Het zou zeker kunnen inderdaad. Wellicht is er een ruzie ontstaan met de soldaten over het een en ander?quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar door hadden dat deze twee jongens (buiten het toeristenseizoen) meer van plan waren dan gezellig op vakantie komen (en dat geloof ik ook). Ze wilden misschien gewoon van ze af en dit was de onorthodoxe manier om dat te bewerkstelligen.
Idd volgende onderwerpquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:28 schreef Moitessier het volgende:
true, en volgens dat bericht zouden er dus bewijzen zijn dat ze als martelaar wilden sterven. Maar goed, we weten het niet he...
volgende documentaire!
Zou heel goed kunnen ja, gewoon executie met uiterst amateuristische cover upquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik denk dat ze daar door hadden dat deze twee jongens (buiten het toeristenseizoen) meer van plan waren dan gezellig op vakantie komen (en dat geloof ik ook). Ze wilden misschien gewoon van ze af en dit was de onorthodoxe manier om dat te bewerkstelligen.
Mooi, zijn we het compleet eens.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Idd volgende onderwerp
Mijn mening voor het begonnen is: Gevangenen moeten niet zeiken. Ja okee ze zijn Nederlanders maar ze flikken iets in een ander land en worden gestraft volgens de autoriteiten van dat land. Niet zo zeiken als je wat fout doet is mijn mening tot nu dus.
Ik open een pilsje, open er ook 1 dan drinken we op onze eensgezindheidquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mooi, zijn we het compleet eens.Ik vind figuren als Pedro Ruijzing helemaal niet zo zielig.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik open een pilsje, open er ook 1 dan drinken we op onze eensgezindheid
Vind ik ook. Ik vind het altijd zo triest dat alles en iedereen de schuld krijgt dat zo'n figuur daar volkomen terecht zit. Men weet waar men mee bezig is, men kent de consequenties en men weet dat een gevangenis in Marokko, India of Thailand geen 5 sterren hotel is.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je alleen zielig als je onterecht in de gevangenis komt.
Als je gewoon echt drugs hebt gesmokkelt in landen waarvan je echt wel weet wat de consequenties zijn: bad luck, byebye life.
Nee ik hoop juist dat er mensen doorgaan met drugs smokkelen naar landen waar je op deze manier wordt behandeld. En dan die lui niet gaan helpen uiteraard. Scheelt de samenleving zoveel geldquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens heel erg vóór het uitzenden van dit soort schrijnende beeldenHopenlijk weerhoudt dat mensen ervan om drugs te smokkelen in landen waar je op die manier wordt behandeld.
We zijn het weer eens, drink eens doorquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom moeten ze terug? Laat ze lekker wegrotten daar in het buitenland. Ze hebben het er volkomen zelf naar gemaakt en het is zijn eigen schuld dan hij voortaan moet pissen in een ranzige WC.
Alleen omdat hun famielid nog niet uit de gevangenis is geholpen door de Nl staat. Ja, dáág. Je hebt er zelf voor gezorgd dat je in de gevangenis komt hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu krijgt BZ de schuld. Op dubieuze gronden, zoals die kerel ook al aangeeft.
De vraag die je eigenlijk moet stellen is : Who cares?quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:43 schreef Omkron het volgende:
Wat is er met Hans van Dam gebeurt eigenlijk..? Zit ie daar nog.. is ie vrij.. of overleden?
Hij is vrijgelaten nadat hij daar 7 jaar had gezeten wegens de smokkel van een flinke hoeveelheid hasj. Daarna legde hij een claim neer van 1,3 mio euro bij de Nederlandse overheid omdat ze te weinig voor hem gedaan zouden hebben. Hij heeft ook nog een boek geschreven.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:43 schreef Omkron het volgende:
Wat is er met Hans van Dam gebeurt eigenlijk..? Zit ie daar nog.. is ie vrij.. of overleden?
Eigenlijk zouden ze ouders die zulke ongenuanceerde onzin uitkramen moeten herenigen met hun kind en ook jarenlang vastzetten in Rusland of India.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:46 schreef beelz het volgende:
Jezus rot op ik krijg geen medelijden met die Karin.. Met 3 kilo coke gepakt worden en dan lekker in de slachtofferrol kruipen. Dat maakt me vrij pissig eigenlijk...
Een jongen die ik ken heeft 3 kg cocaine gesmokkeld voor een bedrag van 12.000 euro.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:46 schreef Moitessier het volgende:
Ja klopt, deze gevallen gaan ook niet om kleine hoeveelheden trouwens, 4,5 kilo cocaine, haleluja. Wat bezielt die mensen om zulke risico's te nemen? Half zwakzinnige randfiguren? geldnood? wat verdienen die smokkelaars uberhaubt hiermee?
Wow, 3 kilo coke....er zijn landen waar je dan al lang was terechtgesteld...quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:46 schreef beelz het volgende:
Jezus rot op ik krijg geen medelijden met die Karin.. Met 3 kilo coke gepakt worden en dan lekker in de slachtofferrol kruipen. Dat maakt me vrij pissig eigenlijk...
Mij ook. Vooral ook omdat de familie maar loopt te blaten dat op kosten van de belastingbetaler dit gajes naar Nederland gehaald moet worden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:46 schreef beelz het volgende:
Hadden ze de trekker maar meteen overgehaald denk ik dan...quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow, 3 kilo coke....er zijn landen waar je dan al lang was terechtgesteld...
Meneertje Nekschot ligt op de loer als het aan mij lagquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hadden ze de trekker maar meteen overgehaald denk ik dan...
Precies, gewoon overhalen die trekker.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Meneertje Nekschot ligt op de loer als het aan mij lag
Heej gaaf er is een folder voor.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
BZ is BuZa inderdaad. Het aantal Nederlanders dat wordt gepakt wegens drugssmokkel stijgt nog steeds. Een aantal landen heeft ook al de noodklok geluid als het gaat om Nederlanders.
Misschien maar eens tijd dat BZ en de ambassade helemaal niets meer gaan doen voor deze kneuzen.
Opgehangen toch? Best wel een enorm stukje njek njek njek.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:52 schreef Moitessier het volgende:
oh, van Dam is dus geexecuteerd in Singapore
12.000 euro. Met dit soort mensen moeten wij dus medelijden hebben. Dit soort mensen zijn dus zielig. Mensen die snel ff willen cashen en in die hoedanigheid elders de wetten overtreden, terwijl ze weten dat de straffen flink zijn in dat land.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:51 schreef Moitessier het volgende:
Serieus 12000 euro? Wat voor land was dat naartoe dan? pff, 12000 euro, ik kan me op zich voorstellen dat mensen hier gevoelig voor zijn. Hoewel bij mij (spreek voor mezelf) die straffen absoluut afschrikwekkend werken, in 6 jaar dat je vast zit moet je toch ook wel 12000 euro kunnen verdienen
Dat is Johannes van Damme, da's iemand anders. Deze van Dam is vrijgelaten en heeft 1,3 mio euro geeist van de overheid omdat ze te weinig voor hem zouden hebben gedaan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:52 schreef Moitessier het volgende:
oh, van Dam is dus geexecuteerd in Singapore
Ik zocht al op google voor dat strikje... ik wil er ook 1quote:
En toen heeft hij alsnog een nekschot gekregen hoop ik?quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is Johannes van Damme, da's iemand anders. Deze van Dam is vrijgelaten en heeft 1,3 mio euro geeist van de overheid omdat ze te weinig voor hem zouden hebben gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |