abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31895699
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:26 schreef Cart_man het volgende:
We hebben een groot backprobleem dat opgelost moet worden. De huidige backs voldoen niet...

Kan je dus beter Greene en Bahia op de backs plaatsen en een centrale verdediger kopen. Ipv twee nieuwe backs.
Want?
  woensdag 2 november 2005 @ 14:08:13 #227
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31895776
Bahia komt centraal achterin het best tot z'n recht, dat is geen back.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31896259
Slechter als Ostlund zal die het toch niet doen?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_31897092
Derijck moet na de winterstop maar eens rustig worden gebracht, talentje hoor.
pi_31898379
Backen is toch een andere manier van verdedigen die niet voor iedereen is weggelegd.
pi_31898928
Bahia zou best linksback kunnen spelen hoor. En Greene is opgeleid als een nummer 2 en 3 bij Ajax.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 2 november 2005 @ 15:45:37 #232
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_31898999
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Bahia zou best linksback kunnen spelen hoor. En Greene is opgeleid als een nummer 2 en 3 bij Ajax.
Heb je ergens een lijstje wat dat die nummers precies inhouden?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_31899122
2 was destijds rechtsback, 3 inschuivende verdediger (Blind).

Bij RKC was Greene ook nog wel eens linksback.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 2 november 2005 @ 16:37:19 #234
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31900625
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Zou best kunnen ja (Alex zou ook best rechtsback kunnen staan) maar dan misbruik je hem in mijn ogen en profiteer je niet optimaal van zijn kwaliteiten.

Bahia is een echte centrale verdediger en geen back.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31919590
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:26 schreef Cart_man het volgende:
We hebben een groot backprobleem dat opgelost moet worden. De huidige backs voldoen niet...

Kan je dus beter Greene en Bahia op de backs plaatsen en een centrale verdediger kopen. Ipv twee nieuwe backs.
Ik denk dat we Derijck terug moeten halen en een nieuwe linksback halen. Ik zie Bahia liever in het centrum dan op linksback.

Alhoewel ik Snoyl het daar toch niet verkeerd zie doen.

Maar goed, Luirink staat op de kerstwensenlijst zag ik.
pi_31919645
Derijck speelt toch in jong-feyenoord/het 2e?

Ik denk dat we gewoon met Bahia, Greene en Saidi moeten spelen als 3 mans blok.
En dan 1 man meer op het middenveld in een verdedigende rol (Zuiverloon)
wie het kleine niet eert is ambitieus
pi_31920066
quote:
Op donderdag 3 november 2005 08:31 schreef Kaap het volgende:

[..]

Ik denk dat we Derijck terug moeten halen en een nieuwe linksback halen. Ik zie Bahia liever in het centrum dan op linksback.

Alhoewel ik Snoyl het daar toch niet verkeerd zie doen.

Maar goed, Luirink staat op de kerstwensenlijst zag ik.
Snoys die heb ik de afgelopen wedstrijden een pass over 3 meter fout zien geven, dat heeft wel niks met verdedigen te maken, maar dat vind ik ronduit schandalig als je in Feyenoord 1 speelt.
pi_31920373
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:56 schreef Erasmusch het volgende:
ik wil ook weer CL speln
Ik ook, maar eerst maar eens kampioen worden!!
pi_31920429
quote:
Op donderdag 3 november 2005 08:37 schreef Coencordia het volgende:
Derijck speelt toch in jong-feyenoord/het 2e?

Ik denk dat we gewoon met Bahia, Greene en Saidi moeten spelen als 3 mans blok.
En dan 1 man meer op het middenveld in een verdedigende rol (Zuiverloon)
Ik ben zelf ook voorstander van 3-4-3 alleen dan geen ruit.
  donderdag 3 november 2005 @ 09:35:26 #240
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31920449
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:09 schreef Luni het volgende:

[..]

Snoys die heb ik de afgelopen wedstrijden een pass over 3 meter fout zien geven, dat heeft wel niks met verdedigen te maken, maar dat vind ik ronduit schandalig als je in Feyenoord 1 speelt.
Snoyl is een leuke speler, ja. Maar dan meer voor een ploeg als RKC...
A.M.A.B
pi_31920672
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:34 schreef Kaap het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook voorstander van 3-4-3 alleen dan geen ruit.
Hoeft toch ook niet in een ruit?
Seedorf heeft bij Milan ook 2 verdedigende middenvelders om zich heen om hem zo ook van zijn verdedigende taken te ontdoen. Ik denk dat wij dat trucje met Ono (en in mindere mate met Pardo) moeten uitvoeren.

Het kan zo makkelijk zijn om de spelmaker uit de wind te houden zodat hij zijn krachten kan sparen en kan schitteren. Wij hadden dat ook toen Bosvelt naast Ono stond.
wie het kleine niet eert is ambitieus
pi_31926962
quote:
Royston Drenthe heeft vandaag voor het eerst meegetraind met de selectie van Feyenoord 1. De 19-jarige linksback tekende afgelopen maandag een meerjarig contract. Drenthe was niet het enige talent dat donderdag tijdelijk Varkenoord voor het trainingsveld naast De Kuip verruilde. Sammuel, Evander Sno en Diego Biseswar volgden zijn voorbeeld.

Patrick Lodewijks heeft donderdag voluit getraind. De doelman was voor het eerst in dagen weer op het trainingsveld te vinden, nadat hij afgelopen zondag tijdens het duel met Willem II opnieuw last kreeg van de knie. Lodewijks gaf donderdag aan nog wel wat last te hebben, maar hoefde zich desondanks niet te sparen bij de training van keeperstrainer Pim Doesburg.

Karim Saidi verliet vandaag voortijdig het veld met een op het eerste gezicht niet ernstige hamstringblessure.
Koeman heeft even bij Hiddink afgekeken : even wat talentjes erbij
pi_31936055
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:35 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Snoyl is een leuke speler, ja. Maar dan meer voor een ploeg als RKC...
Je bedoelt dat ie klaar is voor een stappie omhoog?

Net een borrel gehad in de persruimte en lekker broodjes van Norma gehapt
  donderdag 3 november 2005 @ 19:34:32 #244
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31936371
quote:
'Salomon Kalou naar Arsenal'

Eurosoccer weet u vandaag exclusief te melden dat Salomon Kalou mogelijk al deze winter naar Arsenal verkast, dit hebben wij vernomen uit een zeer betrouwbare bron binnen Feyenoord. Kalou moet in Londen Thierry Henry gaan opvolgen.

Kalou brak vorig seizoen definitief door bij Feyenoord en was al dichtbij transfers naar Valencia en PSV, beide ketsten echter af. Kalou zelf wilde niet naar Valencia omdat hij graag naar PSV verhuisde. Feyenoord's technisch directeur stak daar echter een stokje voor omdat hij een concurrent niet sterker wenste te maken.

Nu lijkt Kalou dus toch zijn toptransfer te hebben verdiend. Voor een bedrag van maarliefst 19 (!) miljoen euro plus het Nederlandse talent Quincy Owusu-Abeyie twee jaar op huurbasis zal de 19-jarige Ivoriaan de overstap naar Londen gaan maken. Clubs schijnen er al uit te zijn, alleen de speler en Arsenal zelf moeten nog tot een akkoord komen. Het is echter niet bekend of de transactie in de winter of in de zomer tot wordt voltooid.

Ook zouden beide clubs al een oplossing hebben gevonden voor de in het Premiership van toepassing zijnde regel dat een speler van buiten de EU de laatste 2 jaar 70% van de wedstrijden als international moest spelen te kunnen omzeilen. Kalou is namenlijk nog geen 20 jaar en dan kan er via de FIFA een oplossing voor worden gevonden zodat Kalou toch kan spelen. Bovendien wordt verwacht dat de Ivoriaan na het WK van komende zomer in Duitsland de Nederlandse identiteit zal ontvangen.
Onzin natuurlijk, maar dit bericht mag niet ontbreken hier.

Zou het overigens wel goed vinden.
A.M.A.B
  donderdag 3 november 2005 @ 19:57:06 #245
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_31937056
Hehe, 19 miljoen!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_31937763
Had best gekund als ie nou voor 4 jaar had bijgetekend en dit hele seizoen top speelde.
  donderdag 3 november 2005 @ 21:56:30 #247
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_31941178
Tjahh voor dat geld ga ik hem zelf brengen.
Denk niet dat dit waar is al zou ik het wel goed vinden.
Die Owusu, is een goede speler die hier een hoop kan leren.

Maar ik weet niet of Arsenal zondag Kalou nog heb zien spelen want hij is dit hele
seizoen al zo slecht.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_31943301
quote:
Op donderdag 3 november 2005 19:34 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk, maar dit bericht mag niet ontbreken hier.

Zou het overigens wel goed vinden.
Kalou is nog geen 20 jaar?

Idd een onzinbericht
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31943935
Coelho: veel interesse, Feyenoord twijfelt nog

Feyenoord bekijkt de Braziliaan Jackson de Coelho op 20 november in de wedstrijd van zijn club Westerlo tegen Anderlecht. Daarna neemt de club volgens Voetbal International een beslissing of zij de aanvaller een contract zal aanbieden. Feyenoord heeft de eerste rechten op Coelho, die bij Westerlo bezig is aan een uitstekend seizoen en inmiddels veel interesse van (grote) clubs heeft gewekt.

De club zag hem dit jaar al enkele keren aan het werk. "We weten wat hij kan, maar willen hem graag nog een paar keer zien", zegt technisch directeur Mark Wotte. "Ik december gaan we eens rustig om de tafel zitten en kijken we wat voor Coelho en Feyenoord het beste is. Komt hij naar ons, of verkopen we hem aan een andere club? Er bestaat veel interesse voor Coelho."
pi_31944658
Ik zou voor deze opstelling gaan

Bosschaart - Bahia - Saidi - Greene
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')