verkapt-ik-heb-al-mijn-vrienden-niet-afgezogen-postquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:58 schreef Cici het volgende:
Sommige mensen komen er nu nog achter dat ik een tongpiercing heb.
óf!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:58 schreef Cici het volgende:
Als je een beetje normaal omgaat met je tongpercing, dan valt het helemaal niet op dat je er een hebt.
Ik heb de mijne al bijna 6 jaar en soms moet ik weer ff met mijn tong bewegen om te voelen dat ik hem nog heb.
Sommige mensen komen er nu nog achter dat ik een tongpiercing heb.
Ik bedoel maar.
quote:Terwijl piercings op de meeste andere plaatsen, zoals in neus, oor of navel, minder kwaad kunnen, levert de tongpiercing een serieus gevaar voor de gezondheid op. Een Brits meisje moest onlangs in een Londens ziekenhuis operatief verlost worden van haar tongsieraad. De piercing was in haar tong gegroeid.
Dit is niet het enige risico van een gepiercet smaakorgaan. Ook het gevaar van het overdragen van ziekten als hepatitis B en C, herpes en het HIV-virus is groot, zeggen artsen. Ook komen ze vaak doorboorde tongen tegen die niet willen genezen, en steeds door blijven bloeden. Bovendien is het gevaar van ontstekingen levensgroot. Een ontstoken tong is volgens de artsen vanwege de ernstige complicaties zeer moeilijk te genezen.
yeah, geeft een blowjob echt een andere dimensiequote:
zet die avater snelller manquote:Op zondag 23 oktober 2005 07:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
yeah, geeft een blowjob echt een andere dimensie![]()
Ze is 18 jaar.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:56 schreef Janetje het volgende:
Hoe oud is ze?
En natuurlijk heb je daar niks over te zeggen zeiksnor.. Het is haar lichaam.. staat het haar verschrikkelijk, doet ze hem er zelf wel weer uit..
Ow, dat is al 1 voordeelquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:42 schreef Souriceau het volgende:
tongpiercings(mijn zusje heeft er laatst ook eentje laten zetten, en kon een week lang nauwelijks nog praten, dat is dan wel weer een voordeel
)
Doe eens even normaal, debiel.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:06 schreef Herald het volgende:
[..]
verkapt-ik-heb-al-mijn-vrienden-niet-afgezogen-post
Doe zelf normaal, schijnheilige pijpslet. Iedereen weet dat een tongpiercing alleen wordt gebruikt als stimulant bij het verrichten van bepaalde sexuele handelingen.quote:
Tuurlijk dudequote:Op zondag 23 oktober 2005 13:30 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Doe zelf normaal, schijnheilige pijpslet. Iedereen weet dat een tongpiercing alleen wordt gebruikt als stimulant bij het verrichten van bepaalde sexuele handelingen.
Oh, wat zijn we weer oppervlakkig.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:30 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Doe zelf normaal, schijnheilige pijpslet. Iedereen weet dat een tongpiercing alleen wordt gebruikt als stimulant bij het verrichten van bepaalde sexuele handelingen.
Maar nee, jij vind het zogenaamd alleen maar mooi. En omdat je het zo mooi vind, komen sommige mensen er pas na zes jaar achter dat je zo'n ding hebt. Je vindt het zó mooi, dat je het dus liever niet laat zien.
En jij bent uitgekozen als domste Fok!er van de dag, met je domme antwoord wat al vaker genoemd is. Stom hequote:Op zondag 23 oktober 2005 13:32 schreef electricity het volgende:
dat doet ze zodat ze lekkerder kan pijpen. erg he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |