Erg is dat heh... Als je in je bed ligt te woelen en de wereld om je heen slaapt....quote:Op zondag 27 november 2005 10:24 schreef Jominro het volgende:
Doordat de afspraken in het AMCG vorige week zo snel en hectisch gingen was ik één belangrijke
bahandeling vergeten; ik krijg morgen de eerste chemokuur en vanaf 5 december iedere dag radiotherapie erbij.
Verder heb ik verschrikkelijk slecht geslapen afgelopen nacht en ben nerveus![]()
Ik probeer het niet te zijn en weet dat ik positief moet denken maar lukt even niet tot nu toe.
Rust lekker uit komende week!quote:Op woensdag 30 november 2005 09:52 schreef Jominro het volgende:
Ik heb nu de eerste chemokuur achter de rug, zou het maandagmiddag krijgen maar het liep allemaal
zo uit bij de longarts dat hij besloot mij op te nemen voor één nacht en 's avonds dus pas de kuur heb gekregen. Ook moesten ze een laborant weer oproepen van huis, doordat het allemaal zo lang duurde moest er nieuwe chemo gemaakt worden want dat was niet geschikt meer.
Ik moet zeggen, voelde me gister toppie; niks geen misselijkheid en zelfs lopen ging wat makkelijker. Vandaag gaat het iets minder, ben moe en lopen gaat weer slechter.
Maar ja, is ook niet niks natuurlijk. Het tast ook de gezonde cellen aan en witte bloedlichaampjes.
Hoop dat ik de volgende keren er ook geen last van krijg![]()
Volgende week maandag de volgende chemo en krijg ik ook de eerste keer bestraling erbij.
Gelukkig dat deze eerste chemo naar omstandigheden mee viel.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:52 schreef Jominro het volgende:
Ik heb nu de eerste chemokuur achter de rug, zou het maandagmiddag krijgen maar het liep allemaal
zo uit bij de longarts dat hij besloot mij op te nemen voor één nacht en 's avonds dus pas de kuur heb gekregen. Ook moesten ze een laborant weer oproepen van huis, doordat het allemaal zo lang duurde moest er nieuwe chemo gemaakt worden want dat was niet geschikt meer.
Ik moet zeggen, voelde me gister toppie; niks geen misselijkheid en zelfs lopen ging wat makkelijker. Vandaag gaat het iets minder, ben moe en lopen gaat weer slechter.
Maar ja, is ook niet niks natuurlijk. Het tast ook de gezonde cellen aan en witte bloedlichaampjes.
Hoop dat ik de volgende keren er ook geen last van krijg![]()
Volgende week maandag de volgende chemo en krijg ik ook de eerste keer bestraling erbij.
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Gelukkig dat deze eerste chemo naar omstandigheden mee viel.
Hoe gaat het nu met eten? Omdat je schreef dat je zo was afgevallen? Denk je dat je eetlust minder wordt door de chemo of merk je dat niet? Probeer iig maar zoveel mogelijk gezond en rijk voedsel naar binnen te krijgen
Probeer nu maar goed uit te rusten voor as maandag.
Heel veel sterkte weer, ik check iedere dag dit topic even om te lezen hoe het met je gaat. Kuz van mij![]()
Ik weeg nu 50.8 kg en dat was 47.8 kg toen ik uit het ziekenhuis kwam. Verder zou ik een sonde-voeding krijgen maar dat heb ik geweigerd omdat ik al zoveel bijverschijnselen heb en denk dat het dan averechts werkt bij mij.
Momenteel probeer ik wel "met de pot" mee te eten maar dat valt niet mee als je bijna geen smaak meer hebt. Ik heb wel speciale drinkvoeding, dat is een volledige maaltijdvervanger ( FortiCare) en pakjes drinken waar 300 caloriën per pakje in zit.
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:31 schreef Jominro het volgende:
Daar was ik weer, heb afgelopen maandag de tweede chemokuur gehad + de eerste bestraling.
Gelukkig ben ik er weer niet ziek van gewordenik knap er zelfs iets van op vreemd genoeg.
Wel moet ik zolang ik chemo krijg 1 nacht in het ziekenhuis blijven maar dat vind ik niet erg omdat ik dan de volgende dag vanuit de afdeling naar de bestraling kan, scheelt mij weer een reis.
Vanaf nu iedere dag naar het UMCG Groningen (28 km) enkele reis voor de bestralingen en dat
is best wel vermoeiend. De bestraling op zich merk je niets van maar ik begin wel slikproblemen te krijgen( betreffende lymfklier zit tegen de slokdarm/luchtpijp aan). Hopen dat het niet erger wordt, vanmiddag om 15:05 uur moet ik er weer zijn.
Met ups en downs op het moment, toch wel heftig af en toe. Het verschilt per uur vreemd genoeg.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:30 schreef Netflier het volgende:
Hoe gaat 't nu Jominro?
Tussen alle kaarsjes staat er ook een voor jouquote:Op woensdag 14 december 2005 09:00 schreef Jominro het volgende:
De derde chemokuur is weer prima verlopennergens last van gehad. Gisteravond had ik zelfs
trek in warm eten (stamppot boerenkool met Hema worst) en heb een paar hapjes gehad maar het
bleef "steken" in de slokdarm jammer genoeg. Nou ja, heb er maar geen drama van gemaakt en een extra pakje drinkvoeding gepakt. Misschien dat het eten vandaag beter gaat.
Ik voel me nu ook redelijk goed en heb het huis een beetje in desfeer gebracht.
Groetjes,
Joke.
Boerenkool met worst.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:00 schreef Jominro het volgende:
De derde chemokuur is weer prima verlopennergens last van gehad. Gisteravond had ik zelfs
trek in warm eten (stamppot boerenkool met Hema worst) en heb een paar hapjes gehad maar het
bleef "steken" in de slokdarm jammer genoeg. Nou ja, heb er maar geen drama van gemaakt en een extra pakje drinkvoeding gepakt. Misschien dat het eten vandaag beter gaat.
Ik voel me nu ook redelijk goed en heb het huis een beetje in desfeer gebracht.
Groetjes,
Joke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |