abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31720522
Jominro,

ik heb maar één goede raad voor je....... lachen........heel veel lachen.......iedere dag proberen tranen met tuiten te huilen van het lachen. Niet teveel nadenken over hetgeen je nu meemaakt. Ja ik weet het .... ik heb makkelijk praten....... maar ik weet één ding : dat lachen helend werkt !

Mijn moeder haar leven hing een 9 tal jaren geleden letterlijk aan een zijden draadje door de diagnose van een heel agressieve vorm van kanker. Na amputatie van één van haar borsten en de nodige chemo therapie, bleef ze gewoon lachend door het leven gaan. Ze bekeek alles vanuit een positieve roze bril als het ware. Zelfs toen de dokters terug de zo gevreesde verhoging van de tumormarkers in haar bloed vonden, liet ze zich niet van de wijs brengen. Intussen zijn er geen enge dingen meer met haar... en is ze volledig genezen verklaard. Ze moet wel nog iedere 6 maanden voor de veiligheid op onderzoek... maar ze hebben tot nu toe geen anomalieen meer gevonden.

Dus.......... lachen meid...........iedere dag..........lachen

Intussen wens ik je veel sterkte en stuur ik een hele hoop goede vibraties jouw kant uit. En denk erom...... je staat er niet alleen voor.
+++Suicide is a way of telling God, "You can't fire me, because I QUIT!"+++
pi_31720710
Hallo allemaal, sorry dat het even duurde dat ik weer reageer, was nogal druk de afgelopen dagen.

Het is gelukkig niet uitgezaaid in mijn ruggemerg maar van de lymfklier moet nog onderzocht worden.

Morgenochtend om 9:00 uur moet ik mij melden bij het AMCG voor een dagopname en krijg dan de hele dag onderzoeken en overleg met de chirurg tot 17:00 uur. Daarna naar huis voor weekendverlof en dan zondag om 17:00 weer melden voor opname.

A.s maandag wordt dan de Mediastinoscopie- operatie (lymfeklier) gedaan.
Pfff........bibber,bibber.
pi_31720890
Heel veel succes, met alles. In ieder geval mooi dat het niet in het ruggemerg zit!

Sterkte!
pi_31720953
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 11:55 schreef Jominro het volgende:
Hallo allemaal, sorry dat het even duurde dat ik weer reageer, was nogal druk de afgelopen dagen.

Het is gelukkig niet uitgezaaid in mijn ruggemerg maar van de lymfklier moet nog onderzocht worden.

Morgenochtend om 9:00 uur moet ik mij melden bij het AMCG voor een dagopname en krijg dan de hele dag onderzoeken en overleg met de chirurg tot 17:00 uur. Daarna naar huis voor weekendverlof en dan zondag om 17:00 weer melden voor opname.

De enige ongemakken doen zich voor na de operatie en tijdens de herstelperiode. De pijn is een beetje te vergelijken met het hebben van een gekneusde of gebrokne rib. Je zal moeite hebben om bijvoorbeeld vanuit een zetel of een bed rechtop te zitten.

Mediastinoscopie
Wat is mediastinoscopie?
Dit is een onderzoek dat gericht is op de lymfklieren die zich tussen de longen bevinden. Het gebied tussen de longen wordt normaliter opgevuld door het hart, grote bloedvaten, slokdarm, luchtwegen en lymfklieren. Dit gebied wordt het mediastinum genoemd.

Waarom krijg ik dit onderzoek?
Het onderzoek kan worden uitgevoerd als er sprake is van longkanker en men wil vaststellen of er eventueel uitzaaiingen in de lymfklieren zitten. Daarnaast kan het onderzoek ook uit worden gevoerd als er een afwijking gezien is in dat gebied, en men wil weten wat die afwijking precies is.

Hoe gaat dit onderzoek?
Mediastinoscopie wordt uitgevoerd onder algehele narcose. Nadat de patient onder narcose is zal de chirurg een kleine snee (circa 4-5 cm) maken ter hoogte van de bovenkant van het borstbeen. Vervolgens wordt een buis tussen de daar aanwezige organen geschoven naar de lymfklieren toe. Daarna zal de chirurg via de ingebrachte buis met behulp van tangetjes stukjes weefsel verwijderen van de lymfklieren of van afwijkingen. De weefselstukjes worden onder de microscoop onderzocht, of op kweek gezet. Nadat de weefselstukjes zijn weggenomen wordt de buis verwijderd en de snee in de huid gehecht. De operatie is dan beëindigd en de patient wordt wakker op de uitslaapkamer.

Is het vervelend?
De mediastinoscopie wordt onder algehele narcose verricht en zal daarom gedurende de ingreep zelf geen ongemak veroorzaken. Na de operatie kunt u pijn bij het litteken hebben, maar soms ook achter het borstbeen. Er kunnen ook complicaties optreden, zoals heesheid, beschadiging van de zenuw die de stemband voorziet, een klaplong, lucht in het mediastinum, bloedingen, perforatie van de slokdarm of infectie van het mediastinum. Daarnaast kunt u bijwerkingen hebben van de algehele narcose, zoals misselijkheid en braken.

Moet ik me voorbereiden?
U wordt meestal een aantal uren of een dag van tevoren opgenomen. Voor de ingreep moet u een aantal uren nuchter zijn. Mocht u bloedverdunnende medicijnen gebruiken zal men vragen deze enige dagen voor de ingreep te staken.

Wat gebeurt er na het onderzoek?
Na het onderzoek wordt u wakker op de uitslaapruimte. Daarna wordt u naar uw eigen afdeling gebracht. U zal dan meestal nog één dag in het ziekenhuis blijven voordat u weer naar huis kunt.

Wanneer en hoe krijg ik de uitslag?
Het weefsel van de lymfklieren wordt onderzocht onder een microscoop of op kweek gezet. De arts zal de uitslag in het volgende gesprek met u bespreken. Meestal duurt het ongeveer een week voordat u de uitslag krijgt.
+++Suicide is a way of telling God, "You can't fire me, because I QUIT!"+++
pi_31723005
Jominro, wat een vreselijke ervaring. Heel veel sterkte toegewenst! Ik heb je inmiddels wat positieve energie en bijstand gestuurd .
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:30:41 #56
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31726438
Positief blijven is inderdaad belangrijk, ga je negatief doen dan gaat de ziekte denk ik harder toeslaan omdat je lichaam dan sowieso minder weerstand blijft bieden. Alsof je kramp hebt, dan ga je ook vanzelf tegenwerken bij een kramp en gaat de kramp niet helemaal doorzetten. Ga je nu slap hangen als het ware dan kan denk ik de ziekte zich helemaal doornestelen.

Ik ga nu niet zeggen dat je 100 procent zeker je ziekte kunt overwinnen door positief te blijven in het leven want dan geef ik misschien valse hoop en ik heb zoveel verstand niet ervan. Ik kan alleen maar zeggen dat het belangrijk is om je te blijven uitdrukken en proberen om te blijven vechten tot het bittere eind.

Vroeger een paar maanden geleden zou ik zeggen, met een positieve instelling is alles mogelijk maar ik kom er zelf ook vaak achter dat een positief gevoel vaak kan worden afgezwakt, schreef dat net nog hier in the thruth. Na het verstrijken van een dag gaat veel verloren dat is opgebouwd.

Zit je met een ernstige ziekte opgescheept dan is het des te moeilijker om iedere dag weer opnieuw te beginnen met het positieve gevoel van de dag van te voren. Toch lijkt het me de moeite waard om niet op te geven en iedere dag te nemen hoe die is.

In het achterhoofd houdend dat de dood eventueel helemaal niet zo slecht hoeft te zijn kun je misschien nog beter vechten ertegen. Dat je een eventuele dood niet als straf ziet en als last maar als nieuwe uitdaging. Maar dan nog kun je proberen om alles te boven te komen.

Positieve energie sturen zou ik wel willen, probeer ik nu ook als ik op invoeren druk van dit bericht.

Hou moed!!!!!!!

En heel veel sterkte
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 16:08:51 #57
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31727629
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 11:55 schreef Jominro het volgende:

Jominro, wat fijn dat het niet in je ruggenmerg zit Ik hoop met jou dat je lymfeklieren ook schoon zijn.
Veel succes en sterkte morgen. Ik heb sinds ik je bericht heb gelezen iedere avond voor het slapen gaan ff aan je gedacht en je het beste toegestuurd, en zoals uit dit topic wel blijkt nog veel meer mensen

Hou je taai!
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 16:09:46 #58
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31727653
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:30 schreef Dromenvanger het volgende:

Positieve energie sturen zou ik wel willen, probeer ik nu ook als ik op invoeren druk van dit bericht.

Hou moed!!!!!!!

En heel veel sterkte
dat doe je toch ook Dromenvanger!
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 16:39:38 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31728431
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:09 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat doe je toch ook Dromenvanger!
Misschien wel Dat de positieve gestuurde energie via dingen gaat verlopen. Ik probeer me dus helemaal in te beelden in de situatie als je ermee zit en hoe je het beste kunt reageren als er iets mis is. Kan het natuurlijk helemaal mis hebben met hoe sterk je eigenwil kan werken in het hele gebeuren. Toch geloof ik dat je overeind kan blijven staan. Als ik kon zou ik de ziekte ff overnemen en uitschakelen uit alles, waarom is dat zo moeilijk? Op kanker voor eens en altijd uit de wereld te helpen dus. Dat 1 miljoen spirituele mensen samen zich gaan bezig houden met de ziekte-kiemen en dat de mensen die de ziekte-kiem in zich hebben verlost worden ervan. Dat teams via internet zich gaan vormen. Waarom gebeurt dat niet? Er zijn genoeg mensen die via Reiki wat kunnen, waarom wordt door niet massaal aan meegewerkt, net zoals bij een donor-actie. Dat is ook gegroepeerd.

Het lichaam moet denk ik overeind blijven als je het mij vraagt. Ik weet niet hoe het in elkaar steekt maar als het lichaam gaat inzakken met alle functies dan verspreidt het zich als een ziekte. Als een ziekte inderdaad want het is ook een ziekte.

Ik heb ooit een keer een toeval gehad, ik heb dat al eens gezegd. Ik stond een keer op 's morgens en kreeg ineens een gevoel dat ik dood ging, ik voelde me helemaal verkankerd. Eerste keer dat ik dit woord gebruik in deze context. Ik trok aan mijn haren omdat ik wilde voelen of ze stevig eraan vast zaten en ik trok gewoon volle plukken haar eruit.

Angstig helemaal want ik wilde niet dood. Ik probeerde dus het gevoel te boven te komen want ik dacht echt dat ik ging inzakken. Het voelde dus als een dodelijke ziekte aan. Mezelf helemaal opgepakt en ineens was het weg.

Heb iemand gekend die was binnen 2 dagen dood. Kreeg ook vanuit het niets een toeval en 2 dagen later in het ziekenhuis dood. Die man kon zichzelf niet oppakken, ondanks zijn sportieve leven. Het oppakken heeft te maken wat tussen je oren zit. Net zoals je 's morgens je bed uitstapt omdat je geest dat wilt. Je hebt wilskracht nodig om te bewegen. Die man was dus al ingezakt helemaal en moest gedragen worden door mijn Pa in de auto om zo naar het ziekenhuis te gaan. Hij kon zelf niet meer lopen bijna.

Het is denk ik net hoe je lichaam reageert en hoe je zelf je lichaam aanstuurt op bepaalde processen die optreden. Maar ik weet het niet, weet ook niet of het offtopic is. Zelf-genezing, en dan niet zoals in het Lourdes. Dat je dus zelf je boeltje oppakt en een moment uitzoekt dat ideaal is, waar je zegt. Okey, lichaam, tot hier ga je en niet verder. ( zo had ik het dus ongeveer gedaan toen)

Maar dat klinkt nu alsof ik een leukemie aanval kreeg, kan ook wat heel anders zijn geweest. Toch kwam ik het zieke gevoel te boven. Omdat ik niet dood wilde. Wil je heel graag blijven leven en ga je ook daarnaar leven dan is de dood misschien wat zwakker te noemen.

Ik weet het ook niet Ik wil het topic niet overnemen maar dat gevoel van toen. ( is nu 3 jaar geleden) voelde alsof ik dood ging neervallen en had dus niets te maken met een kater van het bier of iets dergelijks. Die haaruitval kan ik ook niet begrijpen. En die flauwtes ook niet.

Ik vraag me dus af of je niet jezelf kunt genezen van zieke cellen. Dat je door je instelling en daadkracht en focus op je lichaam komt tot een genezing waar de gezonde cellen de slechte cellen verslaan. Dat je dan het principe krijgt van. "Good beats evil". Gezonde cellen zijn altijd in enige mate aanwezig in het lichaam.

En dat is geen Jomanda praat want Jomanda heb ik een hekel aan Ik geloof gewoon dat je geen tussenpersoon nodig hebt als Jomanda. Je hebt alleen iemand nodig die je aanstuurt in je denken. Heb daar ook over gelezen in een tijdschrift. Er was iemand die hielp mensen met kanker om positief in het leven te staan.

Dus voor Jominro is het misschien heel goed om aanwezig te blijven op internet en zoveel mogelijk positieve woorden tot haar te nemen, ook daarbuiten. Misschien iemand opzoeken die via mind-tuning wat kan betekenen.

Mind-tuning Het tunen van je mind. Afstemmen. Zoals je met een auto ook doet.

Met je denken naar de kern gaan van de ziekte, en zodoende uitschakelen wat mis is.

Chemo-therapie. Natuurlijk ook erbij. Omdat het ook de ziekte doet afvlakken maar ondertussen toch zelf onderzoeken, in ieder geval proberen kostte wat het kost door te gaan en zoveel mogelijk technieken achterhalen. Misschien op de kanker.pagina.nl van de startpagina. Of houden die zich alleen bezig met de reguliere genezing zonder wat tussen je oren zit?

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-10-2005 16:59:56 (laatste edit nu, gecorrigeerd enzo.) ]
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:11:21 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31755452
ik heb weer een kaarsje branden, voor vandaag.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31764084
Het is denk ik net hoe je lichaam reageert en hoe je zelf je lichaam aanstuurt op bepaalde processen die optreden. Maar ik weet het niet, weet ook niet of het offtopic is. Zelf-genezing, en dan niet zoals in het Lourdes. Dat je dus zelf je boeltje oppakt en een moment uitzoekt dat ideaal is, waar je zegt. Okey, lichaam, tot hier ga je en niet verder. ( zo had ik het dus ongeveer gedaan toen)

Dromenvanger ; het ligt nog iets moeilijker........ik heb niet alleen longkanker maar ook de ziekte van Lyme erbij. De artsen zeggen dat het heel bijzonder is om twee zware ziektes te hebben. Dit betekend in mijn geval: gedeeltelijke aangezichtsverlamming, extreem vermoeid, nauwelijks kunnen lopen en mezelf moeten katheteren (voel het niet eens als mijn blaas vol is), en weeg nog 50 kg.

Door al deze sympthomen, ben ik bang dat mijn lichaam het allemaal niet aankan en geen weerstand genoeg heb. Ik heb vanmiddag een goed gesprek met de chirurg en anesthesist gehad, die hebben mij verzekerd dat het allemaal goed zal gaan en wordt er een speciaal behandelingsschema voor mij gemaakt.

Maar ik blijf positief hoor
pi_31764219
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb weer een kaarsje branden, voor vandaag.
Lief, dank je, doet me goed..........
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:30:07 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31776964
Ik zal aan je denken Ik denk nu aan je nu ik het lees

Het is ook makkelijk gezegd van mijn kant. Maar je zult denk ik in het licht moeten blijven, licht daar bestaan we hoofdzakelijk uit. Licht en water zijn de basis-bestandsdelen als je het mij vraagt. Dus wie weet is een kaarsje branden niet eens zo'n slecht idee. Laat het licht je genezer zijn heeft ook te maken dat je moed moet houden, laat je de moed zakken dan zul je niet meer in het licht zijn. Maar dat weet je zelf wel, je bent ondanks alles nog sterk.

Ik hoop dat het licht je zal genezen

Blijf maar lekker in het licht bivakkeren!!!!! Zuig het licht op!!!! Ervaar het licht. Laat het licht je genezer zijn!!!!!

Sorry als ik raar overkom. Maar ik laat mezelf ff gaan over het licht. Licht is dus echt belangrijk volgens mij. Logisch ook.....zonder licht geen leven

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-10-2005 12:35:39 ]
pi_31778328
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 12:35 schreef Nature het volgende:
Mijn bijdrage, misschien heb je er wat aan:

Iedereen ontwikkelt elke dag kanker, in normale omstandigheden pakt het lichaam dit zonder problemen aan. Probeer kanker niet te zien als iets "engs" of "gevaarlijks" wat zich in je lichaam bevindt, maar als een normaal proces wat uit de hand is gelopen, dit is bij jou gebeurd en moet dus worden aangepakt.

Dr. Simonton behaalde in de jaren 70 al successen met het gebruik van verbeeldingskracht bij het bestrijden van kanker. Patienten werd gevraagd hun ziekte te visualiseren, hun behandeling te visualiseren en het afweermechanisme (hoe de kanker werd opgevreten door witte bloedlichaampjes) van hun lichaam te visualiseren.

Elke keer dat je je zorgen maakt en elke negatieve gedachte over je ziekte maken de ziekte sterker, onthoudt dat. Je kunt je energie beter stoppen in het positief denken over de behandeling en je afweermechanisme. Als je een negatieve gedachte hebt, laat hem dan toe en zet hem daarna van je af, gevolgd door positieve gedachten (dit de hele dag door).

Uiteraard als aanvulling op de reguliere behandeling (bijv. chemotherapie) en niet als vervanging.

Hier wat meer informatie:
http://www.leelabutterfly.com/nl/verslagen/txt/cs.htm
http://www.simonton.nl/

Sterkte.
Dit hoor ik veel, vele docu's van gezien erg boeiend om naar te kijken. De geest is sterker dan mensen vaak denken. De kracht van onze hersenen is vaak duizenden malen groter dan welk medicijn dan ook.

Zie bijvoorbeeld pillen. De werking van neppe of echte pillen is vaak het zelfde omdat wij denken dat wij beter zullen worden.

Verder wens ik de TS veel sterkte!
weet niet...weet niet...weet niet...
pi_31921166
Ik ben sinds dinsdagmiddag weer thuis. De behandeling op zich is mij meegevallen, weinig last van de narcose en wond in het borstbeen. Heb alleen giga last van diarree sinds dinsdag en mag niets eten. Vruchtensap en drinkbouillon is alles wat ik mag hebben.

Afgelopen nacht ook weer......7 keer verschonen en twee keer gedoucht pffff en verder overdag om de 10 minuten ongeveer. Bah, het is alleen nog slijm en nog eens slijm. Is jus 'd orange misschien ook laxerend?

Vrijdag 11 november krijg ik de uitslag van de mediastinoscopie, weer spannend dus.
pi_31921323
Met jus d'orange moet je inderdaad een beetje uitkijken Jominro. Mijn vader was een keer flink ziek, en wilde alleen dat nog drinken. Dat heeft als gevolg gehad dat ie bijna naar het ziekenhuis moest vanwege uitdrogingsverschijnselen! Het onttrekt op een of andere manier vocht aan je lichaam.

Ik wens je nogmaals heel veel sterkte!
pi_31921369
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:12 schreef Jominro het volgende:
Ik ben sinds dinsdagmiddag weer thuis. De behandeling op zich is mij meegevallen, weinig last van de narcose en wond in het borstbeen. Heb alleen giga last van diarree sinds dinsdag en mag niets eten. Vruchtensap en drinkbouillon is alles wat ik mag hebben.
Blijf echt goed drinken ! Ook als dat betekend dat je 10 minuten later weer op de wc zit.
quote:
Afgelopen nacht ook weer......7 keer verschonen en twee keer gedoucht pffff en verder overdag om de 10 minuten ongeveer. Bah, het is alleen nog slijm en nog eens slijm.
Wat vervelend allemaal. Op deze manier voel je je natuurlijk helemaal een vaatdoek.
quote:
Is jus 'd orange misschien ook laxerend?
Min ervaring is dat sinaasappelsap idd laxerend is ( of dat ook de officiele stelling is weet ik niet), ik prefereer in dit soort gevallen appelsap.
Wat is trouwens de reden dat je alleen vruchtensap mag drinken ?
Zou het toegestaan zijn om een stel bananen in de blender te gooien en daar een sapje van te maken ? ( bananen werken stoppend, maar ik weet niet of dat wel de insteek is. )
quote:
Vrijdag 11 november krijg ik de uitslag van de mediastinoscopie, weer spannend dus.
knuffel !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_31921688
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 11:48 schreef Dannytjeuh het volgende:ik heb maar één goede raad voor je....... lachen........heel veel lachen.......iedere dag proberen tranen met tuiten te huilen van het lachen. Niet teveel nadenken over hetgeen je nu meemaakt. Ja ik weet het .... ik heb makkelijk praten....... maar ik weet één ding : dat lachen helend werkt !
Ja, dit klinkt ongeloofwaardig, maar is geen geintje: ik las ooit over een man die opgegeven was door tumoren die zich in z'n lijf bevonden. Hij ging naar huis en besloot alleen nog maar lachfilms te gaan kijken, wekenlang alleen maar lachen, uiteindelijk was er niks meer over van zijn ziekte.
pi_31922268
ik wens je alle beterschap van de wereld toe.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_31924144
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:19 schreef _Arual_ het volgende:
Met jus d'orange moet je inderdaad een beetje uitkijken Jominro. Mijn vader was een keer flink ziek, en wilde alleen dat nog drinken. Dat heeft als gevolg gehad dat ie bijna naar het ziekenhuis moest vanwege uitdrogingsverschijnselen! Het onttrekt op een of andere manier vocht aan je lichaam.

Ik wens je nogmaals heel veel sterkte!
Dus toch wel, dat gevoel kreeg ik al dat het van jus 'd orange erger werd. Ik heb vanochtend even gesmokkelt trouwens, heb 1 beschuitje met kaneelsuiker gehad. Dat doe ik dus even niet weer
want het "liep" gelijk weer weg.

Zal vanmiddag naar de afdeling van het ziekenhuis bellen of de diarree wel normaal is na zo'n
operatie. Mijn huisarts denkt dat er misschien contrastvloeistof gebruikt is en dat ik daar last van heb.
pi_31935986
He wat vervelend... Jus d'0range lijkt me 00k niet z0 handig in c0mbi met diarree...Tip van Mirage (bananen in de blender) lijkt me wel een g0ede...

Beterschap/Sterkte!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_32198809
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:16 schreef Jominro het volgende:

[..]

Dus toch wel, dat gevoel kreeg ik al dat het van jus 'd orange erger werd. Ik heb vanochtend even gesmokkelt trouwens, heb 1 beschuitje met kaneelsuiker gehad. Dat doe ik dus even niet weer
want het "liep" gelijk weer weg.

Zal vanmiddag naar de afdeling van het ziekenhuis bellen of de diarree wel normaal is na zo'n
operatie. Mijn huisarts denkt dat er misschien contrastvloeistof gebruikt is en dat ik daar last van heb.
Okay, ik ben dus diezelfde donderdag weer opgenomen in het ziekenhuis zo erg was het en heb er 9 dagen gelegen aan het infuus met anti-biotica. Ben gister weer thuisgekomen en even voordat ik naar huis mocht is de longarts bij mij geweest met de uitslag;
het zit ook in de lymfklier.....dus een operatie is helemaal niet meer aan de orde nu. Weinig kans op herstel werd erbij gezegt.

Verder ben ik door de diarree dusdanig afgezwakt en afgevallen (weeg nu nog 48 kg) dat ik vanaf a.s. maandag sonde-voeding erbij krijg 's nachts. Chemokuren is nu niet mogelijk met mijn gewicht dus en moet "vetgemest" worden voordat ze er aan kunnen beginnen
pi_32198836
Jeezzz, Jominro.......... Woorden zijn zo´n beetje op nu. Wat een kolerezooi.

Hoe voel je je er zelf nu bij?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 12 november 2005 @ 08:51:17 #74
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_32198844
Ik heb het hele topic gelezen en woorden schieten even tekort zeker na je laatste bericht... Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe!
pi_32199019
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 08:47 schreef nokwanda het volgende:
Jeezzz, Jominro.......... Woorden zijn zo´n beetje op nu. Wat een kolerezooi.

Hoe voel je je er zelf nu bij?
Tja, voel me best wel rot en ben bang, hoop dat ik de kracht krijg om door te gaan en weer positief te denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')