uitgezocht en dat bleek dat maar een klein percentage draadloos is. Maar als het inderdaad maar 10 euro zou kosten voor een WiFi chipje dan is het wel schraal eigenlijk...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nou ja, de verwachtingen zijn dat de PS3 (flink) duurder zal zijn, dus (logischerwijs) ook luxer uitgerust, maar van de Rev. word een introductieprijs verwacht rond de ¤200/¤250, iig goedkoper dan de X360, dit is ook weer terug te voeren op de (zeer waarschijnlijk) minder krachtige hardware, maar de Rev word dan wel weer standaard uitgevoerd met wifi, iig om te kunnen communiceren met de DS (en eventueel toekomstige gameboy.)
maar mijn punt is gewoon dat ik het gewoon een gebrek vind, dat wifi niet standaard onboard zit, iig bij het uitgebreide pakket, terwijl controllers e.d. wel wireless zijn en microsoft toch ook wel zal inzien dat bij steeds meer en meer mensen thuis er een wireless router staat.
nintendo maakt al sinds de NES alleen maar sequels, je waardeert nintendo wel?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:39 schreef BMH het volgende:
Haast alleen maar vervolgen van games waardoor ik de xbox minder ben gaan waarderen.
niets voor mij op dit moment.
lekkerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:37 schreef Chocobo het volgende:
Nog eens Kameo filmpje
http://xboxyde.com/news_2193_en.html
Kameo is back with this video showing the big army fight with more details, and how the rather incredible draw distance of the game's engine.
[afbeelding]
Zeg dan iig Far Cry Instincts, Far Cry had nl. helemaal geen last van pop-upsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:56 schreef kepler het volgende:
[..]
lekker
alleen jammer van de soms duidelijke pop-up, ik dacht dat we daar nu wel vanaf zouden zijn. Maar blijkbaar willen ontwikkelaars liever betere graphics dan een soepele (lees: zonder pop-up) game-ervaring. Pop-up is niet heel irritant aanwezig, maar ik vind het in games een erg vervelende eigenschap. (kijk maar eens naar Far Cry). Maar ik koop de game wel blind
kheb het toch over de Xbox gij PC-fanboyquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeg dan iig Far Cry Instincts, Far Cry had nl. helemaal geen last van pop-ups
Het woord Xbox kan ik nergens in je post terug vinden andersquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:00 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb het toch over de Xbox gij PC-fanboy
Het is een Xbox topic, gek he, dat het dan om de Xbox versie van Far Cry gaatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het woord Xbox kan ik nergens in je post terug vinden anders
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het woord Xbox kan ik nergens in je post terug vinden anders
duidelijk Xboxquote:[Xbox 360] deel 26 nog maar een dikke maand wachten
Als het over Far Cry Instincts gaat dan moet ie dat tikkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een Xbox topic, gek he, dat het dan om de Xbox versie van Far Cry gaat
Als het net zo'n bagger is als II, laat maar zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
Star Wars: Knights Of The Old Republic III
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Als het net zo'n bagger is als II, laat maar zitten.![]()
Als het net zo goed is als I, gimme gimme!![]()
I was beter maar ik vond II geen bagger !quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Als het net zo'n bagger is als II, laat maar zitten.![]()
Als het net zo goed is als I, gimme gimme!![]()
Ik kan geen popup vinden Gijsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:56 schreef kepler het volgende:
[..]
lekker
alleen jammer van de soms duidelijke pop-up, ik dacht dat we daar nu wel vanaf zouden zijn. Maar blijkbaar willen ontwikkelaars liever betere graphics dan een soepele (lees: zonder pop-up) game-ervaring. Pop-up is niet heel irritant aanwezig, maar ik vind het in games een erg vervelende eigenschap. (kijk maar eens naar Far Cry). Maar ik koop de game wel blind
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nintendo maakt al sinds de NES alleen maar sequels, je waardeert nintendo wel?
DUS: games die ik al niet zo hip vond op de xbox. Snap?quote:vervolgen van games waardoor ik de xbox minder ben gaan waarderen
popup is misschien het verkeerde woord. Maar je ziet het vooral als ze op het paard aan het rijden is. Dan worden er nieuwe textures (scherpere) geladen op de bomen en planten, en soms dan valt dat op. Dit zag ik ook bij PGR3 filmpjes een tijdje terug, maar bij de laatste filmpjes was dit weer verdwenen en ging het soepeltjesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan geen popup vinden Gijs? Waar zag je dat?
Ik vind dat in theorie natuurlijk een prachtige reden om een X360 te komen, maar na de 1vs1 Live functie van PES4 heb ik geen vertrouwen dat Konami dit voor elkaar kan boksen. 2vs2 zou al mooi genoeg zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:54 schreef piet_pelle het volgende:
en toen ik ook over pes5 met 22 spelers online begon was hij al overtuigd.
1 done and spread the word!
Foto's Smots, foto'squote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:07 schreef Smots het volgende:
Lachen, als ik de 360 controller in mijn PC stop dan detecteert windeauws netjes een 360 controller.
daar is fahrenheit geen goed voorbeeld van, het speelt ronduit irritant op de xbox als je de L en R knop moet gaan bashen, echt super vermoeiendquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:10 schreef Retuobak het volgende:
Zoals het hoort
Ik ga misschien ook nog wel een wired controller halen, altijd handig voor PC games die beter gespeeld kunnen worden met een controller dan met muis + tobo (Fahrenheit is er een goed voorbeeld van)
Tis net zo goed irritant met het tobo, dat is gewoon geen fijn element aan de gamequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
daar is fahrenheit geen goed voorbeeld van, het speelt ronduit irritant op de xbox als je de L en R knop moet gaan bashen, echt super vermoeiend
Da's volgens mij niet zo spectaculair. Bij mijn weten kun je er als USB fabrikant alles als identificatie ingooien. Ze hadden er ook "bling bling white thing" van kunnen maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:07 schreef Smots het volgende:
Lachen, als ik de 360 controller in mijn PC stop dan detecteert windeauws netjes een 360 controller.
Er staat een 360 en jullie gaan het archief opruimen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:23 schreef Smots het volgende:
Vanavond heb ik hopelijk foto's.
Nu zijn we bezig met het opruimen van ons archief.
![]()
Waar werk je nu, smots? Je was toch weg bij tiscalli?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:23 schreef Smots het volgende:
Vanavond heb ik hopelijk foto's.
Nu zijn we bezig met het opruimen van ons archief.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |