abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31734056
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat de revo controller echt lekker gaat werken met fps... lijkt me super vermoeiend om telkens met dat ding naar het scherm te blijven wijzen.
dat + het feit dat je ook moet kunnen draaien en lopen, en rondkijken tijdens het lopen.
het alleen op het scherm mikken is het probleem niet zo, maar ze moeten het wel zo maken dat het niet alleen bij rail shooters alla panzer dragoon werkt
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 20:15:16 #242
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31734432
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:01 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Dit is te vet.....
Ja dat vind ik dus ook
Gaat he-le-maal nergens over meer he
MOET .. ik spelen gewoon.
The truth was in here.
pi_31734619
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja dat vind ik dus ook
Gaat he-le-maal nergens over meer he
MOET .. ik spelen gewoon.
Hoe je de hele tijd tegen muren loopt, zwaartekracht omdraait, door portalen echt heen stapt.....

liefde
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  donderdag 27 oktober 2005 @ 20:25:40 #244
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31734755
*Prey trailer downed*
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_31734882
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:25 schreef Chocobo het volgende:
*Prey trailer downed*
Je bent zwak
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
  donderdag 27 oktober 2005 @ 20:31:05 #246
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31734922
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:29 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Je bent zwak
Ik sta open voor nieuwe shizzles

Nee ik heb al eens een filmpje gezien en die vond ik indrukwekkend.... maar dat vind ik Gears of War ook..... ! Kijken welke beter uitkomt.
pi_31734977
Prey! OMG!
Psychedelic shit! Daddy like!

Echt een must-have!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_31735029
Ik ben nu het prey filmpje aan het downloaden... het gaat zo ontzettend traag, ik hou het bijna niet meer .
pi_31735076
En ik verwachtte nog wel een uber slechte doom 3 rip-off
  donderdag 27 oktober 2005 @ 20:39:35 #250
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31735245
Prey ziet er mooit uit zeg. Wel wat chaotisch die levels zo. Vond het ontploffen van sommige monsters ook echt geen gezicht.... mmm ben nog niet echt gepakt door de trailer. Maar ik had deze al eens gezien.... is een oudje
pi_31735455
Idd oude trailer.
Die ruimteschepen trouwens
Die aliens vliegen gewoon slechter dan jij, tis net independence day, je hebt nog nooi tin een ruimteschip gevlogen maar je stapt erin en je bent direct een ace .
pi_31735692
Ik vind het weinig boeiend eigenlijk, die trailer...
  donderdag 27 oktober 2005 @ 20:53:39 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31735750
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:51 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het weinig boeiend eigenlijk, die trailer...
Maar ik trek shooters dan sowieso niet zo Bovendien denk ik dat die gravity paden misselijkmakend zijn... Als ik terugdenk aan Forsaken bijvoorbeeld, teveel degrees of freedom = , letterlijk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 27 oktober 2005 @ 20:54:16 #254
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31735768
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Chocobo het volgende:
Prey ziet er mooit uit zeg. Wel wat chaotisch die levels zo. Vond het ontploffen van sommige monsters ook echt geen gezicht.... mmm ben nog niet echt gepakt door de trailer. Maar ik had deze al eens gezien.... is een oudje
2 maandjes oud pas ofzo

Maar dit lijkt me dus echt The Bomb wat gamen betreft, over de muren, werelden die draaien, een vage schimmenwereld tussen door, portals naar een andere wereld instappen, en dan die gfx, en geluid er bij..
The truth was in here.
pi_31735852
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar ik trek shooters dan sowieso niet zo Bovendien denk ik dat die gravity paden misselijkmakend zijn... Als ik terugdenk aan Forsaken bijvoorbeeld, teveel degrees of freedom = , letterlijk
Ik ken ook mensen die echt ziek werden door games als Decent .
pi_31735912
Het gameplay filmpje op Gamespot heeft mij wel overtuigd. Prey is wel een echte must-have.
Woohoo
  donderdag 27 oktober 2005 @ 21:06:55 #257
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31736172
Full Auto komt pas in 2006:

http://games.fok.nl/news.php?newsid=7184
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_31736249
Met Prey voorzie ik voor mezelf hetzelfde asl bij Descent, Rise of the Triad etc. en dat betekend dat ik binnen de 10 minuten boven de plee hang.
Halo trok ik dan weer wel, maar ik werd al misselijk van de trailer

Enchant Arm ziet er daarentegen wel uit als een must-have/no-puke!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_31736377
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ben ooit verdwaald met AvP als alien, ik wist niet meer wat onder en boven was
pi_31736685
gewoon muur kleven uitzetten en je krijgt last van zwaartekracht
pi_31737243
AvP heb ik nooit gedaan, maar 2 vond ik een topspel, ook al werd ik in het begin wel een beetje misselijk. Vind het wel lastig altijd ja, 3d.
Console versie was niet zo'n topper heb ik gehoord.
pi_31737350
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 21:22 schreef Gamedemon het volgende:
gewoon muur kleven uitzetten en je krijgt last van zwaartekracht
Oh, kon dat?
pi_31738979
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Full Auto komt pas in 2006:

http://games.fok.nl/news.php?newsid=7184
Mooi, spaart geld dit jaar Als ik zie wat ik volgend jaar allemaal nog moet kopen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_31739114
Jammer alleen dat ik dan ook meteen een nieuwe tv moet kopen :/ Die beelden haal je alleen op een HDTV, en die heb ik helaas niet.

Ik wacht wel met het kopen, ¤400 voor een console plus een nieuwe tv wordt mij wat te gortig
pi_31739391
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef Kremers het volgende:
Jammer alleen dat ik dan ook meteen een nieuwe tv moet kopen :/ Die beelden haal je alleen op een HDTV, en die heb ik helaas niet.

Ik wacht wel met het kopen, ¤400 voor een console plus een nieuwe tv wordt mij wat te gortig
de games blijven hetzelfde hoor...
pi_31739517
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef Kremers het volgende:
Overdrijven is ook een kunst, tuurlijk ziet het er iets minder uit maar het wil niet zeggen dat het verschil nouwelijks te merken is tussen de bestaande xbox en de x360. Anti-aliasing blijft aan, mapstructuren blijven hetzelfde alleen de aparte gloeden etc zul je niet in alle pracht kunnen aanschouwen.
pi_31739650
Ja, maar HD is nou juist één van de belangrijkste selling points van die nieuwe consoles, als je een gewone tv aansluit op dat ding gaat een groot gedeelte van de geboekte vooruitgang verloren, dit kan een gewone tv nooit weergeven. Daarom vind ik het zonde om een XBOX360 te kopen als je een gewone tv hebt, ik wacht wel tot die LCD schermen in prijs zijn gedaald
quote:
Overdrijven is ook een kunst, tuurlijk ziet het er iets minder uit maar het wil niet zeggen dat het verschil nouwelijks te merken is tussen de bestaande xbox en de x360. Anti-aliasing blijft aan, mapstructuren blijven hetzelfde alleen de aparte gloeden etc zul je niet in alle pracht kunnen aanschouwen.
Hmmm, ik zal dan wel eens het verschil willen zien, maar er zullen vast geen filmpjes zijn van een XBOX360 demo op een gewone tv? Gewone TV uitzending en TV in HD zit echt een behoorlijk verschil in.

[ Bericht 21% gewijzigd door Kremers op 27-10-2005 22:55:19 ]
  donderdag 27 oktober 2005 @ 22:52:00 #268
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_31739769
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 21:12 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ik ben ooit verdwaald met AvP als alien, ik wist niet meer wat onder en boven was
Muur/plafond loslaten en je land weer op je pootjes maar dat zijn idd wel de games waar je hoofd en je maag tegen moet kunnen...
* Skull-splitter hoopt op een AvP titel binnen nu en 3 jaar
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_31739825
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef Kremers het volgende:
Ja, maar HD is nou juist één van de belangrijkste selling points van die nieuwe consoles, als je een gewone tv aansluit op dat ding gaat een groot gedeelte van de geboekte vooruitgang verloren, dit kan een gewone tv nooit weergeven. Daarom vind ik het zonde om een XBOX360 te kopen als je een gewone tv hebt, ik wacht wel tot die LCD schermen in prijs zijn gedaald
dus zolang een spel er maar ontzettend goed uitziet, vind jij het wel prima?
persoonlijk vind ik gameplay toch een stuk belangrijker, en goede gameplay, A.I physics e.d vereisen nou ook eenmaal een vooruitgang qua processorkracht e.d.
dat het er beter uit zal gaan zien is een (zeer) leuke bijkomstigheid.
Scheren is voor schapen!
pi_31739903
Nee, natuurlijk vind ik GFX niet belangrijker dan GamePlay, dat is mijn hele punt toch ook niet?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:05:12 #271
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31740283
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef Kremers het volgende:
[..]

Hmmm, ik zal dan wel eens het verschil willen zien, maar er zullen vast geen filmpjes zijn van een XBOX360 demo op een gewone tv? Gewone TV uitzending en TV in HD zit echt een behoorlijk verschil in.
tis alleen maar een hogere resolutie, en films op je TV zien er toch ook levensecht uit

en jah ik heb een HD-TV gezien en ziet er fantastisch uit. Mar mn huidige voldoet prima
The line is a dot to you!
pi_31740499
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:05 schreef kepler het volgende:

[..]

mn huidige voldoet prima
wat hij zegt
pi_31740827
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:05 schreef kepler het volgende:

[..]

tis alleen maar een hogere resolutie, en films op je TV zien er toch ook levensecht uit

en jah ik heb een HD-TV gezien en ziet er fantastisch uit. Mar mn huidige voldoet prima
Zou wel mooi zijn though, een enorme HDTV op jouw 9m2 kamertje
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:25:22 #274
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31741055
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:19 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Zou wel mooi zijn though, een enorme HDTV op jouw 9m2 kamertje
dan heb ik geen behang meer nodig

maar ik heb het in NY gezien, HD-TV is echt prachtig
ik begin er pas aan als TV-zenders (Eurosport en Discovery is genoeg) HD-signalen gaan uitzenden. En als ik genoeg geld heb natuurlijk
The line is a dot to you!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 07:43:27 #275
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31746478
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

2 maandjes oud pas ofzo

Maar dit lijkt me dus echt The Bomb wat gamen betreft, over de muren, werelden die draaien, een vage schimmenwereld tussen door, portals naar een andere wereld instappen, en dan die gfx, en geluid er bij..
Ik ken deze van de E3 geloof ik al in mei maar het ziet er wel leuk uit.... behalve die ontploffende vijanden.... echt erg Maar niks nieuws of spannends voor mij
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:29:16 #276
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31746697
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 07:43 schreef Chocobo het volgende:

[..]
Maar niks nieuws of spannends voor mij
Niemand is perfekt.
The truth was in here.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:30:37 #277
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31746702
Eurogamer heeft een waarschijnlijke releaselijst voor 360 voor launch.... ik zie daar FFXI tussen staan Zal wel niet zo zijn maar ik verwacht deze game toch wel heel snel !

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61443
pi_31746747
Now, wat een release lijst. Een hoop blah wat mij betreft.

DoA 4 en CoD 2 mss dan maar
pi_31746770
quote:
But there's one title that's conspicuous by its absence: Rare's much-hyped shooter, Perfect Dark Zero. Could this mean that PD0 won't be finished in time for launch? Or are they just cutting it a bit fine?
Ook nog helemaal niet bekend dat PD0 niet klaar zou zijn voor de launch maar rond kerst komt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31746776
Ze baseren zich op een Duitse site die gametests moet uitvoeren om een age-stempel op games te plakken. En gaan er van uit dat alle geteste games ook af zijn. Lijkt me heel erg, want Kameo was echt nog niet in augustus af, want op de TGS was men nog steeds niet klaar zei men geloof ik.

Ik vraag me dus af hoe betrouwbaar die lijst is, want je kan games ook al testen terwijl ze nog niet af zijn, preview version enzo. PGR3 zou niet bij de launch klaarzijn bv.

En dat men van die online puzzle games als Bejeweled 2 en Hearts bij de launch zet is wel armoedig. Dat zijn geen serieuze games maar van die Xbox-Live tussendoortjes die je nu ook al op je MSN kan doen. Als ze het daar van moeten hebben om nog titels bij elkaar te sprokkelen voor de launch dan is dat wel tekenend.
pi_31746778
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 08:39 schreef Tain het volgende:

[..]

Ook nog helemaal niet bekend dat PD0 niet klaar zou zijn voor de launch maar rond kerst komt
PD0 is klaar als ie in de winkel ligt, daarvoor geloof ik niets
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:42:55 #282
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31746796
CoD2, Kameo en FFXI lijken me wel mooie releases..... maar de lijst klopt idd niet. Oblivion zou ook direct op release beschikbaar moeten zijn.
pi_31746901
FFXI voegt helemaal niks toe aan de huidige FFXI, is zelfs grafisch bijna geport (heeft SE ook toegegeven).

Met CoD2 verwacht ik geen enkel voordeel t.o.v. de PC versie, en ik denk zelfs dat de PC versie er beter uit gaat zien. Dat wordt echt het grootste probleem voor de 360 met de first-gen games, om indruk te maken terwijl programmeurs dat ding nog duidelijk totaal niet onder controle hebben, en de PC games de lat steeds hoger leggen. Gaat weer een hoop geld kosten voor MS om veel PC-games uit te stellen ala Halo om geen concurrentie en commentaar te krijgen wat dat aangaat in een direct vergelijk.

Ze hebben geluk dat die nieuwe GPU's zo makkelijk te proggen zijn, want het meerendeel van de games loopt duidelijk puur op die dingen en gebruikt nauwelijks de CPU's. Die berichten dat men pas 1 core heeft draaien bij de grootste techneuten van EPIC met GoW zijn m.i. best zorgwekkend, als hun het al niet kunnen kan de rest het al helemaal niet.

Gaat lang duren voordat dit ding echt indruk gaat maken imho, ze moeten hopen dat de PS3 games dezelfde standaard heeft en geen killer-titles released zoals GTA, MGS en GT in 2006. Anders wordt het weer hetzelfde dominante salesverhaal als PS2 vs de rest.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:04:54 #284
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31747017
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 08:53 schreef Edenoniphobic het volgende:
FFXI voegt helemaal niks toe aan de huidige FFXI, is zelfs grafisch bijna geport (heeft SE ook toegegeven).

Met CoD2 verwacht ik geen enkel voordeel t.o.v. de PC versie, en ik denk zelfs dat de PC versie er beter uit gaat zien.
FFXI voegt idd niks toe, maar moet dat dan? Het voegt wel wat toe voor consoles. Een online RPG in je launch lijst is niet verkeerd. En CoD2 is mooier op 360 dan op PC,... althans,... volgens Gamespy en IGN
pi_31747078
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:04 schreef Chocobo het volgende:

[..]

FFXI voegt idd niks toe, maar moet dat dan? Het voegt wel wat toe voor consoles. Een online RPG in je launch lijst is niet verkeerd. En CoD2 is mooier op 360 dan op PC,... althans,... volgens Gamespy en IGN
Het voegt ieder geval toe dat er een Final Fantasy naar de 360 komt die wel in Europa online is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:18:16 #286
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31747195
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:10 schreef Tain het volgende:

[..]

Het voegt ieder geval toe dat er een Final Fantasy naar de 360 komt die wel in Europa online is
Klopt.... en ik heb er zin in!
pi_31747244
Als je het zo bekijkt en snel tevreden bent, dan kan er idd weinig misgaan met zo'n FF titel.

Gamespy heeft CoD2 PC nog niet getest, op IGN zeggen ze juist dat ze blij zijn de textures goed scherp zijn ondanks dat het een multiplatform ontwikkeling cq port is van de 360. Kennelijk waren ze bang dat de textures op 360-niveau zaten.

Ik zie nergens staan dat ze de PC versie minder vinden, kan ook nog niet, CoD2 360 is nog niet uit.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:36:14 #288
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31747470
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:21 schreef Edenoniphobic het volgende:
Als je het zo bekijkt en snel tevreden bent, dan kan er idd weinig misgaan met zo'n FF titel.

Gamespy heeft CoD2 PC nog niet getest, op IGN zeggen ze juist dat ze blij zijn de textures goed scherp zijn ondanks dat het een multiplatform ontwikkeling cq port is van de 360. Kennelijk waren ze bang dat de textures op 360-niveau zaten.

Ik zie nergens staan dat ze de PC versie minder vinden, kan ook nog niet, CoD2 360 is nog niet uit.
Ik verwacht niet dat het veel voor elkaar onder zal doen.
The truth was in here.
pi_31747748
Ik ook niet. Maar als je mensen wil stimuleren om 400 euri voor een nieuwe console op de toonbank neer te leggen, moet je wel het verschil kunnen maken met je concurrenten. Misschien niet eens direct qua gfx, maar vooral qua games. Als het bijna identiek is, wat voegt het dan toe. Het heeft totnutoe teveel de schijn van EA-achttig upgrade werk. Tikkeltje beter hier en daar, maar groundbreaking next-gen mag je het nog niet noemen.

Men moet er hard aan tekken om de A.I, physics en gameplay ook te innoveren i.p.v. alleen een stapje vooruit te doen qua gfx t.o.v. de vorige consoles. Exclusive topgames zijn wanted, de 9's en 10's die je nu ook al in overvloed op je huidige consoles en PC kan halen zijn hard nodig en essentieel voor succes.

PC heeft niks te klagen tegenwoordig bv, krijgt bijna alle console titels. Snelle blik op de review lijsten over wat er eigenlijk allemaal de laatste maanden is uitgekomen met dikke 8'en en 9's ziet er zeer goe duit. F.E.A.R, Q4, Cod2, Civ4, AOE3, B&W2, Serious Sam 2, Fahrenheit, Boling Point, Myst 5 etc etc. Allemaal erg hoog scorend.

De PS2 heeft ook al een toptijd, RE4 wordt overladen met topreviews, Fahrenheit, Soul Caliber 3 is uit, SOTColossus, PES5, Warriors, Battlefield 2, Socom 3, Sims2 etc, en dat in een jaar dat MGS3, God of War en GT4 uitkwamen. Als je ziet wat er nog aan zit te komen met o.a.KH2 en FFXII dan wil ik alleen maar zeggen dat op veel platformen de koek nog lang niet op lijkt te zijn, en het juist meer erop lijkt dat men net in vorm begint te raken.

Is gewoon een moeilijke tijd om je dan als nieuweling weer te bewijzen en in de markt te boksen als de huidige generatie volop op stoom is. Wat dat aangaat denk ik dat je dat zeker zult merken met de verkopen van de 360 omdat veel mensen tevreden zijn met hun gaming-rigs en de kat lang uit de boom blijven kijken totdat het echt de moeite waard is qua games.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:03:29 #290
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31747891
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:54 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik ook niet. Maar als je mensen wil stimuleren om 400 euri voor een nieuwe console op de toonbank neer te leggen, moet je wel het verschil kunnen maken met je concurrenten. Misschien niet eens direct qua gfx, maar vooral qua games. Als het bijna identiek is, wat voegt het dan toe. Het heeft totnutoe teveel de schijn van EA-achttig upgrade werk. Tikkeltje beter hier en daar, maar groundbreaking next-gen mag je het nog niet noemen.

Men moet er hard aan tekken om de A.I, physics en gameplay ook te innoveren i.p.v. alleen een stapje vooruit te doen qua gfx t.o.v. de vorige consoles. Exclusive topgames zijn wanted, de 9's en 10's die je nu ook al in overvloed op je huidige consoles en PC kan halen zijn hard nodig en essentieel voor succes.

PC heeft niks te klagen tegenwoordig bv, krijgt bijna alle console titels. Snelle blik op de review lijsten over wat er eigenlijk allemaal de laatste maanden is uitgekomen met dikke 8'en en 9's ziet er zeer goe duit. F.E.A.R, Q4, Cod2, Civ4, AOE3, B&W2, Serious Sam 2, Fahrenheit, Boling Point, Myst 5 etc etc. Allemaal erg hoog scorend.

De PS2 heeft ook al een toptijd, RE4 wordt overladen met topreviews, Fahrenheit, Soul Caliber 3 is uit, SOTColossus, PES5, Warriors, Battlefield 2, Socom 3, Sims2 etc, en dat in een jaar dat MGS3, God of War en GT4 uitkwamen. Als je ziet wat er nog aan zit te komen met o.a.KH2 en FFXII dan wil ik alleen maar zeggen dat op veel platformen de koek nog lang niet op lijkt te zijn, en het juist meer erop lijkt dat men net in vorm begint te raken.

Is gewoon een moeilijke tijd om je dan als nieuweling weer te bewijzen en in de markt te boksen als de huidige generatie volop op stoom is. Wat dat aangaat denk ik dat je dat zeker zult merken met de verkopen van de 360 omdat veel mensen tevreden zijn met hun gaming-rigs en de kat lang uit de boom blijven kijken totdat het echt de moeite waard is qua games.
Mooie teksten maar al honderd keer behandeld hier. Als je niet klaar bent met je console, haal dan geen 360,...... Wacht ook nog op een paar coole games voor PS2 en Zelda voor Cube maar de 360 wil ik ook. Zitten coole launch games tussen en elke console heeft zijn start nodig.....
pi_31747969
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:54 schreef Edenoniphobic het volgende:
400 euro voor een nieuwe console of 450 euro enkel voor een videokaart om alles uit de huidige games te halen en volgend jaar of 2 jaar later weer dat bedrag neertellen voor weer een nieuwe videokaart. Met een console weet je gewoon dat je nu voor die 400 euro een paar jaar vooruit kan, iets wat je bij een pc absoluut niet kan zeggen. Je hebt het nu over 1! titel die op de pc en 360 uit zal komen, dan heb je nog titels als Kameo, PGR3, etc die gewoon niet op de pc gaan uitkomen
quote:
Heb je de mogelijkheden van PGR3 goed bekeken? zoveel meer dan alleen een racespel
quote:

Aan de verkopen van de 360 pre-order kitjes heeft Microsoft helemaal niks te klagen, ze weten gewoon nu al zeker dat de 360 goed verkoopt, doordat die kitjes bijna overal zijn uitverkocht.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31748045
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat het veel voor elkaar onder zal doen.
Dat verwacht je dan goed, want de grote sites zagen enkel kleine verschillen in draw distance tussen high-end PC's en de X360. Voordeel van high-end PC's is dan wel weer dat je in NOG hogere resoluties kunt dan 1080p. 2048x1600 ed. Verdere voordelen op het grafische vlak kun je vinden in technieken als temporal AA, Avivo, supersampling AA, transparancy AA etc.

Nadeel van de PC is echter dat wil je 2048x1600 soepel draaien met CoD2 dat je echt wel een X1800XT 512MB in crossfire wil hebben als je ook nog FSAA ed. wil maxen. En dat gaat je wat meer kosten dan 400 euro (ws. al wel 40% meer per videokaart, en dan moet je er dus 2 halen)

Voor mij trouwens CoD2, live lijkt me tof en ik heb geen zin in online op de PC waarin ik m'n instellingen moet minimaliseren om mee te kunnen komen (in CoD1 zag je vijanden bijv. duidelijker met allerlei settings op minimum)
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:14:32 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31748077
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:12 schreef Retuobak het volgende:
Voordeel van high-end PC's is dan wel weer dat je in NOG hogere resoluties kunt dan 1080p. 2048x1600 ed. Verdere voordelen op het grafische vlak kun je vinden in technieken als temporal AA, Avivo, supersampling AA, transparancy AA etc.
pi_31748103
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[afbeelding]
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31748123
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_31748179
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:08 schreef Tain het volgende:

[..]

400 euro voor een nieuwe console of 450 euro enkel voor een videokaart om alles uit de huidige games te halen en volgend jaar of 2 jaar later weer dat bedrag neertellen voor weer een nieuwe videokaart. Met een console weet je gewoon dat je nu voor die 400 euro een paar jaar vooruit kan, iets wat je bij een pc absoluut niet kan zeggen. Je hebt het nu over 1! titel die op de pc en 360 uit zal komen, dan heb je nog titels als Kameo, PGR3, etc die gewoon niet op de pc gaan uitkomen
[..]

Heb je de mogelijkheden van PGR3 goed bekeken? zoveel meer dan alleen een racespel
[..]

Aan de verkopen van de 360 pre-order kitjes heeft Microsoft helemaal niks te klagen, ze weten gewoon nu al zeker dat de 360 goed verkoopt, doordat die kitjes bijna overal zijn uitverkocht.
Er is bijna geen spel dat de duurste categorie videokaarten echt nodig heeft zonder dat je ervan kan genieten. Als je 1 oudere generatie videokaarten neemt ben je al voor de helft van het geld klaar, dus ik ik vind dat wel meevallen, je hoeft echt geen 7800GT te hebben om de laatste PC games te draaien, tenzij je alles op superhigh detail en superhi-res wil spelen, voor 200 euro heb je ook al een heel goeie kaart waar je 2 jaar mee vooruit kan, 6800 GT ofzo.

Uitverkochte Pre-orders zeggen me heel weinig zolang MS totaal geen opening van zaken geeft hoeveel dat er dat zijn en hoeveel er beschikbaar zijn. Er was immers sprake van problematiek in de 360-productie en zelfs mogelijk daardoor geen gelijktijdige worldlaunch, dus als je maar een beperkt aantal 360's hebt ga je die ook niet allemaal aan pre-orders reserveren, je wil de kopers in de winkel ook tegenmoet komen. Zo kan ik ook een uitverkochte pre-order krijgen en marketing-blits maken naar buiten toe. Is sowieso een oeroude marketingtruc : roep dat iets bijna uitverkocht is en iedereen wil het hebben.

PG3 heeft me trouwens juist teleurgesteld qua optie's, er is weinig meer aan toegevoegd behalve PGTV, nog steeds die 6 auto's in een race en in principe hetzelfde spel als PGR2 alleen met weer betere sound en gfx.
pi_31748227
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:19 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Er is bijna geen spel dat de duurste categorie videokaarten echt nodig heeft zonder dat je ervan kan genieten. Als je 1 oudere generatie videokaarten neemt ben je al voor de helft van het geld klaar, dus ik ik vind dat wel meevallen, je hoeft echt geen 7800GT te hebben om de laatste PC game ste draaien, tenzij je alles op superhigh detail en superhi-res wil spelen, voor 200 euro heb je ook al een heel goeie kaart waar je 2 jaar mee vooruit kan.
Voor 400 euro heb je een console die wel in superhoge resolutie kan met superhoge details die 5 jaar mee gaat
pi_31748418
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:19 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Er is bijna geen spel dat de duurste categorie videokaarten echt nodig heeft zonder dat je ervan kan genieten. Als je 1 oudere generatie videokaarten neemt ben je al voor de helft van het geld klaar, dus ik ik vind dat wel meevallen, je hoeft echt geen 7800GT te hebben om de laatste PC games te draaien, tenzij je alles op superhigh detail en superhi-res wil spelen, voor 200 euro heb je ook al een heel goeie kaart waar je 2 jaar mee vooruit kan, 6800 GT ofzo.
Zie retuobak
quote:
Uitverkochte Pre-orders zeggen me heel weinig zolang MS totaal geen opening van zaken geeft hoeveel dat er dat zijn en hoeveel er beschikbaar zijn. Er was immers sprake van problematiek in de 360-productie en zelfs mogelijk daardoor geen gelijktijdige worldlaunch, dus als je maar een beperkt aantal 360's hebt ga je die ook niet allemaal aan pre-orders reserveren, je wil de kopers in de winkel ook tegenmoet komen. Zo kan ik ook een uitverkochte pre-order krijgen en marketing-blits maken naar buiten toe. Is sowieso een oeroude marketingtruc : roep dat iets bijna uitverkocht is en iedereen wil het hebben.
Er is geen gelijktijdige release
quote:
PG3 heeft me trouwens juist teleurgesteld qua optie's, er is weinig meer aan toegevoegd behalve PGTV, nog steeds die 6 auto's in een race en in principe hetzelfde spel als PGR2 alleen met weer betere sound en gfx.
Tis en blijft een racespel, wat had je willen zien in een semi-serieuze racer? Schieten? Turboboost? Transformers?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31748427
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:12 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Dat verwacht je dan goed, want de grote sites zagen enkel kleine verschillen in draw distance tussen high-end PC's en de X360. Voordeel van high-end PC's is dan wel weer dat je in NOG hogere resoluties kunt dan 1080p. 2048x1600 ed. Verdere voordelen op het grafische vlak kun je vinden in technieken als temporal AA, Avivo, supersampling AA, transparancy AA etc.

Nadeel van de PC is echter dat wil je 2048x1600 soepel draaien met CoD2 dat je echt wel een X1800XT 512MB in crossfire wil hebben als je ook nog FSAA ed. wil maxen. En dat gaat je wat meer kosten dan 400 euro (ws. al wel 40% meer per videokaart, en dan moet je er dus 2 halen)

Voor mij trouwens CoD2, live lijkt me tof en ik heb geen zin in online op de PC waarin ik m'n instellingen moet minimaliseren om mee te kunnen komen (in CoD1 zag je vijanden bijv. duidelijker met allerlei settings op minimum)
Resolutie boeit me op zich vrij weinig, maar als je echt wil vergelijken dan moetje PC's allemaal op 1280x760 o.i.d. zetten wil je ze met je next-gen consoles vergelijken. Ze gaan beide nl 720p draaien in games en dat komt daarmee overheen, niet 1080p. Semi-HDTV dus, i.t.t. PC's.

Niet dat me dat wat boeit want 720p is al een hele verbretering t.o.v. PAL-TV's waar men nu op draait, en van nog hogere resolutie's worden games imho niet automatisch beter. Wat dat aangaat zie ik liever investringen in veel betere animatie's, gfx-mapping, A.I. en gameplay aspecten dan altijd maar resolutie's op te krikken.

Wil alleen maar zeggen dat in een onderling eerlijk vergelijk niet op 1920x1080 op je PC moet gaan draaien, want ook al kan de PS3 als enige van de 2 wel 1080p, ze zullen er zelden games op draaien. Te zwaar. Die mode is alleen toegevoegd voor BlueRay HDTV films straks en wellicht een enkel game, maar dat wordt zeker geen mainstream.
pi_31748580
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:30 schreef Tain het volgende:
[q]Er is geen gelijktijdige release
Dat zeg ik. Eerst wel, en dat is gecancelled om toch nog voldoende units te produceren.
quote:
Tis en blijft een racespel, wat had je willen zien in een semi-serieuze racer? Schieten? Turboboost? Transformers?
Meer auto's per race, veel meer Forza/GT aspecten iintegreren (tunewerk, pits, onderdelen kopen), betere physics, echte damage en crashes. Dit alles kan evengoed met behoud van de arcadegameplay van PGR. Gewoon meer innovatie i.p.v. meer van hetzelfde. Kan nog tientallen dingen bedenken maar de gamemakers moeten dat doen.

En eerlijk gezegd denk ik ook dat ze dat zelf willen, maar ze krijgen de tijd gewoon niet, want het spel moet af zijn van MS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')