Want?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:26 schreef Cart_man het volgende:
We hebben een groot backprobleem dat opgelost moet worden. De huidige backs voldoen niet...
Kan je dus beter Greene en Bahia op de backs plaatsen en een centrale verdediger kopen. Ipv twee nieuwe backs.
Heb je ergens een lijstje wat dat die nummers precies inhouden?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Bahia zou best linksback kunnen spelen hoor. En Greene is opgeleid als een nummer 2 en 3 bij Ajax.
Zou best kunnen ja (Alex zou ook best rechtsback kunnen staan) maar dan misbruik je hem in mijn ogen en profiteer je niet optimaal van zijn kwaliteiten.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Bahia zou best linksback kunnen spelen hoor. En Greene is opgeleid als een nummer 2 en 3 bij Ajax.
Ik denk dat we Derijck terug moeten halen en een nieuwe linksback halen. Ik zie Bahia liever in het centrum dan op linksback.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:26 schreef Cart_man het volgende:
We hebben een groot backprobleem dat opgelost moet worden. De huidige backs voldoen niet...
Kan je dus beter Greene en Bahia op de backs plaatsen en een centrale verdediger kopen. Ipv twee nieuwe backs.
Snoys die heb ik de afgelopen wedstrijden een pass over 3 meter fout zien geven, dat heeft wel niks met verdedigen te maken, maar dat vind ik ronduit schandalig als je in Feyenoord 1 speelt.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:31 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik denk dat we Derijck terug moeten halen en een nieuwe linksback halen. Ik zie Bahia liever in het centrum dan op linksback.
Alhoewel ik Snoyl het daar toch niet verkeerd zie doen.
Maar goed, Luirink staat op de kerstwensenlijst zag ik.
Ik ben zelf ook voorstander van 3-4-3 alleen dan geen ruit.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:37 schreef Coencordia het volgende:
Derijck speelt toch in jong-feyenoord/het 2e?
Ik denk dat we gewoon met Bahia, Greene en Saidi moeten spelen als 3 mans blok.
En dan 1 man meer op het middenveld in een verdedigende rol (Zuiverloon)
Snoyl is een leuke speler, ja. Maar dan meer voor een ploeg als RKC...quote:Op donderdag 3 november 2005 09:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Snoys die heb ik de afgelopen wedstrijden een pass over 3 meter fout zien geven, dat heeft wel niks met verdedigen te maken, maar dat vind ik ronduit schandalig als je in Feyenoord 1 speelt.
Hoeft toch ook niet in een ruit?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:34 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook voorstander van 3-4-3 alleen dan geen ruit.
Koeman heeft even bij Hiddink afgekeken : even wat talentjes erbijquote:Royston Drenthe heeft vandaag voor het eerst meegetraind met de selectie van Feyenoord 1. De 19-jarige linksback tekende afgelopen maandag een meerjarig contract. Drenthe was niet het enige talent dat donderdag tijdelijk Varkenoord voor het trainingsveld naast De Kuip verruilde. Sammuel, Evander Sno en Diego Biseswar volgden zijn voorbeeld.
Patrick Lodewijks heeft donderdag voluit getraind. De doelman was voor het eerst in dagen weer op het trainingsveld te vinden, nadat hij afgelopen zondag tijdens het duel met Willem II opnieuw last kreeg van de knie. Lodewijks gaf donderdag aan nog wel wat last te hebben, maar hoefde zich desondanks niet te sparen bij de training van keeperstrainer Pim Doesburg.
Karim Saidi verliet vandaag voortijdig het veld met een op het eerste gezicht niet ernstige hamstringblessure.
Je bedoelt dat ie klaar is voor een stappie omhoog?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Snoyl is een leuke speler, ja. Maar dan meer voor een ploeg als RKC...
Onzin natuurlijk, maar dit bericht mag niet ontbreken hier.quote:'Salomon Kalou naar Arsenal'
Eurosoccer weet u vandaag exclusief te melden dat Salomon Kalou mogelijk al deze winter naar Arsenal verkast, dit hebben wij vernomen uit een zeer betrouwbare bron binnen Feyenoord. Kalou moet in Londen Thierry Henry gaan opvolgen.
Kalou brak vorig seizoen definitief door bij Feyenoord en was al dichtbij transfers naar Valencia en PSV, beide ketsten echter af. Kalou zelf wilde niet naar Valencia omdat hij graag naar PSV verhuisde. Feyenoord's technisch directeur stak daar echter een stokje voor omdat hij een concurrent niet sterker wenste te maken.
Nu lijkt Kalou dus toch zijn toptransfer te hebben verdiend. Voor een bedrag van maarliefst 19 (!) miljoen euro plus het Nederlandse talent Quincy Owusu-Abeyie twee jaar op huurbasis zal de 19-jarige Ivoriaan de overstap naar Londen gaan maken. Clubs schijnen er al uit te zijn, alleen de speler en Arsenal zelf moeten nog tot een akkoord komen. Het is echter niet bekend of de transactie in de winter of in de zomer tot wordt voltooid.
Ook zouden beide clubs al een oplossing hebben gevonden voor de in het Premiership van toepassing zijnde regel dat een speler van buiten de EU de laatste 2 jaar 70% van de wedstrijden als international moest spelen te kunnen omzeilen. Kalou is namenlijk nog geen 20 jaar en dan kan er via de FIFA een oplossing voor worden gevonden zodat Kalou toch kan spelen. Bovendien wordt verwacht dat de Ivoriaan na het WK van komende zomer in Duitsland de Nederlandse identiteit zal ontvangen.
Kalou is nog geen 20 jaar?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, maar dit bericht mag niet ontbreken hier.
Zou het overigens wel goed vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |