Ok, als je elke keer maar weer excuses zit te bedenken om geen meisjes te hoeven aanspreken kan je het idd beter maar niet doen. Maar dan moet je ook niet gaan lopen huilen dat het nooit lukt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:08 schreef Meteora het volgende:
[..]
Tegen een meid achter de kassa weet ik toch nooit wat te zeggen dus dat schiet ook niet op.
En zo denken meestal mensen met niet veel zelfvertrouwen. Leer er maar mee te leven. Ik moet je inderdaad gelijk geven. MAAR.. Bij mij zal de kans op een blauwtje lopen wel stukken groter zijn dan de kans om een stapje verder te geraken. (Als ik gewoon zo verlegen ben dan zal ik wel als een sukkel overkomen dus de kans op een blauwtje is toch veel groter)
Zo denk ik dan toch met dat weinig zelfvertrouwen. Waarschijnlijk zal jij het wel weer beter weten natuurlijk.![]()
@mispoes: Zelfs een gesprekje dat volledig crash-proof is weet ik volgens mij nog te verkloten.![]()
Jij weet alles. IETS NIET WETEN IS NIET HETZELFDE ALS EEN EXCUSES ZITTEN BEDENKENquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:21 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ok, als je elke keer maar weer excuses zit te bedenken om geen meisjes te hoeven aanspreken kan je het idd beter maar niet doen. Maar dan moet je ook niet gaan lopen huilen dat het nooit lukt.
Dus ja, zoals je zelf zegt: leer er dan maar mee leven, maar val anderen er dan ook niet mee lastig.
Zorg dan dat je het weetquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:26 schreef Meteora het volgende:
[..]
Jij weet alles. IETS NIET WETEN IS NIET HETZELFDE ALS EEN EXCUSES ZITTEN BEDENKEN![]()
Ik weet ook vaak niks te zeggen of pas op het moment dat het te laat is. Maar kom op! Als je kennelijk wel eens een keer een meisje in de supermarkt durft aan te spreken kan je zo'n crash-proof gesprekje in de kroeg/disco ook wel aan. Maar als je dat toch nog te moeilijk lijkt stel dan alleen 1 neutrale vraag om mee te beginnen:quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:08 schreef Meteora het volgende:
[..]
Tegen een meid achter de kassa weet ik toch nooit wat te zeggen dus dat schiet ook niet op.
En zo denken meestal mensen met niet veel zelfvertrouwen. Leer er maar mee te leven. Ik moet je inderdaad gelijk geven. MAAR.. Bij mij zal de kans op een blauwtje lopen wel stukken groter zijn dan de kans om een stapje verder te geraken. (Als ik gewoon zo verlegen ben dan zal ik wel als een sukkel overkomen dus de kans op een blauwtje is toch veel groter)
Zo denk ik dan toch met dat weinig zelfvertrouwen. Waarschijnlijk zal jij het wel weer beter weten natuurlijk.![]()
@mispoes: Zelfs een gesprekje dat volledig crash-proof is weet ik volgens mij nog te verkloten.![]()
je zegt ongeveer hetzelfde wat ik zeg. niet meteen persoonlijk gaan worden, eerst oppervlakkig even aftasten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:39 schreef mispoes het volgende:
Beetje onzin vragen maar dat maakt niet zoveel uit denk ik het gaat erom dat je over die angst drempel heen stapt.![]()
@ mighty_myte: Die voorbeelden van jou spreken mij wel aan ja. Als je zo een gesprek start is dat veel relaxter voor haar en jezelf. Volgens mij vinden de meeste vrouwen/meisjes het helemaal niet leuk als je gelijk heel direct en persoonlijk haar vragen gaat stellen.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:51 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
je zegt ongeveer hetzelfde wat ik zeg. niet meteen persoonlijk gaan worden, eerst oppervlakkig even aftasten.
vind ze het wel leuk wat ik vertel, hoe reageert ze, heeft ze ook verstand van dit onderwerp.
je komt evengoed een hoop over haar te weten zonder dat je haar naam of nummer hebt, dat geeft voor haar een minder opdringerig gevoel.
mja, dat is dan weer een ander obstakel. je moet eigenlijk een beetje mee kunnen doen met wat vrienden die daar wel beter in zijn. zo kun je jezelf in de gesprekken mengen en zie je meteen dat je echt niet meteen wordt afgekraakt of afgezeken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:52 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat durf ik meestal niet eens
ik ben bang dat ze het raar vinden dat ik een praatje aan wil knopen
ok. geef eens een concreet voorbeeld. (sorry, ik ga niet deze reeks doorlezen)quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:59 schreef Beach het volgende:
Hehe ik weet genoeg theorie, maar in de praktijk gaat het mis![]()
Dat het misgaat bedoel je?quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:00 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ok. geef eens een concreet voorbeeld. (sorry, ik ga niet deze reeks doorlezen)
hoe raar vind jij het als een meisje de weg aan je vraagt? je houdt je constant bezig met wat er allemaal mis kan gaan, maar dat is natuurlijk niet goed.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat het misgaat bedoel je?
Ik ben gewoon te verlegen en denk dat ze het raar vinden als ik een praatje maak.![]()
als jij de hele avond drank betaalt introduceer ik je aan 5 lekkere wijven die sociaal en leuk zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:09 schreef Beach het volgende:
Ik drink meer dan genoeg maar dan kom ik over als een zatlap![]()
Ik wist wel dat je een player was Mighty Myte... altijd al geweest, vooral in Vlissingen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:11 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
als jij de hele avond drank betaalt introduceer ik je aan 5 lekkere wijven die sociaal en leuk zijn.
Als je dat gaat zeggen denk ik eerder dat ze je zo aankijkt zo van: Wat een slijmbalquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:56 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
zeg tegen een leuke chica dat haar haar 'echt heel leuk' zit vandaag (gewoon rustig door blijven lopen) en je zult zien dat ze terug zal lachen.
Hollywood, JA !!! Lang geledenquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:15 schreef Beach het volgende:
Ik heb een topidee:
we houden een meet in de hollywood en gaan daar scoren![]()
als jij het zegt heeft het ook geen effect natuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:15 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Als je dat gaat zeggen denk ik eerder dat ze je zo aankijkt zo van: Wat een slijmbal![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:15 schreef mighty_myte het volgende:
"Ik ben het toch niet helemaal eens met de motie die D66 vandaag heeft ingediend. Wat vind jij?"
Dat is een feit, daarom zeg ik dat ook nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:16 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
als jij het zegt heeft het ook geen effect natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |