abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31646565
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daar door hadden dat deze twee jongens (buiten het toeristenseizoen) meer van plan waren dan gezellig op vakantie komen (en dat geloof ik ook). Ze wilden misschien gewoon van ze af en dit was de onorthodoxe manier om dat te bewerkstelligen.
Het zou zeker kunnen inderdaad. Wellicht is er een ruzie ontstaan met de soldaten over het een en ander?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:31:36 #102
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_31646569
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:28 schreef Moitessier het volgende:
true, en volgens dat bericht zouden er dus bewijzen zijn dat ze als martelaar wilden sterven. Maar goed, we weten het niet he...

volgende documentaire!
Idd volgende onderwerp

Mijn mening voor het begonnen is: Gevangenen moeten niet zeiken. Ja okee ze zijn Nederlanders maar ze flikken iets in een ander land en worden gestraft volgens de autoriteiten van dat land. Niet zo zeiken als je wat fout doet is mijn mening tot nu dus.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:32:52 #103
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_31646588
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik denk dat ze daar door hadden dat deze twee jongens (buiten het toeristenseizoen) meer van plan waren dan gezellig op vakantie komen (en dat geloof ik ook). Ze wilden misschien gewoon van ze af en dit was de onorthodoxe manier om dat te bewerkstelligen.
Zou heel goed kunnen ja, gewoon executie met uiterst amateuristische cover up
If a retainer will just think about what he is to do for the day at hand,
he wil be able to do anything.
If it is a single day's work, one should be able to put up with it.
Tomorrow, too, is but a single day.
pi_31646591
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:31 schreef beelz het volgende:

[..]

Idd volgende onderwerp

Mijn mening voor het begonnen is: Gevangenen moeten niet zeiken. Ja okee ze zijn Nederlanders maar ze flikken iets in een ander land en worden gestraft volgens de autoriteiten van dat land. Niet zo zeiken als je wat fout doet is mijn mening tot nu dus.
Mooi, zijn we het compleet eens. Ik vind figuren als Pedro Ruijzing helemaal niet zo zielig.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:34:06 #105
44649 beelz
pi_31646605
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Mooi, zijn we het compleet eens. Ik vind figuren als Pedro Ruijzing helemaal niet zo zielig.
Ik open een pilsje, open er ook 1 dan drinken we op onze eensgezindheid
Besef Regulier!
pi_31646607
Ja hoor.. ze worden gepakt in het laboratorium.. nu wordt er een strafblad verwisseld.. en hij schreeuwt uit de cel 'we zijn onschuldig..' !
pi_31646617
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:34 schreef beelz het volgende:

[..]

Ik open een pilsje, open er ook 1 dan drinken we op onze eensgezindheid
pi_31646619
Ik vind je alleen zielig als je onterecht in de gevangenis komt.

Als je gewoon echt drugs hebt gesmokkelt in landen waarvan je echt wel weet wat de consequenties zijn: bad luck, byebye life.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:35:48 #109
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_31646627
hoor ik pils? *bier opent*

En dan ook klagen dat de ambassade niets doet en niet langskomt, ja...wat zal ik er over zeggen, denk dat die ambassadeur ook wel wat beters te doen heeft dan man die daar volkomen terecht zit te amuseren
pi_31646635
Ik ben trouwens heel erg vóór het uitzenden van dit soort schrijnende beelden Hopenlijk weerhoudt dat mensen ervan om drugs te smokkelen in landen waar je op die manier wordt behandeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31646638
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je alleen zielig als je onterecht in de gevangenis komt.

Als je gewoon echt drugs hebt gesmokkelt in landen waarvan je echt wel weet wat de consequenties zijn: bad luck, byebye life.
Vind ik ook. Ik vind het altijd zo triest dat alles en iedereen de schuld krijgt dat zo'n figuur daar volkomen terecht zit. Men weet waar men mee bezig is, men kent de consequenties en men weet dat een gevangenis in Marokko, India of Thailand geen 5 sterren hotel is.
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:37:34 #112
44649 beelz
pi_31646646
Ik ben wel donders blij dat ik niet in een Marokkaanse gevangenis zit moet ik zeggen.
Maar ik ben ook donders blij dat ik niet in een Nederlandse gevangenis zit Gelukkig ben ik een lieve jongen enzo
Besef Regulier!
pi_31646659
Nu krijgt BZ de schuld. Op dubieuze gronden, zoals die kerel ook al aangeeft.
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:38:54 #114
44649 beelz
pi_31646661
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens heel erg vóór het uitzenden van dit soort schrijnende beelden Hopenlijk weerhoudt dat mensen ervan om drugs te smokkelen in landen waar je op die manier wordt behandeld.
Nee ik hoop juist dat er mensen doorgaan met drugs smokkelen naar landen waar je op deze manier wordt behandeld. En dan die lui niet gaan helpen uiteraard. Scheelt de samenleving zoveel geld
Besef Regulier!
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:40:26 #115
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_31646679
Zeker zeker, maar goed, 17,5 jaar gevangenisstraf! 17 jaar! Als je dat weet, snap niet hoe mensen uberhaubt durven met drugs dat land binnen te komen. Ik word al zenuwachtig als ik er aan denk, 17 jaar!
pi_31646682
Waarom moeten ze terug? Laat ze lekker wegrotten daar in het buitenland. Ze hebben het er volkomen zelf naar gemaakt en het is zijn eigen schuld dan hij voortaan moet pissen in een ranzige WC.
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:41:50 #117
44649 beelz
pi_31646697
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom moeten ze terug? Laat ze lekker wegrotten daar in het buitenland. Ze hebben het er volkomen zelf naar gemaakt en het is zijn eigen schuld dan hij voortaan moet pissen in een ranzige WC.
We zijn het weer eens, drink eens door
Besef Regulier!
pi_31646700
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu krijgt BZ de schuld. Op dubieuze gronden, zoals die kerel ook al aangeeft.
Alleen omdat hun famielid nog niet uit de gevangenis is geholpen door de Nl staat. Ja, dáág. Je hebt er zelf voor gezorgd dat je in de gevangenis komt hoor.

Kijk, als je als toerist in Turkije een stukje pot op een strand vindt en dan bij de douane wordt opgepakt voor het land uitsmokkelen van culturele erfstukken en dan jarenlang de bak in moet....dan vind ik dat de Nederlandse staat onmiddelijk moet ingrijpen.

Of die mensen in Autralië die de gevangenis in moesten omdat ze zo'n zakje gedroogde soep bij zich hadden waar rundvleesextract inzat ten tijde van een periode dat je absoluut geen vlees mocht invoeren in Autralie (gekke koeienziekte)....Nu heeft Autralië niet zo'n erg gevangenissysteem. (de soepproducent heeft trouwens de absurd hoge boete van die mensen betaald!)

[ Bericht 5% gewijzigd door Isabeau op 23-10-2005 03:47:25 ]
pi_31646715
Wat is er met Hans van Dam gebeurt eigenlijk..? Zit ie daar nog.. is ie vrij.. of overleden?
pi_31646718
Inderdaad, dan moet de Nederlandse overheid te hulp schieten. Maar niet in dit soort gevallen van smokkel van drugs, ook al is de straf nog zo hoog in vergelijking met onze straffen. Ze weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn. Dan kunnen ze nu nog zo zielig zijn daar in Venezuela, Thailand of Timboektoe, maar laat ze daar maar lekker zitten. Eigen schuld, dikke bult. Geen tijd, geld en energie in steken in dit soort gevallen.
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:44:11 #121
44649 beelz
pi_31646729
Wow die consul heeft echt een enorm bewonderingswaardige onderkin
Besef Regulier!
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:44:57 #122
44649 beelz
pi_31646738
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:43 schreef Omkron het volgende:
Wat is er met Hans van Dam gebeurt eigenlijk..? Zit ie daar nog.. is ie vrij.. of overleden?
De vraag die je eigenlijk moet stellen is : Who cares?
Besef Regulier!
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:46:11 #123
44649 beelz
pi_31646751
Jezus rot op ik krijg geen medelijden met die Karin.. Met 3 kilo coke gepakt worden en dan lekker in de slachtofferrol kruipen. Dat maakt me vrij pissig eigenlijk...
Besef Regulier!
pi_31646754
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:43 schreef Omkron het volgende:
Hij is vrijgelaten nadat hij daar 7 jaar had gezeten wegens de smokkel van een flinke hoeveelheid hasj. Daarna legde hij een claim neer van 1,3 mio euro bij de Nederlandse overheid omdat ze te weinig voor hem gedaan zouden hebben. Hij heeft ook nog een boek geschreven.
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:46:54 #125
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_31646761
Ja klopt, deze gevallen gaan ook niet om kleine hoeveelheden trouwens, 4,5 kilo cocaine, haleluja. Wat bezielt die mensen om zulke risico's te nemen? Half zwakzinnige randfiguren? geldnood? wat verdienen die smokkelaars uberhaubt hiermee?
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:47:16 #126
44649 beelz
pi_31646763
Lekker ook geen medelijden met Suzanne.
Besef Regulier!
pi_31646764
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:46 schreef beelz het volgende:
Jezus rot op ik krijg geen medelijden met die Karin.. Met 3 kilo coke gepakt worden en dan lekker in de slachtofferrol kruipen. Dat maakt me vrij pissig eigenlijk...
Eigenlijk zouden ze ouders die zulke ongenuanceerde onzin uitkramen moeten herenigen met hun kind en ook jarenlang vastzetten in Rusland of India.
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:47:29 #128
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_31646768
6 jaar valt trouwens ook nog best mee voor 3 kilo
pi_31646771
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:46 schreef Moitessier het volgende:
Ja klopt, deze gevallen gaan ook niet om kleine hoeveelheden trouwens, 4,5 kilo cocaine, haleluja. Wat bezielt die mensen om zulke risico's te nemen? Half zwakzinnige randfiguren? geldnood? wat verdienen die smokkelaars uberhaubt hiermee?
Een jongen die ik ken heeft 3 kg cocaine gesmokkeld voor een bedrag van 12.000 euro.
pi_31646781
quote:
Wow, 3 kilo coke....er zijn landen waar je dan al lang was terechtgesteld...
pi_31646786
quote:
Mij ook. Vooral ook omdat de familie maar loopt te blaten dat op kosten van de belastingbetaler dit gajes naar Nederland gehaald moet worden.
pi_31646790
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wow, 3 kilo coke....er zijn landen waar je dan al lang was terechtgesteld...
Hadden ze de trekker maar meteen overgehaald denk ik dan...
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:49:37 #133
44649 beelz
pi_31646793
BZ = BuZa trouwens?
Besef Regulier!
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:50:23 #134
44649 beelz
pi_31646797
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hadden ze de trekker maar meteen overgehaald denk ik dan...
Meneertje Nekschot ligt op de loer als het aan mij lag
Besef Regulier!
pi_31646799
Al die gast hebben rotte gebitten..
pi_31646800
BZ is BuZa inderdaad. Het aantal Nederlanders dat wordt gepakt wegens drugssmokkel stijgt nog steeds. Een aantal landen heeft ook al de noodklok geluid als het gaat om Nederlanders.

Misschien maar eens tijd dat BZ en de ambassade helemaal niets meer gaan doen voor deze kneuzen.
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:51:19 #137
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_31646804
Serieus 12000 euro? Wat voor land was dat naartoe dan? pff, 12000 euro, ik kan me op zich voorstellen dat mensen hier gevoelig voor zijn. Hoewel bij mij (spreek voor mezelf) die straffen absoluut afschrikwekkend werken, in 6 jaar dat je vast zit moet je toch ook wel 12000 euro kunnen verdienen
pi_31646807
Een honoraire consul wordt niet benoemd om Nederlanders vrij te krijgen die bewust de wetten overtreden in een ander land. Jemig, wat een klootviool die kneus met dat strikje.
pi_31646813
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:50 schreef beelz het volgende:

[..]

Meneertje Nekschot ligt op de loer als het aan mij lag
Precies, gewoon overhalen die trekker.
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:52:12 #140
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_31646814
oh, van Dam is dus geexecuteerd in Singapore
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:52:23 #141
44649 beelz
pi_31646816
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
BZ is BuZa inderdaad. Het aantal Nederlanders dat wordt gepakt wegens drugssmokkel stijgt nog steeds. Een aantal landen heeft ook al de noodklok geluid als het gaat om Nederlanders.

Misschien maar eens tijd dat BZ en de ambassade helemaal niets meer gaan doen voor deze kneuzen.
Heej gaaf er is een folder voor.
Mooie quote wat die vent oplas: "Er kan geen betere behandeling verleent worden dan de onderdanen van het land" (ongeveer dan) En zo is het maar net.
Besef Regulier!
pi_31646817
12.000 is niet veel poen.. voor het risico..
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:53:08 #143
44649 beelz
pi_31646824
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:52 schreef Moitessier het volgende:
Opgehangen toch? Best wel een enorm stukje njek njek njek.
Besef Regulier!
pi_31646825
Als ze voor elke Nederlander in een buitenlandse gevangenis de media moeten optrommelen krijgen we geen ander nieuws meer
pi_31646828
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:51 schreef Moitessier het volgende:
Serieus 12000 euro? Wat voor land was dat naartoe dan? pff, 12000 euro, ik kan me op zich voorstellen dat mensen hier gevoelig voor zijn. Hoewel bij mij (spreek voor mezelf) die straffen absoluut afschrikwekkend werken, in 6 jaar dat je vast zit moet je toch ook wel 12000 euro kunnen verdienen
12.000 euro. Met dit soort mensen moeten wij dus medelijden hebben. Dit soort mensen zijn dus zielig. Mensen die snel ff willen cashen en in die hoedanigheid elders de wetten overtreden, terwijl ze weten dat de straffen flink zijn in dat land.

Die jongen heeft er voor gekozen om 12.000 euro te pakken en vanuit de Dominicaanse Republiek drugs te smokkelen naar Nederland. Hij is niet gepakt. Hij was overigens op vakantie met zijn ouders en zusje.
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:54:19 #146
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_31646833
dat strikje idd
pi_31646835
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:52 schreef Moitessier het volgende:
Dat is Johannes van Damme, da's iemand anders. Deze van Dam is vrijgelaten en heeft 1,3 mio euro geeist van de overheid omdat ze te weinig voor hem zouden hebben gedaan.
pi_31646837
Kijk, voor zo iemand moet je je als consul absoluut inzetten.
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:54:55 #149
44649 beelz
pi_31646841
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:54 schreef Moitessier het volgende:
dat strikje idd
Ik zocht al op google voor dat strikje... ik wil er ook 1

Besef Regulier!
  zondag 23 oktober 2005 @ 03:55:35 #150
44649 beelz
pi_31646846
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat is Johannes van Damme, da's iemand anders. Deze van Dam is vrijgelaten en heeft 1,3 mio euro geeist van de overheid omdat ze te weinig voor hem zouden hebben gedaan.
En toen heeft hij alsnog een nekschot gekregen hoop ik?
Besef Regulier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')