abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31825456
ik wil even commentaar geven op de openingszinnen en versierprobeersels die ik hier lees.

ik denk dat het belangrijk is dat je gesprekken met vrouwen bij het uitgaan niet meteen over algemene dingen gaan of over haarzelf, maar over de situatie zoals hij nu is. een meisje denkt zo niet meteen dat je haar probeert te versieren maar meer dat je samen met haar wil lachen of praten om iets dat er gebeurt of aan de hand is.

dus eigenlijk moet je even wachten tot er iets gebeurt en dan daar op inhaken, als het ware meteen in het gesprek vallen.
bv: je ziet de vriendin van een meisje versierd worden. dan ga je naar dat meisje toe en zeg je:
"en, gaat het wat worden tussen die twee?" hier zal ze waarschijnlijk iets langer over na moeten denken dan "kom je hier vaker?" en het gaat niet direct over haarzelf.
of je verzint gewoon wat onzinnigs: "kwam DJ Jean hier nou vanavond?"

zo denk je misschien dat je wat onnozel overkomt (wat ook zo is), maar je hebt wél meteen een gesprek. en als je onnozel en oppervlakkig overkomt en niet meteen naar haar naam en leeftijd vraagt gaan er bij haar niet zo snel alarmbellen rinkelen.

ben benieuwd of we dit concept kunnen uitdiepen. uitdiepen
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:21:39 #252
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31825862
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:08 schreef Meteora het volgende:

[..]

Tegen een meid achter de kassa weet ik toch nooit wat te zeggen dus dat schiet ook niet op.

En zo denken meestal mensen met niet veel zelfvertrouwen. Leer er maar mee te leven. Ik moet je inderdaad gelijk geven. MAAR.. Bij mij zal de kans op een blauwtje lopen wel stukken groter zijn dan de kans om een stapje verder te geraken. (Als ik gewoon zo verlegen ben dan zal ik wel als een sukkel overkomen dus de kans op een blauwtje is toch veel groter)
Zo denk ik dan toch met dat weinig zelfvertrouwen. Waarschijnlijk zal jij het wel weer beter weten natuurlijk.

@mispoes: Zelfs een gesprekje dat volledig crash-proof is weet ik volgens mij nog te verkloten.
Ok, als je elke keer maar weer excuses zit te bedenken om geen meisjes te hoeven aanspreken kan je het idd beter maar niet doen. Maar dan moet je ook niet gaan lopen huilen dat het nooit lukt.
Dus ja, zoals je zelf zegt: leer er dan maar mee leven, maar val anderen er dan ook niet mee lastig.
Zo niet, dan toch...
pi_31826004
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:21 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Ok, als je elke keer maar weer excuses zit te bedenken om geen meisjes te hoeven aanspreken kan je het idd beter maar niet doen. Maar dan moet je ook niet gaan lopen huilen dat het nooit lukt.
Dus ja, zoals je zelf zegt: leer er dan maar mee leven, maar val anderen er dan ook niet mee lastig.
Jij weet alles. IETS NIET WETEN IS NIET HETZELFDE ALS EEN EXCUSES ZITTEN BEDENKEN
pi_31826106
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:26 schreef Meteora het volgende:

[..]

Jij weet alles. IETS NIET WETEN IS NIET HETZELFDE ALS EEN EXCUSES ZITTEN BEDENKEN
Zorg dan dat je het weet
En niet teveel aantrekken van tomaatje, die schijnt niet echt je beste vriend te zijn
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_31826374
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:08 schreef Meteora het volgende:

[..]

Tegen een meid achter de kassa weet ik toch nooit wat te zeggen dus dat schiet ook niet op.

En zo denken meestal mensen met niet veel zelfvertrouwen. Leer er maar mee te leven. Ik moet je inderdaad gelijk geven. MAAR.. Bij mij zal de kans op een blauwtje lopen wel stukken groter zijn dan de kans om een stapje verder te geraken. (Als ik gewoon zo verlegen ben dan zal ik wel als een sukkel overkomen dus de kans op een blauwtje is toch veel groter)
Zo denk ik dan toch met dat weinig zelfvertrouwen. Waarschijnlijk zal jij het wel weer beter weten natuurlijk.

@mispoes: Zelfs een gesprekje dat volledig crash-proof is weet ik volgens mij nog te verkloten.
Ik weet ook vaak niks te zeggen of pas op het moment dat het te laat is. Maar kom op! Als je kennelijk wel eens een keer een meisje in de supermarkt durft aan te spreken kan je zo'n crash-proof gesprekje in de kroeg/disco ook wel aan. Maar als je dat toch nog te moeilijk lijkt stel dan alleen 1 neutrale vraag om mee te beginnen:
Hey ik zoek mijn date/vriend/hond heb jij ... ergens zien rondlopen?
Hoi, waar is hier de gaderobe?
Weet jij hoe dit nummer heet?

Beetje onzin vragen maar dat maakt niet zoveel uit denk ik het gaat erom dat je over die angst drempel heen stapt.

@ mighty_myte: Die voorbeelden van jou spreken mij wel aan ja. Als je zo een gesprek start is dat veel relaxter voor haar en jezelf. Volgens mij vinden de meeste vrouwen/meisjes het helemaal niet leuk als je gelijk heel direct en persoonlijk haar vragen gaat stellen.
pi_31826672
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:39 schreef mispoes het volgende:

Beetje onzin vragen maar dat maakt niet zoveel uit denk ik het gaat erom dat je over die angst drempel heen stapt.

@ mighty_myte: Die voorbeelden van jou spreken mij wel aan ja. Als je zo een gesprek start is dat veel relaxter voor haar en jezelf. Volgens mij vinden de meeste vrouwen/meisjes het helemaal niet leuk als je gelijk heel direct en persoonlijk haar vragen gaat stellen.
je zegt ongeveer hetzelfde wat ik zeg. niet meteen persoonlijk gaan worden, eerst oppervlakkig even aftasten.
vind ze het wel leuk wat ik vertel, hoe reageert ze, heeft ze ook verstand van dit onderwerp.
je komt evengoed een hoop over haar te weten zonder dat je haar naam of nummer hebt, dat geeft voor haar een minder opdringerig gevoel.
pi_31826706
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:51 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

je zegt ongeveer hetzelfde wat ik zeg. niet meteen persoonlijk gaan worden, eerst oppervlakkig even aftasten.
vind ze het wel leuk wat ik vertel, hoe reageert ze, heeft ze ook verstand van dit onderwerp.
je komt evengoed een hoop over haar te weten zonder dat je haar naam of nummer hebt, dat geeft voor haar een minder opdringerig gevoel.
dat durf ik meestal niet eens
ik ben bang dat ze het raar vinden dat ik een praatje aan wil knopen
pi_31826809
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:52 schreef Beach het volgende:

[..]

dat durf ik meestal niet eens
ik ben bang dat ze het raar vinden dat ik een praatje aan wil knopen
mja, dat is dan weer een ander obstakel. je moet eigenlijk een beetje mee kunnen doen met wat vrienden die daar wel beter in zijn. zo kun je jezelf in de gesprekken mengen en zie je meteen dat je echt niet meteen wordt afgekraakt of afgezeken.
als je een aantal keer hebt gezien hoe het moet kun je het zelf eens proberen.
ga niet meteen voor de leukste meisjes, maar probeer wat contact te leggen met meisjes die je eigenlijk niet zo lekker vind en waarvan je denkt dat je ze wel zou kunnen krijgen.
play daar een beetje mee en doe ervaring op. je moet echt niet denken dat je nu met een aantal tips opeens de liefde van je leven scoort. 't kost tijd om er wat goed in te worden.
ik ben ook helemaal geen player, maar ik stap wel op iedereen af.
zeg tegen een leuke chica dat haar haar 'echt heel leuk' zit vandaag (gewoon rustig door blijven lopen) en je zult zien dat ze terug zal lachen.
pi_31826888
Hehe ik weet genoeg theorie, maar in de praktijk gaat het mis
pi_31826941
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:59 schreef Beach het volgende:
Hehe ik weet genoeg theorie, maar in de praktijk gaat het mis
ok. geef eens een concreet voorbeeld. (sorry, ik ga niet deze reeks doorlezen)
pi_31827036
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:00 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

ok. geef eens een concreet voorbeeld. (sorry, ik ga niet deze reeks doorlezen)
Dat het misgaat bedoel je?
Ik ben gewoon te verlegen en denk dat ze het raar vinden als ik een praatje maak.
pi_31827112
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:03 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat het misgaat bedoel je?
Ik ben gewoon te verlegen en denk dat ze het raar vinden als ik een praatje maak.
hoe raar vind jij het als een meisje de weg aan je vraagt? je houdt je constant bezig met wat er allemaal mis kan gaan, maar dat is natuurlijk niet goed.
snuif wat coke of drink je lam, dan krijg je meer schijt aan iedereen om je heen. als ze een lomp antwoord terug geeft of je geen blik waardig gunt weet je meteen dat je haar kunt vergeten en naar een ander kunt zoeken.
en heb je geen vrienden of kennissen die wel goed zijn met vrouwen en je een beetje kunnen helpen?
pi_31827184
Ik drink meer dan genoeg maar dan kom ik over als een zatlap
pi_31827225
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:09 schreef Beach het volgende:
Ik drink meer dan genoeg maar dan kom ik over als een zatlap
als jij de hele avond drank betaalt introduceer ik je aan 5 lekkere wijven die sociaal en leuk zijn.
pi_31827253
Eindhoven is te ver weg
pi_31827256
niet zuipen of gaan lopen spacen als je een meid aan wil spreken, dat werkt niet. Natuurlijk, lekker wat biertjes drinken kan wel en als je een uur van tevoren een snaak opgestoken hebt dan kan het ook wel wat relaxter gaan, maar overdrijf hierin gewoon niet.

Probeer daarnaast interview-vraaggesprekken te vermijden:
"Hoi, hoe heet je?"
"Wat doe je hier?"
"Vind je het gezellig hier?"
"Hoe gaat het met je?"
enz.

Probeer meer uit te diepen, ik weet dat het soms lastig is, maar ik probeer me nu gewoon zoveel mogelijk extra dingen voor de geest te halen op het moment dat ik met een meisje ga praten.
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_31827270
Wilde je het over politiek gaan hebben ofzo
  maandag 31 oktober 2005 @ 00:14:43 #268
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31827277
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:11 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

als jij de hele avond drank betaalt introduceer ik je aan 5 lekkere wijven die sociaal en leuk zijn.
Ik wist wel dat je een player was Mighty Myte... altijd al geweest, vooral in Vlissingen!
Zo niet, dan toch...
pi_31827288
"Ik ben het toch niet helemaal eens met de motie die D66 vandaag heeft ingediend. Wat vind jij?"
pi_31827293
Ik heb een topidee:

we houden een meet in de hollywood en gaan daar scoren
  maandag 31 oktober 2005 @ 00:15:58 #271
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31827305
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:56 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

zeg tegen een leuke chica dat haar haar 'echt heel leuk' zit vandaag (gewoon rustig door blijven lopen) en je zult zien dat ze terug zal lachen.
Als je dat gaat zeggen denk ik eerder dat ze je zo aankijkt zo van: Wat een slijmbal
Zo niet, dan toch...
  maandag 31 oktober 2005 @ 00:16:34 #272
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31827321
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:15 schreef Beach het volgende:
Ik heb een topidee:

we houden een meet in de hollywood en gaan daar scoren
Hollywood, JA !!! Lang geleden Wanneer
Zo niet, dan toch...
pi_31827325
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:15 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Als je dat gaat zeggen denk ik eerder dat ze je zo aankijkt zo van: Wat een slijmbal
als jij het zegt heeft het ook geen effect natuurlijk.
pi_31827327
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:15 schreef mighty_myte het volgende:
"Ik ben het toch niet helemaal eens met de motie die D66 vandaag heeft ingediend. Wat vind jij?"
ik zie het al voor me
  maandag 31 oktober 2005 @ 00:18:32 #275
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31827359
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:16 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

als jij het zegt heeft het ook geen effect natuurlijk.
Dat is een feit, daarom zeg ik dat ook niet
Ik probeer zelf zo weinig mogelijk tegen een meisje te zeggen. Ik vertoef ook meestal op de dansvloer, en met oogcontact probeer ik meestal dansend met een meisje in contact te komen.
Eerst dansen (en zoenen)... dan misschien een gesprekje.
Zo niet, dan toch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')