Nee, niet jijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, pas maar op, ik huppel zo over je heen Tomasso
zou zo maar de website van Nintendo kunnen zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]![]()
Wat een muziek trouwens zeg... Zou zo uit een sprookjesboek kunnen komen waar kabouters samen met konijntjes huppelen door het vredige bos![]()
niet grappig, laat maarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:33 schreef kepler het volgende:
[..]
zou zo maar de website van Nintendo kunnen zijn
Dat zou jij nou juist mooi moeten vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]![]()
Wat een muziek trouwens zeg... Zou zo uit een sprookjesboek kunnen komen waar kabouters samen met konijntjes huppelen door het vredige bos![]()
Vertel?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dat zou jij nou juist mooi moeten vinden.
Mij te weinig over bekend, en ik moet nog 3 spellen van die makers doorspelen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef Vitalogy het volgende:
Hm niemand zit op Condemned te wachten?
Laten we het er op houden dat ik de titel met gezonde interesse volgquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef Vitalogy het volgende:
Hm niemand zit op Condemned te wachten?
Eén van de titels die ik opzeker in de gaten houdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:23 schreef Chocobo het volgende:
Enchant Arm..... een RPG![]()
Trailer:
http://xboxyde.com/news_2203_en.html
Dat laatste viel mij idd ook al op, ws. ook de reden dat MS deze titel zo graag voor de (Japanse) launch wil hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén van de titels die ik opzeker in de gaten houdWordt waarschijnlijk de eerste 360 game verspreid over 2 discs. De game is redelijk 'Final Fantasy' qua stijl
Is er nog ergens 'gameplay' video te downen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén van de titels die ik opzeker in de gaten houdWordt waarschijnlijk de eerste 360 game verspreid over 2 discs. De game is redelijk 'Final Fantasy' qua stijl
Ik zou zeggen wachten, maar ik ben een Nintendo fanboyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:00 schreef WillemB het volgende:
Binnenkort krijg ik 160 vanwege verhuizing, m'n bro heeft er een Fatboy van gekocht en m'n zusje houdt het geld, evenals ik. Dan staat m'n bankaccount op 640 ofzo... Zal ik een 360 kopen, of als Nintendo-fanaat wachten op de Revo enzo? Want 400 euro voor een console ZONDER games is echt wel veel geld, en zo geweldig is die x360 ook weer niet, wel dan?
Ik ben het met je eens hoor, als je echt een Nintendo liefhebber bent dan moet je de revo niet laten liggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik zou zeggen wachten, maar ik ben een Nintendo fanboy
Nee hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:57 schreef peristilius het volgende:
Laat me raden, ik ben de enige die de Nurburgring in Forza mooier vond dan ik nu zie in PGR 3.
Ik vond de officiele trailer van Brothers in Arms beter dan de gamequote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar laat mij het eerste filmpje zien wat een spel recht doet.
Misschien was die dan opgeleukt voor de E3 inderdaad... kan, weet het zo ff niet voor me te halen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik vond de officiele trailer van Brothers in Arms beter dan de game
Die van E3 2004 dus
Ik kan me dat niet voorstellen neequote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:57 schreef peristilius het volgende:
Laat me raden, ik ben de enige die de Nurburgring in Forza mooier vond dan ik nu zie in PGR 3.
Je onderschrift zegt FPS.. 360 schreeuwt FPS .. nuff said eigenlijk al he.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:21 schreef WillemB het volgende:
Oke dank je voor de tips, en anders koop ik gewoon de Xbox 360 tweedehands wanneer hij een tijdje uit is, is ook een optie.
En niet de Rev. met de FPS controllerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je onderschrift zegt FPS.. 360 schreeuwt FPS .. nuff said eigenlijk al he.
Rev lijkt me idd het beste voor WillemBquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En niet de Rev. met de FPS controller
Je bedoelt het USB apparaat identificeert zichzelf bij Windows?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:07 schreef Smots het volgende:
Lachen, als ik de 360 controller in mijn PC stop dan detecteert windeauws netjes een 360 controller.
ziet er idd sfeervol uitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:31 schreef Chocobo het volgende:
Jeetje.... deze screens zijn wel erg gaaf zeg... wel klein maar ok.... nu ben ik ook geinteresseerd![]()
http://xboxyde.com/news_2194_en.html
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is al bijna standaard zo dat Nintendo weinig FPS games gaat laten ontwikkelen. De Gamecube heeft ook een tekort en de Nintendo 64 had eigenlijk alleen de Rare games, die nu toch bij Microsoft belanden. Dus ik zou even afwachten als je van FPS houdt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja grappig die revo... maar kan die dit:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De revquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga je nu alvast trainen, pak je je tv afstandsbediening, en houd hem een kwartier lang vast. Als je geen afstandsbediening hebt, kan je ook een banaan ofzo pakken. Houd je afstandsbediening, of je banaan, dan elke dag een kwartier langer vast en als je het denkt aan te kunnen, zwaai er af en toe een beetje mee. Tegen de tijd dat de revolution uit is heb je een arm als van een volwassen man en kan je me gemak je plastic speeltje van een paar gram in je hand houden en richten op de tv.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat de revo controller echt lekker gaat werken met fps... lijkt me super vermoeiend om telkens met dat ding naar het scherm te blijven wijzen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja grappig die revo... maar kan die dit:
99 Mb van the shizzle
dat + het feit dat je ook moet kunnen draaien en lopen, en rondkijken tijdens het lopen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat de revo controller echt lekker gaat werken met fps... lijkt me super vermoeiend om telkens met dat ding naar het scherm te blijven wijzen.
Ja dat vind ik dus ookquote:
Hoe je de hele tijd tegen muren loopt, zwaartekracht omdraait, door portalen echt heen stapt.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook
Gaat he-le-maal nergens over meer he![]()
MOET .. ik spelen gewoon.
Je bent zwakquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:25 schreef Chocobo het volgende:
*Prey trailer downed*
Ik sta open voor nieuwe shizzlesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |