dat + het feit dat je ook moet kunnen draaien en lopen, en rondkijken tijdens het lopen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat de revo controller echt lekker gaat werken met fps... lijkt me super vermoeiend om telkens met dat ding naar het scherm te blijven wijzen.
Ja dat vind ik dus ookquote:
Hoe je de hele tijd tegen muren loopt, zwaartekracht omdraait, door portalen echt heen stapt.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook
Gaat he-le-maal nergens over meer he![]()
MOET .. ik spelen gewoon.
Je bent zwakquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:25 schreef Chocobo het volgende:
*Prey trailer downed*
Ik sta open voor nieuwe shizzlesquote:
Maar ik trek shooters dan sowieso niet zoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:51 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het weinig boeiend eigenlijk, die trailer...
2 maandjes oud pas ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Chocobo het volgende:
Prey ziet er mooit uit zeg. Wel wat chaotisch die levels zo. Vond het ontploffen van sommige monsters ook echt geen gezicht.... mmm ben nog niet echt gepakt door de trailer. Maar ik had deze al eens gezien.... is een oudje
Ik ken ook mensen die echt ziek werden door games als Decentquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ik trek shooters dan sowieso niet zoBovendien denk ik dat die gravity paden misselijkmakend zijn... Als ik terugdenk aan Forsaken bijvoorbeeld, teveel degrees of freedom =
, letterlijk
Ik ben ooit verdwaald met AvP als alien, ik wist niet meer wat onder en boven wasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ik trek shooters dan sowieso niet zoBovendien denk ik dat die gravity paden misselijkmakend zijn... Als ik terugdenk aan Forsaken bijvoorbeeld, teveel degrees of freedom =
, letterlijk
Oh, kon dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:22 schreef Gamedemon het volgende:
gewoon muur kleven uitzetten en je krijgt last van zwaartekracht
Mooi, spaart geld dit jaarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Full Auto komt pas in 2006:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7184
de games blijven hetzelfde hoor...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef Kremers het volgende:
Jammer alleen dat ik dan ook meteen een nieuwe tv moet kopen :/ Die beelden haal je alleen op een HDTV, en die heb ik helaas niet.
Ik wacht wel met het kopen, ¤400 voor een console plus een nieuwe tv wordt mij wat te gortig
Overdrijven is ook een kunst, tuurlijk ziet het er iets minder uit maar het wil niet zeggen dat het verschil nouwelijks te merken is tussen de bestaande xbox en de x360. Anti-aliasing blijft aan, mapstructuren blijven hetzelfde alleen de aparte gloeden etc zul je niet in alle pracht kunnen aanschouwen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef Kremers het volgende:
Jammer alleen dat ik dan ook meteen een nieuwe tv moet kopen :/ Die beelden haal je alleen op een HDTV, en die heb ik helaas niet.
Hmmm, ik zal dan wel eens het verschil willen zien, maar er zullen vast geen filmpjes zijn van een XBOX360 demo op een gewone tv? Gewone TV uitzending en TV in HD zit echt een behoorlijk verschil in.quote:Overdrijven is ook een kunst, tuurlijk ziet het er iets minder uit maar het wil niet zeggen dat het verschil nouwelijks te merken is tussen de bestaande xbox en de x360. Anti-aliasing blijft aan, mapstructuren blijven hetzelfde alleen de aparte gloeden etc zul je niet in alle pracht kunnen aanschouwen.
Muur/plafond loslaten en je land weer op je pootjes maar dat zijn idd wel de games waar je hoofd en je maag tegen moet kunnen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik ben ooit verdwaald met AvP als alien, ik wist niet meer wat onder en boven was
dus zolang een spel er maar ontzettend goed uitziet, vind jij het wel prima?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef Kremers het volgende:
Ja, maar HD is nou juist één van de belangrijkste selling points van die nieuwe consoles, als je een gewone tv aansluit op dat ding gaat een groot gedeelte van de geboekte vooruitgang verloren, dit kan een gewone tv nooit weergeven. Daarom vind ik het zonde om een XBOX360 te kopen als je een gewone tv hebt, ik wacht wel tot die LCD schermen in prijs zijn gedaald
tis alleen maar een hogere resolutie, en films op je TV zien er toch ook levensecht uitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef Kremers het volgende:
Ja, maar HD is nou juist één van de belangrijkste selling points van die nieuwe consoles, als je een gewone tv aansluit op dat ding gaat een groot gedeelte van de geboekte vooruitgang verloren, dit kan een gewone tv nooit weergeven. Daarom vind ik het zonde om een XBOX360 te kopen als je een gewone tv hebt, ik wacht wel tot die LCD schermen in prijs zijn gedaald
[..]
Hmmm, ik zal dan wel eens het verschil willen zien, maar er zullen vast geen filmpjes zijn van een XBOX360 demo op een gewone tv? Gewone TV uitzending en TV in HD zit echt een behoorlijk verschil in.
Zou wel mooi zijn though, een enorme HDTV op jouw 9m2 kamertjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:05 schreef kepler het volgende:
[..]
tis alleen maar een hogere resolutie, en films op je TV zien er toch ook levensecht uit
en jah ik heb een HD-TV gezien en ziet er fantastisch uit. Mar mn huidige voldoet prima
dan heb ik geen behang meer nodigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn though, een enorme HDTV op jouw 9m2 kamertje
Ik ken deze van de E3 geloof ik al in meiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
2 maandjes oud pas ofzo
Maar dit lijkt me dus echt The Bomb wat gamen betreft, over de muren, werelden die draaien, een vage schimmenwereld tussen door, portals naar een andere wereld instappen, en dan die gfx, en geluid er bij..![]()
Niemand is perfekt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar niks nieuws of spannends voor mij
Ook nog helemaal niet bekend dat PD0 niet klaar zou zijn voor de launch maar rond kerst komtquote:But there's one title that's conspicuous by its absence: Rare's much-hyped shooter, Perfect Dark Zero. Could this mean that PD0 won't be finished in time for launch? Or are they just cutting it a bit fine?
PD0 is klaar als ie in de winkel ligt, daarvoor geloof ik nietsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Ook nog helemaal niet bekend dat PD0 niet klaar zou zijn voor de launch maar rond kerst komt
FFXI voegt idd niks toe, maar moet dat dan? Het voegt wel wat toe voor consoles. Een online RPG in je launch lijst is niet verkeerd. En CoD2 is mooier op 360 dan op PC,... althans,... volgens Gamespy en IGNquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:53 schreef Edenoniphobic het volgende:
FFXI voegt helemaal niks toe aan de huidige FFXI, is zelfs grafisch bijna geport (heeft SE ook toegegeven).
Met CoD2 verwacht ik geen enkel voordeel t.o.v. de PC versie, en ik denk zelfs dat de PC versie er beter uit gaat zien.
Het voegt ieder geval toe dat er een Final Fantasy naar de 360 komt die wel in Europa online isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FFXI voegt idd niks toe, maar moet dat dan? Het voegt wel wat toe voor consoles. Een online RPG in je launch lijst is niet verkeerd. En CoD2 is mooier op 360 dan op PC,... althans,... volgens Gamespy en IGN
Klopt.... en ik heb er zin in!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Het voegt ieder geval toe dat er een Final Fantasy naar de 360 komt die wel in Europa online is
Ik verwacht niet dat het veel voor elkaar onder zal doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:21 schreef Edenoniphobic het volgende:
Als je het zo bekijkt en snel tevreden bent, dan kan er idd weinig misgaan met zo'n FF titel.
Gamespy heeft CoD2 PC nog niet getest, op IGN zeggen ze juist dat ze blij zijn de textures goed scherp zijn ondanks dat het een multiplatform ontwikkeling cq port is van de 360. Kennelijk waren ze bang dat de textures op 360-niveau zaten.
Ik zie nergens staan dat ze de PC versie minder vinden, kan ook nog niet, CoD2 360 is nog niet uit.
Mooie teksten maar al honderd keer behandeld hier. Als je niet klaar bent met je console, haal dan geen 360,...... Wacht ook nog op een paar coole games voor PS2 en Zelda voor Cube maar de 360 wil ik ook. Zitten coole launch games tussen en elke console heeft zijn start nodig.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:54 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik ook niet. Maar als je mensen wil stimuleren om 400 euri voor een nieuwe console op de toonbank neer te leggen, moet je wel het verschil kunnen maken met je concurrenten. Misschien niet eens direct qua gfx, maar vooral qua games. Als het bijna identiek is, wat voegt het dan toe. Het heeft totnutoe teveel de schijn van EA-achttig upgrade werk. Tikkeltje beter hier en daar, maar groundbreaking next-gen mag je het nog niet noemen.
Men moet er hard aan tekken om de A.I, physics en gameplay ook te innoveren i.p.v. alleen een stapje vooruit te doen qua gfx t.o.v. de vorige consoles. Exclusive topgames zijn wanted, de 9's en 10's die je nu ook al in overvloed op je huidige consoles en PC kan halen zijn hard nodig en essentieel voor succes.
PC heeft niks te klagen tegenwoordig bv, krijgt bijna alle console titels. Snelle blik op de review lijsten over wat er eigenlijk allemaal de laatste maanden is uitgekomen met dikke 8'en en 9's ziet er zeer goe duit. F.E.A.R, Q4, Cod2, Civ4, AOE3, B&W2, Serious Sam 2, Fahrenheit, Boling Point, Myst 5 etc etc. Allemaal erg hoog scorend.
De PS2 heeft ook al een toptijd, RE4 wordt overladen met topreviews, Fahrenheit, Soul Caliber 3 is uit, SOTColossus, PES5, Warriors, Battlefield 2, Socom 3, Sims2 etc, en dat in een jaar dat MGS3, God of War en GT4 uitkwamen. Als je ziet wat er nog aan zit te komen met o.a.KH2 en FFXII dan wil ik alleen maar zeggen dat op veel platformen de koek nog lang niet op lijkt te zijn, en het juist meer erop lijkt dat men net in vorm begint te raken.
Is gewoon een moeilijke tijd om je dan als nieuweling weer te bewijzen en in de markt te boksen als de huidige generatie volop op stoom is. Wat dat aangaat denk ik dat je dat zeker zult merken met de verkopen van de 360 omdat veel mensen tevreden zijn met hun gaming-rigs en de kat lang uit de boom blijven kijken totdat het echt de moeite waard is qua games.
400 euro voor een nieuwe console of 450 euro enkel voor een videokaart om alles uit de huidige games te halen en volgend jaar of 2 jaar later weer dat bedrag neertellen voor weer een nieuwe videokaart. Met een console weet je gewoon dat je nu voor die 400 euro een paar jaar vooruit kan, iets wat je bij een pc absoluut niet kan zeggen. Je hebt het nu over 1! titel die op de pc en 360 uit zal komen, dan heb je nog titels als Kameo, PGR3, etc die gewoon niet op de pc gaan uitkomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:54 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik ook niet. Maar als je mensen wil stimuleren om 400 euri voor een nieuwe console op de toonbank neer te leggen, moet je wel het verschil kunnen maken met je concurrenten. Misschien niet eens direct qua gfx, maar vooral qua games. Als het bijna identiek is, wat voegt het dan toe. Het heeft totnutoe teveel de schijn van EA-achttig upgrade werk. Tikkeltje beter hier en daar, maar groundbreaking next-gen mag je het nog niet noemen.
Heb je de mogelijkheden van PGR3 goed bekeken? zoveel meer dan alleen een racespelquote:Men moet er hard aan tekken om de A.I, physics en gameplay ook te innoveren i.p.v. alleen een stapje vooruit te doen qua gfx t.o.v. de vorige consoles. Exclusive topgames zijn wanted, de 9's en 10's die je nu ook al in overvloed op je huidige consoles en PC kan halen zijn hard nodig en essentieel voor succes.
Aan de verkopen van de 360 pre-order kitjes heeft Microsoft helemaal niks te klagen, ze weten gewoon nu al zeker dat de 360 goed verkoopt, doordat die kitjes bijna overal zijn uitverkocht.quote:PC heeft niks te klagen tegenwoordig bv, krijgt bijna alle console titels. Snelle blik op de review lijsten over wat er eigenlijk allemaal de laatste maanden is uitgekomen met dikke 8'en en 9's ziet er zeer goe duit. F.E.A.R, Q4, Cod2, Civ4, AOE3, B&W2, Serious Sam 2, Fahrenheit, Boling Point, Myst 5 etc etc. Allemaal erg hoog scorend.
De PS2 heeft ook al een toptijd, RE4 wordt overladen met topreviews, Fahrenheit, Soul Caliber 3 is uit, SOTColossus, PES5, Warriors, Battlefield 2, Socom 3, Sims2 etc, en dat in een jaar dat MGS3, God of War en GT4 uitkwamen. Als je ziet wat er nog aan zit te komen met o.a.KH2 en FFXII dan wil ik alleen maar zeggen dat op veel platformen de koek nog lang niet op lijkt te zijn, en het juist meer erop lijkt dat men net in vorm begint te raken.
Is gewoon een moeilijke tijd om je dan als nieuweling weer te bewijzen en in de markt te boksen als de huidige generatie volop op stoom is. Wat dat aangaat denk ik dat je dat zeker zult merken met de verkopen van de 360 omdat veel mensen tevreden zijn met hun gaming-rigs en de kat lang uit de boom blijven kijken totdat het echt de moeite waard is qua games.
Dat verwacht je dan goed, want de grote sites zagen enkel kleine verschillen in draw distance tussen high-end PC's en de X360. Voordeel van high-end PC's is dan wel weer dat je in NOG hogere resoluties kunt dan 1080p. 2048x1600 ed. Verdere voordelen op het grafische vlak kun je vinden in technieken als temporal AA, Avivo, supersampling AA, transparancy AA etc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het veel voor elkaar onder zal doen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:12 schreef Retuobak het volgende:
Voordeel van high-end PC's is dan wel weer dat je in NOG hogere resoluties kunt dan 1080p. 2048x1600 ed. Verdere voordelen op het grafische vlak kun je vinden in technieken als temporal AA, Avivo, supersampling AA, transparancy AA etc.
Er is bijna geen spel dat de duurste categorie videokaarten echt nodig heeft zonder dat je ervan kan genieten. Als je 1 oudere generatie videokaarten neemt ben je al voor de helft van het geld klaar, dus ik ik vind dat wel meevallen, je hoeft echt geen 7800GT te hebben om de laatste PC games te draaien, tenzij je alles op superhigh detail en superhi-res wil spelen, voor 200 euro heb je ook al een heel goeie kaart waar je 2 jaar mee vooruit kan, 6800 GT ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:08 schreef Tain het volgende:
[..]
400 euro voor een nieuwe console of 450 euro enkel voor een videokaart om alles uit de huidige games te halen en volgend jaar of 2 jaar later weer dat bedrag neertellen voor weer een nieuwe videokaart. Met een console weet je gewoon dat je nu voor die 400 euro een paar jaar vooruit kan, iets wat je bij een pc absoluut niet kan zeggen. Je hebt het nu over 1! titel die op de pc en 360 uit zal komen, dan heb je nog titels als Kameo, PGR3, etc die gewoon niet op de pc gaan uitkomen
[..]
Heb je de mogelijkheden van PGR3 goed bekeken? zoveel meer dan alleen een racespel
[..]
Aan de verkopen van de 360 pre-order kitjes heeft Microsoft helemaal niks te klagen, ze weten gewoon nu al zeker dat de 360 goed verkoopt, doordat die kitjes bijna overal zijn uitverkocht.
Voor 400 euro heb je een console die wel in superhoge resolutie kan met superhoge details die 5 jaar mee gaatquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:19 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Er is bijna geen spel dat de duurste categorie videokaarten echt nodig heeft zonder dat je ervan kan genieten. Als je 1 oudere generatie videokaarten neemt ben je al voor de helft van het geld klaar, dus ik ik vind dat wel meevallen, je hoeft echt geen 7800GT te hebben om de laatste PC game ste draaien, tenzij je alles op superhigh detail en superhi-res wil spelen, voor 200 euro heb je ook al een heel goeie kaart waar je 2 jaar mee vooruit kan.
Zie retuobakquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:19 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Er is bijna geen spel dat de duurste categorie videokaarten echt nodig heeft zonder dat je ervan kan genieten. Als je 1 oudere generatie videokaarten neemt ben je al voor de helft van het geld klaar, dus ik ik vind dat wel meevallen, je hoeft echt geen 7800GT te hebben om de laatste PC games te draaien, tenzij je alles op superhigh detail en superhi-res wil spelen, voor 200 euro heb je ook al een heel goeie kaart waar je 2 jaar mee vooruit kan, 6800 GT ofzo.
Er is geen gelijktijdige releasequote:Uitverkochte Pre-orders zeggen me heel weinig zolang MS totaal geen opening van zaken geeft hoeveel dat er dat zijn en hoeveel er beschikbaar zijn. Er was immers sprake van problematiek in de 360-productie en zelfs mogelijk daardoor geen gelijktijdige worldlaunch, dus als je maar een beperkt aantal 360's hebt ga je die ook niet allemaal aan pre-orders reserveren, je wil de kopers in de winkel ook tegenmoet komen. Zo kan ik ook een uitverkochte pre-order krijgen en marketing-blits maken naar buiten toe. Is sowieso een oeroude marketingtruc : roep dat iets bijna uitverkocht is en iedereen wil het hebben.
Tis en blijft een racespel, wat had je willen zien in een semi-serieuze racer? Schieten? Turboboost? Transformers?quote:PG3 heeft me trouwens juist teleurgesteld qua optie's, er is weinig meer aan toegevoegd behalve PGTV, nog steeds die 6 auto's in een race en in principe hetzelfde spel als PGR2 alleen met weer betere sound en gfx.
Resolutie boeit me op zich vrij weinig, maar als je echt wil vergelijken dan moetje PC's allemaal op 1280x760 o.i.d. zetten wil je ze met je next-gen consoles vergelijken. Ze gaan beide nl 720p draaien in games en dat komt daarmee overheen, niet 1080p. Semi-HDTV dus, i.t.t. PC's.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat verwacht je dan goed, want de grote sites zagen enkel kleine verschillen in draw distance tussen high-end PC's en de X360. Voordeel van high-end PC's is dan wel weer dat je in NOG hogere resoluties kunt dan 1080p. 2048x1600 ed. Verdere voordelen op het grafische vlak kun je vinden in technieken als temporal AA, Avivo, supersampling AA, transparancy AA etc.
Nadeel van de PC is echter dat wil je 2048x1600 soepel draaien met CoD2 dat je echt wel een X1800XT 512MB in crossfire wil hebben als je ook nog FSAA ed. wil maxen. En dat gaat je wat meer kosten dan 400 euro (ws. al wel 40% meer per videokaart, en dan moet je er dus 2 halen)
Voor mij trouwens CoD2, live lijkt me tof en ik heb geen zin in online op de PC waarin ik m'n instellingen moet minimaliseren om mee te kunnen komen (in CoD1 zag je vijanden bijv. duidelijker met allerlei settings op minimum)
Dat zeg ik. Eerst wel, en dat is gecancelled om toch nog voldoende units te produceren.quote:
Meer auto's per race, veel meer Forza/GT aspecten iintegreren (tunewerk, pits, onderdelen kopen), betere physics, echte damage en crashes. Dit alles kan evengoed met behoud van de arcadegameplay van PGR. Gewoon meer innovatie i.p.v. meer van hetzelfde. Kan nog tientallen dingen bedenken maar de gamemakers moeten dat doen.quote:Tis en blijft een racespel, wat had je willen zien in een semi-serieuze racer? Schieten? Turboboost? Transformers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |