quote:Soto ajam, smoor daging, frikadel pan, gado gado, én nasi kuning... lekker smullen dus!
quote:Katie Melua
Zwaar overdreven, als je het mij vraagt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:02 schreef Croupouque het volgende:
Nounou, drie topics tegelijk!
U heeft smaak.quote:Maar dit is de leukste, dus hier vindt u mijn felicitaties.
Zeg, wij houden ook van Bupatih ja.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:17 schreef cyberstalker het volgende:
O mijn god, heeft er iemand een blik [PUB]ers opengetrokken.
En [PUB]atih hoort daarbijquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:17 schreef cyberstalker het volgende:
O mijn god, heeft er iemand een blik [PUB]ers opengetrokken.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:09 schreef PeRi het volgende:
Ik ga hem niet nog eens feliciteren, dat zou al de tachtigste keer zijn.
Dan feliciteer ik jou, met het feit dat jij eerder was dan alle andere topicquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
Maar potverkaatje PeRi-nog-an-toe, mijn topic was toch écht drietiende seconde éérder geopend dan dat andere felicitatie-topic!!!![]()
![]()
Wat een slim meisje ben je toch; zeker op het Emmaus gezeten?quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:27 schreef PeRi het volgende:
Dan feliciteer ik jou, met het feit dat jij eerder was dan alle andere topic
quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:36 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
Speciaal voor jou, Bupatih:
[afbeelding]
Héél mannelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:30 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Ik heb een heel mannelijk feesthoedje voor je gekocht Buup, gefeliciteerd!!
quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:39 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
Een extra portie andijvie voor je verjaardag.
Ja.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:59 schreef karoltje het volgende:
hey Lieve Boep!
Gefeliciteerd knul! Heb je nog leuke kado's gekregen?
Oh ja?quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
Bupa: gefeliciteerdIk doe je maar geen naamtopic cadeau, die heb je al genoeg
Dankje.quote:
Ik zie het vraagteken niet?quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:57 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat was geen complimentDat was een aanzoek
Mierenneukerquote:
Tsk. Als je niet in twee seconden kan bedenken dat je met mij wil trouwen, hoeft het al niet meer hoorquote:Maar ik mag nu wel eindelijk trouwen.
Nu moet ik nog een keuze uit al die huwelijksaanzoeken maken
Tsk. Als je niet eens twee seconden moeite wilt doen om mij ervan te overtuigen dat ik met jou moet trouwen, hoeft het al niet meer hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Mierenneuker
[..]
Tsk. Als je niet in twee seconden kan bedenken dat je met mij wil trouwen, hoeft het al niet meer hoor![]()
Ik ben geweldig ende neukbaar.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsk. Als je niet eens twee seconden moeite wilt doen om mij ervan te overtuigen dat ik met jou moet trouwen, hoeft het al niet meer hoor.![]()
Hoe ver staat de teller inmiddels?quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie het vraagteken niet?
Maar ik mag nu wel eindelijk trouwen.
Nu moet ik nog een keuze uit al die huwelijksaanzoeken maken
Pfff, sinds nummer 100 is gepasseerd, houd ik het niet meer bij...quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe ver staat de teller inmiddels?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |