quote:
Misschien wel
![]()
Dat de positieve gestuurde energie via dingen gaat verlopen. Ik probeer me dus helemaal in te beelden in de situatie als je ermee zit en hoe je het beste kunt reageren als er iets mis is. Kan het natuurlijk helemaal mis hebben met hoe sterk je eigenwil kan werken in het hele gebeuren. Toch geloof ik dat je overeind kan blijven staan. Als ik kon zou ik de ziekte ff overnemen en uitschakelen uit alles, waarom is dat zo moeilijk? Op kanker voor eens en altijd uit de wereld te helpen dus. Dat 1 miljoen spirituele mensen samen zich gaan bezig houden met de ziekte-kiemen en dat de mensen die de ziekte-kiem in zich hebben verlost worden ervan. Dat teams via internet zich gaan vormen. Waarom gebeurt dat niet? Er zijn genoeg mensen die via Reiki wat kunnen, waarom wordt door niet massaal aan meegewerkt, net zoals bij een donor-actie. Dat is ook gegroepeerd.
Het lichaam moet denk ik overeind blijven als je het mij vraagt. Ik weet niet hoe het in elkaar steekt maar als het lichaam gaat inzakken met alle functies dan verspreidt het zich als een ziekte. Als een ziekte inderdaad want het is ook een ziekte.
Ik heb ooit een keer een toeval gehad, ik heb dat al eens gezegd. Ik stond een keer op 's morgens en kreeg ineens een gevoel dat ik dood ging, ik voelde me helemaal verkankerd. Eerste keer dat ik dit woord gebruik in deze context. Ik trok aan mijn haren omdat ik wilde voelen of ze stevig eraan vast zaten en ik trok gewoon volle plukken haar eruit.
Angstig helemaal want ik wilde niet dood. Ik probeerde dus het gevoel te boven te komen want ik dacht echt dat ik ging inzakken. Het voelde dus als een dodelijke ziekte aan. Mezelf helemaal opgepakt en ineens was het weg.
Heb iemand gekend die was binnen 2 dagen dood. Kreeg ook vanuit het niets een toeval en 2 dagen later in het ziekenhuis dood. Die man kon zichzelf niet oppakken, ondanks zijn sportieve leven. Het oppakken heeft te maken wat tussen je oren zit. Net zoals je 's morgens je bed uitstapt omdat je geest dat wilt. Je hebt wilskracht nodig om te bewegen. Die man was dus al ingezakt helemaal en moest gedragen worden door mijn Pa in de auto om zo naar het ziekenhuis te gaan. Hij kon zelf niet meer lopen bijna.
Het is denk ik net hoe je lichaam reageert en hoe je zelf je lichaam aanstuurt op bepaalde processen die optreden. Maar ik weet het niet, weet ook niet of het offtopic is. Zelf-genezing, en dan niet zoals in het Lourdes. Dat je dus zelf je boeltje oppakt en een moment uitzoekt dat ideaal is, waar je zegt. Okey, lichaam, tot hier ga je en niet verder. ( zo had ik het dus ongeveer gedaan toen)
Maar dat klinkt nu alsof ik een leukemie aanval kreeg, kan ook wat heel anders zijn geweest. Toch kwam ik het zieke gevoel te boven. Omdat ik niet dood wilde. Wil je heel graag blijven leven en ga je ook daarnaar leven dan is de dood misschien wat zwakker te noemen.
Ik weet het ook niet
![]()
Ik wil het topic niet overnemen maar dat gevoel van toen. ( is nu 3 jaar geleden) voelde alsof ik dood ging neervallen en had dus niets te maken met een kater van het bier of iets dergelijks. Die haaruitval kan ik ook niet begrijpen. En die flauwtes ook niet.
Ik vraag me dus af of je niet jezelf kunt genezen van zieke cellen. Dat je door je instelling en daadkracht en focus op je lichaam komt tot een genezing waar de gezonde cellen de slechte cellen verslaan. Dat je dan het principe krijgt van. "Good beats evil". Gezonde cellen zijn altijd in enige mate aanwezig in het lichaam.
En dat is geen Jomanda praat want Jomanda heb ik een hekel aan
![]()
Ik geloof gewoon dat je geen tussenpersoon nodig hebt als Jomanda. Je hebt alleen iemand nodig die je aanstuurt in je denken. Heb daar ook over gelezen in een tijdschrift. Er was iemand die hielp mensen met kanker om positief in het leven te staan.
Dus voor Jominro is het misschien heel goed om aanwezig te blijven op internet en zoveel mogelijk positieve woorden tot haar te nemen, ook daarbuiten. Misschien iemand opzoeken die via mind-tuning wat kan betekenen.
Mind-tuning
![]()
Het tunen van je mind. Afstemmen. Zoals je met een auto ook doet.
Met je denken naar de kern gaan van de ziekte, en zodoende uitschakelen wat mis is.
Chemo-therapie. Natuurlijk ook erbij. Omdat het ook de ziekte doet afvlakken maar ondertussen toch zelf onderzoeken, in ieder geval proberen kostte wat het kost door te gaan en zoveel mogelijk technieken achterhalen. Misschien op de kanker.pagina.nl van de startpagina. Of houden die zich alleen bezig met de reguliere genezing zonder wat tussen je oren zit?
[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-10-2005 16:59:56 (laatste edit nu, gecorrigeerd enzo.) ]