Kom eerst maar es wat kilo´s aan. Voel je je iets steviger. Kan ook werken op je gemoed. Andersom ook. Als je je mentaal wat sterker voelt kom je misschien ook weer wat aan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:39 schreef Jominro het volgende:
[..]
Tja, voel me best wel rot en ben bang, hoop dat ik de kracht krijg om door te gaan en weer positief te denken.
ach lieve Jominro..quote:Op zaterdag 12 november 2005 08:36 schreef Jominro het volgende:
[..]
Okay, ik ben dus diezelfde donderdag weer opgenomen in het ziekenhuis zo erg was het en heb er 9 dagen gelegen aan het infuus met anti-biotica. Ben gister weer thuisgekomen en even voordat ik naar huis mocht is de longarts bij mij geweest met de uitslag;
het zit ook in de lymfklier.....dus een operatie is helemaal niet meer aan de orde nu. Weinig kans op herstel werd erbij gezegt.
Verder ben ik door de diarree dusdanig afgezwakt en afgevallen (weeg nu nog 48 kg) dat ik vanaf a.s. maandag sonde-voeding erbij krijg 's nachts. Chemokuren is nu niet mogelijk met mijn gewicht dus en moet "vetgemest" worden voordat ze er aan kunnen beginnen![]()
wauw! Spannend!! heel veel succes!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:34 schreef Jominro het volgende:
Update;
Ben net gebeld door de longarts en moet morgenochtend om 11:00 uur bij het AMCG zijn
bij een hoogleraar longziekten. Verder vertelde hij me dat een operatie technisch mogelijk is(was eerst helemaal uitgesloten door de uitzaaiïng in de lymfklier ) maar dat ik dan eerst radiotherapie en iets chemo moet.
Ze gaan morgen dus mijn conditie beoordelen en overleggen over hoe te behandelen.
Pfff........ik krijg de bibbers.
Ow meid wat hoop ik voor je dat je genoeg aangesterkt bent of er een manier is om dat snel te realiseren !! Ik heb ontzettend veel bewondering voor je.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:34 schreef Jominro het volgende:
Update;
Ben net gebeld door de longarts en moet morgenochtend om 11:00 uur bij het AMCG zijn
bij een hoogleraar longziekten. Verder vertelde hij me dat een operatie technisch mogelijk is(was eerst helemaal uitgesloten door de uitzaaiïng in de lymfklier ) maar dat ik dan eerst radiotherapie en iets chemo moet.
Ze gaan morgen dus mijn conditie beoordelen en overleggen over hoe te behandelen.
Pfff........ik krijg de bibbers.
Zal ik doen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:41 schreef thefunny het volgende:
Heel veel sterkte, Jominro. Hou je ons op de hoogte hoe het afgelopen is bij de hoogleraar morgenochtend?
Pff.. af en toe zoals nu, "schiet" ik helemaal even vol van de lieve reacties van jullie. Dat julliequote:Op dinsdag 22 november 2005 10:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ow meid wat hoop ik voor je dat je genoeg aangesterkt bent of er een manier is om dat snel te realiseren !! Ik heb ontzettend veel bewondering voor je.
[afbeelding]
knuffel !
Hier ook iedere dag toch wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:38 schreef vamperotica het volgende:
ik denk al de hele dag aan je......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |