Ik hoop dat het volgende week leuker is iig!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:22 schreef Svensational het volgende:
Ach, ik vond het best amusant
Je sig
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:23 schreef Insomaniac het volgende:
Goed hè! Ik weet wel hoe ik B. moet helpen![]()
Oke, dan vatte ik ze verkeerd op.quote:Op maandag 12 december 2005 13:41 schreef BVO het volgende:
Ik pretendeer ook niet dat dit het totaal aantal mensen is dat de uitzending gezien heeft, het is slechts de som van de twee cijfers, hetgeen toch een bepaalde indicatie geeft, bij de zenders zelf houden ze zulke getallen ook vaak aan.
En dat werd het ookquote:Op zondag 18 december 2005 14:30 schreef PeRi het volgende:
Volgende week zal echt een drama worden.
Maar normaal zit daar Paul de Leeuw dus dat maakt weinig uitquote:Op zondag 25 december 2005 11:22 schreef LeBeau het volgende:
Het hielp natuurlijk ook niet dat Najib Amhali van half acht tot negen uur op Nederland 3 te zien was en ruim 1.5 miljoen kijkers trok.
Najib trok meer kijkers dan Paul de Leeuw op een avond dat minder mensen televisie kijken, dus dat is meer concurrentie voor een toch al niet zo boeiende aflevering van Idols.quote:Op zondag 25 december 2005 11:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar normaal zit daar Paul de Leeuw dus dat maakt weinig uit.
Gisteravondquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:33 schreef BVO het volgende:
1.038.000 gisteravond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |